- Digitális Állampolgárság Program
- Szólánc.
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szivat a ONE. Digi és követeléskezelő (Második rész)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Még több 12400F tuning eredmény (vs. stock)
- Kis színes abszurdisztánból
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
peti_s
addikt
válasz Tibcee #14665 üzenetére
Értem ezt, de ez egy bármilyen másik autóval is előfordulhat. Személyes tapasztalat, hogy üzembiztosabbá tehető egy autó, amit már az ember elkezdett javítgatni, mint egy "ismeretlen". Én pl. a Favoritra 30000 Ft-t költöttem a 70000 Ft-n felül rá, és volt egy megbízható járgányom 9000 km-n keresztül, egyszer állt meg, indulás után 500 méteren belül, de végül kiderült hogy nem a gyújtáskapcsoló betét volt a hibás, hanem egy réz-alu összekötés. No mindegy, nyilván nem meggyőzni akarlak, csak szerintem a Favoritot fillérekből lehet javítani, ha már a kasztni készen van, és ha az ember ahogy én is csináltam, nem várja meg míg ez az tönkremegy rajta, hanem kicserél minden potenciálisabb hibaforrást, akkor megbízható is.
u.i. mi lesz az utód?
[ Szerkesztve ]