Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- oriic: A TOP 10 legtöbb hozzászólással rendelkező PH! felhasználó
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- GoodSpeed: ASUS TUF Gaming VG27AQ - finomhangolása
Új hozzászólás Aktív témák
-
Balázzs
senior tag
válasz
#48584626 #146 üzenetére
Azt azért tudod ugye, hogy az szokott írni fórumba/facebook-ra, akinek gondja van? Ha nincsen gond, nincs post se.
Én is olvasom a külföldi fórumokat is, vezettem majd 1000km-et egy model 3-at, ültem az összes típusban, kivéve a roadstert. Nekem bejön, remélem egyszer megtehetem majd, hogy veszek egyet.
-
#48584626
törölt tag
"tudom, hogy a Model S-be 20e euró az akkucsere"
Akkor minek kezdtél el terelni a robbantással meg a nézettséggel? Persze hogy azért robbantották fel hogy nézettséget generáljanak, de attól még 20e benne egy akkucsere, és a többi javítás sem olcsó. Ezért nem kell vakítani a népet hogy ezek aztán sose romlanak el, és ha el is romlanak fillérekért lehet javítani.
"Pont azt mondtam, hogy egy bármilyen 600 LE benzinesbe is 20e euró felett van egy hajtáslánc csere."
Irreleváns. Aki olyan autót akar venni használtan, azt mindenki figyelmezteti hogy számíts rá: inged-gatyád rámegy ha valami beszarik rajta, és bizony beszarik, mert az öreg luxusautók olyanok.
"Tesla ész nélküli, vallásos gyűlölete, na az megy neked nagyon."
Én nem gyűlölöm a Teslát, én reálisan nézem. Én az erőszakos, hazudozó tesla-dzsihadistákat utálom. Persze ők a teslafanok között is egy kisebbség, de baromi hangosak.
-
#48584626
törölt tag
Láttam. Éppen ezért írok a Tesláról. Láttam már közelről nem egy Teslát, és elég sokat tudok is róla mert érdekel. És olvasom a külföldi sajtót meg fórumokat is . Ott szaporodnak a csalódott hozzászólások olyan tulajoktól akik elhitték hogy a Tesla a legjobb autó a világon, a legfejlettebb elektronikával, aztán átvették az autót rengeteg hibával, amit utólag kellett javítani, utána meg elkezdték használni és kiderült hogy egy csomó mindent nem tud amit más autók már 10 éve röhögve tudnak, sokkal olcsóbbak is.
Ezért kell tájékoztatni az embereket hogy mit kapnak a nem kevés pénzükért.
-
válasz
#48584626 #143 üzenetére
Idézek magamtól, hátha másodszorra érthető:
Te tényleg bekajáltad azt, hogy azért robbantották fel, mert drága volt az alkatrész?Én tudom, hogy a Model S-be 20e euró az akkucsere. Persze, hogy annyi. Mennyi legyen? 10 Ft? Pont azt mondtam, hogy egy bármilyen 600 LE benzinesbe is 20e euró felett van egy hajtáslánc csere.
Azért robbantották fel, mert ez jó nézettséget hoz youtube-on.
A Tesla ész nélküli, vallásos gyűlölete, na az megy neked nagyon. Azon kéne fejleszteni jó irányba.
Én már írtam egy csomó kritikát a Tesláról. Ide ebbe a fórumba is. Kereső a barátod. -
#48584626
törölt tag
Te tényleg elhiszed hogy egy Model Sbe az akkucsere nem 20.000 euró? Hát elég naiv vagy.
"Tényleg vegyél már valami értelmes villanyt"
Jelenleg nincs olyan ami nekem megfelelne. Meg aztán nem is én vagyok a téma, akármennyire is próbálják a teslafanok a személyeskedést erőltetni, ha nem a Tesla kritika nélküli vallásos imádata van napirenden.
A kérdés az volt hogy érdemes-e használt Teslát venni. Próbálj arra koncentrálni.
-
Csak műbőr kormányos létezik. De nekem semmi bajom vele. Hogy kontextusba tegyem, ab haverom legújabb 3-as bmw műbőr kormánya durvább. (Bocs, ezt most nem tudtam kihagyni, de tényleg így van :D)
Valami nem oké, ha neked sérti a kezed. Talán a varrással van gond? Akkor szervizre küldeném.
-
hellomi
tag
Koszi!
Neked borkormanyos? Marmint bor, valodi bor. Az enyem sajnos mar a legujabb szerias mubor kormanyt kapta, aminek olyan a fogasa, mintha egy finom smirgli papirt tekergetnek. Kb 2 ora vezetes utan rendesen felsertette a tenyerem a kormany. Eletemben nem talalkoztam meg ilyennel. Raadasul, nem nagyon akar "bekopni", fenyesedni, stb, mint egy valodi bor kormany. Elkezdtem gondolkozni, hogy ujraboroztessem, csak mikor eladom, biztos, hogy az lenne az elso kerdes, hogy ez meg mi, aztan magyarazhatod, hogy a gyari mubor sertette a kezedet....
