- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- lacixtal: Laci XTAL - Emlékproffil
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Arc összefoglaló szerkesztés
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- laskr99: Processzor és videokártya szilícium mag fotók újratöltve!
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Ndruu: Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
PAtr0n
addikt
Gyerekek, azt kell hogy mondjam, a japánokkal csináltak valamit. Jó értelemben. Az cannon-ok végre úgy sebeznek ahogy kell. Bár peccs óta csak 2x repültem velük, az is csak AB, simán lettem az első velük. 3 gépet vittem be, 8-9 kill. Gyulladni még gyulladnak, de mintha nem az első kósza lövedéktől tennék most már, sőt én gyullasztottam velük nem kevés gépet.
Más is megerősítené ezt?
-
PAtr0n
addikt
válasz
csaabz #10194 üzenetére
Én nem vettem észre sok változást már ami a gépigényt illeti. Laposon sem. Az én asztali konfigom majdnem ugyanaz mint a tiéd, de a VGA gyengébb (R9 270). Azon kívül, hogy szebb, realisztikusabbak lettek a fényviszonyok, a fátyol eltűnt, pl. laposon majdnem full minimumon játszok, és olyan SB csatákban ahol szemből jött a fény, szar volt a HDR hatás, vakított a fehérség, most az megszűnt, ráadásul tényleg könnyebb felismerni a messziről jövő repülőket, de a tankokat is könnyebben veszem észre.
Mondjuk ez a repülő sziluett amikor még elég messze van, tényleg csalóka, nem tudod merre van orral, jön vagy megy, erről írtak is a devblogban, ez még azért fura.A legfurább viszont az, amikor RB-ben vagy SB-ben tankból lövök, és nem onnan jön a lövedék ahonnét eddig. Ferdinél pl. érdekes az is SB-ben most, hogy amikor sniper módban megyek fel egy meredek dombra, de közben süllyesztem az ágyút, látom a monstrum orrát is egy darabig. De ez betudható a "nerfelt" célzó optikának.
Legénység training: Ki lett véve pár skill (machine gun firing-ből 3 féle), az ezekre eddig elköltött pontok át lettek osztva más skillekre. Amúgy nem rossz ez az új rendszer, annyiban azért gázabb, hogy csak nagyobb lépcsőkben lehet mostantól húzni őket. De az egérrel egy-egy skill fölé húzva, kiírja, hogyan módosul az adott skill. Ez azért hasznos.
Colos1:
Akkor nem volt az olyan jó, gondolhattam volna. Rendre szétszopatnak SB-ben ezek az OP-51-ek. A vicc, hogy a G6 után simán jön, nem tudom lerázni.
-
csaabz
őstag
Lejött a patch, első benyomásom, hogy gyönyörű lett a játék. 1080p full-fullban játszom, viszont ezt már meg is érzi a gépem (Core i5, 8GB RAM, 280X). Néha egy-egy mikro akadás becsúszik, az is lehet hogy lag, bár csak 30-as a ping. Majd meglátom.
Kipróbáltam a Pe-8 bombázót, hatalmas jószág, leginkább csak egyenesen tud menni és nagyon lassan. Volt egy olyan pálya (árkádban), hogy a 4 tonna bombája nem pusztított el teljesen egy bázist. Meg is lepődtem.
Amit nem tudok mire vélni, az az új legénység training. Nem is teljesen értem, de péntek este nem is volt hozzá kedvem...
-
Colos1
őstag
válasz
PAtr0n #10192 üzenetére
Az a fekete-sárga P-51 az első változat volt, Allison motorral. Hogy tudott-e repülni?
Amikor az angolok - mert nekik készítették - megkapták próbára, azt mondták, hogy talán felderítő gépnek jó lesz, másra nem nagyon. Aztán a Rolls-Royce berepülőpilótája ment véle egy-két kört, és leszállás után valami ilyesmit mondott: "Tegyetek bele egy Merlint, akkor talán lehet belőle valami..." Aztán az még nem volt az igazi, volt P-51A, B, C és a D lett végre olyan, amilyennek az elején lennie kellett volna.
Engem ezért idegelnek ki azok a szarok. Csak OP-51 -nek hívom
Azóta javították az IL-2 -t. És ketten láttuk, az egy qrva kobra volt
Csak nem volt 120°-os.
-
PAtr0n
addikt
válasz
Colos1 #10191 üzenetére
Köszi, már be is lőttem! Most már legalább világos a relatív tengely fogalma
Azért egy face-track cuccot építek majd, az ad igazi szabadságot.
IL-2. Abból lövöm le a legtöbbet mostanság. Mondjuk lesen rajta, hogy az a darab kő milyen manőverekre képes néha. Na de azért a Pugachev-kobra, azért enyhe túlzás. Megnéztem volna róla egy replayt
Amik még kiakasztanak mostanában ezek a fekete-sárga P-51-ek. Bár lehet azok már tényleg tudtak repülni, de hogy egy P-39, P-63 miket csinál néha, az vicc.
Mentem az ominózus P-51-el most egy tesztrepülést, hát combat flaps-el elég durván lehet vele fordulni. A dugóhúzóból relatíve nehezebben vettem ki, de meg lehetett oldani még. -
Colos1
őstag
válasz
PAtr0n #10190 üzenetére
A boton lévő nézegetőt be kell állítani. Ez az, amit a tengelyekről írtam reggel. Keresd meg a beállításokban, és tedd át relatív tengelyre, ezt úgy találod meg, hogy ráállsz a funkcióra, és alul az "Achse-Bearbeiten" -re kattintasz alul, vagy ha angolul van, akkor Axix-propeties vagy mi lesz a neve. Ott vannak különféle csúszkák is, azokkal még lehet finomítani rajta. Meg érdemes beállítani egy gombot, ami visszateszi alapállásba mindkét tengelyt, megadhatod ugyanazon gombot mindkét tengelyhez.
Amúgy az amcsi gépek mostanában valóban érdekesen viselkednek. De a játék csúcspontja az volt, amikor az IL-2, amit üldöztem, csinált egy Pugachev-kobrát
Akkor utána 1 hónapig nem léptem be...
Csak hogy értsd: jelenleg csak a Szu-27, illetve ennek továbbfejlesztései tudják megcsinálni, meg ha nagyon profi a pilóta, és át van alakítva a Mig-29, akkor azzal is.
-
PAtr0n
addikt
válasz
Colos1 #10188 üzenetére
Tényleg Colos, arra nincs ötleted hogy tudnám kevésbé "kapkodóssá" tenni a free look-ot? A másodlagos egér nem jött be, muszáj 2 kézzel használnom a joy-t. Ez a boton lévő nézegető nem jó, nagyon fixek a nézetek, rendesen hátranézni nem is lehet vele, meg rohadt gyorsan odaugrik.
Rohadtul be vagyok emiatt korlátolva, hirtelen most nem tudok egy Oculus rift-et venni, de még egy infrás free track cuccot se összerakni. -
PAtr0n
addikt
válasz
Colos1 #10188 üzenetére
A hsz.-ed első felére nem tudok köpni meg nyelni sem. Már megint
Nekem ennyi elég szim-be is, hogy gázkar.A második felére viszont: Tegnap előtt a G6-al bohóckodtam a joy-al, nagyon jó vele menni, ami a durva, hogy bizonyos sebességnél, b@szott jó vertikális turnfight-ot lehet vele csinálni, sokszor átesnek mögöttem a Yak-ok
De úgy alapjába véve a P-47-ek, Yak-ok fos P-39, P-63-ak sokszor felkúrnak agyilag, olyat jönnek utánam, hogy lesek, hogy ezt meg hogy csinálta? Motorikusan oké hogy erősek, de hogy ennyire jól manőverezhetőek legyenek bizonyos helyzetekben az gyanús.
Mondasz valamit, hogy lehet minden gép a Messer-ek FM-jét kapta meg, könnyítéssel. -
Colos1
őstag
válasz
Szőrös #10186 üzenetére
Reggel én is mentem egy kanyart a G-2 -vel, végre megcsinálták a Messerek prop vezérlését, mert az volt a specialitásuk, hogy az automatika nem csak a governorból állt - amely az állásszöget változtatja a sebesség függvényében, hogy konstans speed legyen a prop - , hanem az aktuális gázálláshoz beállította a legideálisabb fordulatszámot. Ezt a cuccot az egyes szakirodalmak még manapság is computer -nek hívják. Előre meg volt határozva, hogy milyen nyomáshoz milyen fordulat illik, és ez volt az 1942-es évekre jellemző módon "beprogramozva". Már csak azt kell kijavítani, hogy az a kar, amely mozog a prop vezérlésekor az valójában az üzemanyagpumpák 3 állású kapcsolója
A G2 -nek is ugyanolyan gázkaron lévő elektromos kapcsolója volt, mint a többi Messernek. Ja, meg még egy hiba: a prop állásszög maximuma kézi vezérlésben nem 12:00, hanem 12:30, automatikusan meg nem 11:30, hanem 12:00. Fél órás késésben vannak
De ezt asszem jelezték már nekik párszor
(#10187) PAtr0n: Amikor én kipróbáltam a K-4 -et a DCS -ben, és utána a WT -ben a G-10 -et (A K-4 még nincs kifejlesztve), meg kellett lepődnöm, mert nagyon hasonlít a kettő. Ezért szoktam mondani, hogy a Messerekkel a WT -ben nagyon alapos munkát végeztek, szinte csak a Trim -elés és a kiélezett helyzetekben történő viselkedés különbözik, de az sem olyan mértékben, hogy számomra zavaró legyen. A DCS -ben élethűbb az irányítás, ha ott megtanulod vezetni a Messert, akkor a WT -ben császár lehetnél vele,
ha a szövetséges gépeknél - főleg az oroszoknál - is ilyen alapossággal készítették volna el az FM -eket. -
PAtr0n
addikt
válasz
Colos1 #10185 üzenetére
Köszi a sok infot! Lassan hazarepülök (bringával
), letőtöm a jaítást ott is, aztán ránézek a beállításokra.
DCS-t kipróbálni meg majd talán egyszer. Nagyon vonz a minél élethűbb repülési modell, de ahhoz én most még kevés lennék. Mondjuk persze a pilóta szakmára hatványozottan igaz a "puding próbája az evés", mert régen is úgy tanultak repülni, hogy felszálltak, aztán vagy elestek vagy nem, de még hanyagolom. Meg nem is jó egyszerre 2 külön játékot nyúzni, mert túl hamar rájönnék, hogy mi a WT gyengesége, és idegesítene, hogy amit DCS-ben meg tudok csinálni a BF-el, azt a WT-ben nem, vagy máshogy.
Először begyakorlom a WT szimet, tanulok pár cseles manővert bottal, aztán majd meglátjuk.
Amúgy meg az IL-2-t fogom előbb kipróbálni, mert az nagyon tetszik videókból. Annak se tűnik rossznak a fizikája, látszik hogy ott többet foglalkoztak a valós FM-el, mondjuk repülő sincs 400 akárhán, maradt erőforrás fejleszteni a meglévő gépeket. -
Szőrös
veterán
válasz
Colos1 #10185 üzenetére
DCS-hez gyakran van akciós csomag vásár, mindig nézem de eddig sosem csábultam el.
Munka mellett már nincs arra energiám, hogy ezeket is betanuljam.Talán a mostani pecs egy kicsit javított WT-n, a leképző motor jobb lett az biztos, mert a spottolás sokat javult. E-4-et is próbáltam, igaz csak teszt repülésen, és egész jól repked.
-
Colos1
őstag
válasz
PAtr0n #10184 üzenetére
Tengely beállításoknál lehet állítani, hogy relatív legyen-e. Ez akkor kell, ha a tengelyt gombokra teszed, mert a gomboknak a kimenete 0 vagy 1, nem úgy, mint a tengelynek, ami 0 -tól 1-ig. A relatív tengely növekményesen veszi figyelembe a gombnyomást, ez gyakorlatilag úgy néz ki, hogy ameddig nyomod a gombot, addig folyamatosan növeli a tengely értékét. Ha normál tengelyre teszel gombot, akkor ha megnyomod, azonnal max -ra ugrik, ha elengeded, akkor meg vissza minimumra.
A DCS -ben hivatalosan nem tudom, hogy van-e ilyen, de valami biztosan van, mert a Bf109K-4 teljesítményén érezni lehet a különbséget, ha pl. 20°C helyett 35°C -ban repülök. Egyes gépek (pl. a két kedvenc, a Bf109K-4 és a Szu-27) PFM -el vannak jelen (Professional FM), ez azt jelenti, hogy nem csak simán scriptelik a viselkedést, hanem beteszik a gépet egy szélcsatornába, megvizsgálják, és az alapján modellezik le a viselkedést, lehet, hogy csak emiatt érzem másnak. A szél le van, még a turbulencia is. Sőt, a szél esetén több magassági szinten külön tudja kezelni az irányokat és az erősséget. Lehet dinamikus időjárást is állítani, pl. beállítasz 1-2 ciklont vagy anticiklont, és máris változó körülmények között találod magad.
Ők amúgy katonai szimulátorokkal foglalkoznak, a DCS World -ot csak mellékesen csinálják, sok dolgot nem adhatnak ki, pl. a Szu-27 azzal a fedélzeti elektronikával van jelen, mint amivel anno megjelent - talán picit újabb -, és pl. még nem lehet aktív radaros rakétát vinni vele, pedig a jelenlegi tud, és akár 4 célra egyszerre ki tudja lőni. Mivel azonban az amcsik pár éve megszerezték, az FM -jét, azt már nem kell titkolni, így nemrég megkapta a
majdnemkatonai pontosságú FM -et.(Pl. lehet vele kobrázni) Sajnos a modulok pénzesek, nem is olcsóak, de az mindenféleképpen dicséretes, hogy az ingyen letölthető DCS World -ba van egy csöves + egy propis gép ingyé. (Szu-25T + TF-51D)
A Logi G940 azért ilyen drága, mert force feedback -os, de tényleg nagyon felment az ára, én anno 65k -ért vettem.
-
PAtr0n
addikt
válasz
Colos1 #10181 üzenetére
Na ez így elsőre nem esett le mit is kell csinálni, trim kerék nincs a joy-on amúgy. Most ki se tudom próbálni, mert nem otthon vagyok, jelenleg a laposon telepítem az 1.53-as tapaszt, de ránézek, hátha felfogom mit is írtál.
DCS na igen. Egyszer biztos ki fogom próbálni. Ott amúgy le van modellezve a légkör fizikája is? Páratartalom , hőmérséklet, szél stb....
Megnéztem a Logi G940-et, most még drágább mint anno. De rohadtul tetszik, mondjuk a Warthog is! De legalább még kapni. Nem hinném, hogy egyhamar váltok, max akkor, ha nagyon bevonz a szim. De inkább ne vonzzon be, drága mulatság lenne egy profi botkormány.
Francia91:
Ha előbb tudom ezt, már pár frag-el többem lenne SB-benÍgy is nagyon jó repcsi az Me 410, rohadtul tetszik az egész cockpit, meg a sok szuper megoldás amit akkor a németek kitaláltak arra a gépre.
-
-
Colos1
őstag
válasz
PAtr0n #10180 üzenetére
A Trimnél állítsd be, hogy relatív tengely legyen, feltéve, hogy gombokra tetted. Ha van a joy -on trimkerék, akkor nem jó a relatív.
Én hasonlóan voltam, mint te, és kezdetnek egy Logitech Extreme 3D pro -t vettem anno. Kb. fél évre rá annyira ráálltam, hogy megvásároltam a Logitech G940 -est
Egyszer telepítsd ezt, még openbéta, és két repcsi van benne ingyen, egy Su-25T és egy TF-51D, ami a P-51D -nek a kétüléses változata. A TF-51D teljesen klikkelhető pilótafülkével rendelkezik, azaz egérrel kell kapcsolgatni, mint FSX -ben. Annak ellenére, hogy openbéta, egyáltalán nincs benne több bug, mint a "stabil" 1.2 -ben
-
PAtr0n
addikt
válasz
Colos1 #10179 üzenetére
Aha, megtettem. Csak nehogy hamarosan egy Thrustmaster Warthog legyen belőle
Amúgy eddig azzal szarkodtam, hogy beállítsam úgy-ahogy a joy-t. A szégyen az, hogy most jöttem rá, hogy pl. az Me 410-nél van airbrake, és k*rva hasznos ha nem akarok túlfutni leszálláskor
A trimemlléssel szarakodtam a legtöbbet, de nem jöttem rá, hogy a beállított értékeket mikor aktiválja? Az oké, hogy a kar pillanatnyi állása szerint ha bekapcsolom a trimet, akkor az lesz az alaphelyzet, de hogy amit százalékban megadok miért nem használja?Köszi a tippeket, be is lövöm azokat is normálisan.
Ja és most rohadt nagy nyűgöm a körbenézés kényelmes megvalósítása. Most beüzemeltem egy másodlagos egeret erre, de muszáj lesz csinálnom egy infrás face track-et kreálni, ha nem akarok megőrülni.
-
Colos1
őstag
válasz
PAtr0n #10176 üzenetére
Gratulálok, megtetted az első lépést a teljes romlásba vezető úton
Figyelj a beállításokra, a "nonlinearity" alapból 2 -esen van, azt 1...1,2 -re tedd, és az érzékenységet úgy állítsd, hogy az gyakorlatilag egy késleltetés. 100% -on ahogy húzod a joyt úgy mozdul a gépben is, ha lejjebb húzod, akkor meg késni fog.
-
PAtr0n
addikt
Beruháztam egy ilyenre mosmá, tűrhetetlen egérrel SB-zni:
Elkezdem vele a bénázást SB-ben, nagyon kíváncsi vagyok.
-
RG4L
őstag
Akkor tárgytalan, Francia.
A magyarítással annyi változott, hogy mostantól nem tehetjük közzé a fájlokat. A napokban alá kell írnom az NDA-t (ez ilyen általános tartomapofám szerződés), amit majd digitális formában vissza kell küldeni a Gaijinnak, majd Anton (a CEO) is alá fogja írni.
Ketten csináljuk a magyarítást, egy srác és én. Mi döntjük el kb., hogy mikor szeretnénk, hogy megjelenjen a játékban a magyar nyelv. 1.53 a héten jön szerintem, ezért úgy beszéltük meg, hogy kb. 1.55-re készen szeretnénk lenni. Ha előtte, akkor előtte, de 1.55-ön túlcsúszni nem nagyon szeretnénk.
-
RG4L
őstag
Francia, az előző hozzászólásomat közzétehetnéd abban a fostaliga facebook csoportban, amiből már kiléptem. Legjobb printscreennel lenne. Köszi
-
Francia91
veterán
Hogy ez a [WTHU] Ronin04 mekkora egy gané...
Dobott már be ellene RB meccsbe, ha egyedül maradt, vagy elbújt fenn 11 km magasban, vagy mikor lelőné az ember, kiugrik.. XDLegutóbb is egyedül maradt, megtaláltam, már majdnem odaértem, elkezdtem lőni, és kiugrott...
De rendszeresen ezt csinálja, vagy kiugrik, vagy felmászik 10 km fölé...
Most ezt megemlítettem a Facebook-os WT Hungary csoportban, ScreenShoot-okkal mellékelve, beszólt, majd kib*szatott a csoportból...
Csak szólok itt is, hogy aki találkozik vele RB-ben, tudja mire számítson, de visszaolvasva munnergep-nek már volt rá panasza, ráadásul korábban az FB-s WT csoportban is volt rá panasz, nem is egy... -
RG4L
őstag
Kedves Játékosok!
Sajnálattal közöljük, hogy a mai naptól bizonytalan ideig a magyarítás nem elérhető. Türelmeteket és megértéseteket kérjük.
A már letöltött magyar nyelvi csomag 100%-ig kompatibilis a jelenlegi játékverzióval, így bátran használható a továbbiakban is. Azonban felhívjuk mindenki figyelmét, hogy az 1.53-as frissítés megjelenése után sok hiányzó szöveg lehet a fordításban, ami ronthatja a játékélményt.
Ennek megoldására két javaslattal tudunk szolgálni:
A "config.blk" fájlban töröljétek ki a "testLocalization:b=yes" sort az alján, majd a tetején írjátok át a "Hungarian"-t "English"-re. Így az eredeti angol nyelven tudjátok használni és biztosan nem lesz benne hiba.
A "config.blk" fájlban töröljétek ki a "testLocalization:b=yes" sort az alján, a "Hungarian" a tetején maradjon. Így egy régebbi a magyar fordítást fog betölteni, de a hiányzó szövegeket angollal fogja pótolni, így használhatóbb lesz.Üdv:
Gelesztaa & Br3nor -
PAtr0n
addikt
válasz
Colos1 #10163 üzenetére
Azt tudom, hogy többnyire fából voltak ácsolva a gépeik, ezért is nevetséges amikor csak nyelik a minengeschoß-t, de b*sznak szétesni, az FM-jük meg közben alig szenved csorbát
De köszi a sok magyarázatot, élmény olvasni. Amúgy a kétmotoros gépeket imádom repülni, nem sújtja őket olyan szinten az átesés mint az egymotorosokat. Me410 most a kedvenc. Kezesbárány.
Ellenben visszatérve, próbáltam párszor Fókával is menni, de az túl ideges nekem, folyton bepörgök vele. Nehéz lesz megszoknom. -
Colos1
őstag
válasz
PAtr0n #10162 üzenetére
A vastag szárnyprofil csak hátrány. Az Oroszok nem direkt alkalmazták, hanem azért, mert olyan gyenge anyagokból kellett építkezniük, hogy muszáj volt vastagabbra építeni, hogy elbírja a terhelést. Már leírtam nektek, hogy amikor a 90 -es évek elején újra elkezdték gyártani a Yak-9 -et és a 3-at, nem az eredeti anyagokból - ami gyakorlatilag bútorlap -, hanem normális könnyűfém ötvözetekből (és egy működőképes motorral), ők döbbentek meg a legjobban, hogy simán lerepüli a P-51 -et
Szent meggyőződésem, hogy a WT -ben ezeknek az új építésűeknek az FM -je van
A középmotorosoknál is muszáj a szárny előtt lennie, de a baromi nagy gépágyúval, meg az építésből adódóan ki vannak ugyanúgy egyensúlyozva, mint az orrmotorosok. Nem feltétlen emiatt esnek át.
-
PAtr0n
addikt
válasz
Colos1 #10161 üzenetére
Köszi, így már kezd összeállni a kép! Legalább megnyugtattál, hogy nem gondolkoztam olyan rosszul aerodinamika terén
Amúgy a túl vastag szárnyprofil, azon kívül, hogy merevebb szárnyat eredményez, van még elméleti és gyakorlati haszna?Ha már súlypont, mi a helyzet a középmotoros csodákkal? P-400, 39, 63? Ezekre mi jellemző? Sokszor látom, hogy ezek is előszeretettel esnek át bizonyos szituációkban, de ugyanakkor néha majdnem leforogják a Messert.
-
Colos1
őstag
válasz
PAtr0n #10160 üzenetére
AoA = Angle of Attack
Így van, hasonló, mint amikor a szárny leszakad, de mégsem, mert lassítja a pörgést.
Jól gondolkozol, ha 90°-ban áll a gép, akkor nem pörög be, legalább is nem azonnal. Csak elkezd leesni, de esés közben bepöröghet, ha a két szárny nem egyszerre kapja újból el az áramlatot.
És nem egyszerre fogjaAz is segíti, hogy orrnehéz, de ha belegondolsz, minden gépnek a szárny előtt van a súlypontja, különben nem tudna a levegőben maradni. Nagyon jó az aerodinamikája is, a kettő együtt okozza ezt.
-
PAtr0n
addikt
válasz
Colos1 #10159 üzenetére
Kezdem kapizsgálni, de mi is az AoA?
Meg mondjuk éles balra fordulózáskor, a jobb oldali szárny alól szűnik meg a felhajtóerő, kvázi azt idézve elő mintha leszaggatták volna? Mi történik mondjuk szabályos 90 fokos fordulónál ha elfogy a sebesség? A gép orra a földnek veszi az irányt, de nem jön létre pörgés?
Nem azért voltak ilyen jók a messerek a dugóhúzóból való kijutásból, mert kicsit "orrnehezek" voltak? vagy csak én gondolom így? Az van előttem, hogy egy áteső Messernek az előre tolt súlypont miatt orral kellene elkezdeni visszazuhanni, így hamar vissza lehet venni felette az irányítást.
Amúgy mondasz valamit, Yak-ot még látni átesni párszor, de Spit-et egyáltalán nem.
-
Colos1
őstag
válasz
PAtr0n #10157 üzenetére
Ez valóban így van, de nem csak az alacsony sebesség miatt megszűnő felhajtóerő miatt tud átesni, hanem a túl nagy AoA miatt leváló áramlás miatt megszűnő felhajtóerő miatt is. Ilyenkor kezd el remegni a gép. Ha csak simán elfogy a felhajtóerő, attól nem rázza magát, hanem csak simán elindul a föld felé.
A pörgés azért jön létre, mert ha a gép dőlése a fordulóban nem éri el a 90° -ot, akkor csak az egyik szárny esik át. Aztán ha már pörög, akkor előfordulhat, hogy szárny leárnyékolja a vezérsíkot, ami miatt nehezebben jön ki a dugóból. De erre azért figyeltek harci repülőknél, hogy ne nagyon forduljon elő.
A Spitek Yakok azért nem esnek át, mert nincs normális FM -jük. Azonban egyre többször látom, hogy menekül előlem Yak -al, majd egyszer csak átesik, szóval szerintem lassan de biztosan azokat is állítják be rendesen. Amúgy pont a Yak volt egy különösen átesős gép, a túl vastag szárnyprofilja miatt.
A G-6 -nak amúgy nem szabadna ilyen könnyen átesni. Sőt, úgy általában a Messereknek sem, mert a gép annyira jó volt ilyen szempontból, hogy a dugóból sok esetben saját magától, a pilóta beavatkozása nélkül is kijött.
-
PAtr0n
addikt
válasz
Colos1 #10156 üzenetére
De jó hogy előkerültél colos!
Mostanában sokat repkedek SB-ben, bár igaz csak a tank SB csaták miatt viszek be 1-2 madarat is, legalább azokat is húzom. Egérrel bohóckodok egyenlőre, de most nem ez a lényeg. Van 1 dolog ami zavar, és nehéz kitapasztalnom. Maradjunk egy mezei BF109 G6-nál. Sokszor szívom be azzal, hogy éles fordulózás közben beremeg a gép, és átesik, ezáltal pörögve fúródok a földbe. Néha sikerül visszarángatni, a rudder és a aileron-ok megfelelő használatával, de ez ugye attól függ mennyire pörögtem már be.
Kicsit utána olvastam a témának, bár csak angolul, és arra jutottam, hogy minél élesebb fordulót veszek adott sebességen, annál gyorsabban esve a sebességemmel együtt, egyszer csak megszűnik a szárnyakon a felhajtóerő. Ez így helyes? Vagy kiegészítenéd még valamivel?1-2 gép még SB-ben is hihetetlen mutatványokra képes, főleg amikor yak-ot, vagy Spitfire-t kéne leforogni, nem is értem hogy ezek mi a szarért nem képesek átesni? Én meg ott küzdök vele, hogy megfogjam a Messert éles fordulóban kb 300km/h-nál. De minden esetre már ügyesedek, tegnap már összesen 5 gépet lelőttem. Kell már egy botkormány, mert ez a nézelődünk, közben íven tartjuk a gépet elég nehéz egérrel.
-
Colos1
őstag
válasz
Bertiee #10155 üzenetére
Ezt mióta veszed észre? Csodálkoznék, ha lemodellezték volna a motor viselkedését a légköri körülményektől függően. A motor teljesítménye függ a levegő nyomásától, hőmérsékletétől és páratartalmától, de szerintem itt nem ennek a lemodellezéséről van szó
A Gaijin ilyet nem tud. Meg akkor én is észrevettem volna SB -ben.
-
Bertiee
senior tag
Sziasztok!
Orosz gépeknél 3-as kategóriában melyik gép alkalmas 4-500 m-en történő harcra? A La5-ök 3000 m felett semmivé válnak... Ebben a kategóriában melyiknek a legnagyobb a kapaszkodó képessége?
Ja, miért változtatja a program időnként a gép paramétereit? Úgy tűnik, időnkén- más-más pályán ugyanazon gépnemnek más és más a kapaszkodó képessége, végsebessége stb.
-
PAtr0n
addikt
válasz
Francia91 #10152 üzenetére
Bocs a tegnapi eltűnésért, hirtelen megszakadt a net. Mondjuk a játékból is elég lett, hihetetlen hogy 11 körből 3 Air domination, meg 4 sima domination. Utóbbival még nem is lenne akkora baj, de pofátlan ahogy Gazsi figyeli, hogy kinél mi van aktiválva. 1 győztes kör kellett volna még az 500GE-hez mondom most egyedül befejezem, hátha szerencsém lesz. Hát nem lett. Ugyan assault módba dobott ahol ugyanúgy bombázni érdemes, de persze hogy egy tetves klánt kaptunk ellenfélnek. Biztos véletlen volt ez is. A fele ticektük megmaradt, kábé 5 perc volt a meccs.
Mind1, a 300GE is jó végülis.
-
anytime
őstag
Melyik gep 20mm-ese a jobb es milyen befuzes mellett?
He112A0 vagy B0? -
RG4L
őstag
nekem nem fog menni, tanulni kell.
-
PAtr0n
addikt
válasz
frem1790 #10133 üzenetére
Igen, ismerem a viccet
Van benne valami, mert alapjába véve nagyon alapos ember vagyok, meg felszínesen írni erről a játékról hiba lenne. Ha belekezdek szólok, és akkor mindenki besegíthet, akinek kedve, ideje szottyan hozzá.
Francia:
Okés, akkor majd este 7-8 között jöjjön fel mindenki aki akar egy közös repülést, aztán ott rátok írok ha mehet a buli -
PAtr0n
addikt
Srácok, goldozunk vmikor? Holnap este jó, ha emberi időben kezdjük. Mondjuk este 8 felé?
Bár fáradt leszek 12 óra meló után, de már aranylázban égek. -
Bertiee
senior tag
Sziasztok!
Gyors válasz kellene: ha például Tier2-es gépeim vannak csak, ez esetben az ellenfeleket 1-3 szintből választja a játék ugye? Ha kifejlesztek egy 3-as gépet, de nem teszem még játékba, akkor is a fenti helyzet áll fent?
Ha csak 1 db 3-as szintű gépet is nyergelek, akkor már szembekapom a 4-es szintű gépeket is?
Figyeli a program, hogy mondjuk a 6 gépemből 1, 3, vagy 6 db. 3-as szintű gépem van amikor betesz valamelyik pályára?
Köszi előre is!
-
frem1790
őstag
Na igen, Gaijint akartam írni az előzőben, igaz tényleg kb. annyit foglalkoznak a pilótáikkal mostanság mint a WG.
-
frem1790
őstag
válasz
PAtr0n #10131 üzenetére
Nem tehetek róla de ez ugrott be:
Paraszt bácsit kérdezi a riporter:
-Pista bácsi aztán maguknál itt a faluban van e rasszizmus?
Mire az öreg:
-Nincsen az nálunk kérem. De igény, az vóna rá!Viccet félretéve jó lenne egy ilyen leírás, bár lehet ha ezt megcsinálod akkor Te több munkát fogsz beleölni mint amennyit mostanság a WG beletesz a repülős részbe.
-
PAtr0n
addikt
Srácok, arra gondoltam, hogy megérne ez a játék egy komolyabb leírást itt a PH-n, mert sehol egy nagy terjedelmű összefogó szösszenet róla. Talán még a Gamepod főoldalra is kikerülhetne. Nyilván ez nem teszt, hanem egy komoly összefoglaló lenne.
Természetesen megadnám a módját, képekkel, videókkal, nem is 1 nap alatt készülne el, mert nagyon sok dologra ki szeretnék térni. Tudom, hogy folyamatosan változik a játék, idővel sok dolog el fog évülni a cikkben, de mégis sokaknak mentőöv lehet, illetve lehet, még több játékost sikerül bevonzani vele. (Gazsi adhatna ezért egy zsák aranyat mondjuk)
Segítséggel persze könnyebb, aki érez magában annyit, hogy néha lektorálja amit írok, azt megköszönném.
Létrehoztam egy szavazást a dologról, mindenki véleménye számít!
SG-n is kiteszem, hátha.Itt tudtok savazni: Warthunder cikk
-
donmackó
addikt
Ha nem ültettél bele legénységet, attól még a tank meg van. A második amit kifizettél, az a legénység képzése az adott tankra. Ez egy ilyen sport. Ha már akkor ültettél volna bele legénységet, akkor meg az tűnt volna fel, hogy jóval magasabb összeget fizettél volna ki mint maga a tank összege. Ha az adott tank fölé viszed az egeret (csak rá mutatsz nincs klikk) akkor a felugró ablakban látod is hogy mennyi rá a legénység kiképzése. De egyébként van Ground Forces topik is.
-
t.imi
addikt
Sziasztok.
Érdemes írni a supportnak, ha megvettem egy tankot, le is vonta az összeget. Viszont nem választottam hozzá legénységet, így újra meg kellett vennem. 2x77k mínusz.
Vagy az egyik összeget jóváríják?
-
Francia91
veterán
Akárhányszor behoznám a Tempest Vickers P-t, mindig a Norvégia pályát hozza be... Tököm tele van már, direkt szopatás megy?
-
Francia91
veterán
válasz
anytime #10122 üzenetére
A 7,7 mm-es Browning MG iszonyat erős lett az 1.49-es frissítéssel, RG4L kollégával mentünk pár kört a Spitfire Mk. 1a-val, hát pár lövéssel szakítottuk a szárnyakat...
De csak nézd meg ezt a meccsemet, csak 7,7 mm-es MG-vel sima 6 kill...
Ezelőtt a 7,7 mm-esből egy tárnyi lőszer kellett 1 gépre, most meg.... -
anytime
őstag
Tegnap volt egy nagyon jo meccsem a Spitfire MkI-el.
2 killem volt mar, mikor egyrdjl maradtam 4 orosz gep ellen.
Gondoltam, csak akkor elhetem tul, ha a honi legvedelem besegit.
Igy lett a 4-bol 2 enemy-t a lovegek zsedtek le, kettot pedig en forogtam ki.
A vegen egy La5-os-el forgolodtunk, bizony, nem volt eselye, raadasul en 5km magasrol nyitottam, szoval a helyzeti elony nalam volt.
Megnyertem
Ami miatt leirtam ezt a rovid szosszenetett az a kvetkezo kerdes. Spit-el ennyi killem egy bvetesen sosem volt. Lehet, hogy a loszerek lettek jobbak vagy csak eleg volt az, hogy atalltama Tracer-rol Omnira?
Ti mit hasznaltok ennel a mararkanal es miert?Utana volt mg egy meccsem, ahol a ket bombazo is hullott es emlekeim szerint, tracer befuzessel ennyit nem kapdostam meg le
-
donmackó
addikt
Szerintem egy darabig abba hagyom a repülgetést. Unom már hogy 3-ból 2x a leszakad a gép farka egy lövéstől (Hs129), vagy épp egy meggymagtól kigyullad a motor, majd a szárny is (Me410). Bezzeg az amcsi és orosz gépeket lőhetem gépágyúval is max kap egy kritikusat és haza repül.
-
Francia91
veterán
Tankos rész számomra teljesen ismeretlen, nem is kívánok belekezdeni
De egyre jobban eltávolodok a WT-től én is.... Mikor egymás után 8 bukó meccsem van, mert full jet csapat az ellenség....
És mit anytime is írt, hogy pl ott a Yak-3(O)P, ami bármilyen helyzetbel bárhol leszed, egy kib*szott Spitfire LF Mk. IX-szel sem tudom lefordulni landing flaps-szal
egyedül a Tempest-ekket tudok meglógni előlük a sebességelőny miatt... Ráadásul úgy emelkedik, ahogy el sem lehet képzelni...
Nah jah, Yak-9-ből pedig még kevés van, kell még egy garabollyal
A japánokat szeretném húzni, de sajnos minden meccs után egyre jobban és jobban elmegy tőlük a kedvem, pedig már az N1K fele ki van fejlesztve... De mikor egyetlen 12,7 mm-es találattól leég az egész géped, a Te 20 mm-esednél pedig egy brit 7,7 mm-es jobban sebez, az beteszi a kaput nálam.... Egy (EGYETLEN) találatot kapok valamelyik jenki bombázó lövészétől, lángra kap a gép, és égek szarrá.... És ez minden esetben, válogatás nélkül (Legalább a Fóka és a Messer benyel pár töltény sérülések árán, de nem égek szarrá!) Én meg pumpálom bele a 20 és 30 mm-est, és csak füstöl, repül tovább, mint aki jól végezte dolgát... -
RG4L
őstag
Francia, szerintem nem köszönnéd meg, ha N1K2-kel dobna össze a MM, mert nehezebb ellenfelek, mint a jetek. A jetekkel csak egy baj van, hogy más a játékstílus velük, idegesítőbbek, mert nem tudsz utánnukmenni, viszont könnyebb a támadásukat kikerülni. Ha egy N1K2-t találsz magadon, az elől nem igen fogsz elmenni Tempest Mk.II-vel. Épp a hetekben fejeztem be pont a Tempest Mk.II fejlesztését, és egy F8F-1B-től jobban féltem, mint egy F-80-tól vagy Me 262-től.
És itt jön képbe, hogy limitálni tudják a max. BR-ű járművek számát az adott meccsben, akkor miért ilyen eszement baromságra használják, hogy 4-re csökkentik ezeket, miért nem arra, hogy mondjuk korlátozzák a meccsekben résztvevő bombázók számát... ? Azért elég vicc, mikor felszáll egy brit vagy amcsi géppel, és a kifutón csak másik 2-4 vadászgépet látsz, a maradék cirka 10 játékos pedig mind bombázóval van. Röhej.
A repülős játékmenetben pont azokat a dolgokat szarják le, amiket a legeslegfontosabb lenne megcsinálni. Ha megnézed, pár hónap óta nem lehet szinte megölni a bombázók lövésztornyaiban ülő embereket, azok végtelen lőszerrel és nagy pontossággal rendelkeznek. Tegnap a He 111-esem hátsó lövésze vágta le egy mögöttem forduló Boomerang szárnyát.
Az amcsi .50 cal géppuskák még mindig nagyon felülteljesítenek, a nagy kaliberek pedig alul.
Érdekes módon a tankos rész nagyon szépen fejlődik, többet is foglalkoznak vele, ez látszik. Maga a ground forces rész egyébként szerintem már egészen vállalható, rengeteget fejlődött a játékmenet a CBT óta, dehát ennek így is kellett lennie. Plusz ott balanszolják a pályákat patchről patchre. Ha megnézed, mikor nyúltak hozzá utoljára csak repülős pályához. Mondjuk a saipani autowin? Vicc. Az is vicc, hogy ott a landing craftokat nem lehet szinte kilőni.
Plusz ez az egész DM rendszer a játékban egy vicc. Tunkolod a kis kaliberű (7,7 mm) lőszerrel az ellenfeled gépét, semmi. Oké, nem azt mondom, hogy azonnal egy hit killnek kell lennie, mert nem, sőt, olyan hatalmas nagy sérülést ne is okozzon pár lőszer, de amikor egyetlenegy találat random leszakít egy szárnyat vagy félbeszakít egy ellenséges gépet, az már vicc.
A repülős résznek a legnagyobb baja az, hogy nem foglalkoznak úgy vele, mint a tankokkal. Ezt sajnos rossz kimondani, de így van és szerintem a továbbiakban is így lesz.
Ja, és még valami. A prioritás. Nézzétek meg az 1.53-ban játékba kerülő járműveket, amiket eddig tudunk. Yak-9-ből kellett még egy verzió, nincsen még egy egész ág az orosz fán belőlük. Pe-8, hát erre megint szükség volt. Németeknék oké, hogy lesz Bf 109 E-4 és E-7, de sokat nem fog befolyásolni a játékon. Britek az utóbbi két patchben sok gépet kaptak, de a bombázóáguk még mindig nagyon-nagyon hiányos, plusz hol a többi Mosquito. Japánt meg sem említem, mert a leghiányosabb tech tree az összes közül, és eddig nem láttunk sem a nyelvi fájlokban, sem a kínai szerveren, sem a devblogokban japán repülőt.
Ki-100, Ki-64, Ki-83, A7M? Hol vannak és mikor lesznek?Addig lehet menni Zéróval La-9-eket meg Griffon Spiteket vadászni (vagy nem).
Németeknél és nagyon hiányoznak még Fw 190-ek és mondjuk a Ta 152 C-3. Nem baj, adunk helyette TBD-1-et meg egy újabb Helldivert.hát vicc
-
anytime
őstag
válasz
Szőrös #10105 üzenetére
Én már nem repkedek sem "itt", sem máshol. Szerintem, folyamatosan csak romlott a játék élvezeti része, amit sokan, sokszor leírtak már előttem, most nem teszem. Én nem panaszkodtam közben, csak mérgelődtem és szép lassan elkoptam, kikoptam.
Azt gondolom, ennek a játékban is megvolt a felfutása, vele együtt a bevételi része is Gaijin felé, amit nagyon szemtelen módon saját maguk és az orosz gépek javára fordítottak. Úgy gondolom, hogy ez hosszútávon nem egy fenntartható szemlélet (lehet, nem is ez a cél
), mert ezzel vesztik azt a tömegbázist, akik által egy kiegyensúlyozottabb BR és MM rendszert lehetne kialakítani. Ez magával hozná, fenntartaná azt a helyzetet amikor is a kevésbé tapasztalt és kezdő játékosok is eséllyel, örömmel szállnának be a játékba, netán még ezért hajlandók is lennének egy kis támogatásra.
Az én válaszom arra, hogy nincs elég játékos és ezért szar az MM és nagyok az egyenlőtlenségek BR szinten, az, hogy 0,3 - 0,5 BR különbséggel kellene berakni a gépeket (játékosokat) és a többi helyet bot-okkal kellene feltölteni. Persze bot-ok, lehet mondani, amire azt mondom, a bot-ok is lehetnek ügyesebbek, ha a programozó úgy akarja, ezt tudjuk mindannyian.
Egy kezdő vagy épp hobbi játékosnak, pláne köteléken kívül, bármilyen stratégia nélkül is lenne, lehetne némi esélye arra, hogy nem az első 2-3 percben, az első rárepüléssel leszedik és egy emelkedés és vége a játéknak, hisz valljuk meg, a kill adja igazán meg az élvezeti faktort.
Kezdőként lelőnek, de te előtte leszedtél egy P26-os bot-ot, vigyorogva, tele adrenalinnak lépsz ki az adott játékból, hisz le tudtál szedni egy gépet és már el is felejtetted, hogy mily szarul repültél egyébként és azért szedett le egy 5-ös szintű, szintén kezdő, aki kemény 1 hete "repül".
Szóval ezekből a játákosok fejlődnének majd a magasabb tier-ek felé, ahol Nektek, igazi vén rókáknak is lenne ellenfele, több játékosból válogathatna az MM és kisebb lehetne az egyenlőtlenség.
Persze, ez csak szerintem van így ..., de jelenlegi formájában szar a játék és mivel ez egy hosszú ideje megfigyelhető tendencia, ezért nem is várok el tőle többet, ezért is nem foglalkozom már a játékkal. Alkalomadtán repülök 1-1 kört, arra jó, hogy megállapítsam, továbbra sem javult, sőt ...
Köszi, hogy olvastátok, nem akartam senkit untatni, csak gondoltam egyszer leírom, hogy én miként látom és most nem arról az oldalról megnézve, hogy melyik tököm tudja géppuska éppen csillagszórózik vagy sem, meg törik a szárny ilyen meg olyan IAS-nál, meg szarul fordul és a YAK-3 leszed a picsába mert kurva OP, hanem a tömegek oldaláról, mi baja lehet egy kezdőnek vagy éppen egy gyenge, gyakorlatlan játékosnak.
Üdv:
A -
PAtr0n
addikt
válasz
donmackó #10099 üzenetére
Azért én kurvára kíváncsi vagyok rájuk, nekem pl. a WoWs féle játékmechanika simán tetszik, pedig a tankos részét nem éppen szeretem, a repülős része meg inkább hagyjuk. Na persze ilyen szempontból nem kell félteni a Gaijint, ha bejönnek a hajók ott se lesz HP, és sok fog múlni a skillen.
-
Francia91
veterán
válasz
csaabz #10100 üzenetére
Értem én, de az a Tempest Mk. II stock állapotban éppen repül... Az meg hogy a sebességem nulla az összes többi géphez képest.... Legalább tenne össze N1K-val meg Fókákkal, nem szólnék egy szót se, de mikor full jet team ellen tesz be, azért már kezd sok lenni...
B*szhatom at egész meccset ezzel a géppel, ha onyl jet ellen van dolgom. Ha 1 rajtam van, még elbírok vele, de mikor 3-4 jet jön rám, esélyem konvergál a nullához
Rühellem az Arcade meccseket, de lehet, hogy át kell mennem oda fejleszteni ezt a gépet, mert RB-ben így sosem fogom kifejleszteni, az zicher
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Fotók, videók mobillal
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen processzort vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Háztartási gépek
- lacixtal: Laci XTAL - Emlékproffil
- Kiemelkedően csendes ASUS VGA jött a Noctua közreműködésével
- Azonnali fotós kérdések órája
- Elektromos autók - motorok
- Yettel topik
- További aktív témák...
- LG 55QNED87T 139 cm-es 4K QNED Gaming Erőmű, 120Hz-el és 3ms válaszidővel!
- LG 65QNED87T 165 cm-es 4K QNED Gaming Erőmű, 120Hz-el és 3ms válaszidővel!
- MacSzerez.com - 2022 MacBook Pro 13" Retina M2 / 8GB RAM / 256GB SSD / Asztro / Garancia / Magyar
- 3x ASUS Turbo RTX 2080 Ti (11 GB) / Frissen pasztázva / Igény esetén + EKWB vízesblokk.
- LG 75QNED87T 190 cm-es 4K QNED Gaming Erőmű, 120Hz-el és 3ms válaszidővel!
Állásajánlatok
Cég: FOTC
Város: Budapest