Én továbbra is ontom majd a képeket, mihelyst van akármi változás Ez azért van, mert nem szeretek illetve nem nagyon tudok utólagosan nagyobb hibákat kijavítani. Most is leszedtem a tuning légbeömlőket a kocsiról CGTalk-os javaslat miatt... Na visszaalakítani nem volt egyszerű, annál is inkább, hogy ugyanolyan vonalvezetést megint elérni nem könnyű. De asszem sikerült... Nekem se jött annyira be, kitalálok rá majd valami ütősebbet Mondjuk nem tudom, mennyi idő van a kocsimban eddig, mármint az új BMW-ben, de asszem én dolgozok a leglassabban Nem is azért, mert a Maya lassú, hanem a leglassabb eljárással dolgozok Szóval szeretem, ha van valami hiba és nem látom, mások rámszólnak Meg bíztatnak
OP9: ráérsz megnézni... Mondjuk azalapján az új 2,5 órás videóm alapján annyira nem látsz majd bele a progiba, egyrészt mert nem vagyok jó tanár, másrészt pedig annyira alap dolgokkal foglalkozok, ami sztem annyira nem más, mint a MAX alatt... de ki tudja
Balika:
Én úgy csináltam, hogy a belső résznél a küllő vége (ahol találkozik a külső peremmel), ott elszélesítettem egy kicsit... Nem foglalkoztam azzal, hogy összemodellezzem a peremet az aggyal, így most átmegy rajta, de nem zavar... javaslom, a végénél csinálj egy extra élt körbe a küllőn, és a vertexeknél ott szélesíts, gyakorlatilag kézi bevellel
Bővebben: link
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)