Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomy86
addikt
válasz Garold #50995 üzenetére
Nincs ilyesmi beállítva. Azon az stb-n még egy régi crt tv lóg, amelyik nem is hallott ilyesmiről.
Hétfőn majd felcserélem valamelyik másik stb-vel és meglátjuk változik-e valami. Ez a box tulajdonképpen már a kezdetek óta (2009) produkálja ezt a hibát csak mostanában lett zavaróbb, mert ez a tv is többet van használatban. -
tomy86
addikt
válasz Intruder2k5 #50985 üzenetére
Nem. A jelenség előfordulása független a napszaktól, fényviszonyoktól és úgy általában minden logikát nélkülöz. Van, hogy 1-2 hétig, - néha egy hónapig is - hibátlanul működik, azután megadja magát. Utoljára tegnap este állított be ötletszerűen egy műsort sorozatfelvételre. Ma délelőtt próbáltam törölni a sorozatfelvételt, de nem jutottam el odáig, mert egyfolytában kilépett a menüből mielőtt elértem volna az adott beállítást. Végül a másik boxon töröltem a felvétel beállítást. Lehet, hogy a vége az lesz, hogy az X301T stb-vel (azzal az a gondom már régóta, hogy standby módban is többet pörög, mint áll) fogom szétverni a Cis 2001-et A harmadikkal (isb2000) egyelőre nincs problémám (bár az csak pár hónapja van meg).
(#50984) Teko001: ez lesz a következő próba.
[ Szerkesztve ]
-
MODERÁTOR
válasz Sordoran #50991 üzenetére
Lehet köze az új csomaghoz is, amennyiben határon van a vonali kapacitás, de ez viszont ellent mond az SNR lock-nak, mert azt meg pont a stabilitás növelése miatt teszik rá, csak néha túllőnek vele a célon. Mindegy, pontosabbat úgyis csak diagnosztika után lehet mondani, abban meg feltehetően fw csere után a megfelelő topikban dchard majd segít, ahogy mindenki másnak is...
[ Szerkesztve ]
-
Sordoran
addikt
válasz Intruder2k5 #50988 üzenetére
Köszi a gyors választ. Akkor lehet megnézem azzal. Még annyi kérdésem lenne, hogy mostanság (elmúlt 1 hétben) többször is megszakadt a netem, főleg késő esti órákban (21 után) mióta új díjcsomagunk van, előtte 1-2 hetente szakadt, de akkor se használat közben, csak a routerben láttam, meg 1-2 weboldal kért új bejelentkezést, tehát akkor hajnalban lehetett. Ennek lehet köze ehhez, vagy a véletlen műve?
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
MODERÁTOR
válasz Predator2 #50987 üzenetére
Szia!
Pedig bizony az van erre!
http://www.telekom.hu/rolunk/kapcsolat/e-mail
Miért nem tudsz nekik itt írni?
-
MODERÁTOR
-
Predator2
addikt
Hellò
Tudnàtok nekem egy email cìmet adni ahol elèrhetem az ügyfèlszolgàlatot? A honlapon keresztül nem tudok nekik ìrni.
Üdv
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Sordoran
addikt
Üdv!
Most lett hosszabbítva a netünk pár hete, 20/1-es Netmánia M díjcsomagra, de 15 Mbit alatti sebességgel megy csak a letöltés, többszöri mérés alapján. Egy fekete, D-Link DSL-360R T1E modem van, router pedig TP-Link WL-WR841ND. Kérdésem az, hogy érdemes-e betelefonálni, hátha valami központi hiba van, vagy korlátozás, vagy a modemet próbáljam frissíteni, custom firmware-t felrakni rá (amit korábban linkelt itt valaki már)? Egyáltalán bírja ezt a sebességet?Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
MODERÁTOR
-
miroon
aktív tag
Üdv mindenkinek!
Egyszerűen muszáj ezt itt leírnom,mert nevetséges amit leművel a telekom. Tavaly szeptemberben kerültem Szegedre egyetemre, koleszba nem kerültem be ezért albérlet lett. Meglett beszélve a lakás tulajával,hogy az én nevemre beköttethetem az internetet,én fizetem,én használom. Ez eddig szép és jó volt, lakótársammal együtt használtuk,de idő közben én elköltöztem onnan. A lakótársammal megbeszéltük,hogy fizeti,és majd ha lejárt a hűség én szépen lemondom. Ez így is volt,ő fizette a számlákat szépen. Közeledett a hűségidő lejárta, így augusztusban hát bementem a papírokkal, hogy lemondom a szolgáltatást. 1 óra sorbanállás után közölték velem,hogy nem mondhatom le addig még nincs rendezve az utolsó havi számla,ami ugye a szeptemberi volt. Oké, megvártuk még megjön a számla,mert ott a helyszínen állítólagos rendszerhiba miatt nem tudtam befizetni. Megjött a számla, befizettem, minden oké. Bementem másnap, nálam volt a csekk is,hogy belett fizetve. Megint sorbanállás kb 30 percig, majd közölték,hogy rendszerhiba miatt nem tudnak szerződéseket felbontani,jöjjek vissza pár óra múlva. Na már itt kezdett telelenni a hócipőm az egész telekommal. Ez volt délelőtt. Késő délután vissza, ismét közel 1 óra sorbánállás, oda adtam a készüléket (valami okádék D-Link modemrouter volt), lemondtam a szolgáltatást elviekben. Kérték is a csekket,hogy belett-e fizetve az utolsó számla, ezek után aláfirkantottam két helyen,és azt hittem végre vége. Végre nem vagyok telekom előfizető.
Na .. ezt hittem. Ez volt szeptember közepén kb. Erre tegnap hoz a postás a régi albérletbe egy telekomos borítékot. Exlakótárs hív,hogy hát jött valami levelem a telekomtól. Mondtam neki,nyissa ki. Mondja,hogy egy csekk van benne 4700 forintról. Mondom nem értem mi lehet, biztos valamit elnéztek,vagy elírtak a rendszerükben. Bementem ismét a telekomba, kívételessen csak 20 percet kellett sorbanállnom , erre közölte velem az ügyintéző,hogy ez egy szeptemberi számla. DECEMBERBEN?? Én voltam hülyének nézve,az ügyintéző közölte, hogy mivel 8 nap a szerződés felbontás ideje, így lesz még egy csekk várhatóan januárban, mert megkezdtem egy újabb hónapot (októbert) ezzel a 8 nappal. Nem teljesen értem ezt.. Ilyen létezik? Szeptember közepén lemondott netre kiküldenek egy szeptemberi csekket decemberben,és közlik,hogy lesz még egy? Hogy működik ez? Lehet tenni valamit? Vagy fizessek a semmire megint? Nevetséges...
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Midnight Black
-
fradi81
veterán
Valaki tudja miért nem volt Szegeden(egy részén legalábbis) kb 14 óráig semmi t-home szolgáltatlás? Kábelszakadás volt?
moto g72, Ninebot d28e
-
senki66
senior tag
válasz Intruder2k5 #50975 üzenetére
A csomag 10/0,5 megás , de nem Inviteles és a "központ" kb 150 méterre van a szerelő szerint, úgyhogy mehetne azért 10-zel, de mindegy csak ennél rosszabb ne legyen. Itthon úgyis van 30/5 VDSL-en, ami 31/5,5-el megy.
-
MODERÁTOR
válasz senki66 #50973 üzenetére
Ez a modem elbír a 25Mbps ADSL-el is, tehát egész biztos, hogy nem miatta nincs meg, ha valóban nincs meg! Ha WiFi kell, rá kell dugni egy saját routert...
Ezen kívül Invitel-nél bevett gyakorlat, hogy pontosan annyira állítják a DSLAM linket, amennyi a szerződésedben van, márpedig a PPPoE protokoll miatt ez esetben soha nem fogod elérni azt a sebességet, mondjuk speedtest-en mérve! Más szolgáltatók esetén (pl. Telekom) a DSLAM link beállításnál kicsit ráhagynak, tehát valamivel feljebb állítják, így az előfizetői végponton mérhető lesz a szerződött sebesség!
Régebben amikor Invitel előfizető voltam, sokszor kérdeztem én is (és mások is) erről az itt jelen lévő Inviteleseket, de válaszként legtöbb esetben semmit nem kaptunk, vagy ha volt is valami visszajelzés, az csak mellébeszélés volt, ami nem a kérdésre adott válasz!
[ Szerkesztve ]
-
kabelmania27
Topikgazda
válasz senki66 #50973 üzenetére
ADSL-nél a sebesség függ a központtól való távolságtól, örülj neki hogy egy 10/1es ADSL kapcsolat 9/600-al megy, sok helyen töredékével megy, 1Megabit a garantált, ha kell a wifi vegyél egy routert 10Megabitre gyakorlatilag bármelyik azaz a legolcsóbb típus is jó.
[ Szerkesztve ]
-
senki66
senior tag
válasz Intruder2k5 #50972 üzenetére
Igen azt olvastam, hogy ez jó modem, dehát a sebesség már most sincs meg, akkor később valószínűleg még rosszabb lesz. A wifi meg igencsak jól jött volna.
-
MODERÁTOR
-
senki66
senior tag
válasz DJ. Ru$y #50964 üzenetére
Sajnos nem adtak wifist, pedig kérdeztem is, a régi fekete Dlink? 360 -at adtak. Gép nincs most ott. A szerelő laptopja szerint a 10 megás csomag 9/600-al megy, ennyit bír, de nem is láttam valójában, mert már le is zárta az ablakot és mivel én is késésben voltam nem firtattam tovább.
-
Teko001
őstag
válasz PeeterssoN #50968 üzenetére
A régi telekomos fórumon ismert probléma volt még a kezdetekben, és azóta se változtak a távirányítók, tehát maradt a probléma Másik megoldás/workaround, ha a távirányító alkalmazás használja az ember, arra még gyorsabban is reagál tapasztalatom szerint
-
PeL
addikt
Üdv Urak/Hölgyek!
3. hónapja vagyunk TV és net szolgáltatás nélkül holott élő és tartozásmentes előfizetésünk van a T-home-al. De a mai nappal végleg elegünk, már meg is rendeltünk a konkurens szolgáltató szolgáltatásait, amit amint bekötnek vagy visszajeleznek a T-Home fel lesz mondva, és valószínűleg fogyasztóvédelemhez fordulunk ez nem vitás. Az okokat leírom röviden, érdekelne hogy mire számíthatunk a dolgokat illetően.
2014. Szeptember 20. napon elköltöztünk a régi otthonunkból, ahol T-Home-ra van internet és TV előfizetve apám nevére, amiből még 1 év hűségidő is hátravan elvileg. A költözés pillanatában volt fél hónap hátralékunk, amit egy túlfizetést közlő csekk után kaptunk. Ezt az 5000 forint hátralékot kiegyenlítettük a költözés után kb. 2-3 héttel, amikor bementünk bejelenteni hogy költözés történt és kérnénk a szolgáltatás áthelyezését az új címre. Fel is vették az új címadatokat, és közölték hogy 30 napon belül jelentkezni fognak. Eltelt a 30 nap mire apám bement megkérdezni a közeli T-pontba hogy mi a helyzet az áthelyezéssel kapcsolatban. Erre apámmal közölték bent (mert addig nem lehetett szólni, hadd várjon a hülye paraszt ugye...) hogy bizony nem fognak semmit bekötni mert hogy van 1 havi hátralékunk. Ami szerintünk kizárt, mert max abból jöhetett hogy a költözés alatt kijött az aktuális havi csekk. Szóval így szépen le is állították folyamatot, ki kellett fizetnünk a hátralékot. Ezt édesanyám meg is tette miután majdnem vitába torkollt a dolog hogy anyám akarta befizetni a hátralékot apám helyett a feleségeként a T-pontban, mert anyám elvileg nem intézkedhet apám helyett ugye, csak meghatalmazással, tolta az ügyintéző a papírt anyám elé arra hivatkozva hogy bárki mondhatja hogy apám férje és intézkedni akar helyette (ami amúgy nem tudom miért lenne célja bárkinek is, esetleg lemondom a szomszéd szolgáltatását kibaszásból? ), de miután anyám közölte hogy be szeretné fizetni a hátralékot és csak nem olyan hülye hogy egy idegen ember számláját akarná kiegyenlíteni, mindjárt nem kellett a meghatalmazás... Itt ekkor megint mindent rendben találtak és közölték anyámmal újfent hogy ismét megindítják a folyamatot, de megint a 30 napos határidővel. Itt már fogyott a türelem, ezért 15 nap után ismét fel lettek keresve hogy mikor jönnének ki, a T-pontban közölték hogy ők nem tudnak semmit, hívjuk a 1412-t. Csak halkan jegyzem meg hogy a T-home telefonálgatásra is elment már kb. 2000 forintunk amit nem fogunk visszakapni sehonnan sem. Fel lettek hívva ahol azt akarták beadni nekünk hogy az a 30 nap bizony akár 60 nap is lehet (a szerződésben is csak 30 nap van írva ilyen esetekre szóval hagyjuk a kábítást), legyünk türelemmel. Rá 1 hétre kb anyám megint bement a T-pontba érdeklődni, már eléggé kivoltunk itt, lassan két hónapja TV/net nélkül. Ott közölték vele hogy tartozásunk van (MEGINT???!!!), ami már elvileg végrehajtónál is van. Csodálkoztunk ez felett is, ugyanis sem csekket sem felszólítást nem kaptunk egy darabot sem, hacsak nem a régi címre küldtek, annak ellenére hogy több alkalommal is át lett jelentve a bekötési és postázási cím (ahányszor bent voltunk mindig bekérték az adatokat), szóval az ő hülyeségük miatt nem is tudtunk a nem létező tartozásunkról... Mindenesetre ez is ki lett egyenlítve, nehogy nyafogás legyen belőle, itt már 18000 forint csekk és kb 2000 forint telefonszámlánál tartunk, úgy hogy a lakásba semmiféle T-home szolgáltatás nincs is bekötve a mai napig. Megint jött a 30 napos meg legyünk türelemmel duma. 2 hét múlva apám megint felhívta őket, de ekkor már úgy hogy fel is mondja a **csába az egészet mert már mindenki tiszta ideg a családban . Ők KÉRTEK még egy hét türelmet, azt mondták jelentkezni fognak, csak állítólag "elakadtunk" valahol a rendszerükben, emiatt nem jutott el a szerelőkig az ügyünk de továbbították. Eltelt az egy hét, apám bement a T-pontba hogy most akkor tényleg megmondhatnák mi az isten van, több mint két hónapja nem kapunk szolgáltatást, de fizettünk már két hónapot is a semmire. Ott a csávó elkezdett telefonálgatni, majd közölte hogy nem érik el a szerelőket, nem veszik fel a telefont (WTF?). Ennyiben is maradt a dolog, mindenesetre apám közölte hogy innentől egy forint sem lesz befizetve amíg nincs bekötve semmi sem. Azóta majdnem megint eltelt egy hét, azóta sem telefonáltak, mindenesetre mi már berendeltük a másik szolgáltatót, és a T-Home-t fel fogjuk mondani, elfogyott a türelem, elegünk van, soha többet nem kérünk belőle.
Nem lejáratni akarom a szolgáltatót, de látszik hogy akkora fejetlenség és összevisszaság van náluk hogy hihetetlen. Össze vissza beszél náluk mindenki, hülyének állítják be az embert teljesen. Ha másképp nem megy akkor fogy. védelem majd intézkedik helyettünk, de akkor is fel fogjuk mondani.
-
Teko001
őstag
válasz tomy86 #50966 üzenetére
Szerintem abba futsz bele, ami egy tervezési hiba volt. Túl "közel" tették egymáshoz a kódokat, amit a távirányító kiküld, így ha valamiről esetleg visszatükröződik, vagy valaminek köszönhetően torzul, módosulhat, és mást érzékel. Én ezen úgy segítettem, hogy ragasztottam az IR vevő részre a boxon (nézd meg fényben pontosan hol található elöl rajta) egy kis darab befeketített celluxot, így érzéketlenebb lett, és megszűnt a "hiba".
[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
Sziasztok!
IPTV-t használok többek között egy Cisco Cis2001-es stb-al. Az a problémám vele, hogy néha ötletszerűen reagál a távirányítóra. Konkrétan: lépkedek a menüben, majd ahelyett, hogy a következő menüpontra lépne kilép. Vagy pl. lenyomom a 8-as gombot erre elkezdi felvenni az adott műsort, stb. Nem a távirányító a rossz, mert kipróbáltam másikkal és azzal is produkálja ugyanezt a jelenséget. Párszor bejelentettem hibára, de mindig csak a szokásos indítsa újra szöveggel jöttek. Más is tapasztalt hasonló hibát? És a lényeg, hogy mit kellene tennem, mondanom, hogy végre kicseréljék? -
senki66
senior tag
Sziasztok,
A mamához, ma jönnek bekötni az internetet. Sima analóg 10 megás. Milyen routert/modemet adnak mostanság hozzá illetve milyent lenne érdemes kérni. Létezik ilyenből olyan, ami wifit is tud adni vagy az csak digitális eszközzel megy? -
wmati
addikt
válasz Fantomas80 #50959 üzenetére
Csak az ő általuk adott beltérivel lehet nézni.
-
Fantomas80
tag
Sziasztok!
T-home tányéros tévéjét csak az ő általuk adott beltérivel lehet nézni? Vagy lehet conax modullal is?
Googlemaps frissíthetne már! A házunk helyén Avarkori sátrak és temető látható! :)
-
st.stofi
tag
válasz skiny83 #50952 üzenetére
Ilyenkor, tehát este fél 9 körül hívtad őket, és még 11-kor sem kapcsoltak ügyintézőt? Én enyit sosem szoktam várni, max. 30 perc után feladom, de ez tényleg durva, pedig még egy éve tele voltak a hírportálok azzal, hogy vége a hosszú Für Elise hallgatásoknak, jön az 5 perces telefonos ügyintézés.
Van esetleg valakinek bevállt időpontja a 1412 hívására, amikor mondjuk 30 perc alatt ügyintézőhőz lehet általában kerülni, és még a különböző háttérosztályok is elérhetőek, dolgoznak, lehet számlapanaszt, műszaki problémát, mindent intézni azonnal?
-
titán
-
Ronam
addikt
válasz PeeterssoN #50938 üzenetére
Nalam Budakeszin megy siman a Netmania M, az mar mas kerdes, hogy olykor problemak vannak a szolgaltatassal.
-
skiny83
aktív tag
válasz Intruder2k5 #50953 üzenetére
Azt mondod profilt bővítettek? Ez magyarazná, hogy miért nem veszik fel.
Amúgy pont annyi értelme lenne egy olyan számot hívni mint a telekom ügyfélszoliját..
Viccet félretéve kritikán aluli amit művelnek, és az online ügyfélszolgálat sem működik....nem értek a gyémánthoz.. ..Antwerpenben terem?
-
envagyok
veterán
Sziasztok,
Nekem egy speedport w 724v router adott a t-home, egy 10 megás, IP telefonos nethe
Sok gondom van vele:
- Sokszor nem tudnak felhívni a vonalason
- feltöltéskor teljesen leáll minden, nem lehet netezni.
- a helyi hálózaton belül is vannak néha lassulások, pl. dlna vagy szamba megosztással néha csak akakadozva megy a videó lejátszás, újraindítàs után rendbejön.
- Ugyanez a router a t-home német oldala szerint tud egyszerre mindkét frekvenciasávban szimultán dolgozni, de a magyar egyszerre csak egyet tud
- Nagyon lassú a nas funkciója.Van valami ötlete valakinek, hogy mit lehetne tenni?
Mivel nagy a ház, kellett még egy router acces point módba a lefedettséghez, eddig egy tp-link wdr4900 volt, most pedig egy Asus ac56r van. Érdemes esetleg a thomeos router csak modemként használni telefonnak, és betenni az asust fő routernek, mivel abban van guest wifi is, ami most nem megy, ill. HW Nat. Van még egy dsl360r modemem is régről, esetleg érdemes lenne azt is beizzítani? Akkor hogyan tudnám használni az IP telefont?Előre is köszönöm a segítségeteket!
-
MODERÁTOR
-
st.stofi
tag
válasz lesaux #50947 üzenetére
Sajnos az utóbbi időben én is többször jártam már úgy, hogy nem tudtam kivárni a kezelő kapcsolását, olyan sokáig tartott a várakoztatás, és dolgom volt. Gondolom az ügyfélszolgálati rendszer elhúzódó, többeket érintő fejlesztése ill. az ezzel összefüggően elérhetetlen online felület is növelheti a telefonos ügyfélszolgálat terhelését, másrészt lehet nem is akarnak/tudnak megfelelő számű telefonos ügyfélszolgálatossal beleerősíteni a telefonos kapcsolattartást megkönnyítendő.
Az is jó lenne, ha legalább elérhető lenne a weboldalon egy kis segítség a telefonos ügyfélszolgálat terhelésének eloszlásáról, mint pl itt: [link] ahol látni lehetne, mikor van aránylag rövidebb várakozás, vagy az IVR pontosabban tájékoztathatna, hogy még hányan várnak elöttem, vagy hogy nagyságrendlig mennyi idő amég szerves ügyfélszolgálatoshoz kapcsol.
Éjjel elég gyorsan kapcsol humanoidot a rendszer, de éjszaka nincs számlareklamáció, panaszkezelés, műszakiak, ők csak nappal vannak, akkor meg a telefonos ügyfélszolgálat van leterhelve, ördögi kör.
Apropó, olyat tapasztaltatok már a 1412-t felhívva, hogy x perc zene/várakozás után felveszi egy humanoid a telefont, eldarálom gyorsan mit is szeretnék, erre közli, hogy kapcsolja az illetékest, majd újra zene és várakozás. Ez már többször így volt, pedig az IVR-ben mindig a megfelelő almenüből kérem az ügyintézőt, bízva, hogy az adott témában illetékeshez kapcsol az IVR, de mintha lenne egy "semmiben sem illetékes elvtárs" a cégnél, amolyan régimódi telefonközpontos humanoid, aki csak kapcsolja az illetékest.
Bár lehet, hogy ez az "5 perces szabály" miatt van, hogy beleszóljanak, hogy kapcs. az illetékest, ugyanis idén január 14-től Fogyasztóvédelmi törvény módosításának köszönhetően a telefonos ügyfélszolgálatok esetében, miután felvette az adott cég/szervezet telefonközpontja/IVR-je a telefont, és bemondta, hogy mely vállalat telefonos ügyfélszolgálatát hívta az ügyfél, 5 percen belül „valódi élőhangú szerves” ügyintézőnek kell(ene) fogadnia az ügyfél hívását.
"2013. évi CLXXXIII. törvény
egyes törvények fogyasztóvédelmi célú módosításáról3. § Az Fgytv. 17/B. § (3) bekezdése helyébe a következő rendelkezés lép:
„(3) Telefonos eléréssel működtetett ügyfélszolgálat, illetve az ügyintézés időpontjának előzetes lefoglalására biztosított telefonos elérés esetében biztosítani kell az ésszerű várakozási időn belüli hívásfogadást és ügyintézést. A vállalkozás az ügyfélszolgálati ügyintézőnek az ügyfélszolgálat felé indított hívás sikeres felépülésének időpontjától számított öt percen belüli élőhangos bejelentkezése érdekében úgy köteles eljárni, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható. Az ügyfélszolgálathoz beérkező valamennyi telefonon tett szóbeli panaszt, valamint az ügyfélszolgálat és a fogyasztó közötti telefonos kommunikációt hangfelvétellel rögzíteni kell. Ha a hangfelvétel tartalmazza a 17/A. § (5) bekezdése szerinti tartalmi elemeket - ide nem értve a panasz előterjesztésének helyét, a fogyasztó által bemutatott bizonyítékok jegyzékét, a jegyzőkönyvet felvevő személy aláírását, valamint a jegyzőkönyv felvételének helyét és idejét -, a jegyzőkönyv felvétele a fogyasztó beleegyezésével mellőzhető. A hangfelvételt egyedi azonosítószámmal kell ellátni, öt évig meg kell őrizni, és a fogyasztó kérésére, díjmentesen rendelkezésre kell bocsátani. A vállalkozás a hangfelvétel készítésével, megőrzésével és rendelkezésre bocsátásával kapcsolatos kötelezettségéről, továbbá az egyedi azonosítószámról a fogyasztót a telefonos ügyintézés kezdetekor tájékoztatni köteles.”"
-
lesaux
veterán
Sziasztok!
Mostanában nem győzünk panaszkodni az online, a telefonos és a személyes ügyfélszolgálatra, legyen szó akár T-Home-ról, akár T-Mobile-ról.
De komolyan, szerintem ezt már direkt csinálják. Több mint két hónapja nem kaptam számlát a T-Home-tól. Jogkövető állampolgárként, ahogy a szerződésünkben is szerepel, jeleztem telefonon a problémát. Azt mondták, ez igazából nem is probléma, sőt rendben is lennénk.Ma viszont kaptam egy érdekes e-mailt:
...technikai okok miatt az Ön Telekom otthoni szolgáltatásaira vonatkozó október havi számlája késve készült el, így sajnálatos módon a november havi számlájával két december havi beérkezési határidejű számlát kapott Társaságunktól.
...
Az első – októberi - számla összegének beérkezési határideje 2014. december 10. és 13. közé esik, ezt kérjük az eredeti határidőig rendezze, határidő módosítás erre vonatkozólag nem történik.Nem, nem, és ba...átok meg, nem! Nemhogy két számlát nem kaptam, de egyet sem. Sem a Távszámlára, sem a T-Home-ba belépve: Befizetésre váró számlák 2014. december 12. Nincsen befizetésre váró számlád
Most felhívom a 1412-t, gondolom, pikk-pakk felveszik, és simán rendeződik az ügy, ahogy az hónapok óta megszokott.
-
ludsimon
veterán
Nekem szerencsére segítettek, bár nem az ügyfélszolgálat...
Én is ugyanúgy várnék a nagy lóf*szra, mint Ti.
undefined
-
csƵ
addikt
válasz PeeterssoN #50938 üzenetére
Szerintem én is így fogok járni, mert jövőhéten meglesz a 30. nap.
-
Aeroglobus
tag
-
kisapa
senior tag
válasz PeeterssoN #50941 üzenetére
Bocs nem sértésnek szánom de Te most szolgáltatást akarsz vagy pereskedni a kötbérért?
-
PeeterssoN
őstag
válasz st.stofi #50940 üzenetére
Na nehogymár én járjak utána és vázoljak nekik alternatívákat hogy mit is kellene tenniük.
Volt rá lehetősége hogy megoldást találjon 40 nap alatt.
Kértem hogy jöjjenek ki személyesen... stb.Majd kifizeti a Telekom a kötbért pár fej elhullik + no prémcsi...
Ha ennyire xarnék a munkámra már sorban állhatnék a Máltai sz szolgálatnál ételért... -
st.stofi
tag
válasz PeeterssoN #50938 üzenetére
Budakeszin van PR Telecom is, mint alternatíva, nem?
Csak próbaképp beírtam a Telekom honlapján egy budakeszi címet (Szüret u.), és hozta, hogy 10 v 20MB (Netmánia S, M) net csomag is elérhető a címen.
Fuss még pár kört szerintem a Telekommal, menni fog ez szerintem, nem hiszem, hogy Budakeszin ne tudná megoldani a szolgáltatást a Telekom. Szerintem a romokban heverő ügyfélszolgálati rendszer, esetleg pár nem túl segítőkész Telekom alkalmazott "áldozata" lettél, nem hiném, hogy a Telekom mint cég ne akartna szolgáltatni, vagy hogy nem lenne erre Budakeszin megoldásuk.
Itt van a egyeteme szolgáltatók kijelölésének határozata:
http://nmhh.hu/cikk/162855/Az_NMHH_elnoke_kijelolte_az_egyetemes_szolgaltatokatItt pedig annak a szabályai, hogy ez milyen kötelezettségekkel jár:
http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=163443.248407Ennek a rendeletnek a 11§-a tartalmazza, mikor utasíthatja el az egyetemes szolgáltató a szolgáltatás nyújtását. Ezek között pedig nincs olyan, hogy nincs kapacitása a szolgáltatónak, azért egyetemes szolgáltató, hogy legyen kapacitása, oldja meg, ha ez neki többletköltség, akkor azt megtéríti neki az nmhh, ez is szabályozva van a fenti rendeletben, cserébe szolgáltatnia kell! Nincs olyan, hogy nem szolgáltat az egyetemes szolgáltatási területén, vagy ha mégis, akkor ezzel megszegi az nmhh-val kötött szerződését.
Ne hagyd ennyiben a dolgot szerintem.
[ Szerkesztve ]
-
PeeterssoN
őstag
válasz PeeterssoN #50938 üzenetére
Baromság... ha nincs áthozva akkor a telefeonvonalat sem tudom használni..
-
PeeterssoN
őstag
válasz st.stofi #50937 üzenetére
Budapestről Budakeszire.
Iptv net(20megás) telefon. Mindenki és mindenhol azt mondták hogy simán megy sőt még gyorsabb net is elérhető. Aztán a huzavona után azt közölték hogy belső műszaki probléma miat nem megy át a rendszeren a kérelem így munkalap hiányában szerelő sem jön ki.
Semmi nem ment még a kisebb csomag sem.Szerelőt persze nem küldtek hogy megnézze megoldható e.
Gondolom sz@rnak rá. Hát én ezt meguntam.A telefont lehet áthozatom ha engedik mert azzal együtt az Externet átveszi és nem kell horror összeget fizetnem csak a net miatt.
[ Szerkesztve ]
-
st.stofi
tag
válasz PeeterssoN #50935 üzenetére
Hova kellene áthelyezni a szolgáltatást? A egyetesem szolgáltatási területén belül (ez a telekom esetében az 1, 22, 23, 26, 34, 35, 36, 37, 42, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 52, 53, 54, 56, 59, 69, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 82, 83, 84, 85, 87, 92, 93, 94, 96, 99 körzetszámú területeket kelenti) a telefonhálózathoz való hozzáférés tekintetében szolgáltatási kötelezettsége van a Telekomnak, így ezen területeken legalább telefon szolgáltatást kell nyújtania.
Ha pedig már legalább vezetékes telefonod van, akkor arra már lehet legalább egy ADSL-t rendelni, akár a telekomtól akár más internetszolgáltatóktól.
Szóval ne add még fel ilyen könnyen
-
ludsimon
veterán
válasz PeeterssoN #50935 üzenetére
Ezt h-h nem tudták eddig közölni?
Ez ismét egy kamu lesz. Hülyeség, hogy nem látták előbb.
undefined
-
PeeterssoN
őstag
És vége.
Én nem akartam, de nem hagytál más választást.
Több év együttlét ; két évente újabb hűséggel szavasztunk egymásnak bizalmat.
Tudom voltak problémák hol te nem teljesítetted a megígért sávszélt hol én késtem picit a fizetéssel.
Mindig megoldottuk bármi probléma adódott.Viszont az utóbbi időben kezdtél elhidegülni, nem törődni velem...
Hiába voltam kedves türelmes, már csak a hitegetést és igérgetést kaptam tőled..
Persze meghallgattál udvariasan mosolyogva bólogattál de ez már csak álca volt.
Tudtad! Mindvégig tudtad hogy részedről ennyi de mégis. Mégis megvártad hogy én mondjam ki.40+ nap kellett ahhoz hogy végre eláruld mi a baj?
Ennyi idő kellett ahhoz hogy megmondja az igazat:
A szolgáltatás áthelyezés nem teljesíthető a hálózat kapacitása miatt.
A bővítésre várni kéne de ha kiépül kompenzálják. Hogy mikor?
Azt a jó ég tudja!Korrekt cég.
-
Gyula84
veterán
Hali
Nincs meg valakinek véletlen a DSL-360R T1E modem firmwareje?
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
braun15
újonc
Üdv!
Olyan problémám lenne, hogy 2013-ban bekötötték az IPTV szolgáltatást és ahhoz szükséges modemet, és statikus IP címe van. Olvastam, hogy a lakossági ügyfelek esetében minden esetben dinamikus az IP cím.
Felvettem a kapcsolatot a telekom ügyfélszolgálattal, és olyan levelet kaptam, hogy minden tökéletes működik, de választ arra, hogy miért statikus az IP címem nem kaptam.
-
dchard
veterán
válasz Teko001 #50920 üzenetére
"a pingnek nincs köze a DNS-hez."
Köze nincs de a névfeloldás sebessége igenis befolyásolja például a böngészés sebességét, hiszen addig el sem kezd betölteni az oldal amíg a névfeloldás meg nem történt.
Erre külön mérőszám is van, a névfeloldási idő vagy DNS resolution time vagy röviden DNS latency. A legtöbb szolgáltató méri is ezt az értéket minőségbiztosítási okokból.
Dchard
[ Szerkesztve ]
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
Teko001
őstag
válasz Bajusz2010 #50922 üzenetére
Szerintem sehogy. Nem kapcsolgatod véletlenül ki-be az eszközt? Csak mert az bármelyik eszközt megöli. Nem erre vannak ezek tervezve. Egyébként szerintem pont hogy most vagy a piacvezetőnél.
[ Szerkesztve ]
-
Bajusz2010
tag
Hogyan lehetne felmondanom a jelenlegi hűségidős IPTV szolgáltatásomat mivel a mai napon elértem a harmadik STB cseréjét/ az idei év 9 hónapja alatt mert egyszerűen nem akart bekapcsolni, a fogaskerekes menün túllépve és két nap alatt beállítani a frissítést folyamatos bekapcsolás mellett. Megj. az előző két készülék is hasonló gondokkal küszködött ezért cserélődtek szarabbnál szarabb készülékekre.
Tudom Pest megyei település nagyon messze van a fővárostól komoly UPC-s területen versenyezve a T-vel.
Inkább visszamegyek a piacvezetőhöz minthogy kb. két-három havonta "találkozzak a Telekom szerelőivel" egy hibaelhárításra. Ilyen gondom a UPC-nél nem volt. Az a néhány csatorna és ár különbség sok gondot okoz. -
rayoliviero
veterán
.
[ Szerkesztve ]
-
havri1
félisten
IPTV-nél nekem kellett venni egyet, és belerakni, mert különben ott a helyszinen ki kellett volna fizetnem 1xxx ftot.
Más:
Pár napja észrevettem, hogy a weboldalaknál hihetetlen magas a válaszidő. Proharver pl, facebook, ebay, stb. Tehát bel és külföldi oldalak is.
Másnál? VDSL SentendrePl egy hsz okézása eddig 1-2 mp volt, most 6-7 mire itt visszadob. (ez a szerkesztés konkrétan 12 mp volt)
[ Szerkesztve ]
havri
-
#41133696
törölt tag
válasz Teko001 #50911 üzenetére
Na most egy pillanatra ideges lettem, hogy nem e nyúlták le a szerelők, de úgy emlékeztem, hogy akkor ellenőriztem a dolgot alaposan és nem járt, szóval elő is vettem a dobozot, és itt a bizonyíték:
HDMI kábelről szó sincs a dobozot tartalma részben.
Nem is írtunk ilesmit alá, hogy GDMI kábelt adtak volna, szóval utólag sem követelhetik.
-
MajaG
senior tag
válasz PhoenixSzG #50907 üzenetére
Szia!
Mivel a Sat nem a szívügyem, azt majd jövőhéten megdumáljuk.
Viccet félretéve, jövőhéten csinálhatunk abból is egy ilyen összeírást, de leginkább két ünnep között, mert most el vagyok havazva már ezer dologgal. S mindennap nem tudok itthon is a telekommal foglalkozni munkaidőn túl.
-
#41133696
törölt tag
Érdekes, mert nekünk nem hoztak egy HDMI kábelt sem. Oké, 9t éve még nem volt HD csomagunk, amikor érkezett a két Sagem DS86 HD. De aztán amikor jött a Telekomtól a Sony LCD tévé a szerelő akkor is RCA-t kapott volna elő csak mondtam neki, hogy itt az 5k HDMI kábel, és azt csatlakoztassa. Aztán a harmadik STB-nál az ADB-nél sem hoztak magukkal HDMI kábelt pedig akkor már régen HD csomagunk volt. A szobámban meg a Gigabyte GV-R685OC-1GD 1GB GDDR5 DX11 VGA kártyámhoz adott HDMI kábel megy a Sagem DS86 HD MT STB-ba, abból meg az AVerMedia AVer3D CaptureHD (H727)tunerbe illetve vettem egy HDMI kábelt a VGA és az LCD monitorhoz. Szóval három HDMI-ből egyik sem T-s
Szerk: Az évek alatt változhatott a dolog, de már eleve úgy vártam a szerelőt, hogy tudtam, hogy nem fog hozni HDMI kábelt, ugyanis megérdeklődtem a fórumon is akkoriban, illetve a 1412-es ÜFSZ számon is. Azóta persze változhatott.
[ Szerkesztve ]
-
r3dsnake
nagyúr
Furcsa. Ha lehúzok mindent, csak a gépet hagyom rajta, akkor nincs kiugró ping. A modem után van 2 antenna (ezek közti ping stabil 2-3 ms) és utána két router de csak switchként. Minden egy alhálóban van, a dhcp-t a T-s kütyü osztja. Elképzelhető, hogy van olyan csomag, ami először nem konkrétan a 0.1 felé indul, hanem tesz egy kört a belső hálón?
Ha létezhet ilyen, akkor ennek mi lehet az oka? Ez szimplán következtetés csak részemről, de logikusnak tűnik, hogy belül vándorol még egyet, mielőtt kimegy 0.1 felé, csak az okát nem tudom mitől lehet. Ráadásul ez kb. minden 20. pingnél fordul elő, és ha a direktbe rákötött antennáról (vagy PC-ről) pingelem a modemet, akkor is van kimaradó/magas ping. Létezhet olyan, hogy közvetlen kábelen rákötött eszközre küldött csomag mégis kivándorol és úgy jön vissza? STP nem küszöbölné ki ezt? Ez engedélyezhető valahogy?
Remélem lakik a topicban hálózatguru. Köszi!
[ Szerkesztve ]
-
r3dsnake
nagyúr
Kábelesek! Ha a 0.1-es átjárót pingelitek cisco esetében mennyi a válaszidő? Az a furcsa, ha a két switchportba dugok 2 eszközt, akkor egymás közt tökéletes, gyors 1ms alatti a válasz, de ha konkrétan az átjárót pingelem, akkor végig 1ms, kivéve ha időnként 1000... Ez nem hiszem, hogy így normális.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Olvasd el az összefoglalót!
Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni és ahhoz segítséget nyújtani szigorúan TILOS.
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Autós topik
- BestBuy topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Ukrajnai háború
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest