Hirdetés
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- W11 pls
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
tzimash
őstag
-
CJ4567
nagyúr
-
Prosector
addikt
válasz balint107 #22566 üzenetére
Elorebocsajtom, ne negativ kritikanak vedd, csak leirom, h en mit valtoztatnek:
- a csaj szép: haj, szemek rendben vannak, viszont a subsurface scattering elférne
- a parti, havas sziklák(a nem jegesek) mindenhol ilyenek? olyan, mintha 64 kb-os textura lenne rajtuk
- szintén privát meglátás, de ennél a dof-nál sokkal szebbek vannak, en ugy ertem el a legjobb eredmenyt, h masik enb-bol atmasoltam az enbeffectprepass.fx-et az aktualis enb-be, vagy probalgasd a dynavisiont, ill. a bokeh dof-ot
Egy 2013-as képem, amin nagyon szép a dof(a kozepsore gondolok), persze lehet, h szted meg ocsmány
- a vizeffekt nagyon szep, de meg szebb lenne, ha kékebb lenne kicsit, sztem
-
.mf
veterán
válasz balint107 #22508 üzenetére
Bár nem a kísérletezgetésre mentem rá, és a 60 FPS cap is eléggé korlátoz a következtetések levonásában, de nekem úgy tűnt, hogy nem a 2k-s textúrák jelentették a nagyobb FPS-esést (igaz 2k helyett "Performance 2k+1k" verziókat használtam, mivel 7870 GE van nálam, tehát mindkettőtökénél gyengébb), hanem egyrészt az SFO (pedig SFO on steroids és asszem SFO-512 textúrákat is megpróbáltam még), de ami mégjobban, az az ENB volt. A Realvision / Truevision nálam eléggé legyilkolta, még Performance módban is. Ellenben egy másik ENB, a Gameplay Performance ENB még alapból bekapcsolt extra fícsörökkel is sokkal jobban futott, mint azoknak a lecsupaszított Performance módja. Annál (GP-ENB) viszont a sok mod miatt kézzel kellett az enblocal.iniben bekapcsolni az enboostert. Pont pár oldallal ezelőtt írtam a tapasztalataimat pl itt és itt. Azt hiszem a Gameplay Performance ENB-nél kötöttem ki, de most dolgozok, csak este tudom megnézni, hogy az vagy a Photoreal maradt végül.
Telepítési sorrend: használd azt a leírást, ami a Realvision oldalán van. Ugyan másik enb-et használok, de a modok 90%-a megegyezik, meg még egy-két dolog amit ott nem írnak csak az ajánlottak között, pedig szerintem szintén alapnak kéne lenniük (pl. SkyUI vagy Skyrim Project Optimization, meg természetesen a body replacerek..).
Most nézem, azóta még nem is írtam az új kedvenc modom, Sofia
Azok a troll dumák meg az elszólások meg a részeg szövegei is jókFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz balint107 #22469 üzenetére
Zsír. Szerintem a listát ide is bedobhatnád, mert mint látszik, van rá érdeklődés
Jorus: miért, tengerpartra és úszni nem bikini való?
Amúgy röhögni fogsz (én is csak pislogtam), láttam már a sarkkörön, -2x fokban a hóban békát ugrálni...Revan: pont tegnap futottam bele pár olyan modba
Felkeltette az érdeklődésem, lehet, hogy gyorsan backupolom a játékot és pár új moddal indítok egy új karit elvégre nyakunkon szeretet ünnepe meg minden... én pedig nyakig munkában meg egyedül... i am a sad panda...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Grafirka
őstag
-
Musicking
aktív tag
válasz balint107 #21386 üzenetére
Nálam a Enhanced Lights and FX van rátolva ennél telepítéskor be lehet állítani az árnyákok intenzitását, meg talán hogy mennyire legyen sötét az éjszaka.
SpinTires térképek: https://userscloud.com/go/1q2nebwr69wm/ , S.T.A.L.K.E.R. mods:https://mega.co.nz/#F!3MtwVBpZ!yS78_98dwg4MnYAHR_NYIw
-
TSanya
aktív tag
válasz balint107 #21326 üzenetére
Az semmi, nálam a Lakeview extended -nél simán leesik 5 fps-re is 970-el.
Mondjuk, nálam lehet a proci már a szűk keresztmetszet. -
Brett001
aktív tag
válasz balint107 #20996 üzenetére
Úgy emlékszem említi a csávó, hogy még hasonló felállásban, hasonló hardverrel sem garantálható ua. a látvány. Érdekes dolgok ezek.
Amúgy én is a RealVisonnal (performance) nyomulok de nemrég a CoT-ot lecseréltem a Natural Lighting and Atmospherics-re. Nekem valahogy jobban bejön, persze NLA-hoz ajánlott ENB beálításokkal még szórakoztam egy kicsit. SZebb lett az ég kékje, a felhők, a TimeofDay-t is jobban kezeli. Meg találtam egy jó fű modot - viszonylag új, november végén került fel a Nexusra - nagyon változatos, nem csak dúsabb füvet ad, hanem tesz bele sok szines virágot is. Jó, hogy van 2048 meg 1024-es és 512-es textúra is . Az iniben egy két értéket megváltoztattam, hogy a gyengébb gépemet ne nagyon fogja meg, ill. ki kellett kapcsolnom a bShadowGrass=1- et is nullára, igy simán megy a játék 25-30 fps-el. (Ha sűrű a fű amúgy se nézem, hogy van-e árnyéka vagy sem )
[link][ Szerkesztve ]
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
addikt
válasz balint107 #20975 üzenetére
Elég neki ha betöltéskor annyi (házba belépve tipikusan), akkor már összeszarja magát és borul a szekér, vagy repkednek a tárgyak.
ugridstoload 9-el is működik, csak baromi stabil alap kell neki. És sokszorosan érzékeny lesz a textúramodokra. SSME-t tedd föl, de azzal sem garantált a tuti, a sok cellát nagyon nem bírja, nem erre csinálták a modot (nem, légyszíves ne kérdezd meg mi ez, gugliba 'SSME skyrim' és meglesz, hidd el). Ja, és megkergül az összes script, úgyhogy küldetésbugba is futhatsz (tipikus: Whiterun közelében amikor az óriást öli a Companions, már 7-es értéknél is rég végeznek vele mielőtt odaérsz, mert sokkal előbb aktiválódik a script).Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
Varlaisaran
senior tag
válasz balint107 #20969 üzenetére
170 modnál a Jóisten sem mondja meg, hogy hol van overlap, vagy mi nyúlna kétszer ugyanahhoz a kritikus rekordhoz. Ha visszateszed az összes modot, new game-vel működik?
35mm-es kópiákat vásárolok, tartalomtól függetlenül. Christie P35GP-hez rövid objektíveket keresek, 25-40ig.
-
addikt
válasz balint107 #20670 üzenetére
set timescale to ###
A default 20. Viszont állítólag nem nagyon érdemes állítgatni, mert scripteket összekuszálja, NPC-k nem úgy és akkor érnek a dolgukra, amikor kellene, stb. Timelapse videót csinálni lehet. Én pl. ENB tesztelésre is használom, hogy ha sikerült beállítanom a nappalt, akkor jó-e az éjszakára is.Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
KisTücsök
addikt
válasz balint107 #20550 üzenetére
Nekem tetszik. Majd ha sok év múlva lesz egy olyan gépem, amely normálisan futtatja, én is agyon moddolom, az biztos.
___Viszont most nincs. Most hogy kigyönyörködtem benne magam, ki kellett lőnöm néhány módot. Kisebb grafikai javításokat rajta hagytam, de a hd-s pakkok alapból repültek. A búja növényzet is lehet menni fog majd. Este, kint nagyon lement az fps, bőven az élvezeti határ alá. Néha nappal is, amikor olyan helyen voltam.
Na mindegy. A polgárháborút megcsinálhatom a főszál előtt, ugye?
-
Brett001
aktív tag
válasz balint107 #20170 üzenetére
Anno engem is a full sötét éjszaka zavart a Pure weatherben ill. nekem valamiért napsütéses időben bizonyos világos felületű tárgyak nagyon fényesek voltak, olyan mint mikor túl van expózva egy fénykép. Pedig próbáltam ügyeskedni az enb-s beállításokkal. Így aztán visszatértem a CoT-hoz. Bár lehet, hogy újra megpróbálom ezzel a brighter nightos frissítéssel. Az ég színei nekem is Pure-ban mutattak a legjobban...
"Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
#89091072
törölt tag
válasz balint107 #20161 üzenetére
Ezt a pure weather modot kipróbálom. Nekem is az volt a bajom, hogy tökmindegy milyen ENB-t tettem fel, az a fakó hatás megmaradt. Én erre a Immersive Saturation Boost modot használom jelenleg. Lehet, hogy együtt még jobb lesz.
A Nexus manager helyett esetleg próbáld ki a Mod organizer-t.[ Szerkesztve ]
-
#89091072
törölt tag
válasz balint107 #20143 üzenetére
Szép lett, grat! Egy prezentációt ilyen minőségben én is összedobok itthon, de az azt jelenti, hogy ez játék közben 10-20 FPS-t produkál. Ezért egy ilyen minőségű gameplay-t csinálj már meg légyszi mert kiváncsi lennék, hogy az adatlapodon lévő gépen ez mennyire fut simán.
-
pokers
senior tag
-
addikt
válasz balint107 #19406 üzenetére
Nem lehet visszavonni. Még egy adott küldetésben sem lehet visszafelé lépni. Visszatöltés az egyetlen megoldás.
szerk.: mégis van, de egyesével kellene végigcsinálni az összes questre: resetquest <questid>CJ4567: Level 112 ork harcos-mágus, 220 óra.
[ Szerkesztve ]
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
Lézerparaszt
őstag
válasz balint107 #19206 üzenetére
Hát nem tudom, szerintem ez elég rondácska. Az arcon semmi, mintha viaszból öntötték volna ki, a száj meg az miezaz? Mondom ezt úgy, hogy az enyém valszeg sose lesz ilyen mert én fps nézetben vagyok mindig, kivéve mikor megölnek. Azért nem rossz, de messze nem olyan jó mint a versenyzőké. Tudom melyikre gondolsz szerintem, az tényleg nem lett olyan jó, semmi extra nincs benne. Gyorsan megnézem én is hogy milyen, csak hogy Te is le tudd szólni az enyémet
Tirexi: sose foglalkoztam a fovval Skyrimon belül, így utána kellett néznem guglén és mindenhol ezt írták. Hozzáteszem, ezután sem fogom babrálni mert nekem az már zavaró.
Ja és nekem az első kép jobban tetszik a nagy szemet leszámítva, egy régi ismerősre emlékeztet[ Szerkesztve ]
A játék nem játék! Hypperkarma#2958
-
Lézerparaszt
őstag
válasz balint107 #19198 üzenetére
Nézzünk meg egy Watch Dogs vagy Crysis 3, esetleg egy Battlefield 4 arcot, és láthatjuk hogy a Skyrim azért nincs a topon. És már a sportjátékok is elkezdenek gyúrni a részletességre, mert már nincs mit hozzáadni a játékhoz. Ez is elég jól néz ki.
Lehet hogy van ami Skyrimban "szebb" de ezekben a játékokban sokkal kifejezőbb, látni rajta érzelmet stb. Ez az ami a Skyrimban sose lesz. Vagyis legalábbis amíg nem csinálja meg valaki, de ezzel a motorral már elég kemény lenne hasonlót alkotni.[ Szerkesztve ]
A játék nem játék! Hypperkarma#2958
-
Tirexi
addikt
-
Tirexi
addikt
válasz balint107 #19192 üzenetére
"Skyrimben nincsenek nagyon arc mozgások, csak néha hunyorít a karakter"
Való igaz, hogy az alapjátékban csak akkor változik az arc mimika ha éppen harcol a karakter. Akkor mérgesen néz.
De van olyan mod ahol még azt is be tudod állítani, hogy a szeme jobbra nézzen és csak az egyik legyen nyitva.
A szájnál ugyan ez van. A, O, I, E betűt is lehet formálni a szájával mármint ahogyan egy rendes ember ejtené ki.
Nem beszél ez igaz, de bármilyen arcot be lehet állítani neki.Itt egy példa: [link]
-
Lézerparaszt
őstag
válasz balint107 #19192 üzenetére
Gondolom azért ezek nem úgy készültek hogy felraktak egy 100 000 ember által használt arc modot és 1-2 beállítást megváltoztattak. Biztos egyedi karakterek, nagyon sok munkával mögötte. Utólagos javítások stb ki voltak zárva, ez egy "verseny" eredménye lett. A karakter kidolgozás a Skyrimban szerintem kb a közepes szint teteje. Képen ok hogy jól néz ki de játékban vannak már sokkal keményebbek is. Elég ha csak arra gondolunk hogy mennyi játék jön ki tényleg lenyűgöző grafikával de tartalom nélkül.
A játék nem játék! Hypperkarma#2958
-
Brett001
aktív tag
válasz balint107 #19121 üzenetére
Ja, az hatalmas duma volt, nekem is tetszett.
Én meg tegnap álldogálok Fehércsermely mellett, jön futva egy futár. Odaadja a levelet én egyből item menü, na nézzük mit hozott. Csak elég teli voltam már régi levelekkel, naplókkal, mondom ezek már nem kellenek, azokat a küldiket már megcsináltam. Szóval, hogy ne kelljen annyit görgetni fogtam és eldobáltam a felesleges papírokat. Elolvasom a levelet, item menü bezár, megfordulok indulnék utamra, ekkor a még közelben lévő futár felszedte a cuccok egy részét és aszongya: - Ezeket elejtetted. Örülj, hogy én találtam meg más megtartotta volna magának! És visszaadta az eldobált cuccokat. Az ilyen apróságok miatt (is!) szuper ez a játék."Felkészültség és fegyelem a sorsunk urává tesz." Farell főtörzsőrmester
-
creedszl
senior tag
válasz balint107 #19088 üzenetére
próbáld meg a sky résznél, a horizont fényeken variálni.nekem is megvolt ez a csík de ezzel sikerült elintéznem.amikor az ég kékségét matattam akkor vettem észre.az is lehet hogy az a ég vagy felhő mod okozza...
amúgy nem reagáltam egy ideig, nem voltam szóval nekem környezeti overhaul kéne.
Hulligaaan
-
Tirexi
addikt
válasz balint107 #18999 üzenetére
Fú hát van mire válaszolni.
Na akkor kezdjünk is bele. Pontokba szedem úgy könnyebb lesz.1) A Somber és e között azért elég nagy különbség van. Annak teljesen más az alapja. De van más 10 ENB ami még a Somber-nél is jobban néz ki. De viszont az meg máshol ronda. Szóval vagy ez vagy az.
Pont azért mutattam meg rengeteg helyszínt, hogy az ember el tudja dönteni neki mi a fontosabb. Az éjszaka vagy a jeges táj avagy a zöld erdő.2) Víz és ég termesztésen csak ENB-el lett módosítva.
3) Lehet világosabb éjszakát beállítani simán persze, de nekem így is jó mivel én használom a "T" betűt a várakozás funkcióhoz így nem kell éjjel szaladgálnom. Még mindig jobb mint az a kék volt amit már korábban mutattam.
4) Fák csúnyasága: Nos tudom, hogy a játékhoz még fel lehetne tenni 10GB modot csak az a gond ezzel, hogy olyannyira instabil lesz, hogy 2 percenként CTD. Ezt meg nem akarom. A LOD-os fák a Flora Overhaul része és ha mást állítok be akkor elütnek a színek. (próbáltam már nem egyszer)
Amúgy lehet azért láttad rondának a dolgokat a távolban mert a távolság csúszkáknál egyedül a fű van maximumra húzva. A többi csak félig. Miért? Mert olyan iszonyatosan belagol a játék a maxra húzott csúszkáktól, hogy játszhatatlan lesz. Fordulok hirtelen és beáll a kép. Sajna a 3GB VRAM ide már kevés. Egy Titan SLI kéne minimum.5) Lush-t még egyszer nem rakok fel már mondtam.
6) Azt a nap effektet természetesen ki lehet kapcsolni és akkor marad a sima átszűrődő fény amit a fáknál látsz.
Tudom, hogy van még mit javítani a modon meg még fel lehet rakni 10GB modot de sajna gondolnom kell a játszhatóságra is és az nekem fontosabb. Ha képeket csinálnék csak mint pár modder akkor nem ez a fű lenne fent hanem teljesen más ami -10FPS-t eredményez és az ENB élsimítás is be lenne kapcsolva ami szintén -10FPS-t hoz.
Egyelőre még csak tesztelgetek és eddig jutottam. Így is rá szántam már jó pár órát az alatt meg vihettem volna tovább a játékot.
Amúgy meg az éjszakát nagyon nehéz belőni. Ha esik vagy ködös az idő teljesen más a fény. Világosabb lesz. Ezzel nem tudsz mit kezdeni mert csak napszakra tudod beállítani a dolgokat de időjárásra nem.
(#19000) Skyhunter:
Jó az a link csak néha a Mega tárhely meg van halva.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz balint107 #18980 üzenetére
SFO és Lush megy együtt, csak figyelni kell a telepítési sorrendre. Nekem is volt a kocsonyaként rezgő alul kopasz fa, de megoldottam. Valamelyik treepineforestXX.nif veszik össze a két modban, azokat kell csak buherálni.
(nem overhault, csak overhaul)
[ Szerkesztve ]
Csak akkor szólj, ha úgy érzed, hogy amit mondani szeretnél jobb, mint a csend.
-
Tirexi
addikt
válasz balint107 #18977 üzenetére
A Lush-t azt soha többé nem rakom fel. Nekem csak elbarmolta a fákat. Olyanok lettek a fák, hogy a tetején volt tűlevél, de a közepétől le a földig csak a törzs és se ág se semmi. Undorító volt és ez azóta is ilyen volt nálam akárhányszor csak feltettem. Lehet a Flora-val akad össze, de nekem a Flora meg kell.
A PointLighting dolog ez valszeg az ami a az ENB beállításban is, hogy a fények amik tűzből vagy fáklyából jönnek azok a füvön is meglátszódnak nem csak az objektumokon meg a falakon. A lényeg, hogy valami fénnyel kapcsolatos. Minden esetre én bekapcsoltam.
A nap képe jó lett. Jó látni, hogy valaki ad a karakterére is. UNP amúgy?
-
Tirexi
addikt
válasz balint107 #18970 üzenetére
Van még ilyen is:
bGrassPointLighting=1Amúgy ezt találtam:
bAllowLoadGrass=1 to 0 (turning this on makes grass appear in places it shouldn't)
Ez mit is jelent pontosan?De valahol ez van leírva:
bAllowLoadGrass=1 - Force All Grass types are loaded(#18971) pokers:
Ez az: [link]Itt van leírás pár módosításhoz Bálint: [link]
[ Szerkesztve ]
-
Tirexi
addikt
válasz balint107 #18968 üzenetére
Hát emlékeim szerint az első az a távoli megjelent fűre is ráteszi a shader-t tehát úgy néz ki mint ami előtted van 1 méterre nem pedig valami textúra paca.
A második meg a fű változatosságát jelenti. Minél nagyobb a szám annál változatosabb és lehet több lesz a fű. Vagy valami ilyesmi. Ezt még valami tweak oldalon láttam.
-
balint107
aktív tag
válasz balint107 #18953 üzenetére
Egyébként azt nem írtam, és a legérdekesebb az egészbe, hogy a VTX3D radeon 7870, attól függetlenül, hogy 80 fok fölé melegedett csakhamar és olyan volt mint egy hibás porszívó, nagyon szépen vitte a Crysis 3-at. jobban mint a GTX 660 (de a tesztek alapján is jobb kártya a 7870 többnyire) Minden maxon volt és 4xMSAA élsimitás-on minden különösebb akadás nélkül. Szóval semmiféleképpen nem igaz az, hogy az R9-270X azért volt gtx 650 szint mert szimplán nem hajtotta ki a proci, vagy a GTX 760 ezért volt GTX 660 szint...:S
-
-
creedszl
senior tag
válasz balint107 #18912 üzenetére
igen, ez megvan, de ott nézegettem, tekergettem de nem értem el változást, konkrétan nem tudom melyikhez kéne ott nyúlni.Mert csak a tiszta kék égnek a kéksége nem jó...Ez inkább kékeszöld, több kék kéne belé
Tirexi Az tuti hogy százon sokat eszik de a lite verzión, ami csak a fele már teljesen jó.De kipróbálom az említett modot is.Amúgy a 0.221-es dll fut, de a mod a 0.113-as verzióra épül.
[ Szerkesztve ]
Hulligaaan
-
Tirexi
addikt
válasz balint107 #18909 üzenetére
Én alapon használom a FOV-ot (65) mert nem szeretem ha a karakterek vagy más egyéb elemek torzulnak. Ennél a monitornál meg főleg észrevenni.
(#18910) creedszl:
Kékebbé? De hisz a 3. képen az eléggé kék.
A másik két képen azért fehér mert ott dolgozik az Adaptation meg a Bloom effekt.Megnéztem nem rossz ENB ez. Melyik DLL-el használod? Az újjal vagy a régivel?
Én a SkyRealism - Grass-t használom mert az még oké nem öli annyira a gépet de a Dense Grass 100 Density az kinyírta főleg erdőben. Screenshot-okra jó, de játékra nálam nem. Én nem szeretem a LOW FPS-t nekem legalább 50-60 kell.
[ Szerkesztve ]
-
creedszl
senior tag
válasz balint107 #18900 üzenetére
Hali!
Gondoltam megosztom a tapasztalataim vidkari ügyében.
Egy FX6300 + R9 270X 4Gb kombóról van szó nálam egy 22-es monitornál ami ugye 1680*1050.
Például a következő jeleneteknél esik be az fps 20-30 közé amúgy 40 az átlag:Na most nálam van uGridLoad=7, sűrű fű mint látod, fov 90-en...hirtelen ezek ugrottak be amik nagyon szívják az erőt.Ahol sok a füst,vízpára és hasonló jelenség ott is lassul.Hamarosan én is felváltok FHD-ba kíváncsi vagyok mennyit fogok bukni fps-ben...Mondjuk annyira nem érdekel mert csak néha esik be és ilyen látvány mellett beáldozok.
[ Szerkesztve ]
Hulligaaan
-
Tirexi
addikt
válasz balint107 #18831 üzenetére
Igen ezekre gondoltam.
bFloatPointRenderTarget=1 <= Ez mindenképpen 1-en legyen mert ENB-hez kell.
bDrawLandShadows=1 <= Árnyék vetülés a talajra.
bShadowsOnGrass=1 <= Árnyék a füvön.
bFXAAEnabled=1 <= Érdemes bekapcsolni mert ENB-nél az SMAA-t (élsimítást) meg ki kell kapcsolni, hogy minden működjön.ENB oldalán:
bFloatPointRenderTarget=1 must be set in SkyrimPrefs.ini file to make this mod work. Start SkyrimLauncher.exe to configure your video options again.
Sky lighting to work correctly require rendering objects to shadow, so edit manually following lines in file SkyrimPrefs.ini:
bTreesReceiveShadows=1
bDrawLandShadows=1
bShadowsOnGrass=1 -
Tirexi
addikt
válasz balint107 #18828 üzenetére
Ezekben is van pár tapasztalatom szerencsére szal megkímélheted magad a csalódásoktól.
1) Az ENB-nél pár dolgot át kell írni ini-kben 1-re mert különben nem azt a látványt kapod amit kéne. A képeket amiket a saját játékotokból készítettetek ott nekem egyből szemet szúrt pár dolog.
Többek közt hiányoznak az önárnyékolások a fákról és a fűről. Ne ezek már gép zabáló beállítások de viszont remekül is néznek ki.
De úgy láttam, hogy pl Parallax-ot sem használtok.2) SG Hair: Letiltották nem csak a Nexus-ról hanem az egész netről. Miért? Mert szerzői jogi dolgokba ütközik ugyan is azok állítólag létező haj beállítások és egy másik program használja őket Ezek csak be lettek importálva a Skyrim játékba. Szal tilos publikálni a cuccot. Nekem meg van a full 268 pakk ha kell PM-be tudok adni majd linket.
3) Az optimalizációs modok nem mindegyike arra hivatott, hogy több FPS-ed legyen hanem arra, hogy stabilabb legyen a játék és csökkentse a CTD/stuttering-et.
4) Az ablak módos hülyeségnél nálam az a gond, hogy elvileg ablak módban nem megy az SLI. Szal nekem kiütve ez a megoldás.
5) Az Optimizer Textures cuccot én már egyszer használtam. Nagy meglepetésemre nem lettek rosszabbak a textúrák, nem mosta el őket a program. De viszont olyan sokat nem is javított rajta hogy érdemes legyen lefuttatni. Kisebb helyet foglaltak a textúrák utána és "elvileg" nem fogyasztott annyi VRAM-ot a játék.
De a stuttering itt sem szűnt meg, max nem volt olyan látványos.6) OneTweak nem tudom mi de érdekelne. Dobhatsz egy linket.
(#18830) CJ4567:
Meg lehet természetesen találni továbbra is, de a haj módok eredeti készítője a levelében azt nyilatkozta, (a levelet Loverslabs-on mutatta HelloSanta) hogy ha valaki hozzájut akkor azt csak maga használja és ne ossza meg senkivel.[ Szerkesztve ]
-
Tirexi
addikt
válasz balint107 #18819 üzenetére
Ezek a lag-ok (stuttering) meg a legröhejesebbek az egészben.
Olyan mintha nem lenne elég a memória vagy mintha folyamatosan töltögetne a játék. Nekem a rekordom még annó az uGrids 7-es időszakomban volt olyan, hogy beállt a kép 2mp-re. Na mondom ezt itt fejezzük be.Amit mondasz persze az is igaz, hogy ezek a random CTD-k meg ilyen olyan dolgok nem mindenkinél vannak.
Jelenleg 227 mod van fent + amit nem ír a NMM textúra/mesh módosítások.
Minden mod egyre közelebb visz a CTD-hez és a stutteringhez én így látom.Igen nagyban függ az aktuális ENB-től is a teljesítmény. De ez is ember válogatja. Nekem a RealVision nem jön be pedig többször is teszteltem már különböző profilokkal és ENB DLL-ekkel. Valamiért nem adja...
Most ezt használom a saját módosításaimmal: [239] Kountervibe ENB Extensive Shaders
Ez az ENB ami sztem a legjobbak között van valamiért nem található meg már Nexus-on.Ma feltettem a próbaképpen Climates of Tamriel-t ehhez az ENB-hez és hát meglepetésemre nem barmolta szét a látványt. Pedig szét szokta más ENB-ekbe néha.
Az a baj még mindig nem találtam olyan ENB-em ami nem enné meg a gépet de még is brutál (nekem tetsző) grafikát csinál.
(#18821) CJ4567:
Kurzor fix-et már le lehet szedni rég Nexus-ról.SSME: [link]
Használom de nem lett tőle szinte semmi jobb.Ez meg uGrids-et stabilizál: [link]
Van rengeteg ilyen Guide ami a játék optimalizálását hivatott bemutatni, de csodákat ezektől sem lehet várni.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest