Hirdetés
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Gurulunk, WAZE?!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Eztis_Aztis: Invázió egy novellában alternatív befejezés dráma
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Munkaügyi helyzet Hajdú-Biharban: észak és dél!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Orionk
senior tag
Sziasztok!
Az Egyetemről kilépve Junior C# fejlesztőnek vettek fel. Tehát kezdő vagyok és 3 hónapja foglalkozom csak C#-al. Előtte inkább Java volt.
2017-es Visual Studio Community-t használok az elmúlt 3 hónapban. Ez ingyenes, de a fizetős VS Professional 2017 és VS Enterprise 2017 -es verziók miben különböznek, hogy fizetősök? Gondolom, hogy nekem kezdőnek még nem fontosak ?!
Másik kérdésem meg az lenne, hogy van Microsoft-os felhasználóm és azzal szoktam belépni Visual Studio-ba és úgy használom.
Viszont, ha néha - alkalomadtán előfordul, hogy másik számítógép elé ülök le, másik VS elé és ott is belépek a felhasználómmal, akkor mégsem szinkronizálja be, állítja be VS-t arra, ahogyan használni szoktam a saját gépemen. Ez miért lehet? Hogyan kellene beállítani, hogy ha belépek másik VS-be, akkor minden álljon be a beállításomra, még a háttérszín is ne a világos legyen, hanem a sötét VS-ben ?!Köszönöm a segítséget!
Új hozzászólás Aktív témák
● ha kódot szúrsz be, használd a PROGRAMKÓD formázási funkciót!
- Az ötlet jó, de milyen a kivitelezés? Teszten a Chieftec Kockája
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Androidos tablet topic
- Milyen videókártyát?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xiaomi 15T Pro - a téma nincs lezárva
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- További aktív témák...