Hirdetés
- Megújult a Linkin Park
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Konvektor korszerűsítés - Computherm KonvekPRO felszerelése Q7RF szobatermosztát
- Asszociációs játék. :)
- Itt az új LOGOUT!
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Amazon Fire TV Stick 4K Max 2nd
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- 2024 őszi fórum peca
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #37359 üzenetére
A Splash szerintem egyszerűen csak nem terjedt el annyira, a Swift már csak a neve miatt is jobban fogyott, a régi "papír-Swift" megbízhatósága megalapozta neki a sikert.
Mindkét típusnál előfordulhat az ABS-kocka meghibásodása, amit a fékfolyadék rendszeres cseréjének elmulasztása okoz (a fékfolyadék magába szívja a levegő nedvességtartalmát, ezzel szétrohasztja belülről a szeleptömböt). Ennek következtében beeshet a pedál és nem nagyon lesz fékhatás. Ha rendszeresen (2, legfeljebb 3 évente) cserélték a fékfolyadékot, akkor nincs baj.
Az 1.3-as Swiftre még jellemző, hogy a váltó nyelestengelycsapágya elromlik, sajnos alulméretezték. Rendszeres (45k km-enkénti) váltóolajcserével ugyan valamennyire kinyújtható az élettartama, de előbb-utóbb be fog következni. Az 1.5-össel elvileg nincs ilyen probléma, illetve a Splash-ről sem hallottam még ilyesmit.
Továbbá a széria eleji gombóc-Swiftek rohadtak a pótkerék környékén, erre volt is gyári visszahívás, ha jól tudom.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
dnelb
veterán
válasz Darksiders84 #37541 üzenetére
-
pjen
félisten
válasz Darksiders84 #37596 üzenetére
Vagy finoman nyomkodni kell a féket,lemaradnak,de ha a kilóméter óra szerint mész 140-145 között,megvárják még le túdsz sorolni.Ha nem,hát villognak,ráérnek.
-
dnelb
veterán
válasz Darksiders84 #37608 üzenetére
több 600 felettit is ismerek.. olaj meg víz legyen aztán ennyi. ha gazositva van akkor kb 250k után lesz hengerfejes de ugye még úgyis megeri mert fillérekért javítható.
Ebben az autóban nem a motor a gyenge hanem a váltó, abs kocka.[ Szerkesztve ]
-
r.levente75
addikt
válasz Darksiders84 #37612 üzenetére
Eredeti szakszervízes klíma ami új 865k szereléssel anyaggal.
Utángyártott sufnitunning a töredéke. -
pjen
félisten
válasz Darksiders84 #37611 üzenetére
A váltó kuplungal 80K,az ABS 35K 3 év garival. Legalábbis nekem. 11 és 12 év 100000Km után. Klímát keresni kell, télen olcsóbb.
[ Szerkesztve ]
-
HKorn
addikt
válasz Darksiders84 #37612 üzenetére
Mennyiért adják mennyi km-el? Nekünk pont egy ilyen van a Vitara mellett rohangálósnak, kiváncsi lennék mennyit érhet.
Run&Ride
-
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #37612 üzenetére
Nem klímás elvileg elengedné a beszerelés árát.
Nem tudja, mire vállalkozik.
De amúgy célszerűbb egy olyat keresni, amiben már eleve van.A váltóról és az ABS-ről meg volt egy-egy cikk a Totalcaron, kiindulási pontnak jók.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
pjen
félisten
-
pjen
félisten
válasz Darksiders84 #37620 üzenetére
200K alatt.Ponrosan nem tudom,de három éve volt.Mért nem hívod fel őket.Hengersor úti suzuki szervíz.Picit keresgélsz a neten,és megoldodik. TC-n is van róla leírás.
-
HKorn
addikt
válasz Darksiders84 #37619 üzenetére
Az nem rossz ár, Mienkben ugyan 137k km van, de akkor kb 1 millát az is érhet. A szíj nem láncos, hanem vezérműlánc van benne szíj helyett
Nekünk 137k km alatt még nem kellett cserélni és hangja sincs.
Run&Ride
-
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #37619 üzenetére
Azt mondja hogy láncos a vezérműszíj. Ezzel van dolog kell 80-100 ezer kmként gondolom nem cserélik de újítják húznak rajta talán?
Vagy vezérműlánc van, vagy szíj, a kettőt együtt még nem láttam.
A kinézett Swiftben lánc van, amit nem kell cserélni, csak ha hidegindításkor csörög, de ez nagyon-nagyon ritkán fordul elő. Húzni sem lehet rajta, és amúgy van feszítője.(#37618) pjen: Elhiszem, de akkor is könnyebb egy olyan példányt keresni, amiben eleve van klíma.
(#37616) t.imi: Igen, lehet a lendkerék a ludas, de a kuplung is, illetve a kettő együtt. Csak szétszedés után derül ki. Meg azért azt a tartóbakot is csak ki kéne cserélni, valamilyen szinten közrejátszik az is.
A másikhoz meg diagnosztika kellene, hogy egy átfogóbb képet kapjunk.[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
HKorn
addikt
válasz Darksiders84 #37627 üzenetére
Egyelőre nem terveztük az eladását, mert tényleg jól szolgál második autóként, pláne hogy újonnan került a családba és végig megkapta a szervizeket, szóal tudjuk, hogy jó, bár pár esztétikai hiba azért már van rajta ennyi idősen.
Most mondjuk annyira keret sincs hogy vegyünk egy másikat, de nem kizárt, hogy idővel kicseréljük majd.
Run&Ride
-
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #37881 üzenetére
Tényleg típushiba, és kezdeni sem lehet vele nagyon semmit, legalábbis nem hallottam még, hogy bárkinek is sikerült volna végérvényesen eltűntetni. Együtt kell vele élni.
Amúgy az első lambdaszondára panaszkodik, nem a katalizátorra.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
dnelb
veterán
válasz Darksiders84 #37881 üzenetére
keress rá, p0420
-
pjen
félisten
válasz Darksiders84 #37881 üzenetére
Azért olvassátok ki mert az enyémen sem ez a hiba volt,hanem oxigén szenzor,ha jól emlékszemKiolvasták ,kicserélték,azóta nincs hiba jelzés.Kettő van belőle,a felső halt meg.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #37967 üzenetére
Nincs egzakt km, hogy mikor jön elő. Apum WagonR-ében is 137k van, és teljesen csendben van a csapágy.
Az ABS-nek meg nem lesz baja, ha rendszeresen (2 évente) cseréltek benne fékfolyadékot.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
pjen
félisten
válasz Darksiders84 #37967 üzenetére
Nekem 95K Km nél cserélték a csapágyat,de a szerelő mondta,volt már 40000 Km nél is.ABS kocka sem egyértelmű,az enyémen a tömítés ment szét,a leeresztett fék olaj tiszta volt a szerelő szerint is.A váltó csapágy pont így indult,mindenki kötötte az ebet a karóhoz:ha cserélve van az olaj a csapágy nem megy tönkre,aztán kiderült,hogy mégis.Lehet az ABS kockának is van az olajcserén kívül is nyügje.Persze a csere hasznos.
-
r.levente75
addikt
válasz Darksiders84 #37970 üzenetére
Nekem 2008-as van 138k km-el.
Nálam sem volt még cserélve egyik sem. -
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #37970 üzenetére
Bármi megeshet. A tanfolyamon találkoztam egy olyan M13A WagonR-rel is, amiben 282k volt, és még csak akkor jött elő rajta.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
pjen
félisten
válasz Darksiders84 #37970 üzenetére
Lassan úgy is kuplung csere érett lesz,ha addig nem akkor cseréltetném a csapágyat is.
-
ntomi0730
senior tag
válasz Darksiders84 #37967 üzenetére
Én 3hete cseréltem a váltóba a csapágyakat, de az enyémben 300ezer van, és még csak hidegen szólt a csapágy. 2008 swift.
-
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #37985 üzenetére
Ha fönt fog, az a jele a cserének.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
r.levente75
addikt
válasz Darksiders84 #37985 üzenetére
Én is most vettem az enyém.
A pedálok még nekem is furcsák kicsit magasan vannak vagy nagy a lábom...
Nekem ami fura az hogy minden úthiba kátyú nagyon feljön hangban.
Szakszervíz is látta szerelőm is megnézte egy bal gömbcsuklót állapítottak csak meg de kanyarban nekem furcsa koppanás van. Lehet úthiba vagy nem tudom mi de azt mondták minden rendben.
A másik autónk az simítja az utat lehet hogy csak az után furcsa átülni. -
pjen
félisten
válasz Darksiders84 #37989 üzenetére
Kuplung inkább csúszni fog mielőtt meghal.
-
pjen
félisten
válasz Darksiders84 #37992 üzenetére
Én mindíg 10000 vagy egy évre cserélem,főleg ha sok a város.
-
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #37989 üzenetére
Komplett kuplungszett olyan 30-40k körül szokott lenni.
Ha fönt fog, az azt jelenti, hogy a tárcsa már a végefelé jár. A következő stádium a csúszás (pl. padlógázra felpörög a motor, de alig gyorsul az autó), akkor már mindenképp csere.
A keménységét meg majd megszokod. Vagy ülj be egy Honda Jazz-be, máris nem fog keménynek tűnni a Suzukié.szerk.: Az előírt periódus 15k km vagy 1 év, de ha mondjuk sokat fut városban rengeteg hidegindítással, akkor felezni kell a gyártó szerint.
Ja, és jó az 5W40, de emlékeim szerint az 5W30 a gyári ajánlás.r.levente75: Akkor azt talán kizárhatjuk.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
Motion_Blur
félisten
válasz Darksiders84 #37992 üzenetére
5w40 jó bele, de azért tudd már meg milyen ment bele.
1 év / 15.000 km a csereperiódus, ami ennek a motornak rnendben is van, ha jót akarsz a lelkednek akkor 10-12 ezernél ledobod
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #38007 üzenetére
Azt hiszem, az ülésfűtés kapcsolóinak lenne a helye.
Nem tudom, hogy gyári könyöktámasz létezik-e, de utángyártott biztosan van, csak azokat általában fúrni és csavarozni kell.Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #38009 üzenetére
Láncos, igen. Cserélni csak akkor kell, ha hidegen, indításkor becsörög, de nem hallottam még olyanról, hogy szükség lett volna rá.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #38013 üzenetére
Sok apró nyomból lehet következtetni. A Totalcaron volt egy cikk egy VW Jettáról ebben a témában, azt ajánlom figyelmedbe.
szerk.: Meg is van.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #38018 üzenetére
A miénket még nem kellett szétszedni, nem tudom, hogy milyen belülről. Javaslom, keress a YouTube-on egy videót.
HKorn: Ebből a motorból csak a részecskeszűrő, ami szívás, a többit nem érzem hátránynak. A turbó eleve jó, a közvetlen befecskendezés ugyan kormol, de nincs EGR, szóval ez sem gond, a 3 hengernek meg jó érces hangja van kiforgatva.
[ Szerkesztve ]
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
-
pjen
félisten
válasz Darksiders84 #38018 üzenetére
A gombokkal ki lehet tolni,és ott az elem.
-
pjen
félisten
válasz Darksiders84 #38024 üzenetére
45000 km a csere előírás.
-
Kicsirics77
veterán
válasz Darksiders84 #38026 üzenetére
de ki lehet,nyomogasd a jobb oldali pálcát a műszerfalon addig amíg üres képernyő nem lesz.
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
r.levente75
addikt
válasz Darksiders84 #38026 üzenetére
Átlagfogyasztásra is tudod rakni...
-
Motion_Blur
félisten
válasz Darksiders84 #38035 üzenetére
Nem biztos hogy mutat átlagfogyit, felszereltség függő.
Váltóolaj anyag: [link] x3
Munkadíjjal 15-17k-ban megáll[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
r.levente75
addikt
válasz Darksiders84 #38041 üzenetére
Felhúzni is a gombbal kell az ablakot, csak egyfolytába nyomni kell.
Lefelé úgy megy, hogy egyszer megnyomom és automatán lemegy magától. -
őstag
válasz Darksiders84 #38043 üzenetére
Amikor lenyomod, utána még van egy kapcsoló, lefelé így megy le automatán, ha a 'gombot' is lenyomod. Nem tudom értelmesebben leírni (ha a 2005+ swiftről van szó).
"... and I hope you have a great day!"
-
Kicsirics77
veterán
válasz Darksiders84 #38046 üzenetére
ha befizetted akkor be van fizetve,majd jön az igazolásd róla, hidd el a központi nyilvántartásban látni fogják igazoltatásnál,hogy rendezve van-e vagy sem.
.... .- --... -.- ..-. . -.- .-. .- ..-. - .-- . .-. -.- .-. .- -.. .. --- .- -.-. - .. ...- .. - -.--
-
őstag
válasz Darksiders84 #38052 üzenetére
Egy gomb a hátsó szélvédő fűtéssel.
[ Szerkesztve ]
"... and I hope you have a great day!"
-
MaTTeS
senior tag
válasz Darksiders84 #38007 üzenetére
Az alsó a kipörgésgátló gombja (ASR). Ha az autó tartalmazza mindig be van kapcsolva, de gombnyomásra kikapcsolható.
A felső az egyfokozatú ülésfűtés. -
Roxbury
őstag
válasz Darksiders84 #38056 üzenetére
En nemreg raktam az enyembe (2006) egy armster 2-es konyoklot. Kenyelmesebb, ha fel van nyitva, de en anelkul szoktam behuzni. Meg lehet oldani ugy is. Maga a konyoklo nagyon popec, stabil. Ami mozgas van az mar a gyari suzuki kozepkonzol mozgasa amire fel van csavarozva. 🙂
-
Roxbury
őstag
válasz Darksiders84 #38058 üzenetére
Az nem dohanypakk, hanem egy kiveheto tarto, amit magaddal vihetsz. Mas tipust nem akartam, lattam ismerosi korben hogy szidjak a gagyikat 10 ezerert. Recsegnek, hajlanak, rondák. Ezt tudom, hogy jó, ha olcsobbat akarsz, lehet szenvedes lesz vele.
[ Szerkesztve ]
-
Roxbury
őstag
-
Roxbury
őstag
válasz Darksiders84 #38060 üzenetére
-
Roxbury
őstag
válasz Darksiders84 #38063 üzenetére
Nekem alulrol a masodik allasba van allitva, mert alapon nekem alacsony. Igaz 190 centi vagyok. 😁
Párom 170 centi. Neki is igy tokeletes. 🙂[ Szerkesztve ]
-
Roxbury
őstag
válasz Darksiders84 #38065 üzenetére
Igen felhajtva ugy marad, semmi esetre sem hajtodik le magatol. 🙂
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz Darksiders84 #38082 üzenetére
Nekem anno (2-3 éve) 8k volt a pár, kerámiázva.
Szóval nagyjából annyi amit írsz, vagy picit több.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
tboldi
nagyúr
válasz Darksiders84 #38101 üzenetére
Vagy biztosíték, vagy izzó - mindegyik párszáz forint csak.
Eladó Seiko automata karóra: https://hardverapro.hu/apro/elado_seiko_5_sports_srpj47k1/friss.html
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen processzort vegyek?
- Autós topik
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Microsoft Excel topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- PlayStation 5
- Dying Light
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen