Szombaton nálam 10-11 órát ment a játék egyhuzamban.
A monitorom natív felbontásán (2560x1440@165Hz), a játék automatikusan belőtte magát Ultimate beállításra.
De, mivel nem szeretem a DoF-Blur és egyéb meg ehhez hasonló képminőséget javító rontó effekteket, így ezt-azt kikapcsoltam.
A Render scale maradt 100%-on és játék közben néha-néha rápillantottam sűrűbb-fás avagy részletgazdagabb területeken bóklászva az FPS mutatóra amely területek esetén azt láttam hogy 75 körül mozgott. Amúgy 105 és felette.
Le kellett volna nulláznom a HWiNFO-t hogy még valósabb értékeket mutassanak az átlagok. De az látszik, hogy nem használta ki a VGA kártyát a játék:
Más online címeknél mint pl: BF1, GTA: Online (Render scale: 1,750) és Overwatch (Render scale: 144%) esetén úgy meg van terhelve a VGA, hogy 338W-ot látok a maximális fogyasztási értékénél (a CPU is ekkor nem sokkal jobban, de 10W-tal többet kér azaz 138W-os érték helyett amit a BP alatt produkált 148W-ot eszik max).
Itt meg csak 260W szerepel és max 98%-os GPU kihasználtság. Amik nekem azt súgják, hogy volt még tartalék a kártyában, hogy számoljon.
[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