Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • RG4L

    őstag

    válasz Szőrös  #7710 üzenetére

    Egy meccset játszottam még csak a Ki-43-III-al. Saipan pálya volt ugye, tehát airspawn, szépen emelkedik a drága. Teljesítményben mindenképpen jobb, mint a két elődje, a roll rate megmaradt az előző két verzió után, tehát rohadt jó, a fordulékonysága is ugyanaz kb. Picit billeg és nehezen vonszolja az orrát célpontra, ez is jellemző a két elődjére, tehát repülési tulajdonságokban szinte ugyanaz, viszont erősebb motorral (na nem mintha a másik kettőnek baj lenne a motorjával). További véleményt majd csak több meccs lejátszása után tudok mondani.

    A Raidennel kb. 5 meccset játszottam, ebből volt 3 olyan, ahol meggyalázta a csapatom az ellenséget, nekem kb. semmi nem maradt, egy meccsen valahonnan egy felhőből támadó Spit elvitte a szárnyvéget, egy meccsen pedig 3 killt szereztem. Stock állapotában is szépen emelkedik (Zhengzhou pályán pl. tartotta a Ki-43-III-al a lépést emelkedésben, tehát a Hayabusa is szépen nyomul felfele). Nagyobb magasságban elég lomha és nehéznek érződik a gép, a hőmérséklet kb. 3-4 másodperc WEP után piros lesz és kezd visszaszámlálni, viszont egész gyorsan vissza lehet hűteni. Roll rate ennél a gépnél is pöpec nagyon, nem mondom, hogy jobb mint az Fw 190-eknél tapasztalt, de tényleg nagyon jó. Míg a Ki-84 és az N1K széria olyan gépek, amikkel le lehet állni fordulózni (P-51-ek, egyes Spitek, Tempestek, satöbbi ellen), ezzel nagyon nem ajánlott. Japán gép létére nagyon rosszul és lassan fordul, ezen majd talán változtatnak valamennyit a fejlesztések. Ami viszont nagyon feltűnő, az az, hogy a gép orra rettentő nehezen követi az egérmozdulatokat, nagy sebességnél meg főleg. Tehát az a legnehezebb ezzel a géppel, hogy célra állj. Ha az üldözötted egy picit is fordul amikor észrevesz, nem fogod tudni lekövetni a mozgását. Ha megpróbálkozol vele, nemsokára mögötted lesz. Inkább tűnik egy BnZ gépnek, amolyan I-185 mintára. Ja igen, és mivel "I-185 mintára", ezért az ott tapasztaltak is igazak, miszerint zuhanásból nagyon nehezen tudod csak kivenni a gépet, ami elég nagy hátrány egy BnZ gépnél. Érdekes gép, nem mondom, hogy rossz, egyelőre azt se, hogy nagyon jó, de az 5.0 battle rating nagyon rendben van nála, és mivel rendben van, ez gyönyörű szépen mutatja, hogy az A6M5 szériának nincsen ezen érték körül keresnivalója, illetve, hogy az N1K2-J/Ja-nak sincsen 6.3-on. Legalább jetekkel nem fog találkozni a Raiden. Ami még negatívum ennél a gépnél, az az, hogy nem tudom, hogy mi lenne célravezető védekezési taktika. Nem néztem még meg a gép végsebességét, illetve azt se, hogy a szárnyak mikor akarnak eltörni, de a zuhanás talán nem célravezető, ugyanis ahogy írtam, nehéz kiemelni a gépet belőle, tehát az üldöződ simán rajtad marad, még ha esetleg le is gyorsulnád lefele menetben. Tehát inkább ne kerülj olyan helyzetbe, hogy védekezned kelljen, támadni jobb, még ha nehéz is vele.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés