Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    Közben némi fejlemény, hogy kiderült pár turpisság. Az új motorverziót és leképezőt az Intel hardvereire írták az Intel ajánlásai szerint. Ez mondjuk a GeForce implementációnak nem igazán jó.

    Emellett úgy néz ki, hogy DX12-ben a memóriamenedzsment se optimális. Az egyes, speciális buffereket eszközszinten lokális, host számára is látható és koherens memóriatípusba helyezi, ami az Intelnek tök jó, mert ugye az egy IGP, illetve az AMD-nek is van egy ilyen speciális memóriatípusa a DX12 implementációban (meg a Vulkanban is), de az NV-nek pont nincs, és nekik van írva egy sokkal bonyolultabb kerülőút. Ez okoz rengeteg stallt. Ez azért hülyeség, mert az rendben van, hogy egy leképező kap különböző optimalizálásokat az IGP-kre, majd azt részben átemelik az AMD dGPU-ira, de teljesen más helyből ezt célozni, mintha lenne egy jól működő alap memóriamenedzsment minden hardverre egységesen, és az lenne kiegészítve ezekkel. Sokkal nehezebb a memóriamenedzsmentet butítani, mint kiterjeszteni speciális körülményekre. Nem is igazán ajánlott ilyen egzotikus implementációkra tervezni valamit. Egy dGPU-n a Microsoft ajánlása szerint eszközszinten lokális memóriatípus (vagy típusok, mert lehet akármennyi) van, és ennyi. Azzal eleve nem kellene foglalkozni, hogy egy IGP-n mennyivel egyszerűbb a helyzet, azzal pedig pláne nem, hogy az AMD nem csak eszközszinten lokális memóriatípust mappel a dGPU-ira.

    (#81143) pckownz: A fullra kihúzott kamera eleve API-limites szituáció. Nem a hardver a gond, hanem ahogy meg van írva a játék, és neked például a fentebb leírtak miatt a DX12 sem jelent menekülőutat.
    Hiába raksz alá Paksot, ha nem úgy írják meg, hogy azt kihasználja.

Új hozzászólás Aktív témák