Hirdetés

2024. május 1., szerda

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#951) gerisz23 válasza Graphics (#946) üzenetére


gerisz23
őstag

Ez brutál,vízkő vagy egy vascső rozsdásotott terméke?Ha új rendszerből ez jön ki akkor elég jól el lett ott rontva valami.Tuti ráverném a szerelőre.

Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB

(#952) Graphics válasza emre (#950) üzenetére


Graphics
Jómunkásember

Igen volt, típus nincs rajta.

Nincs benne semmi gane.

Nem tudom én sem, hogy mi ez ami kijött a kazánból.

Olyan mintha vízkő lenne összeállva, de kissé fekete a színe

gerisz23: Ráverném én is,de nekem most az elsődleges, hogy működő rendszer legyen...

Én laikus vagyok, a megoldás érdekelne. Mert oké , nincs meg gyerek, de ha jön, akkor nem lehet ez a van fűtés nincs fűtés állapot...

Az a baj türelmetlen vagyok sajnos... Mert indulás óta nem tűnik okenak.

És nem jó a tehetetlenség. :(

Vascső elvileg nem nagyon van. Ez full új rendszer.

[ Szerkesztve ]

EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

(#953) emre válasza Graphics (#952) üzenetére


emre
veterán

A rajz alapján ha fektetve van, nem a két átellenes pontján kellene bekötni, szerintem így nem látja el a funkcióját az iszapleválasztó.

Külső hőmérséklet érzékelő nincs ha jól látom, de a kazánon az auto funkciót be lehetne kapcsolni.

[ Szerkesztve ]

A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.

(#954) Graphics válasza emre (#953) üzenetére


Graphics
Jómunkásember

Rendben. Köszönöm :R

Computherm-es van.

[ Szerkesztve ]

EAGET 1TB SSD review - https://logout.hu/bejegyzes/graphics/eaget_s600_1tb-os_ssd_aliexpressrol_kihagyhatatlan.html

(#955) emre válasza Graphics (#954) üzenetére


emre
veterán

Az a szobatermosztát, de nem erről beszéltem, hanem hogy a kazánhoz nincs külső hőmérséklet érzékelő ami pedig jó dolog.