- Gurulunk, WAZE?!
- bambano: Bambanő háza tája
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Geri Bátyó: B550 szűk keresztmetszet, de mi és miért?
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- Chosen: Canon 5D II - portrézás 2025-ben
- Kempingezés és sátrazás
Új hozzászólás Aktív témák
-
RG4L
őstag
válasz
donmackó #10389 üzenetére
Mikor az új Ju-88-at maxoltam RB-ben, volt egy, de csak egy olyan meccsem, ahol kb. 3 felszállást (+spawn) produkáltam. Élmény volt, mert ritka az olyan szituáció, amikor "engednek hazamenni". Tök jó volt, mert jött velem néhány Stuka is végig
(#10390) torz on borz: ha az RB-t is unalmasnak találja az illető, illetve az oda betanulást, akkor szimulátor... hagyjuk
nekem pl. nagyon lenne kedvem SB-zni, de nem tartok még ott, hogy rávegyem magam az oda betanulásba.
-
RG4L
őstag
Felejtsd el az AB-t. Nem poénból szoktuk mondani. Igen, lehet azt fogod izgalmasnak találni saját magad számára, viszont én RB pilóta vagyok, és ha hiszed ha nem, nem tudok érvényesülni AB-ben, ott egyszerűen pancser vagyok vagy nem tudom, nem vagyok hozzászokva ahhoz a tunkoláshoz. Pontosabban mondva elszoktam tőle.
Amit leírtál, azt az RB szituációt... na, pont arra írtam amit írtam. Tanulni fog az ember és nem fogsz ilyen helyzetekbe kerülni. De ha nem akarod az RB-t, az AB meg nem tetszik, akkor nem tudok mit mondani.
Csak mondom, hogy vannak azok az RB meccsek, amik kurva izgalmasra sikerülnek és egyes helyzetekből úgy jössz ki, hogy remeg a kezed. SB pilótáktól hallottam, hogy egy-egy szituáció után még ki is fáradtak és le kellett pihenniük. Igen, az izgalmat és élményt ad. Az AB egy eszement lövöldözés, ahol semminek nincsen értéke. Nincs értéke a gépednek, a lőszermennyiségednek, az üzemanyagodnak, a fékszárnyaknak, a sérülések sokszor semmit nem befolyásolnak. ÉS! MANŐVEREZNI SE KELL TUDNI. Mész mint a hülye, lősz arra, akit találsz és majd bumm, lesz ami lesz. Igazából még hátrányba is kerülsz, ha manőverezel. Mikor ritkán AB-t játszok, beviszek egy ellenséget egy rolling scissors manőverbe, megverem benne, de mire célra tudnék állni a manőver végén, másik 4 ugrik rám. Nincs értelme, ez a játék nem erről szól, illetve nem erről kellene, hogy szóljon.
-
RG4L
őstag
Általában átgörgetem... sőt, már ezt a fórumot se nagyon használom, pedig eredetileg innen "indultam". Most a hivatalos fórumon vagyok, és a játék magyarítását is csinálom aktívan.
Én is tudok küldözgetni 4-5-6 killes RB meccsekről eredményeket, és akkor már egy nagyon jó pilóta leszek a fórumtársaim szemében. Húdejó.
Természetesen nem fog senki olyan screenshotokat feltenni, ahol 10 másdperc harci aktivitás van a neve mellett, illetve egy negatív ezüst oroszlán számla, mert azonnal kinyírtak.
Nem attól leszel jó pilóta, hogy mindig rommáalázod az ellenséged.
Attól leszel jó pilóta, hogy megtanulod kezelni a helyzeteket, megtanulod a célpontválasztást. Megtanulod, hogy te is kerülhetsz olyan helyzetbe, amilyen helyzetbe kényszerítheted az ellenfeled. Megtanulod, hogy mi az a magasság és sebesség, ezáltal megtanulod, hogy a magasság és a sebesség jelenti az életet. Megtanulod, hogy az adott géped mire képes, ez azzal jár, hogy hibákat fogsz véteni. Mindenki vét hibákat, én is, Francia is, mindenki. Ebből tanulunk.Igen, vannak azok a helyzetek, amikor lehetetlen vagy nagyon nehéz teljesíteni valamit. Ha egy P-47-ben ülök és mögöttem 300 méterre döcög egy A6M3, akkor nagyon valószínű, hogy le fog lőni. És akkor itt jön képbe a gépismeret: a Zérók orsózási sebessége nagy sebességnél iszonyatosan leromlik, meg úgy összessgében a vezethetőségük. Ha nincsen lehetőségem sebességet szerezni és ŐT KÉNYSZERÍTENI ilyen helyzetbe, akkor tényleg le fog lőni. Viszont nem azon fog sírni a szám, hogy ez az A6M mennyire OP gép, hanem el fogok gondolkodni, hogy hogy és miért kerültem ebbe a helyzetbe.
