Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- eBay-es kütyük kis pénzért
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- Lenry: Melléképületblog - 4. rész - Kocsibeálló
Új hozzászólás Aktív témák
-
DeNOx
tag
válasz
#10726912 #334 üzenetére
A hengerben volt a baj végül. A dugattyúról az egyik gyűrű lejött valahogy és ripityára tört. Tönkre vágta a dugattyút, de a hengerperselynek szerencsére nem lett nagyobb baja, a gyűrűnek viszont pár darabja behullhatott a főtengelyhez ezért elővigyázatosság képpen inkább rábízom egy öreg szakira, hogy foglalkozzon ezzel a problémával (neki van blokk széthúzó szerszáma) meg nézze át az egész motort és cseréljük amit cserélni kell. Köszönöm a válaszod.
-
#10726912
törölt tag
válasz
perge666 #337 üzenetére
Üdv
Tisztítsd ki a karbid, fúvasd át, lehet szimpla dugulás. De az is lehet, hogy pont az ellentétje...le kell ellenőrizni a szintszabályzó szelepet, hogy nem e tömítetlen. győződj meg arról is, hogy az alapjrati csatorna átjárható.
Emellett szedd le a gyújtás oldalt, és takarítsd meg a megszakítót.Ne legyen beégve. Állítsd be normál értékre a nyitási hézagot. A gyújtás alaplapot ne lazítsd fel!
Jó melót. -
válasz
perge666 #335 üzenetére
Ez nem gyujtas problema lesz. En a helyedben leszednem a karbit, belonem az uzemanyag szintet majd utana az uzemanyag-levego kevereket/alapjaratot. Esetleg ez a cikk segitsegedre lehet: [link] Ha sziv valahol falsot azt kevesebb levegovel orvosolni lehet egy ideig, szerintem a babettamnal is szivhat kis falsot az egyik szimmeringnel, gyanitom a bal oldalinal, az olyan nyomottas szegenykem es/vagy kicsi az uzemanyag szint (de nincs az az isten, hogy hozzanyuljak), mikor nagy gazt huzok, nem akar menni es hallhatoan benzin hiannyal kuszkodik. Most ugy van a levegocsavar belove, hoy teljesen be es csak negyed fordulatot tekertem ki a fel helyett, igy faszan megy, az alapjaratot ehhez belottem es popec a motor. A simsonnal van kulon az az alapjarati keverekszabalyzo csavar, lehet azt kene beloni, probald meg a leiras szerint.
-
perge666
veterán
Üdv.
Az mitől lehet hogy hidegen nincs alapjárat?
Kicsit mindig húzni kell a gázt,de ha megyek 2-300 métert,akkor már van.
Ez eddig is így volt,de most a melegbe azt csinálja hogyha bemelegszik és megállok vele,az alapjárat egyre alacsonyabb lesz és max.1 perc alatt leáll a motor.Gyertya gondja szerintem nincs,mert van itthol 2 különböző új gyertyám,és ugyanezt produkálja.
Én arra gondolok hogy valahol falsot szív,de hol?
Karbitömités szerintem jó,a légszűrőház,karbi közötti gumicső(nem tudom mi a megnevezése) is jónak tűnik.... -
DeNOx
tag
Sziasztok!
Olyan problémával fordulnék hozzátok, hogy pár nappal ezelőtt az S51N-es Simsonom iszonyatos csörgő hangot kezdett kiadni ami úgy sejtem a hengerből származhat. Az egész úgy kezdődött, hogy egyik haverral aki szintén simsonnal közlekedik elmentünk a közelben lévő boltba, meg pár másik helyre és egyszer csak hallottunk egy pukkanást mikor olyan 40-45 km/h sebességgel közlekedtünk. Én azt hittem az ő motorja adta ki a hangot, ő meg természetesen azt hogy az enyém és mivel semmi furcsát nem vettünk észre a motorokon ezért mentünk tovább az úti célunk fele ami kb fél kilóméterre volt még. Ezután kb 10 percig állt a motor és mikor elindultam, kb 50 méter után borzasztó hangon elkezdett csörömpölni a motorom és ezért lehúzódtam inkább megnézni hogy mi lehet a baj. Mivel semmit nem vettem észre álló motornál ezért berúgtam még 1x, de a helyzet változatlan volt, emiatt pár másodperc múlva le is állítottam a gépet és hazáig toltam.
Azóta sajnos nem volt időm elkezdeni szétszedni, de ma úgy döntöttem nekilátok, ezért gondoltam megkérdezlek titeket, hogy van-e valami tippetek, hogy mi mehetett tönkre benne és hogy mit lenne érdemes megnéznem. Én így most elsősorban arra gyanakszom, hogy a hengerben történt valami. A motorról azt kell tudni, hogy kb 8 év sufniban állás után került hozzám pár hete. Ekkor kitakarítottam a tankot, karbit, kipufogót, légszűrőt valamint olajat cseréltem stb. Ráadásul most rendeltem még hozzá egy vagon alkatrészt.
Motorikusan úgy tűnt eddig, hogy teljesen rendben van és csak esztétikai gondok vannak bőven
Előre is köszönöm a segítségetek! -
perge666
veterán
válasz
#10726912 #331 üzenetére
Oké,délután elgurulok és megcsinálom neked is.
Múlt héten a felső tűgörgőt cseréltem le mert már nagyon csörgött nagy fordulaton,na az hamar ment mert azt már csináltam másik mocin.
Ha már így belendültem,lehet le is festem,mert a piros nem a kedvenc színem.
Tegnap rendeltem enduro üléshuzatot is,mert nem volt raktáron.Tényleg,valakinek nincs eladó km óra ami működik???
-
perge666
veterán
Üdv.
Ma kicseréltem az első teleszkópba a szimeringet,precízen megtakarítottam,feltöltöttem a telót olajjal,vettem rá teleszkópgumit is mert nem volt.
Mindezt 4 órán kersztül csináltam.
Megszenvedtem vele pedig visszagondolva nem is volt olyan nehéz.
Sokat kínlódtam de legalább magamnak csináltam meg,más megcsinálta volna max 1 óra alatt,de legközelebb már nekem is menne 2 alatt.
Valamelyik nap nekiállok a berúgótengely cserének is,azzal is el fogok pepecselni biztos. -
heuréka
újonc
válasz
perge666 #327 üzenetére
Elmegy azzal is az elején én is azt használtam.öreg Simsonosok tanácsára halgatva.Aztán egy szép napon hazafelé hírtelen elment az erő a motorból.Otthon rövid gondolkodás és ellenőrzés után benzin+gyújtás kipufogó le.Fél vödör kokszot szedtem ki.Akkor váltottam minóségi olajra.Tavaly levettem kiváncsiságból a kipufogóvéget alig volt koksz a kipuban.Inkább fizetek többet olajra, alkatrészre mint toljam a vasat.
-
heuréka
újonc
Sziasztok!
Nem szokásom az írkálás most csak azért teszem mert meglepödtem a Simsonos fórum kérdésein és egy két véleményen.Magam tizenegynéhány éve simsonozom egy leharcolt motort vettem ami csak esztétikailag lett felújítva.Tapasztalataim évi 4-5 ezer kilóméterrel a hátam mögött! Vegyél egy nem felújított járgányt a blokk lehet rossz lehetőleg bontatlan!Csak akkor kezd saját kezűleg felújítani ha értesz hozzá vagy van gyakorlott és igényes ismerősöd aki nem Mekk Elek.Az utángyártott alkatrész lehet jó csak az mindíg pénzbe kerül nem a legolcsóbb kínait kell megvenni.Lehet tömítőgarnitúrát venni 200Ft-ért meg 1000-ért is az utóbbi tömít és ez vonatkozik minden alkatrészre!Érdemes mindent kicserélni ami nem hibátlan a teljes szakszerű felújítás meghálálja magát nem lesznek bosszantó nyűgjeid.A kondenzátort helyezd ki a csillagpontra lehet Ladáé Lada trafóval lesz egy stabil megszakítós gyújtásod a Mesebeli vándor honlapján tökéletesen leírva.Az időszakos karbantartást meghálálja a motor nem hagy cserben.Ne tunningolj a jó 51-es megy alapból hetvennel (max) a 70 esek 85-öt és tartós lesz.Ha többet akarsz vegyél nagymotort.Járasd be normálisan és használd úgy.Csak normális 2T olajat használj (az Arol 2T és hasonlók felejtős) nem kell kipufogót takarítani nő az élettartam.A váltóolaj legyen jó igényli a csapágy és a kuplungkosár fogaskerekei.Nem fog hamar elkopni.Nálam a Xado nagyon bejött.Ezek betartása esetén megbízható és hosszú életű Simsonod lesz(a 12 év alatt egyszer nem toltam a Simót nem köpte be a gyertyát) egyébként csak bosszankodni fogsz és később írogathatod milyen xar a Simson.Ez vonatkozik a robogókra is láttam tolni nem egy emberkét pár éves robit tolni!Mindezt bátorkodtam leírni autó motor szerelő szakmával!
Mindenkinek jó és hibamentes motorozást kívánok! -
ttaamm
csendes tag
hali!kis segítség:a gyujtás beállításkor a lendkerék jelölése és a blokkon található jelölés találkozásakor 1,4mm-t mértem indikátor órával (gyári eredeti a blokk!!!) ez normális ,vagy hibás...tudtommal 1,8mmm.
-
#10726912
törölt tag
Ez egy ilyen játék sajnos. Érdemes, ha lehetőséged van végig nézni mindent, bowdeneket, gázkar,mindenféle karokat, és hosszasan sorolhatnám...
Menj elé hibáknak, a simson szerviz igényessége minimális, hibák viszont itt is végtelenbe nyúlnak, ha hagyod, hogy ránőjenek a fejedre. -
#10726912
törölt tag
Lehet gondod kiskondival annak meghibásodása ez az eredmény. Emellett megszakító kalapácsot is ellenőrizd, nincs e beégve. Emellett állíthatsz az előgyújtáson is, érdemes meleg blokknál megcsinálni. Lehet gyertya hiba. Emellett lehet trafó gondod is. Első négy párszáz forintos, vagy ingyenes tétel, trafó már komolyabb kiadás.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Redmi Note 12 Pro 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i3 10105F 8/16/32GB RAM RX 6500 XT 4GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RX 7600 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Bomba ár! HP ZBook 15 Studio G3 - Intel Xeon I 32GB I 512SSD I 15,6" FHD I Nvidia I Cam I W10 I Gar
- Samsung Galaxy Tab S10 Ultra / 256 GB / 12GB RAM / 5G / Ezüst / Független / 2,5 év gyári garancia
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest