Hirdetés
- NvidiaRTX: Xiaomi Electric Scooter 6 Max: Az első rollerem
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Hieronymus: Hogyan parkolj hátramenetben profi módon
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Luck Dragon: Alza kuponok – aktuális kedvezmények, tippek és tapasztalatok (külön igényre)
- Luck Dragon: Óraátállítás
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Maci-
addikt
válasz
Kicsipampam
üzenetére
(végzettségemet tekintve villamosmérnök vagyok (igaz villamos gépes))
Csak azért írom, hogy ha nem is értek hozzá, sejtésem azért van.
Ha értenék hozzá nem kérdeznék.

Na holnap megkérem az asszonyt, hogy segítsen mérni kisebb gáznál.
Egyedül csak alapjáraton mértem 8-10V-ot, ebből szűtem le, hogy 12V lehet. Minden fogyasztó is 12V, ezekből következtettem rá.
A lendkereket ugyan nem húztam le, de bekukkantottam mögé és eléggé újnak tűnik az egész alaplap.
No de holnap pontosítok.Most gondolhatnád, hogy jól besz*ptam ezzel a mocival (a kuplung is a végét járja), de főleg azért is vettem, hogy legyen bütykölnivalóm. Ezeknek a hibáknak/hiányosságoknak tudatában vettem meg Meg akarom élni az egészet. Mindent magam szeretnék csinálni, én ezt élvezem.

Kép a dobozról:
Bal oldalt látszik egy piros gomb. Az a leállító (nem tudom miért). A kérdés, hogy az a kis kivehető panel, amin nekem a gomb van, eredetileg mire szolgálhatott?

Új hozzászólás Aktív témák
- SZUPER Akcióban Új Bontatlan Dyson V15 Origin 3 év gyártói garanciával Azonnal Átvehető
- 58.5 mm full fém tamper
- Philips Hue Play Gradient Lightstrip White and Color Ambiance LED szalag 65-75" TV háttérfény
- Eladó okosotthon relék, dimmerek és redőnyvezérlők + SmartThings Hub (Zigbee, Z-Wave, Netatmo)
- Sarok íróasztal
- AKCIÓ! Asus ROG Strix B450F R5 5600 32GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 Super 8GB Zalman S2 TG TT 650W
- Telefon felvásárlás!! iPhone 15/iPhone 15 Plus/iPhone 15 Pro/iPhone 15 Pro Max