A S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl egy nyílt világú, belső nézetű, lövöldözős játék, amelyet az ukrán GSC Game World fejlesztett. A THQ megunta a fejlesztők szerencsétlenkedését és 2007 márciusában kiadta.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Kolondrum:] Én és a Martes foina, közismertebb nevén a nyest
- [Re:] [bitpork:] Balatoni autós tali 2024
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ldave:] New Game Blitz - 2024
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
groth99
tag
Szóval, fegyverek: gamedata/config/weapons -> itt vannak a fegyverek beállításai,külön fájlokban. a weapons.ltx-ben a lőszerek és kiegészítők (silencer,gránátvető,távcső,stb) paraméterei vannak.
Nézzük az mp5 beállításait (sajnos az eredetiekre nem nagyon emléxem,mert már moddoltam egy kicsit)
cost = 1100 ;2300
Ez az árát határozza meg, a ; utáni rész csak megjegyzés,tehát 1100 rubelbe fáj.
ammo_mag_size = 50
Egyértelmű, a tár méretéről van szó.
ammo_class = ammo_9x19_fmj, ammo_9x19_pbp
Lőszer fajtája, itt 9x19-esek,de bármit be lehet állítani,akár kézigránátot is (nem próbáltam,de elméletileg lehet)
fire_modes = 1, 2, 3, -1
Tüzelési módok, sorrendben: 1 lövés, 2 és 3 lövés, automata (amíg nyomod az egeret,addig lő)
inv_weight = 2.5
Ez itt a fegyver súlya, de mindenhol ezzel a paraméterrel állítgatják a tárgyak súlyát, nem csak a fegyvereknél,hanem medkittől a kolbászon át az artifactokig mindenhol.
slot = 1
Ne tévesszen meg,hogy a játékban az 1-es gombra kést ránt Marked One, itt a pisztolyok kerülnek az 1-es slothoz,a többi, nagyobb fegyver pedig 2-es slotba megy. Állítgatni persze mindent lehet,főleg az mp5-nél előnyös az 1-es slot.
condition_shot_dec = 0.00002
Ez a paraméter szabályozza,hogy milyen gyorsan menjen tönkre a fegyverünk. Minél közelebb van a szám a 0-hoz,annál tovább marad jó állapotban.
hit_power = 0.61, 0.65, 0.68, 0.71
A lövés erejét szabályozza,pontosan nem tudom,hogy melyik számot hol használja a játék, mindenesetre minél nagyobb,annál veszélyesebb a fegyver. Az ellenség fegyvereinek is ugyanez lesz a paramétere!!
hit_impulse = 120
A becsapódás ereje... minél nagyobb,annál nagyobbat repül
hit_type = fire_wound
A sebesülés típusa,elvileg lehet akár radioaktivitással pusztító fegyvert is készíteni,de a gyakorlatban nem láttam semmi különbséget az eredeti értékhez képest.
fire_distance = 200 ;1000
Tüzelési távolság,ennél messzebb már nem hatásos a fegyver. 500 méternél fölöslegesebb nagyobbra állítani,úgysem mászkálunk túl sokat akkora nyílt terepen (főleg nem a földalatti helyeken )
bullet_speed = 400
A lövedék sebessége - kb 500-as értékig 100 méteren is észrevehető,hogy a lövedék röppályája enyhén lejt, nagyobb értéken már nem kell fölé célozni ahhoz,hogy fejest osszunk.
rpm = 1600
Lövedék/perc. Lehet golyószórót gyártani,de akkor nagyon zabálja a lőszert.
silencer_hit_power = 0.30
silencer_hit_impulse = 100
silencer_fire_distance = 250
silencer_bullet_speed = 290
Fentebb említett beállítások, hangtompító használata esetén.
scope_status = 0
silencer_status = 2
grenade_launcher_status = 0
Kiegészítők: 0: nem lehet csatlakoztatni, 1: beépített (pl AS-VALnál a hangtompító), 2: csatlakoztatható. Ügyeljünk arra,hogy a kiegészítők paraméterei (pl silencer_x; silencer_y, stb) is jól legyenek megadva,különben a játék hibaüzenettel kilép! Többnyire a paraméterek már benne vannak a fájlban,ha mégsem,akkor a neten biztos lehet találni modokat,ahol már megvannak a paraméterek.
zoom_enabled = true
scope_zoom_factor = 40
A zoomolást szabályozza,pl shotgunnál vagy egyéb nem távcsöves fegyvernél mennyire közelítsen rá a célkeresztre. Érdemes 30-40 közötti értéket megadni,minél kisebb az érték,annál jobban ráközelít, 20-30 közötti érték kb megfelel a távcsövek értékeinek is. Pisztolyoknál nem érdemes 30 alá menni,mer tolyan lesz,mintha egy pisztolya 8x-os távcsövet raknánk.
Lőszerek:
a weapons.ltx fájlban lehet böngészni,ismerős bejegyzésekre találunk majd. Állítható az áruk, 1 doboz lőszer súlya, mennyi lőszer legyen egy dobozban (lehet 20000 lőszert venni 30 rubelért is). Extrák: beállítható,hogy az üzemanyagos kannákat,piros hordókat,egyebeket fel lehessen venni,mintha gránát lenne.
[explosive_fuelcan]:identity_immunities,delayed_action_fuse
GroupControlSection = spawn_group
discovery_dependency =
$spawn = "weapons\explosive\fuelcan"
$prefetch = 16
class = II_EXPLO
cform = skeleton
visual = physics\balon\balon_01.ogf
inv_name = Fuelcan
inv_name_short =
inv_weight = .1
inv_grid_width = 1
inv_grid_height = 1
inv_grid_x = 9
inv_grid_y = 9
;âĺůü íĺâîçěîćíî ďîäîáđŕňü
can_take = false
cost = 50
;-----------------------------------------------------------------------------------
blast = 1.50
blast_r = 8
blast_impulse = 250
;delete
blast_impulse_factor = 1
frags = 5
frags_r = 15
frag_hit = 0.75
frag_hit_impulse = 150
hit_type_blast = explosion
hit_type_frag = burn
up_throw_factor = 1.0
;-----------------------------------------------------------------------------------
wm_size = 0.1
explode_particles = explosions\explosion_fuelcan
light_color = 1.9,1.3,0.5
light_range = 30.0
light_time = 1.5
;ňđŕńńű îň îńęîëęîâ
fragment_speed = 100
explode_duration = 5 ;ďîäîëćčňĺëüíîńňü âçđűâŕ (ń)
;wallmarks
wallmark_section = explosion_marks
;çâóęč
snd_explode = weapons\f1_explode
immunities_sect = explosive_fuelcan_immunities_sect
Mint látható,sok mindent lehet állítgatni benne, minket most főleg a
can_take = false
sor érdekel, az értékét át kell állítani true-ra. Viszont ha felvettünk néhány piros hordót,akkor hiába tűnnek úgy az Inventory-ban,mintha gránátok lennének,nem dobhatjuk el őket (4-es gombra Marked One előrántja a gránátot,de csak RGB-5 és F1 lehet, a többi robbanó kütyü nem,azokat csak magunk elé dobálhatjuk le,harc közben öngyilkosságra egész jó módszer,amúgy nem sok értelme van).
Kb ennyi,remélem érthető voltam,már elég fáradt vagyok
Metalt a népnek \m/
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- iPad Pro 11 WiFi 128GB M1 (3rd gen. 2021) + Apple Pencil 2
- GAMER PC - NZXT - RTX 3060Ti 8GB - i7 7700 - 32GB DDR4 - 500GB M.2 Nvme SSD - 1TB HDD
- BONTATLAN Új Iphone 15 PRO 128-512GB Független 1év Apple GARANCIA Deák Térnél Azonnal Átvehető.
- ÚJ Bontatlan Macbook Pro 16 M3 Pro MAX 14 30GPU 96GB 2TB Magyar billentyűzet Azonnal átvehető.
- 5% kedvezmény a Cammus szimulátor termékeihez.