- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- zebra_hun: Hűthető e kulturáltan a Raptor Lake léghűtővel a kánikulában?
- hcl: Kelj fel komám, ne aludjál
- Ivqkzy-: Eddig
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- bambano: Bambanő háza tája
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
dsandor
csendes tag
válasz
bringasisti #15273 üzenetére
Csak az alul lévő védőlemezt szoktam levenni aknában, így már elfér egy normál 16-os kulcs is az alsó anyánál.
-
dsandor
csendes tag
válasz
bringasisti #15271 üzenetére
Nem arra gondoltam, hogy a rugó okoz valamit, hanem arra, hogy ott piszkálódtam, megmozgattam a bronzkefét, esetleg ez idézte elő a további romlást. Köszönöm a tanácsaidat, a hétvégén fogom folytatni a kutatást. Úgy láttam, speciálisan ebbe való bronzkefe kell, 2-400 Ft/db körül vannak.
-
dsandor
csendes tag
válasz
bringasisti #15269 üzenetére
Már néztem ezt is. A bronzkefék jóval mélyebben vannak. Kb. 1 cm-re a tetejétől, de most csak emlékezetből tudom felidézni. De úgy látszott, a leszorító rúgók erősen nyomják a kisebb darabokat is. Viszont, amikor nézegettem, akkor egyik-másik rúgót kihúztam, lehet, hogy attól lehet erőtlen a forgatás, hogy megbolygattam őket ? Ilyet lehet kapni ? Speciálisan idevaló kell hozzá ?
-
-
dsandor
csendes tag
válasz
bringasisti #15266 üzenetére
Igen, megtettem, előtte levettem az anyát, megcsiszoltam az érintkező felületeket és visszahúztam. Sajnos nem hozta a várt sikert. Maradt az, hogy első indításra beránt, de másodikra már nem biztos, harmadikra pedig már biztosan nem húz be. Azonban a hosszas kísérletezések során kiderült valami. Amikor olyan állapotban van a szerkezet, hogy nem húz be, akkor levettem az akkuról jövő vastag vezetéket és egy testvezetéket érintettem az erős tekercs testpontjához, az 50-es pontra 12 V-ot adtam, akkor rögtön berántott. Ezután elvettem ezt a külső testelő vezetéket, így már berántott a normál módon, ahogy kell. Úgy tűnik, minta az indítómotoron keresztül nem kapna jól vezető testet. De akkor a követlen testelés után miért lesz jó ? A motorhoz hozzá se nyúlok. Ezen kívül pedig a vizsgálódás óta, mikor sikeres az indítózás, olyan erőtlen a forgatás, mintha merülőben lenne az akku.Ez korábban nem volt. De olyankor a kijelző lámpák fényereje le szokott csökkenni, miután jelentősen leszívja az indítómotor az akkufeszt, de itt nincs ilyen. Nem értem az egészet, lehet, hogy egy autóvillamossági szerelőnél köt ki, de jobb lenne, ha nem az lenne, hogy cseréljük az egészet húszezerért. Ezt bárki meg tudja csinálni. Persze, ha javíthatatlan, akkor ez van.
-
kmarco05
csendes tag
Sziasztok!
Van egy "kis gond" a Feliciámon.
Fékolaj csere alatt az első két keréknél ki lehetett cserélni, de hátul a leeresztő csapok bele vannak rohadva a munkahengerbe, ezért hogy ne törjük bele, inkább nem nyúltunk hozzá.
Mit leeht csinálni ilyenkor hogy ne kelljen a komplett fékmunkahengert cserélni ?
Köszönöm a válaszokat!
Üdv,
KMarco
-
dsandor
csendes tag
válasz
bringasisti #15261 üzenetére
Köszönöm, bringasisti ! A magyarázatod alapján már teljesen világos a működés. Az erősebb tekercs, ami a motoron keresztül kap testet, csak a behúzáskor dolgozik, amihez nagy energia kell. A behúzás végén a kapcsoló záródik, ez gyakorlatilag rövidre zárja az erős tekercset, közben a motor megkapja a direkt, nagy áramú 12 V-ot, a gyengébb tekercs pedig benn tartja vasmagot, amihez már nem kell nagy energia.
Nálam akkor az van, hogy nem indul meg a behúzás se, de valamennyi áram folyik a tekercsben valahol. Estefelé fogom megvizsgálni ezek ismeretében a helyzetet. Most úgy tűnik, hogy az erősebb tekercs nem működik megfelelően, a kisebb áramfolyás a gyengébb tekercstől lehet. -
FeniX-
senior tag
Halihó, én pedig arra lennék kíváncsi, hogy nemrégiben valamelyikőtök említette, hogy vett egy kia rió-t.
Priviben keressen már meg, légyszi.
üdv! -
didros
senior tag
Sziasztok! Megvettem az egyik céges autónkat (fabia combi 1.6 TDI) miután lejárt róla a lízingszerződés. 3 éves, 207.000 km van benne. Mit gondoltok, érdemes a 210-ezres nagyszervízt szakszervízben elvégeztetni, vagy olcsóbban megúsznám valamelyik helyi szerelőnél a dolgot? Valószínűleg nem lesz eladva az autó, úgy tervezzük, hogy 4 évig még biztosan ez marad a családi autónk. Csak nem tudom, hogy az szervízintervallumok, olajcsere számláló nullázását el tudja e bárki végezni..
Egyébként mi az ajánlott olaj ebbe a motorba? (1.6 TDI 66KW, CAY)
Elég durva szerintem, hogy a vezérlés eddig még nem volt cserélve. Azt mondják, hogy azt 210-ezernél végzik el először a szervízben.. Ennek mi a várható költsége? -
bringasisti
Topikgazda
Ha szétszeded az önindítót értelemszerűen úgy kell összerakni hogy a piros nyílra kell kötni az öninditó álló rész tekercsét.
-
bringasisti
Topikgazda
válasz
dsandor #15259 üzenetére
A bendix tekercs az öninditó oldalán két tekercsből áll. Ha a vastag kábelről a bendix betápra adsz áramot megkerülve a gyújtás kapcsolót ( kiszűrve egy hiba forrást) akkor a két tekercs amit kívülről egynek látsz behúzza a vándorvasmagot és az öninditó forogni kezd. Azért van két tekercs mert az egyik a motor állórész, forgórész bronz kefe test áramkör aminek a lényege hogy megrántja a másik tekercs segítségével a vándorvasmagot de a kapcsolása miatt mikor már helyére húzta a rendszert akkor a tekercs másik pólusa is + pólusú lesz ezért már mivel nincs rá szükség nem folyik át áram rajta nem terheli az aksit ugyanis a párhuzamos kis teljesítményű tekercs ami a készülék házára van testelve az bent tartja a vasmagot vagyis a helyén marad a fogaskerék
-
dsandor
csendes tag
Üdv. Mindenkinek !
Ismét Hozzátok fordulok, mert már többször segítettetek. '94-es Favorit, még porlasztós. Az indítózással van gond. Első indításra általában indul az önindító, de 2.-ra 3.-ra már gyakran nem. Ekkor az a jelenség, hogy a gyújtáskapcsoló elfordítása után nincs semmi, nincs a kijelzők fényében halványodás, azaz nincs terhelés, ami szívná az akkut. Nincs a behúzó mágnesnél kattanás, semmi. A behúzó mágnes gyújtáskapcsoló csatlakozójára adtam közvetlenül 12 V-ot, ekkor szikra van, tehát áram folyik, de semmi más, nem húz be, nem is erőlködik. Lehetséges, hogy ez a hibás ? De nem tudom, mi baja lehet. Itt a bekötési rajz:A pirossal jelölt kötésnek nem tudom, mi a szerepe. Köszönöm előre is !
-
vil59
tag
válasz
mcfly72 #15249 üzenetére
Kulcsot elfordítod,indítasz és gondolkodik,majd e közben mozgatod a kúlcsot és máris indúl az önindító.
Nekem is volt ilyen bajom.Gyújtáskapcsoló betét csere,mert nem mindig érintkeznek egymással ott a rézszalagok.Nekem pl.lötyögött az alsó tubusa.
De szerintem ennek nincs köze az erőtlenséghez.Ha fordulaton,menet közben időnként elmenne itt az érintkezés,majd visszajön a rázkódástól,az nagy rángatással jár.Volt már benne részem... -
Mágus2
Közösségépítő
válasz
mcfly72 #15250 üzenetére
Beállítás kérdése.
Ha akarod hogy küldjön álljtsd be: A kis mail ikonra kattintva a bal oldali listában(kedvenceid között, már ha használod ezt a funkciót) meg tudod kérni, hogy küldjön mailt. A kedvenceid közé fel kell venni a favorit fórumot, utána tudod állítgatni.
-
mcfly72
tag
válasz
bringasisti #15247 üzenetére
Oké! De nekem régen minden egyes hozzászólásnál, küldött egy mailt, most nem így van!
-
vil59
tag
válasz
mcfly72 #15246 üzenetére
Helló.Nem hagy ki időnként egy henger?
Húzd ki a karbi hátuljának az aljából azt a vékony csövet,ami a gy.elosztó ufójába megy.
Vedd le az elosztó fedelét és szívd meg a vékony cső karbi felöli végét.A gy.elosztóban lévő 4 tüske ilyenkor kb.1cm.-rel balra,ütközésig fordúl.Majd nyelvheggyel lezárod a cső végét,hogy tartja-e a vákuumot.Ilyenkor a tüskéknek bal ütközésben kell maradniuk.
Ez csak egy saját példa.
Sokminden mástól is legyengűlhet,pl.dúsító membrán átszakadt,vagy elmászott az előgyújtás értéke mert elfordúlt az elosztó(ha gyengén volt meghúzva a rögzítőcsavarja).
Járó motornál,teljes sötétben,körűlnéznék a motortérben,nincs-e valahol villódzás,áthúzás.
Elsőre ezeket nézném meg.
Üdv. -
mcfly72
tag
Miért lett lomha , lusta, gyenge a formanom? Mivel kezdjem? Help? Egyik naprol a másikra 100 - as skoda lett a formanomból, füst nincs, fogyasztás a régi, jól indul, stb....
-
mcfly72
tag
Valaki tudja miért nem jelzi a rendszer az új hozzászólásokat a fórumban?! Régen mindíg küldött egy mailt, már régen nem így van!
-
mcfly72
tag
Na mizu skodri team?
-
vil59
tag
válasz
bringasisti #15241 üzenetére
Most néztem meg jobban,amit kűldtél képeket.A laza rugó szélső akasztási karikája kőr alaku,míg a feszítetté nagyjából négyszögüre van kialakítva.
Innen már egyértelmű a dolog,mi,hova kerűljön.
Ezer köszönet ! -
vil59
tag
válasz
bringasisti #15241 üzenetére
Szia !
Köszönöm a képeket,ez mindent elárúl.
Most van egy rugóm,amit kiszedtem,mert karikában végigrepedt.Sajna,mikor cseréltem,levettem a másikat is és jól összekevertem a két tartalékkal,mikor visszahelyeztem őket.
Tehát van három ép rugóm,ebből kell kiválogatnom egy szorosat és egy lötyögőst,ami visszakerül.
Azt most nem tudom,akkoriban melyik kettőt tettem vissza.
Köszönöm a válaszod,sokat segített. -
-
vil59
tag
Sziasztok.
Volna egy kérdésem.
Favorit gyújtáselosztót jó múltkoriban szétszedtem,tisztítás,olajozás miatt.A két röpsúlyvisszahúzó rugó egyikét kicseréltem egy másikra,mert egyik spirálja el volt törve.Egy kiszereltböl van másik két rugóm.
Azóta azt tapasztalom,hogy kb.1500 felett már nagyon nehezen gyorsúl tovább.Alapjáratból gázfröccsre feketés füst jön a kipuffból.
Valahol hallottam,olvastam,hogy itt két különböző feszítőerejü rugó található.Ez igaz?Az lehet,hogy mindkét rugó erős és emiatt nem tud nyitni ford.emelkedésre a röpsúly?
Amúgy a vákumos dob jól működik.
Köszönöm,ha van észrevétel!
Üdv. -
FeniX-
senior tag
Sziasztok,
napi humor:
nem bírtam magammal, és újra "hangot adtam" a nemtetszésemnek.
Sajnos dudálós fajta vagyok.
Tudom, ez megosztó.
Középállapot nincs, csak utálni vagy egyetérteni lehet. De mostanában egyre többször kell megint használnom.
Rettenetes.
Kellemes hétvégét!..ja, mert hogy korábban a szerelő a toronynál a gólyaláb-tartó csavarokhoz rakta, és a motor felé nézett + a motorháztető elnyomta a hangját, nem lehetett elég jól hallani. ;-D
-
vil59
tag
válasz
tsiga18 #15233 üzenetére
Nekem sokáig nyikorgott,de egyszer csak hírtelen felerősödött ez a hang és akkor a kormánykereket is nagyon nehezen lehetett már elfordítani,erős nyekergések közepette.Na,onnantól már csak egy utam maradt.A szerelőműhely.Ha nagyon beállna a csukló,akkor már nem biztonságos kint az utakon.A kormánymozdulat adja a visszajelzést...
-
tsiga18
tag
elég szépen szól nálam, főleg lassú haladásnál ha van valami döccenő (fekvőrendőr, kátyú,stb), illetve állóhelyzetben ha hintáztatom a kocsi elejét. Az a baj, hogy pénteken lesz egy 500km-es utam, illetve csak júli 24-től érek rá vele foglalkozni (addig össz. 1000km gyűlik bele), addig kénytelen leszek így használni, akkor kap egy nagyobb adag törődést. Van nagyobb kockázata ha így használom a kocsit?
szerk.: 40-50 km/h közötti tempónál (és felette) egyáltalán nem hallani semmi zörejt
-
vil59
tag
Ui.
Ha nem vártam volna ilyen sokáig a cserével,a nyikorgás kezdetekor talán elég lett volna pár csepp olaj a csuklóra,hogy bejáródjon,majd utána odanyomatni zsírt.
Persze nekem már szárazon berágódott ennyi idő alatt a persely.De talán egy próbát megér,ha még nem olyan dúrva a helyzet... -
vil59
tag
válasz
tsiga18 #15230 üzenetére
Ki kellett cserélni a jobb oldali kormányösszekötő rudat,mert a kormánymű melletti csuklója teljesen beállt a zsír hiánya miatt.
Miután kint volt,két kézzel,térden is alig lehetett a csuklót elfordítani.
Lehet,még az eredeti porvédő gumicső volt rajta,mert tele volt hajszálrepedésekkel.Gondolom átengedte a párát és kiszáradt belül a zsír.
Csere után vaj könnyű és hangtalan a kormányzás.
Ha félretolod ezt a gumihengert,látni fogod,van-e ott zsír.Nálam itt volt a baj,de lehet a külső gömbcsukló is... -
bringasisti
Topikgazda
válasz
Kisbatyu75 #15228 üzenetére
Szimeringet.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Kisbatyu75 #15226 üzenetére
Egy acél henger volt ott, kónuszos és hosszában el volt vágva, alulról volt beütve és csak felülről helet kiütni...
N10439701 cikkszám alatt a google megtalálja. Feszítő csap a neve.
-
Kisbatyu75
tag
Sziasztok!
Milyen elem van a váltóból kijövő csonk és a váltórúd között? Sajnos menet közben valahogy kijött, elveszett. Most ideiglenesen egy M8-as menetes szárból fabrikáltam egy rögzítőt, de nem hinném, hogy huzamosan ez jó megoldás. Valamilyen csapszeg lehet. Neten váltó csavarra csak a váltórúd másik végén lévő csavart találtam. [link] -
vil59
tag
válasz
tsiga18 #15222 üzenetére
Mint írtam régebben,nekem nem a szélső kormányösszekötő gömbfej ropogott,hanem az összekötő rúd kormánymű melletti csuklója nyikorgott egyre hangosabban,pl.berugózáskor.Kiszáradt belőle a zsír.
Én nemigen tudtam behatárolni tapogatással a hiba pontos helyét,mert ugyanúgy nyekergett a kormánytengely,mint a kormánymű,vagy a gömbcsukló.Először azt hittem,hogy a lengéscsillapító szorúl.De nem.
Csibész dolog,mert a fém prímán elvezeti a hangot.
Ez hasonló,mint a csupa műanyag műszerfal.Ott nyikorog valami,de mekkora bosszúság,ha nincs meg a pontos helye.-legalább is,nekem az.
Üdv. -
tsiga18
tag
Sziasztok,
Tudom hogy nem vagytok látók/médiumok, de kíváncsi lennék a véleményetekre az alábbiakra:
Ha a bal első kerék felett lenyomom a kocsit és felengedem (rugózik), akkor kicsit recsegő/ropogó hangot hallok (nem tudom jobban körülírni). Ugyanezt tapasztalom elindulásnál illetve fékezéskor amikor már majdnem áll az autó. Mi lehet ez? Szilent/teleszkóp? -
FeniX-
senior tag
válasz
peti_s #15218 üzenetére
Mintha csak az enyémet látnám... :-) Na jó, nem.
Tegnapelőtt megcsináltam a bal első felnimet, lecsiszoltam, mert már rozsdás volt, átfújtam, előtte rozsdaátalakító + végül lakk.
Sajnos, az időjárás jelentést nem figyeltem, úgyhogy tegnap a 99% elkészültségű felnit vissza is raktam a kocsira, és este szarrá ázott..
Szerintem, majd csiszolhatom le pár helyen még egyszer. -
rbertkrl
aktív tag
Sziasztok!!
A helyzet a következő: Vettünk faternak egy új Sencor fejegységet és szerettük volna bekötni az ISO csatlakozót a kocsiba(93-as Skoda Favorit GLX, majd használni a fejegységet tovább ahogyan azt szokták. Na most, az előző fejegységet nem mi szereltük be, ezért következetesen próbáltuk a +/- és hangszóró kábeleket rákötni, nyilván a hangszóró kábelek később következtek volna, először az lett volna a fontos, hogy lássuk, hogy működik. De nem ment. Be lett szerelve utólag egy szivargyújtó is amely a rádióval közösködött a fázison. Eddig minden működött, most viszont szinte semmi. Nem működik sem gyújtás nélkül, sem gyújtással a fenti kis lámpa, az órának csak háttérvilágítása (a régi rádió vissza lett kötve és az sem megy) van és ami a legfontosabb, hogy a hátsó lámpák egyszerűen nem reagálnak a fék pedál lenyomására. Ez nyilván egy sokkal komolyabb probléma, mint az óra, vagy a kis lámpa a fejünk felett. Miközben a fejegység nem hajlandó működni, pedig csak két kábelt kapott(+/-). Szerintetek mi lehet a probléma? Egyenlőre ötletünk sincs mivel minden ugyanúgy vissza lett kötve. Előre is köszönjük a tippeket.
-
kmarco05
csendes tag
Sziasztok ,
Felicia 98/10-es 1.3 MPI-be milyen izzók valóak a műszerfalba ? B8.5d vagy BN8.4d?
Neten írnak mindenfélét
Én most nemrég szétszedtem de láttam kiégve benne ilyet is meg olyat is.
köszi a választ
Üdv,
KMarco
-
vil59
tag
Ha már ennyire belelendűltem...
Szereztem a karosszériára karnauba viaszt(egy brazil növény kivonata),ami tartós bevonatot képez és ami a lényeg,hogy uv.álló.Sokat áll napon a formanom és mostanában 9-es uv. sugárzások vannak.A motorháztetőn meg is látszik az eredménye...
Színes polírpasztával átkentem,fényesítettem majd két réteg karnauba ment rá,alaposan kipolírozva.Remélem,így nem fakúl tovább a tűző napon.Teszek fel képet az eredményröl. -
vil59
tag
válasz
kmarco05 #15207 üzenetére
A led izzókkal az a gond,hogy nem szórják a fényüket kőrkörösen,hanem nagyjából egy pontba.
Úgy tudom,a led izzók nem szeretik a fesz.ingadozást,hamar kiégnek.
Nálam alapjáraton és bármilyen magasabb ford.számon is egyforma a tőltőáram nagysága.14volt,+-1volt.
Persze,ha terhelem az áramkőrt,akkor a mértékétől függően,pl.fényszóró,fűtőmotor,hűtőventilátor,ha megy,akkor csak 13 volt a tőltőfesz.Az a lényeg,hogy semmi esetre se legyenek üzem közben extrém kilengések.Jó főldcsatlakozás és minden pólus fémtiszta legyen. -
kmarco05
csendes tag
Sziasztok!
Más téma:
Állítólag leeht a feliciákba a bal oldali kis ablakba fedélzeti computert rakni TC-6 típusú, kinti hőmérséklet, átlagfogyasztás,...stb kiír.
Hol lehetne ilyet beszerezni ??
köszi
Üdv,
KMarco
-
kmarco05
csendes tag
Sziasztok!
Akkor lehet nekem is valami feszszabályzós gond lehet mert a 3 rizs-izzó amit tegnap kicseréltem ( 2 db a légfúvó kezelő modulon + 1-et a szivargyújtó-perem megvilágítás ) gyakorlatilag el volt már feketedve a kis üvegbúrája.
Aztán még ott van a műszerfal izzók, ott is sötétbe a megyek kb. 60-ig látom a kijelzőt, utána nincs világításom. A fordulatszám mérőnél szintén hasonló a helyzet...
Azokba is ez a kicsi rizsszem izzó kell vagy oda más típusú izzó vagy LED ?
Üdv,
KMarco
u.i.: 2.3W-osat tettem bele, nekem nem bántja a szemem, nem megyek vele annyit. Nekem a lényeg hogy ha már ott van, valami világítsa meg de normálisan, ne így mint pl. most a 2 órát.
-
vil59
tag
válasz
kmarco05 #15202 üzenetére
Szia.
Minél erősebb fényü led-eket teszel be,annál jobban fogja elvakítani a szemet éjszaka országúton.Engem a rádióm fénye is borzasztóan zavar ilyenkor.A favoritomban az összes visszajelző izzót lecseréltem 1.5 wattosra.Tök sötét uton lágy fényeim vannak és még a szemem sem fárad el tőle.
Kiégnek a ledek?Pedig azok sok órát kibírnak.
11 éve van meg a favóm,a két fényszóró izzón kívül még nem cseréltem mást.Valószínü,hogy számít,milyen márkáju feszszab. van a generátoron.2500-as vika,vagy 5500-as gyári.Az utóbbiból vettem nemrég egy tartalékot.Le van a gond... -
kmarco05
csendes tag
Szia Peti!
Ok, meggyőztél, marad a zöld.
Egyenlőre...
-
kmarco05
csendes tag
sziasztok!
Szétszedtem közben most nemrég. Sima fehér szinű LED csak egy festett fólia van előtte, amit nem tudom hogy lehetne valami kékre kicserélni, nincs valami ötletetek ?
üdv,
KMarco
-
kmarco05
csendes tag
Illetve még azb is kérdésem lenne hogy olyan erős kék fényű LED-eket/izzókat hol lehet hozzá venni ?
-
kmarco05
csendes tag
Sziasztok!
Nekem a légfúvó kezelőfelületében szállt el több LED is, tudnál benne segíteni hogy azt hogyan tudom könnyen szétszedni hogy kicseréljem a LED-eket ?
köszi a választ
üdv,
KMarco
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Amazfit Balance - ár-érték egyensúly
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Revolut
- WWDC 2025: Nagy változásokat hoz az iOS és iPadOS 26
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Google Pixel topik
- Milyen TV-t vegyek?
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
- Immax - EV utazó töltőállomás elektromos autókhoz AC Type 2 32A/380V 22kW + dugó 230V 5m Wi-Fi Tuya
- Eladó használt XIAOMI Vacuum MOP Pro robotporszívó!
- Philips Hue Play HDMI Sync Box (4K) eladó
- Eladó Techsend Cyber Monster elektromos roller + sisak ajándékba
- BMW E39 - 540i V8 Touring - Komplett Motor Felújítás, Friss Műszaki, Hibamentes
- AKCIÓ! ASUS PRO WS W790E-SAGE SE alaplap garanciával hibátlan működéssel
- iKing.Hu - Samsung S25 Ultra - Használt, karcmentes
- Lenovo Thinkpad T14 üzleti i5-10310u 10th gen. 8-32Gb RAM 256GB-1TB SSD gar.
- Xiaomi Redmi Note 13 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- BESZÁMÍTÁS! Asus H110M-K i7 6700 16GB DDR4 480GB SSD GTX 1660Ti 6GB Rampage SHIVA FSP 550W
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged