Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Peterzon99

    csendes tag

    válasz atillaahun #413 üzenetére

    Szia!

    Nagyon rendes vagy!!!

    Én ez alapján tettem fel a recovery-t:
    [link]
    Azzal szórakoztam egy darabig, hogy rendesen felismerje a telefont. Ehhez végül ez a driver vált be (re kellett erőltetni eszközkezelőben az ismeretlen eszközre, ahogy ux1 írta a blade topicban):
    [link]
    (Forrás: zteportal.eu/letoltesek/ -ben a ZTE Kernel 2.2 usb driver ADB)
    Ha van megfelelőbb driver, akkor mondják mások, nekem csak ezzel ment.
    Akkor jó, ha már nem áll meg a waiting for device feliratnál. Ha zöld robotnál megáll, akkor sincs semmi, csak nem ok a driver, és maradt a gyári FTM. Végig kell menni a dolognak, és ha visszabootolt a romba, akkor kész.

    Ha megvan, ahogy blade-nél is tetted, csak bebootolsz a recoverybe és készítesz egy backupot, utána pedig ezt a romot javaslom:
    [link]

    És tényleg nagyon rendes vagy, hogy felajánlottad! Én voltam akkora barom, hogy ezt az egy lépést elfelejtettem. Amúgy a telefon iszonyatosan jó, ahogy Zsoca is írta Wifi-ben köröket ver a blade-re.

    Azt nem tudja valaki véletlenül, hogy a vásárlástól 8 napon belül történő indok nélküli elállás csak a webshop vásárlásra vonatkozik-e, vagy személyes vásárlás esetén is fennáll-e? Sajnos én szoptam be ezt a mindenevőség dolgot, amiről szó volt (bár ettől függetlenül szerintem megtartom, és várom a csodát, mert nagyon tetszik. :)

Új hozzászólás Aktív témák