Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mr_ricsi

    veterán

    válasz NÓPARA #9263 üzenetére

    "Bizonyítsa be hogy szereltem műszálas ruhába? De akkor én is mondhatnám hogy rossz gépet kaptam és ezt jeleztem is."
    Rossz a hozzáállásod!
    Te állítod ezt, a szerviz állítja azt. Egy állítás van egy másik ellenében. A pénzed pedig náluk van! Szerinted itt kinek áll a zászló?
    Tehát lehet pereskedni, és a számodra jó esetben pár év múlva visszakapod a pénzedet, meg az ügyvédi és a szakértői költségeidet. De addig megy majd a "ki tud több szakértőt megfogadni" vetélkedő, és aki anyagilag ezt jobban bírja, azt fogja a bíróság a végén nyertesnek kihozni.

    "Sőt még le is akartak venni a garancia ellenére is engem. Ez ugye nem baj ?"
    A sztoridnak ezt a részét ebben a formájában nem hiszem el.
    Szerintem nálad is a "szokásos" szervizes szöveg volt, vagyis hogy bevizsgálják, és ha mégsem bizonyul hibásnak, akkor 5000 Ft-ot kell a vizsgálatért fizetni. Általában így riogatják az ügyfeleket a felesleges reklamálástól, és a feleséged valószínűleg ezt hallotta félre.

    "kérdem szerinted az normális ha beteszem azt a Memtest86 progit és kb fél óta alatt az errorsnál kiír 1.500.000?"
    Nem, ez egyértelműen memória hibára utal, és jól tetted, hogy szétszerelés nélkül a gépet visszaküldted.
    És mivel úgy néz ki, hogy egy gyárilag 4GB-os gépet bővített a bolt 6GB-osra, szerintem azt is jól csináltad, hogy nem kértél javítást, vagy cserét egy másik ilyenre.

Új hozzászólás Aktív témák