Mit csináltam rosszul, ezáltal mit kellene máshogy csinálnom? Következő meccsen lehet tanulok az előző hibámból, viszont egy másik játékos más helyzetbe kényszerít. Újabb szituáció, amit meg kell oldani, lehet megint hibát vétek és lelő valaki, és lehet el is megy a kedvem az adott repülőtől, de másiknál kamatoztathatom a tapasztalataimat.
Mindenki átesik a tanulási fázison. Ha egyből azt várod magadtól, hogy húdejó pilóta leszel, akkor biztosan el fog menni a kedved a játéktól. Sajnos tenni kell érte.
-
RG4L
őstag
Tudod, szokás mondani, hogy L2P.
Mindenki elkezdte valahol, még azok is, akik most nagyon szép eredményeket értek el a Thunder League-ben.
Szar a játék? Oké. Mondod ezt te... plusz nem tudod kivárni a csilli-villi jól fegyverzett, jó pilótás repülőgépeket? Igen, talán a pilótád képességei (legénységi pontok miatt) jobbak lesznek, de NEM Ő FOGJA AZ EGEREDET MOZGATNI.
Feloldasz egy nagyon pöpec Spit Mk.22-t, de attól még nem leszel jobb pilóta, és az első Shiden Kai vagy Raiden le fog lőni. Feloldasz egy nagyon pöpec Fw 190 D-9-et, az első F8F-1B vagy La-9 le fog lőni. Akkor már a csilli-villi géped sem lesz olyan pöpec, nem? Akkor már jó gép sincsen a játékban, az összes szar, mind szarul lő, szarul teljesít stb. Fura, mert csak nálad van ez. Na mindegy is.Ha képtelen vagy megtanulni a manővereket, megérteni azt, hogy minden repülő máshogy teljesít más magasságokon, akkor tényleg nem neked való ez a játék. Ezt mindent meg kell tanulni és tapasztalni kell. Ehhez hozzá jár, hogy sokszor, nagyon sokszor le fognak lőni.
Ne haragudj, de már millió meg egyszer olvastam a Tiedhez hasonló hozzászólást és egyszerűen a pofám leszakad, de nem tudom megérteni, hogy miért kell ezt? Annyira elkeseredett vagy, hogy muszáj vagy ócsárolni a játékot, lehordani holmi fostalicskának, csak mert pancser vagy? Bocs, kezdő, ezt akartam mondani, talán nem is számít, max. intézel hozzám is pár szép szót.
Elmész a boltba tejfölt venni, nem ízlik, meghát olcsó is volt, mit vártál tőle egyáltalán... mit csinálsz? Visszamész a boltba, és elkezded ócsárolni a tejfölt? Írsz a gyártó cégnek egy nyílt levelet? Megteheted, de mi értelme van?
Tedd magad túl rajta, és keresd meg azt a játékot, ami élményt nyújt neked. Nyílvánvaló, hogy nem a War Thunder lesz az, és ezzel nincs is semmi baj...
-
RG4L
őstag
Illetve a flaps-használat csökkenti a stall speedet (átesési sebességet). Ergó ha totál vertikálisan mész felfele, és közeledsz az áteséshez/visszaeséshez, akkor még felfelemenet a fékszárnyak állításával (pl. takeoff->combat->landing) egy kis plusz magasságot tudsz elérni. Arra viszont figyelni kell, hogy függőleges emelkedésnél minden km/h sebességre szükséged van, viszont a fékszárnyak bármilyen nemű kiengedése sebességvesztéssel jár. Ez akkor hasznos, ha az üldöződ is jön veled vertikálisan.
Példa olyan esetre, mikor muszáj használni a fékszárnyakat, hogy csökkentsd az átesési sebességed.
4:00-tól nézd.plusz itt egy hivatalos videó:
https://www.youtube.com/watch?v=nIc2JDGe2ig -
RG4L
őstag
-
RG4L
őstag
Akkor tárgytalan, Francia.
A magyarítással annyi változott, hogy mostantól nem tehetjük közzé a fájlokat. A napokban alá kell írnom az NDA-t (ez ilyen általános tartomapofám szerződés), amit majd digitális formában vissza kell küldeni a Gaijinnak, majd Anton (a CEO) is alá fogja írni.
Ketten csináljuk a magyarítást, egy srác és én. Mi döntjük el kb., hogy mikor szeretnénk, hogy megjelenjen a játékban a magyar nyelv. 1.53 a héten jön szerintem, ezért úgy beszéltük meg, hogy kb. 1.55-re készen szeretnénk lenni. Ha előtte, akkor előtte, de 1.55-ön túlcsúszni nem nagyon szeretnénk.
-
RG4L
őstag
Francia, az előző hozzászólásomat közzétehetnéd abban a fostaliga facebook csoportban, amiből már kiléptem. Legjobb printscreennel lenne. Köszi
-
RG4L
őstag
Kedves Játékosok!
Sajnálattal közöljük, hogy a mai naptól bizonytalan ideig a magyarítás nem elérhető. Türelmeteket és megértéseteket kérjük.
A már letöltött magyar nyelvi csomag 100%-ig kompatibilis a jelenlegi játékverzióval, így bátran használható a továbbiakban is. Azonban felhívjuk mindenki figyelmét, hogy az 1.53-as frissítés megjelenése után sok hiányzó szöveg lehet a fordításban, ami ronthatja a játékélményt.
Ennek megoldására két javaslattal tudunk szolgálni:
A "config.blk" fájlban töröljétek ki a "testLocalization:b=yes" sort az alján, majd a tetején írjátok át a "Hungarian"-t "English"-re. Így az eredeti angol nyelven tudjátok használni és biztosan nem lesz benne hiba.
A "config.blk" fájlban töröljétek ki a "testLocalization:b=yes" sort az alján, a "Hungarian" a tetején maradjon. Így egy régebbi a magyar fordítást fog betölteni, de a hiányzó szövegeket angollal fogja pótolni, így használhatóbb lesz.Üdv:
Gelesztaa & Br3nor -
RG4L
őstag
nekem nem fog menni, tanulni kell.
-
RG4L
őstag
Francia, szerintem nem köszönnéd meg, ha N1K2-kel dobna össze a MM, mert nehezebb ellenfelek, mint a jetek. A jetekkel csak egy baj van, hogy más a játékstílus velük, idegesítőbbek, mert nem tudsz utánnukmenni, viszont könnyebb a támadásukat kikerülni. Ha egy N1K2-t találsz magadon, az elől nem igen fogsz elmenni Tempest Mk.II-vel. Épp a hetekben fejeztem be pont a Tempest Mk.II fejlesztését, és egy F8F-1B-től jobban féltem, mint egy F-80-tól vagy Me 262-től.
És itt jön képbe, hogy limitálni tudják a max. BR-ű járművek számát az adott meccsben, akkor miért ilyen eszement baromságra használják, hogy 4-re csökkentik ezeket, miért nem arra, hogy mondjuk korlátozzák a meccsekben résztvevő bombázók számát... ? Azért elég vicc, mikor felszáll egy brit vagy amcsi géppel, és a kifutón csak másik 2-4 vadászgépet látsz, a maradék cirka 10 játékos pedig mind bombázóval van. Röhej.
A repülős játékmenetben pont azokat a dolgokat szarják le, amiket a legeslegfontosabb lenne megcsinálni. Ha megnézed, pár hónap óta nem lehet szinte megölni a bombázók lövésztornyaiban ülő embereket, azok végtelen lőszerrel és nagy pontossággal rendelkeznek. Tegnap a He 111-esem hátsó lövésze vágta le egy mögöttem forduló Boomerang szárnyát.
Az amcsi .50 cal géppuskák még mindig nagyon felülteljesítenek, a nagy kaliberek pedig alul.
Érdekes módon a tankos rész nagyon szépen fejlődik, többet is foglalkoznak vele, ez látszik. Maga a ground forces rész egyébként szerintem már egészen vállalható, rengeteget fejlődött a játékmenet a CBT óta, dehát ennek így is kellett lennie. Plusz ott balanszolják a pályákat patchről patchre. Ha megnézed, mikor nyúltak hozzá utoljára csak repülős pályához. Mondjuk a saipani autowin? Vicc. Az is vicc, hogy ott a landing craftokat nem lehet szinte kilőni.
Plusz ez az egész DM rendszer a játékban egy vicc. Tunkolod a kis kaliberű (7,7 mm) lőszerrel az ellenfeled gépét, semmi. Oké, nem azt mondom, hogy azonnal egy hit killnek kell lennie, mert nem, sőt, olyan hatalmas nagy sérülést ne is okozzon pár lőszer, de amikor egyetlenegy találat random leszakít egy szárnyat vagy félbeszakít egy ellenséges gépet, az már vicc.
A repülős résznek a legnagyobb baja az, hogy nem foglalkoznak úgy vele, mint a tankokkal. Ezt sajnos rossz kimondani, de így van és szerintem a továbbiakban is így lesz.
Ja, és még valami. A prioritás. Nézzétek meg az 1.53-ban játékba kerülő járműveket, amiket eddig tudunk. Yak-9-ből kellett még egy verzió, nincsen még egy egész ág az orosz fán belőlük. Pe-8, hát erre megint szükség volt. Németeknék oké, hogy lesz Bf 109 E-4 és E-7, de sokat nem fog befolyásolni a játékon. Britek az utóbbi két patchben sok gépet kaptak, de a bombázóáguk még mindig nagyon-nagyon hiányos, plusz hol a többi Mosquito. Japánt meg sem említem, mert a leghiányosabb tech tree az összes közül, és eddig nem láttunk sem a nyelvi fájlokban, sem a kínai szerveren, sem a devblogokban japán repülőt.
Ki-100, Ki-64, Ki-83, A7M? Hol vannak és mikor lesznek?Addig lehet menni Zéróval La-9-eket meg Griffon Spiteket vadászni (vagy nem).
Németeknél és nagyon hiányoznak még Fw 190-ek és mondjuk a Ta 152 C-3. Nem baj, adunk helyette TBD-1-et meg egy újabb Helldivert.hát vicc
-
RG4L
őstag
Legyetek szívesek egy pillantást vetni erre.
-
RG4L
őstag
Mégsem jó, megyünk barátnőmmel a bortérre
-
RG4L
őstag
Szerintem tudok jönni ha szabad
-
RG4L
őstag
Az túlzás, hogy a tankos rész borzalmas, a többi nagyjából rendben van, ha meg nincsen, úgyis hamarabb javítva lesz, mint bármi is a repülős részben, ezt tudjuk.
A Tempest Mk.II-vel ma repültem párat, szerintem nem baj, hogy 6,3-on van, mert egy nagyon jó propelleres gép. A gond azzal van, hogy ha mondjuk ez tényleg 6,0 körül érdemelne, akkor az N1K, Ki-84, miért 6,3, miért csak 5,7 az La-9 és még sorolhatnánk, de ne kezdjük újra az egészet, mert értelmetlen.
Ami vicc inkább, hogy a prémium P-51D-k lekerültek 4,7-re............................. de csak a prémiumok xD mi a faszom ez, már bocsánat, ha nem pay to win kb. 5,3-at simán adnék nekik.
P38 és valamelyik P-39 is lement már majdnem 3 alá BR-ben, röhej gyerekek, jóhogy nem tolják le 2 körülre a P-47D-ket, hogy azok 700-al repüljenek míg szenvednek 300-400-al a többiek xD
Le merném fogadni, hogy még a C.R.42 Falco-val is le tudnám lőni ezeket az amerikai pilótákat. Valami kibaszottul jól csinálnak, hogy ennyire tolják le a BR-t, ezt azért be kell vallanunk. -
RG4L
őstag
Halihó!
Nem valószínű, hogy leszek ma. A magyarításon dolgozok, holnap-holnapután jön egy új csomag.
-
RG4L
őstag
válasz
Francia91 #9942 üzenetére
Nekem volt olyan, hogy kb. másfél perc volt hátra, és csak akkor írta ki air dominban, hogy a csapatunk foglalja a zónát... még mindig nem tudom, hogy mik a követelmények ott, mikor kezdődik el a foglalás stb.
Az utolsó 2-3 percben pedig már csak 2 gépükkel küzdöttünk, nekünk 4-5 volt... és ugye más módon nincsen ticket fogyás. -
RG4L
őstag
válasz
gradient99 #9936 üzenetére
Még van 3 GE wagerem, de hétvégén elvileg nyomatjuk. Lassan már túl sokat leszünk, az a baj xD
-
RG4L
őstag
17/20 1/3-ig elvittem egyedül miután 2/20-nál a múltkor leléptem este. Volt 2 nagyon vérizzasztó, szoros meccs, azokat is sikerült nyerni valahogy... A 15. és 16. győztes meccsen ugyanazt a srácot kaptam az auto-squad rendszerrel, a gyerek folyton B-25-tel és hasonló cuccokkal bombázott. Ügyesen is és valahogy mindig túlélte, szóval írtam neki, hogy besegíthetne az utolsó 3 győzelmembe. Simán igent mondott és segített megnyerni a maradék meccseket.
-
RG4L
őstag
válasz
gradient99 #9923 üzenetére
Földi célpontok lenullázásával lehet a leggyorsabban nyerni. Tipikus hatékony felállás az amcsiknál max BR 3,7-ig:
két P-47, első B-25, sima P-51 a gyors kill szerzéshez, ezen felül F6F, esetleg SB2C, A-36, ahány crew slotod van.Azokon a pályákon, ahol vannak light tankok, az amcsi 12,7-essel le lehet őket darálni nagyon gyorsan. Taktika tényleg csak annyi, hogy berepülünk a P-51-el, azzal gyorsan szedünk egy killt, én ezután katapultálni szoktam a gépből, hogy azonnal tudjak menni a P-47-esekkel. Azokkal is ha eldobtam a bombát és kilőttem a rakétákat, katapultálok, majd jön a következő P-47, majd F6F vagy B-25, mikor milyen a helyzet
-
RG4L
őstag
jelen
-
RG4L
őstag
Akkor ma megfelel a GE wagerezés srácok? Ha igen, kb mikor?
-
RG4L
őstag
(#9881) Francia91: nagyon is jó helyen van az F7F 6.3-on illetve az ágyús F8F is. A Tigercat egy külön kategóriában van sebességügyileg a többi repülőhöz képest, ha el is rontasz egy támadást, simán úgy le tudod hagyni az ellenfeleidet, mint egy jet. Az F8F motorjáról csak annyit, hogy a jelenlegi 100% az, ami régebben a WEP volt, ezért melegszik túl. A D-9-es fóka nagyon pöpec gép, a Bf 109 G-14 is valahogy úgy.
(#9883) Találtgyerek: nekem nem sikerült még eltörnöm a G-14 szárnyát, illetve de, egyszer igen, de akkor az egyik szárnyon piros, a másikon sárga sérülés volt, és szerintem szerkezetileg gyengült. Meg is lepődtem, mert 550 körül történt az incidens... lehet ez már "kódolva van" a játékban?
-
RG4L
őstag
Patron, Francia, donmackó, többiek, valaki?
Tekintettel arra, hogy hamarosan várhatóak a nyári leárazások stb, mi lenne, ha a napokban valamikor lenyomatnánk 1-2 GE wagert, hogy legyen mit költeni majd.
Nekem már 5 darab van -
RG4L
őstag
válasz
Találtgyerek #9872 üzenetére
Valóban, az N1K2-k nagyon is jó gépek. A J2M3-al sincsen baj, csak a J2M5-el, ami semmit nem ér kb, na mindegy, majd vért izzadva szenvedek vele valamit a fejlesztésekhez.
Az valóban nem baj, hogy 6,3-on van az N1K2, csak arra nem gondoltak a fejlesztők, hogy mi lesz, ha bekerülnek nála erősebb japán vadászgépek...?
Plusz, ha az N1K2 6,3-on van, akkor legyen ott az F7F, La-9, Griffon Spitek stb.Azzal sincsen ANNYIRA nagy baj, hogy jetek ellen kell menni, viszont azzal már igen, amikor egy egész csapat jet ellen vagytok csak propelleres gépekkel. Fel lehet velük venni a harcot elég effektíven ennek ellenére, a baj azzal van, hogy idegesítő folyton kergetőzni velük. A jetek más stílust igényelnek, ott a sebesség minden. Ha a P-80 egy szartalicska jet, akkor menjen szépen Yak-15-ök, Kikka és R2Y2-k ellen, stb... mégicsak megkövetelné az elkülönítést, hiszen sokkal szívesebben harcolok Spitek, Tempestek és Bearcatek ellen.
-
RG4L
őstag
válasz
munnergep #9866 üzenetére
Szerintem nem szeretnél 1,5-ös szórással menni, pontosabban 1,4 vagy 1,7 lehetne a szórás.
A 0,7-es szórás nagyon is pöpec lenne, ez főleg a tankoknál érződne. Az 1.0-ás szórással sincsen baj, csak azzal főleg, hogy mennyire szarnak a BR értékek módosítására, tehát én a Gaijin helyében legalább kéthetente módosítgatnék a BR-eken, finomításképpen.
Amúgy sem értem, hogy tényleg miért nem tudják csak egy pár napra kipróbálni a 0,7-et...Más:
Próbálta már valaki a J2M5-öt? 5.3-as BR-en van, tehát bőven megy Griffon Spitek, Bearcatek és hasonló finomságok ellen, miközben egy 4.0-ás gép szintjén van, TALÁN. Röhej -
RG4L
őstag
válasz
5150head #9845 üzenetére
Ha úgy nézzük, az emberi teljesítmény nem feltétlen lesz konstans minden esetben, plusz lehet, hogy hibát hibára halmozol, jobbak az ellenfelek. Mindenkivel megesik, még a legjobbakkal is, nem kell sok jelentőséget tulajdonítani neki.
Meg aztán a hibáiból tanul az ember. -
RG4L
őstag
Megint visszatértek a japán propelleres vs. szövetséges sugárhajtású meccsek, plussz mostmár csatlakozott/visszatért az F2H Banshee is. Hányinger ez a játék.
Asszem 1.53-ig menesztem, vagy addig, amíg nem lesz valami értelmes változtatás.
-
RG4L
őstag
Hát ez a stock J2M5 egy kalap sz*rt nem ér, annyira rossz.
-
RG4L
őstag
válasz
Francia91 #9818 üzenetére
Ne alapozz a stat kártyákra. Nem pontos adat.
Az N1K2 pl. repülőtérről felszállva az első 1500-2000 métert képes 20 fokban 300 km/h (IAS) sebességgel megtenni, viszont utánna jelentősen csökken az emelkedési sebessége, ez pl így van a Griffon Spiteknél és a
Tempestnél is, és szerintem minden gépnél a levegő ritkulása miatt. Szóval egy intervallumon magasabb az emelkedési sebesség, aztán kisebb, egyre kisebb, majd 0. Stat kártyán vajon melyik szerepl? Valszeg a maximum, na de milyen körülmények között? Gondolom teljesen zárt radiátorral és egyéb egyéni, maximális teljesítményre törekedő szimulátor beállításokkal, amiket nem fogsz tudni elérni RB-ben.Amúgy meg ne 340-360-al emelkedj, mert akkor túl sokat haladsz a pályára befele, hanem 260, max 280-al (IAS). Valszeg ezért kerülnek feléd a Yakok.
Egyébként nem kell félteni azt az UFO Spitfire-t. Nem tud visszaesni...
-
RG4L
őstag
Gyerekek, az N1K2-k nagyon faszásak lettek az új FM-el, nyomassátok!
-
RG4L
őstag
Tessenek megnézni 1-2 Messer Smitt videót youtubeon
-
RG4L
őstag
Ja, még valami. Olyan csodaszép és kíváló japán gépek vannak, amik a játékba kerülésüket várják, hogy azért itt mindenki összetenné a kezét. Oké, hogy ezek közül néhány nem látott háborút, mert ez-az-amaz probléma volt a turbófeltöltőjükkel, motorjukkal, ezt a gyárat bombázták le, azokat kinyírták, stb.
-
RG4L
őstag
válasz
superecneB #9782 üzenetére
Igen, relatíve kevés japán gép van, és akárhányszor feljön ez a téma, ideges leszek.
Mióta bekerültek a tankok a játékba, a repülős rész totál le van fosva, szinte szó szerint. Mivel már kezdenek kész-közeli állapotúak lenni a német és orosz tank tech tree-k, hát nem elkezdik bepakolni a prototípusaikat? (Legjobb példa a mostani SU-100Y, T-34-100 stb.) Ez a két tank már megfelel két japán gépnek... ami vicces is, mert Lassar azt mondta, hogy Ki-83 és A7M WiP, tehát éppen készülőfélben vannak. Hol a Ki-94, Ki-100, Ki-44 több verziója (egyet kapunk most), Ki-61 maradéka, többi Ki-102-es, pár bombázó és esetleg valami tier 5-be?
Nem kell az ide. Minek?
Patchek óta rinyál a játékosbázis, hogy a Zérók rossz BR-en vannak, LENTEBB KELL VINNI MINDET. Mert igen, lentebb kell vinni, nincs mese, egyik Zéró sem ér fel a postwar szövetséges gépekkel. N1K2-ket lentebb kell vinni és alá kell tenni a rendes motorját. Ki-84 Ko rohadtul nem 4.3-as gép. J2M2 3.3-on, hát mi ez? Nem bánom, hogy van pár undertiered japán gép, de ez már vicc, akármelyik nemzetnél lenne, szúrná a szemem.De, tök logikus rá a válasz.
Ha a Ki-84 ko-t fentebb vinnék, mondjuk 5,3-ra, kb. jó helyen lenne. Otsu és Hei között van 0.3 különbség, mert a Hei cipeli a 30 millis ágyúkat. Az mondjuk időközben senkit az ég világon nem zavar, hogy mind a három típus alatt ugyanaz az erőforrás duruzsol. Le van fosva.
Kit érdekel, hogy az A6M5 egy fikarcnyival sem jobb gép kb, mint az elődje, az A6M3. Dehát, be kell tölteni szépen a kis BR helyecskéket, hogy mindenhol működjön a matchmaker. Miért? Mert ha az A6M2 3.3-on van, akkor legyen az A6M3 nagyon max 4.0-n, legyen az A6M5 szintén ugyanitt. Van 3-3 különböző típus az A6M3-ból és A6M5-ből, azaz 6 gép lenne 4.0-án, kb ahova valóak. Dehát természetesen ez így nem oké, egyáltalán nem, tehát akkor szépen 3.3-tól 5.3-ig elosztjuk őket, kit érdekel, hogy a 5.3-as gép már jetekkel ellen is mehet, nem?
Ugyanez igaz a többi japán cuccra is. Ki-84-esek között csupán fegyverbeli különbség van, ezért plussz súly ezen-azon a modellen, minimális FM változás (ha van egyáltalán), mégis 2.0-ás BR szórás. J2M2-J2M3-J2M4 és majd a J2M5 szintén 2.0-ás szórással van. J2M2 és J2M3 alatt ugyanaz a motor van, a J2M4 az első, amit más hajt, J2M5 pedig nagyon hasonló a J2M4-hez. Sebaj, ezeket is szétszórjuk, az első modellt 3.3-ra tesszük, had élje ki vele magát a hülye.Ha valaha tényleg bekerülnek a játékba a fentebb említett gépek (Ki-94, Ki-83, satöbbi), amik TÉNYLEG 6.0-6.3-as gépek és teljesítményben simán, nagyon simán felveszik a versenyt az F8F-1B-vel, Griffonokkal, La-9-el, Tempest Mk.II-vel, satöbbi, satöbbi, tehát minden igazán izmos propelleres géppel, azokkal mi lesz? Igen, tudom, hogy be lesznek téve 6-6.3-ra, mert ott a helyük, de akkor nem fogja szúrni a szemüket, hogy némmááá, tényleg ezek a gépek lennének helytállóak a max propelleres BR-en.
Mennyi idő volt, amíg feltolták a Griffon Spiteket a helyükre? Közben szerencsétlen N1K ott csücsül 6.3-on, mind a kettő, még mindig. Amikor fórumon a WTPC csinált topikot, hogy írjuk le, mik a legrosszabbul besorolt gépek, minden 3. válasz az N1K volt. Redditen szintén megkérdezték, N1K mindenhol. De nem, nem és nem lesznek lentebb téve, mert nincsen, ami a helyére kerüljön. Miért nincsen? Mert orosz tankokra van szükség, amikből nincsen még 6 milliárd a játékban.
Mikor fog japán új pályát kapni? Úgy értem olyan pályát, ahol nincsen automata szövetséges győzelem (lásd: Saipan, Midway, Iwo Jima, stb.). Finnország most oké, mert kell téli pálya. De az isten szerelmére, a háború egy nagyon fontos színterét szarják le úgy, ahogy az van. Annak rendje és módja szerint.
És akkor jöhet mellé a többi dolog, a továbbra is túlteljesítő amerikai .50cal avagy a továbbra is alulteljesítő 20-30mm-es ágyúk sztorija. Hónapok óta képtelenek voltak leprogramozni, hogy annak a tetves robbanótöltetnek nem szikrákat kéne szórnia, hanem az ellenséges gép darabjait tépni. Miért rendelkezik ugyanolyan kezdősebességgel a Type 99 type 1 és type 2 által lőtt lövedék? De ez nem baj.
Egy dologgal nagyon el vannak tévedve Gazsiék, az pedig a prioritás. Tehát szerintem az nem állapot, hogy most feltuningolják a Briteket repülőkkel és japán pedig patchek óta kapja a majdnem ugyanazzal a 3D-s modellel rendelkező J2M széria különböző verzióit. Most is egyetlenegy árva Ki-44-es szerepel eddig az előzetes patchleírásban. Belehaltak volna, ha egyszerre bepakolnak vagy 3-at? Biztosan igen, de amúgy nem, csak innen látszik, hogy a következő patchben (mármint 1.51 után) jönni fognak a Tea tankok, ezért kellenek új brit gépek, hogy a mixed csatákban legyen választék, azazzzzzzz mivel már kész egy Ki-44 3D-s modell, majd mostantól jön minden patchben egy új Ki-44 variáns (ami feltehetőleg csak fegyverzetben fog eltérni, húú), talán beslisszan a G5N2 és G8N2 (mert ezek szerepelnek a nyelvi fájlokban, ugyan nem tudom mióta), majd aztán egyszer a többi, talán még valamikor megkapjuk a Ki-61 Kai-t is.
Utánna pedig majd olasz tech tree, akkor annak külön patch lesz, mert indulásnak kell vagy 20-25 gép nekik (alig várom már őket és kárpótolni fognak a japán hiányosságokért), akkor azért nem lesz japán gép. Istenem, szóval na, nem egyszerű japán sorsa a játékban sem, ahogy a háborúban sem volt az, na de ennyire szivatni őket már művészet.
-
RG4L
őstag
válasz
superecneB #9774 üzenetére
Minden. Tempest, Griffon Spit, F8F, F7F, La-7, La-9, kivétel nélkül minden.
Az isten szerelmére. Az A6M5 szériában ugyanaz a motor van, mint az A6M3-akban, csupán néhány átalakítást végeztek rajta.
De eszement Gaijin szerint, mivel az 5 nagyobb szám, mint a 3, tehát későbbi modell, nesze, itt van plusz BR, töröld ki vele a segged. -
RG4L
őstag
válasz
Alex Harley #9772 üzenetére
Elvileg azonnal átirányít az EU shopra, valami speckó link kell, hogy tudj orosz pénzben fizetni.
-
RG4L
őstag
Japán cannonoknál a 20mm-es Ho-5 nagyon harapós mostanában, egy jól elhelyezett sorozat és azonnal hullik az ellenséges gép, asszem universal fűzés (HE-HE-AP fűzés, plusz itt-ott tracer, incendiary).
-
RG4L
őstag
válasz
MasterDeeJay #9722 üzenetére
Nem, úgy nem hatásos a bomba és soha nem is lesz az
-
RG4L
őstag
Francia, egyébként megvan az oka, hogy miért ilyen kicsi (4.3) a Yak-3 és Yak-3P BR-je, és, hogy miért ilyen magas az N1K2-J(a)-nak.
A fórumon kérdezték Lassar-tól, aki azt felelte rá, hogy az N1K2-kel jó eredményt érnek el a játékosok, a Yak-3P-vel pedig kevésbé effektíven játszanak. Nem kell meglepődni, még mindig a balf*sz játékos teljesítményen alapuló besorolást követik. Ezért van az A6M2 az F6F és a P-47 szintjén, valamint az A6M3 például a Yak-3P szintjén. Taps.
-
RG4L
őstag
válasz
Micsurin #9655 üzenetére
Anytime az I-301-esről kérdezett, te pedig jössz neki kapásból top tier jetekkel. Természetesen ez a játék úgy működik, hogy kezdésnél kiválasztasz egy nemzetet, megkapod hozzá a legjobb jetet és visszafele haladsz a tech tree-n.
Én nem szeretem az aratót, csak ha fiatal és jány.
-
RG4L
őstag
válasz
Francia91 #9629 üzenetére
F8F-1/1B - Changed the operating mode of the engine. 100% engine control handle position is equal to “Military” mode (53.5 Hg on the first gear of supercharger, duration of use - 5 minutes). Refined geometric, balance and aerodynamic characteristics.
Találtgyerek: a Gaijin supportnak kéne küldened egy ticketet, erre csak Ők tudnak választ adni szerintem.
-
RG4L
őstag
RB-ben én is látom őket, kis fekete pöttyök, azok 10-15km-re is lehetnek tőled.
De, higyj neki, TÉNYLEG létezik ilyen és mindenki ezt használja, mert működik.
Ő is ezt használja, csak nem reklámozza. Illetve neki még manőverezési segédlet is van.
-
RG4L
őstag
válasz
fi:zi'k #9594 üzenetére
Hali!
Elvileg dobnia kéne egy hibakódot és crash dump (vagy mi) fájlt létrehoznia. Ezt el lehet cipelni a fórumra és jelenteni, bár úgyis csak annyit mondanának rá, hogy frissítsd a driveredet (még ha a legfrisseb is), de meg lehet próbálni.
Egyébként valami printscreen féleség nincsen az esetről?
-
RG4L
őstag
Sziasztok!
Kisebb közlemény-szerűség következik.
Picit régebben alakult egy squadron a PH fórumtagok között, ami így-úgy-amúgy bővült, eleinte TeamSpeak szerverrel is rendelkeztünk, sokat repültünk együtt, satöbbi. Idővel az aktivitás csökkent, sokan nevet változtattak vagy saját elhatározásból vagy pedig felszólításra, az egyik "alapító" pedig abbahagyta a játékot. Összességében az elképzelés, amiért a squadron létrejött... hát nem úgy jött össze, ahogy kellett volna.Ettől függetlenül páran "együtt maradtunk", illetve az utóbbi időben bizonyítottuk, hogy tudunk együttműködni ha szükséges, igaz, hogy csak árkádban, de háromszor nyertünk 1000 GE-t és néhányszor párszázat (egyéb okokból kifolyólag). Tudunk baromkodni, röhögni, mint a hülyék egymáson, jóízűen beszélgetni, satöbbi.
Patron, mi azért valamelyik GE Wager befejezése után mentünk pár kör RB-t is japán gépekkel (Ki-61 hei például), meg volt amikor kidőltem, mint a korhadt fa.Vagyunk itt páran, akik a játékot a hibái ellenére is játszuk és szeretjük.
Vagyunk itt páran, akik nagyon ügyes és lelkes pilóták RB-ben is.A régebben csinált squadronból kidobáltam a játékosokat, magam is kiléptem. Feloszlatni nem tudtam, mert rajtam kívül van/volt a squadronban még egy (a fentebb említett) "commander".
Múltkor, valamelyik közös repüléskor említettem, hogy hamarosan rendbeteszem a squadront. A koncepció teljes mértékben megvan, már csak effektíve össze kell szednem a gondolatokat és ... na.
Az ezzel kapcsolatos dolgokat hamarosan megírom.
-
RG4L
őstag
Már?
Ez eddig is így volt, mind a tankoknál, mind a repcsiknél. A Corsair egyébként egy erősen középkategóriás repülő a játékban. Ez kb. azt jelenti, hogy a csapatodban és az ellenség csapatában is rendre lesznek SOKKAL jobb gépek.
Itt gondolok a Yak, Fw 190, Bf 109, Spitfire, La, A6M széria gépeire.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RAM RX 9070 16GB GAMER PC termékbeszámítással
- Laptop felvásárlás , egy darab, több darab, új , használt ! Korrekt áron !
- Telefon felváráslás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 5700X 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! Intel Core i9 9900KF 8 mag 16 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: CAMERA-PRO Hungary Kft
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest