A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Lalikiraly:] MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [DraXoN:] Netfix lemondva
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2018-03-18 14:44:30
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Gombinyó
őstag
1.6 szívó meg az 1.8 hibrid és a sport egy kontextusban...
Tudja fene, nekem nemgyerebe. A kétszínű fényezés sem igazán, de a "vadítások" is túlzottan enyhék.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
BMW-nél ugyan ez az M-Packet, Audinál az S-Line és így tovább.Nem a teljesítményre utal...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Gombinyó
őstag
Tudom, azok is viccesek.
No.01
őstag
Nekem mar az is fura, h ez a GR egyaltalan letezik egy Corollahoz.
Ha meg 2.0 specifukus lenne akkor azt mondanam, h rendben, de igy... Inkabb rossz vicc ez az 1.8-as verzioval kombinalva.
En most a nemreg beharangozott Corolla Crossra vagyok raizgulva. Meretben eleg barati amolyan arany kozeput, de ha jol emelkszem egyelore Vietnam es 1.8 only. Meglatjuk ez az ev amugyis az ordoge
Viszont lattam, h mar a teljes EU-ra beharangoztak az uj Highlandert. Az nekem mar regen is tetszett ez az uj pedig tenyleg gyonyoru annak ellenere, h szvsz foloslegesen nagy.
Drizzt
nagyúr
Iden amugy kb. mar nem is tudom kovetni milyen modellek vannak. Mindjart jon Yaris Cross is. Corollabol is az osszesbol kulon 2020-as model van + gr sportsok, plusz Corolla Cross. Yaris-bol is mar onmagaban sokfele van. Bar amugy orulok neki, mert majdnem mindig olyan erzesem van, hogy picit jobb az ujabb, mint amit valt. Ha masban nem, legalabb kinezetre.
I am having fun staying poor.
Ck.
addikt
Köszönöm mindenkinek a tippeket, lassan körvonalazódni látszanak a befutó jelöltek. Egy diesel F10-et nem látom sok értelmét egy diesel Volvora lecserélni, mindenképp hybrid vagy elektromos vonal érdekel.
A C-HR és 330/530e mellett közben igencsak megtetszett a Lexus IS 300h is és jelenleg leginkább Ő a befutó. A Toyota-Lexus hybrid rendszerénél a fűtés és klíma hogyan van megoldva? Képes állófűtésként funkcionálni és előre beprogramozva felmelegíteni az autót?
Drizzt
nagyúr
Az utóbbi időben ellenállhatatlan vezethetnékemet kielégítendő ma mentem egy ilyen kört: Bp., Szentendre, Pilisszentlászló, Visegrád, Esztergom, Pilisszentkereszt, Pomáz, Bp. Amiért írok, az megint csak fogyasztási adat. Bp. -> Szentendre: 3.5-re állt be a végére a beépített mérő. Aztán Pilisszentlászlóra felérve a fogyasztás is szépen felért, 4.9-re. Aztán az út legvégén 3.9-et mutatott a mérő, de volt vagy 20 km legalább, amikor be voltam szorulva egy jó 60-as tempónál nem gyorsabban közlekedő autópáros mögé kacskaringósabb szakaszon. Mondjuk igazából zavarni nem zavart, csak azért mondom, mert ha végig 90-nel megyek, biztos rosszabb lett volna a fogyasztás. A 3.9 mutatott fogyasztás eddigi tapasztalataim szerint 4.2-4.3 közti valós szokott lenni.
Ha van még tippetek, hogy főleg a környéken merre lehet jókat vezetni, szívesen venném őket.
I am having fun staying poor.
hhenry
őstag
Szentendrei-szigetre érdemes bemenni
theuprising
tag
Ezt a kört kb minden 2 hétben megteszem, én is csak vezethetnékből
Mondjuk nekem a GS legalább 2x ennyit fogyaszt
Ck.
addikt
Ti megvennétek egy olyan autót, amibe 1 évesen már 30 ezer km beleszaladt? Lexus márkaképviselet bevizsgált, garanciális használt autó kínálata egyébként.
hhenry
őstag
Persze!
rob210
nagyúr
Elkéne már engedni ezt a kilométer dolgot.
Az állapot sokkal többet számít.
Ismerős 1 éve vett fél millió kilométerrel autot, de olyan, mint ha most jött volna le a futószalagról.
Semmi hibát nem találtam rajta. Akár mennyire is akartunk alkudni, nem tudtam mibe belekötni
Gondos gazdája volt el is hoztuk, azóta is hibátlan.
Renault power
galervin93
őstag
Akkor egy kis fogyi tapasztalat, legyen ilyen is, 2011/11 P3-mal:
- téli (fő)városi használat (2*10km) fűtéssel: valós 5.2-5.3 l körül
- ugyanez tavasszal (már fűtés és még hűtés nélkül): 4.3-4.4 l
- ugyanez nyáron hűtéssel: 4.6-4.7 l
- pálya 120-130 télen fűtéssel/nyáron hűtéssel: 5.3 l
- pálya 140-150 ugyanígy: 5.6-5.7 l
Eddigi éves valós fogyasztás 4.98 l / 11.500 km, aminek ~2/3-a főváros, a maradék pálya/vidék, pályán sem tépem (120-130).
Néha nagyobb tervezett pályázások előtt kap OMV MaxxMotion 100plus-t, amúgy sima 95-össel van etetve (amelyik kút éppen útba esik).
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
Ck.
addikt
Ez itt Anglia sajnos, a hülyék szigete. Sok méterrel később eleve meg se vennék, ezért kérdeztem, hogy ez mennyire számít extrém futásnak 1 éves korára.
Ha sokat ingázik az ember (Magyar viszonylatban Gárdony-Budapest, ami olyan 50 km), plusz egy-két nyaralás, és már meg is van. Én cirka 40km-ről ingáztam 5 éven át, ez éves szinten 22-25 ezer km-t jelentett. Most már csak 22km-t ingázok, ez éves szinten kb. 13 ezer km-t jelent. A 30 ezer km nem extrém, ha az ember ingázik, de nyilván nem is kevés.
De itt is igaz, hogy miként került bele a 30e km. Ha autópályán-autóúton, akkor ez ideális. Ha városban (pl. futárcég), akkor inkább bajos.
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
vzsryl
nagyúr
Lexust általában ingázáshoz veszik.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Drizzt
nagyúr
Köszi, jól jönnek ezek az infok!
Bármi nagyobb baja volt már az autónak egyébként eddig?
I am having fun staying poor.
Igen, közép- és felsővezetőknél bizony ingázáshoz (is) veszik.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
vzsryl
nagyúr
Amiket nézegetek 3-6 éves IS300h-k, mindben szinte 150-200k km van. Pl. a cégnél ahol dolgozom, ott csak dízel vagy hibridet választhatnak azok, akiknek jár a munkakörükhöz. Gondolom ez máshol sincs így, tehát a Lexusok egy igen nagy részében valószínűleg megvan az éves 30k km, de valószínűleg sokkal több is.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Gombinyó
őstag
Éves szinten 30k km-t megyek csak melóhelyre, erre rájönnek még a családlátogatás, stb. Az előző autóm 65k km-el adtam el két évesen, de állítom messze jobb állapotban volt mint bármelyik fele ennyit se futott, amit városban, rövidtávokon nyektettek.
dh66e
veterán
Persze hogy meg.30k semmi főleg ha garanciával adják.
theuprising
tag
Persze, ha megvan minden előírt szervize, az a kemény 2
Én covid előtti időkben évi ~50ezret mentem (kétharmadát városban), amire már sokan dízelt ajánlanának, de én nem bírom elviselni a dízelt, és a hibridem sem fogyaszt igazán többet mint a hasonló erejű dízelek, de cserébe nagyobb élmény vezetni.
Ck.
addikt
Köszi szépen srácok mindenkinek, titkon reméltem, hogy lebeszéltek és megspóroltok nekem egy ‘autót veszünk -megint?!’ című beszélg, kkkhm vitát a Zasszonnyal, de így csak nem úszom meg...
galervin93
őstag
Lekopogom nem. Olaj-szűrőcsere mellett első betét-tárcsa + első lengéscsillapító porvédő csere volt. Amúgy csak etetem meg hajtom, remélem így marad még pár évig.
Egy mérés nem mérés, két mérés fél mérés, három mérés - na azzal már kezdhetsz valamit!
makszi
aktív tag
Sziasztok!
Ma megvolt a Corolla bal első Led-es menetfény probléma körének a második fordulója.
3 órámba került addig mértek, és arra jutottak hogy nem lehet megjavítani.
Pénteken reggel megyek cseréltetni a teljes bal első fényszórót.
Értéke Bruttó 470
Gombinyó
őstag
Siralmasak ezek az árak, nem tudom mit gondolnak.
Nekem az embléma plexije repedt meg, kb 150e ft az a műanyag kis vacak plusz a munkadíj.
Szépek meg jók ezek az új autók, amíg nincs velük baj. Sztem én veszek még rá 2 év garit és valahogy 4 éves kora körül eladom, mert horror lesz javíttatni, ha lejár a garancia.
molnarpeter
nagyúr
Van fotó a sérülésről?
Gombinyó
őstag
Drizzt
nagyúr
De ezt neked még állják garanciában, nem?
Gombinyó: mire 4 éves lesz valami, addigra úgyis lesz majd mindenből utángyártott hozzá tized áron. Főleg egy ennyire népautónál. Én személy szerint amúgy amit látni a képen, nem hinném, hogy megcsináltatnám. Max. ha lehet casco terhére és alacsony az önrész.
I am having fun staying poor.
mire 4 éves lesz valami, addigra úgyis lesz majd mindenből utángyártott hozzá tized áron.
Ebben nem lennék olyan biztos. Ismerősömnek van 4 éves Toyota Yaris Hibridje (most vette). Megtörte az asszony, és a korábbi tapasztalatok alapján (első generációs Yaris, csak azt ropira törték) azt gondolta, hogy majd bontóból szerez olcsón alkatrészt. A bontóban gyakorlatilag kinevették, hogy 4 éves autóhoz még nincs semmi. Egy ennyi idős autót még ha kiflibe is törik, inkább kijavíttatják és eladják, így nem jutnak el a bontókba.
Utángyártott alkatrész ugyanez pepitában. Adtak neki egy listát, hogy miből van utángyártott. Hát eléggé foghíjas volt, mármint a listában kevés helyen volt az alkatrész mellett az utángyártott opció.
Mivel a Toyota a sima kocsikra is 3-5 év garit ad, a hibridek alkatrészekre pedig alapból 5-öt, de akár tízet is, és ugye a gari csak gyári alkatrészekkel szerelt autókra vonatkozik, ezért nem érdemes utángyártott alkatrészeket gyártani, amíg egy mérhető mennyiségű autó nem éri el ezt a kort.
Az E210 ugye 2019-es modell, szóval esélyesen úgy 2025 előtt komolyabb piaca nem lenne az utángyártott alkatrészeknek...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Az embléma mögött van a szenzor az adaptív tempomathoz és a vészfék asszisztenshez vagy fent a szélvédőn a visszapillantónál?
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
makszi
aktív tag
Tényleg nagyon durva, és ez a sima Bi-Led a mátrix led es az még jóval több a szervizes szerint, mert ugye abban még plusz egy LED fényszóró van.
makszi
aktív tag
Márciusi a kocsi, így igen állnak mindent. Azt mondják, hogy pénteken 1 óra alatt megvan a csere. Annyi a bosszúság csak, hogy emiatt ülök a szervizben 3 alkalommal összesen majd 6 órát.
makszi
aktív tag
Szia!
Én nekem ma azt mondták, Toyota szervizben, hogy az adaptív tempomat az a embléma mögött van. A vészfék asszisztensről nem volt szó azt nem tudom.
Gombinyó
őstag
Mindkét helyen van szenzor, hogy melyik melyik passz. Az embléma nincs egyben a szenzorral, az külön van mögötte, annak a cseréje valami 250e körül lenne.
Akkor ez még a "jobbik" eset.
Más: 6 hete lett megrendelve a céges 1.8 Hybrid TS, már nagyon várom. Szalonban azt mondták (amikor az új Yarist voltam megnézni), hogy 1-3 hónap a szállítás mostanság a Corollára. Örülnék ha közelebb lenne az alsó értékhez.
[ Szerkesztve ]
"Less but better" - Dieter Rams
Az embléma mögötti szenzort radarnak hívják, a szélvédő mögöttit kamerának. Az adaptív tempomat a radart használja, a vészfék asszisztens általában mindkettőt.
molnarpeter
nagyúr
Műanyaghegesztőre gondoltam, ha már lámpabúrát is tudnak javítani néhol. Vagy 50k önrészes casco
Gombinyó
őstag
Valaminek nekimentél vagy csak valami belső feszültség miatt repedt meg?
"Less but better" - Dieter Rams
Gombinyó
őstag
Én kavicsra gyanakszom, elég sokat kaptam már, sokszor szembe jövőtől. Neki nem mentem semminek az biztos, más sérülés nincs az autón.
No.01
őstag
Nem akarom kedvedet szegni, de akkor eleg hulyeseget mondtak, igy te meg johiszemuen majd ringatod magad abban, h hamar megkapod. Nemtudom ennek mi ertelme kereskedo reszrol. Tan az, h ha nagyon turelemtlen vagy akkor majd 1 honap elteltevel hivogathatod oket, h: He sracok, van v.mi fejlemeny az uj autommal kapcsolatban?
Nekem kerek perec megmondtak tavaly es iden is, h attol is fugg mikro adod le a rendelest mert van 1 idokapu/hatarido. Ha azon tullogsz akar 1 oraval is akkor nem is vesznek szamitasba tervezesnel. Ha v.mi ritka es nagyon "fapados" avgy fullos verziot kersz akkor az meg ratesz mindenre legalabb 1 lapattal. Ezt az egeszet meg tudod tovabb cufrazni, ha nem a gyakori szinek kozul valasztasz. A leirtak alapjan nekem eleve 2 honapot mondtak alapbol amire meg jon a szallitas, papirozas es tarsai igy kozelebb lettunk volna a 3 honaphoz amikor figyelmeztettek, h ha belecsuszunk az ev vegi hajraba kkor ez siman lehet tobb is.
Iden - februar vegen - ujra erdeklodtem, de tobbe kevesbbe hasonlokat mondtak. (Igaz volt olyan aki nagyon kodositett es nem tartotta kizartanak az 1 honap vagy annal kevesebb atfutast sem) Ezutan nyilvan jott a virus ami vagy igy vagy ugy de felboritotta nemcsak a tervezest, de a gyartast is.
A kiskapu amit nekem ajanlottak tobb helyen is az a kozponti raktarbol valo vasarlas ami valoban megoldhato 2-3 het alatt, de akkor a szinen is valtoztatnom kellett volna, a tetoablakrol meg egyenesen azt mondtak, h felejtsem el. (ide kivankozik, h volt olyan kereskedo aki eleve azt mondta, h minek tetoablak az ugyis zorog idovel meg majd beazik. Nemcvsak ezen kijelentes vegett, de veluk tobbet nem beszeltem)
Alap fehér színű Comfort Style Tech, szóval szerintem eléggé "tömeg" verzió.
Azt nem értem egyébként, hogy ha nagyon visszaestek a rendelések az új autókra (mert mindenhol ezt hallani), akkor hogyan lehetséges, hogy a gyártás mégis tovább tart, mint mondjuk normál esetben? Vagy a gyári műszakok számát is lecsökkentették? Azt tudom, hogy volt egy 6 hetes leállás a gyártásban, de ez még április-május körül.
Főnököm 6 héttel a rendelés leadása után már belehuppanhatott az Audi A4-es szedánjába, pedig az is egyedi rendelés volt, nem készletről jött.
Nekem egyébként semmi bajom nem lesz azzal, ha 3 hónap lesz belőle vagy még talán kicsit több, csak már hajt a kíváncsiság meg utálok manuál váltóval dugóban araszolni.
"Less but better" - Dieter Rams
No.01
őstag
Ha az uj joveveny automata lesz akkor az lesz am az igazi megvaltas.
Mi fiatalon es lassan 10 eve kezdtunk automataval. Akkor mindenki hulyezett minket. Azota az ismeretsegi korunkben mar a tobbseg automatat hajt es meg veletlenul sem ulne vissza kezivaltos autoba. Sokan mondhatnak sokfelet, de a dugoban (foleg napi szinten) az automata igenis megvaltas
A leallas es a keresletcsokkenes dolgot nem teljesen ertem. Persze lehet, h most tobben hasznaljak ki a kedvezmenyeket, de meg itt a "fejlett nyugaton" sem az a jellemzo, h az emberek hirtelen felindulasbol (vagy ugy egyebkent) elkoltenenek tobb ezer EUR-t autora vagy akarmi masra. Szoval szerintem vagy a gyartas nem optimalis meg/mar vagy v.mi egyeb dolog lehet mogotte.
A nemetekkel meg ne hasonlitsd ossze a Toyotat meg akkorsem, ha utobbi is EU-i gyartasu.
Szimplan mas a vallalati kultura. Igazabol nagyon mas...
Dorian
félisten
Avensis T27-nek van esetleg vmi rejtett vész-tanktartálya?
Kezelési szerint 60 l-es a tank. De ma reggelre sikerült jól leürítenem, 42km fennmaradót írt ki amikor beálltam a kútra, és 47,5 litert tudtam csak tankolni. Tehát ha 50-ig kiegészítem, az a mennyiség nagyjából jó is 40 km-re. De hol a többi 10 liter?
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
Senhi
aktív tag
Amikor 0-t ír ki, akkor még röhögve elmész 100km-t vele. Ha dízel akkor meg jellemzően még több a tartalék.
Dorian
félisten
Ja akkor ezeknek a japcsinak elég nagy a biztonsági tényezőjük
Kétfajta ember van. Kerüld mindkettőt!
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070