Igen később sok olyan nyilatkozata volt, amiben ezt engedte sejtetni. Azonban éppen a Spektrum -ban volt egy dokumentum film, amiben az őt kihallgató tiszt (azé' szintén ''szakember'') mesélte, hogy a német kapituláció után - persze még bőven a Hirosima-Nagaszaki atombomba előtt - amikor arról beszélt vele, hogy a szövetségesek hamarosan be fogják vetni Japán ellen az atombombát, nem akarta elhinni, meglehetősen magabiztosan állította, hogy ez lehetetlen, és meglepődöttnek látszott, amikor elmondták neki a csoportjából dezertált 2 munkatársának gondolatmenetét, ami szerint a kritikus tömeg több nagyságrenddel kisebb, mint ahogy az az Ő levezetései alapján kiszámításra került. Ilyen az élet. Attól még jó fizikus volt, végül is a háború az háború, sok minden megtörténik ilyenkor, ami máskor nem.
Csak még 1 ami kicsit más, de érdekes. Szintén a II. Világháború szülötte a németek által kifejlesztett sugárhajtású motor. Ezt használták 44 után, a vadászrepülőik, és a tengeralattjáróikban is. Ennek előnye az, a lágcsavarpropeller hajtással szemben, hogy nem válik le lökéshullám formájában az energia a hajtóműról, ...stb. Lényeg az, hogy a fordulatszámnöveléssel a hagyományos meghajtással már nem lehet egy idő után növelni a tolóerőt. És most az érdekesség; Az oroszok keményen megküzdöttek a német vadászgépekkel, de nem sok bajuk volt a német tengeralattjárókkal, ezért lekoppintották, és a jó kis MIG 15 vagy mi gépeiken alkalmazták is, hajózásban nem, az amik pedig a tengeralattjáróikon alkalmazták, de a repülőiken nem. Eredmény; a koreai háborúban úgy szedték le a MIG-ek az ami bombázókat, hogy a vége felé volt már, hogy 10 bombázót 90 vadászgép kísért, mégse tért vissza a bombázók közül egy se.
[Szerkesztve]
1. A Pénz nem boldogít, csak amit veszel rajta; 2. A Pénz nem boldogít, csak ha van belőle elég; 3. A pénz nem boldogít, a hiánya pedig pláne nem.