-
válasz
#48584626 #138 üzenetére
Te most komolyan azt a videós marhaságot hoztad fel példának? Te tényleg bekajáltad azt, hogy azért robbantották fel, mert drága volt az alkatrész? Ne már, ennél többet várnék tőled. Amúgy meg milyen 600 LE-s autóhoz van annál olcsóbb gyári fődarab csere? Motor, váltó + munkadíj.
Volt Renault Laguna V6-om, ahhoz is baromi drága volt minden, csak az még állandóan be is krepált. A Mercimhez is drága volt minden. Amúgy is ki rak utángyártott fost egy Mericbe? Ilyen nincs, csak egy 20 éves roncsot tákolnak utángyártott szarokkal.
Továbbra sem téma a BMW. Vagy neked beakadt valamiért?
Annak van értelmes villanyautója a prémiumok között. A többinek nincs. Tényleg vegyél már valami értelmes villanyt. Akkor lenne miről beszélgetni. -
#48584626
törölt tag
Ember, a Subarud pont olyan extrém autó Európában, különösen Magyarországon mint a Tesla. Egy baromi ritka, kis példányszámú,. kevés szervizzel ellátott típus, leginkább hobbistáknak és rajongóknak. Aki olyat vesz az tudja hogy potenciálisan sokkal többe kerül mint mondjuk egy Skoda vagy VW.
"Egy csomó gari lejárt a Model S-ekről. Nagyon olcsó hozzájuk a gyári alkatrész"
Jaja, láttuk a felrobbantott finn példány esetén is. Mellesleg nem olcsó hozzá a gyári alkatrész hanem baromi drága.
"40-60e eurós szgk. kategória legtöbbet eladott autója a Model 3."
Attól még olcsó-gagyi autó. Más kérdés hogy drágán adják, de manapság már egy Kia is ebben az árkategóriában árulja a villanyautókat, aztán mégse lett prémiummárka. Annyi történt hogy a gagyi villany drágább lett jócskán mint gagyi belsőégésű.
A prémium villanyautók meg még drágábbak, egyszerűen eltolódott az árszint.Továbbra sem téma a BMW. Vagy neked beakadt valamiért?
-
válasz
#48584626 #134 üzenetére
720e volt a betervezett, normál vezérmű szíj + görgők + fék csere a 100ekm-es kutya közönséges Subaru Legacy-mon. És addigra már amúgy is legalább 600e ráment a normál szervizekre. 100e km, 1,3M a "semmire" egy 13M-s autón. Egy kutya közönséges, 170LE-s autón. Az kb utóda, az Outback ma 16M, annyi mint egy Tesla M3. A Teslára egy csavart nem kellett költenem. De a KIA e-Niróm most megy majd "időszakos szervizre", mert elérte a 15ekm-t. Egy villanyautó. Röhej. Ha nem viszem el a szemmel simogatásra, vesztem a garit.
Egy csomó gari lejárt a Model S-ekről. Nagyon olcsó hozzájuk a gyári alkatrész. Sokkal olcsóbb, mint egy Mercihez, vagy másik 30M-s autóhoz.
hót kommersz tömegautó, abból is az olcsó-gagyi kivitel.
A szakértelmedet nagyra értékeljük. Majd mi, vásárlók úgyis eldöntjük, hogy kinek mi, hogyan olcsó-gagyi. Veled kevesebben értenek egyet, mint aki nem. A 40-60e eurós szgk. kategória Európában legtöbbet eladott autója a Model 3 (belső égésű, villany, alles zusammen). Mindenki a pénzével szavaz, kivéve a fotelhuszárok, aki viszont legfeljebb a fórumokon osztják az észt.Vagy inkább vegyél egy BMW villanyt végre. Hidd el, nagyra fogjuk értékelni.
-
#48584626
törölt tag
Sokkal drágább egy Teslához egy alkatrész mint egy átlag autóhoz. Prémium autóhoz felesleges hasonlitani mert nem az, hót kommersz tömegautó, abból is az olcsó-gagyi kivitel. Rengeteg gond van velük, csak jelenleg gyári garanciában cserélgetik-javítják az alkatrészeket. De mondjuk próbálj meg egy törött Teslát rendbehozni.... És ha lejár a garancia akkor minden aranyárban lesz hozzá.
Nem is a kerékcsapágy lesz a gond, hanem az EV specifikus dolgok. Motorok, teljesítményelektronikák, akkuk.
-
válasz
#48584626 #128 üzenetére
Az egyes tételt nagyon szereted, arra már reagáltam sokszor.
2. utángyártott alkatrészek hiánya. Egyszer: a Tesla alkatrészek eleve meglepően olcsók a megszokott gyári rablóbandák (gyári szervizek) áraihoz képest. De amint versenyképes áron gyártani tudnak utángyártók, meg fognak jelenni a piacon. Éppúgy, mint bármi másra. Csaknem 2 millió tök egyforma Model 3 van az utakon. Ha lesz igény, lesz gyártó is. Egyelőre nem sok gond van velük, nincs mit utángyártani.
3. Szakemberek dettó. Ugyanúgy működik, mint bármilyen mai autó. Ugyanúgy kell kerékcsapágyat cserélni, vagy futóművet, vagy ajtózsanért, vagy akár kijelzőt. -
Amerikai faceliftes SR+
Mi cégnél kettő TM3-at használunk új koruk óta (másik fl előtti SR+), van bennük összesen 100e km+, pont nulla problémával. A kerékcserén és az ablakmosón kívül még másra nem kellett költeni. Sőt, az enyémnek elrágta a nyest a két nagyfeszültségű kábelét is, és a Tesla megcsinálta 1 hétvége alatt gariban.
-
hellomi
tag
Sziasztok!
Csatlakozok a csoporthoz en is, ma vettem at, az utolso pillanatban az autot, Model 3 RWD(regi neven Standard Range Plus), kek szinben fekete belsovel, Aero felnikkel.40 HD keppel ugyan nem jovok, de egy 10 legalabb keszult.
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép] -
Strezi
őstag
-
Mo-n jelenleg ingyenes a SuC, de hamarosan fizetős lesz. Németországban 36 cent a kWh, nálunk valamivel kevesebbért várható. Ha pályán tapsod (150 fölött folyamatosan) nyilván többet fogyaszt, hogy mennyivel, az sebességtől (légellenállástól) függ. 180-nál kb fele a hatótáv, mint 120-szal. Ha városban, akkor észre sem veszed a különbséget (120 Wh/km helyett 150 a fogyi, ha minden zöldre kitaposod, tök mindegy).
Töltés annyi időt vesz igénybe, amennyit töltesz. Ha van otthon töltő, akkor úgyis csak addig tölti az ember, ameddig annyi villany belemegy, ami a hazajutáshoz elég. Nem emlékszem, mikor töltöttem utoljára 10 percnél tovább. SuC-on.
A TM3 3x16A-rel tud tölteni max. Nálam 3x20A van bekötve, ebből 3x14-et adok az autónak, ez 10kW. Ezzel 10->60% 2,5 óra (SR+ 53 kWh)
-
Frozen
addikt
Üdv
Zöldfülű vagyok és szeretném a tudásom bővíteni.
Az első dolog ami érdekelne ,hogy mennyibe kerül a töltés a tesla chargeren (otthon és pl németországban). Olvastam különböző oldalakon van akinek ingyenes van akinek fizetni kell gondolom.
A másik kérdés ha ugy rendesen taposod vagy vereted neki mint egy forma 1 es pilóta akkor menyivel előbb merül le az akku?
Egy régebbi S modelt érdemesebb venni vagy egy model 3 at inkább?
(itt olvastam sokat és volt aki a 3 ra panaszkodott minőségben ,hogy nem olyan ülés pl kényelmetlen összeszerelési hézagokkal is sokszor gond van ilyenek.)Mennyi időt vesz igénybe a töltés?
Otthon ha nincs egy nagyon nagy amperos villanyora 15 vagy 30a van aszem.
Ilyen esetbe hogy lehet tölteni a kocsit?köszi a válaszokat
-
Strezi
őstag
Nem, nem elég. a 22kW az 3F x 32Amper. Zsebbenyúlós, és kb. felesleges. 3f, 16Amperrel is maxra tudsz tölteni egy rövid éjszaka alatt.
Amúgy, pont most csinálom ugyanezt a procedúrát a társasházban ahol van lakásom. Mivel a társasház versenypiaci bekötései adottak, semmi plusz költség nincs "amperbővítésre" itt....
A jelenleg érdeklődő tulajoknak a meglévő (4 x 3 x 100A) betápról csinálunk most két gerincet körbe a garázsban, aztán mehet az egyedi végpontok kialakítása. Mivel az áramszámlázás és elosztás már adott, tervek szerint nem is lesz plusz költség az áramon, a mostani infrastruktúra költségen felül. Ez meg kb. 50 - 100Eft / fő + töltő nagyságrend lesz a jelnlegi nyolc érdeklődő mellett.
Új hozzászólás Aktív témák
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- Mamas & Papas Flip XT3 babakocsi szett 3 az 1-ben
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- Midea klíma akciós áron beszereléssel együtt!
- Jó állapotú Kona Shred / Pike 454 dual-air 110mm-140mm / Shimano Deore felszereltség!
- Telefon felvásárlás!! Honor 90 Lite/Honor 90/Honor Magic5 Lite/Honor Magic6 Lite/Honor Magic5 Pro
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 7 9700X 32/64GB RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Országos! KÉSZPÉNZES - UTALÁSOS VIDEOKÁRTYA FELVÁSÁRLÁS! Korrekt áron! NVIDIA!
- Bowers/Wilkins Px7 S2 fejhallgatók
- Frederick Forsythe: Isten ökle (nem olvasott)
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest