Új hozzászólás Aktív témák

  • Tomi_78

    aktív tag

    Quailstorm: Ron Penton: Kezdő C# játékprogramozás c. könyvéből tanulom most az alapokat, valamint a világhálóról böngészgetve.
    Alexios: azt, hogy egy fő osztályból származik minden más osztály, azért csináltam, hogy megkönnyítsem a dolgom olyan esetekre, amikor a program összes elemén végig kell menni, pl. mentés esetére vagy ha az ablak átméretezésekor mindent új helyre kell rakni.
    Tehát ha mindennek van egy közös szülőobjektuma, akkor elvileg elég lenne ezen végigmenni az eredmény eléréséhez. Azt gondoltam, ehhez elég egy foreach ciklus, bár azt is, hogy az nem lesz jó, hogy a JatekElemei kétszer szerepel benne, mert nem tudom, hogy osztályokat milyen változótípusként kell megadni - már ha egyáltalán lehet.
    Akkor hozzak létre egy Listát is, amelybe belekerülnek az osztályobjektumok, és ennek a Listának a nevét adjam meg a foreach-ben az egyik JatekElemei helyett? Akkor így már lassanként elvész az egyszerűség, mert ezesetben ugyanúgy gondoskodni kell a Lista kezeléséről, amikor elemeket adok hozzá vagy törlök belőle.

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés