Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • st6969

    őstag

    TCL garancia témához:
    Persze ne legyen igazam, de a düh miatt kikívánkozik belőlem (nekem is van kiterjesztett garanciám, ami egy nagyon erős érv volt TCL tv vásárlás mellett), de...
    Hitachinál úgy jártam, hogy szintén 5 év kiterjesztett garanciával vettem a tv-t, majd amikor 2,5 év elteltével meghibásodott, és érvényesíteni akartam, akkor közölte a szerviz, hogy sorry, de fél éve az importőr csődöt jelentett, és mivel ő vállalta az 5 évet, emiatt nála nem tudom érvényesíteni, próbáljam a vásárlás helyén. Megpróbáltam, de ők szintén sajnálják, mert nem ők vállalták az 5 évet, ők csak a törvényben vételár alapján meghatározott jótállást tudják vállalni, abból meg hát sajnos éppen kifutott a tv. Úgyhogy itt kb. be is zárult a kör, a klotyón lehúzhatom az 5 éves garanciámat. A gyártónak is írtam, akik még csak le sem reagálták az emailt.
    Úgy tűnik, simán megérheti létrehozni egy céget azzal, hogy ők vállalnak 5 éves garanciát (emiatt az eladásokat a többszörösére tornázzák), majd csődöt mondanak, amikor fedezni kéne a javítási/csere költségeket...Ügyes.
    Persze, a TCL nem ilyen (remélem).

Új hozzászólás Aktív témák