Nem értek teljesen egyet veled!
Csak részben igaz. Nem tudom, miért lenne olcsóbb egy ilyen műanyag beszerzése... Itt Magyarországon valaki gyárt ilyeneket? MErt ha az eredeti gyári műanyagot megrendeled, méregdrága... Csak konkrét esetekből indulok ki. Kint, Olaszországban, egy haverom kölcsönkérte egy srác robogóját: nem volt hozzászokva, túlhúzta a seb.kart, megugrott a robogó, és elesett vele (valahogy oldalra dölt): elég rendesen széttört... Pedig nem is közlekedés közben történt...
Más: láttam már olyat, hogy szél dönt fel robogót: a műanyagból semmi se maradt, szilánkokba tört (pedig a mai robogókról beszélek, nem valami ócskáról).
Láttam Vespát, miután szél döntötte fel (a tengerparton éltem, gyakran volt szeles idő): semmi baja nem volt. Igaz, nehezebb, adott esetben kényes is lehet (apró karcolásoknál), de azért nem nevezném hátránynak. Bocs, de én olyan robogót, amin a műanyag így viselkedne, mint ahogy te írod, még nem láttam... Mondom: én csak szilánk féle törést láttam. Nagyvárosban (pl. Rómában) sok ilyen ''fele hiányzik'' robogót látni (ezek a műanyagból készültek), és nem hinném, hogy ezeket mind basball ütőkkel verték volna szét De mondom: nem egy robogó törött ripityára szemem láttára, és elég kis apró ok miatt...
Egyébként a legtöbb Vespa formája (ma már van más dizájnú is, de tudod, van egy ilyen ''klasszikus'' is) olyan, ha oldalra döl, elég nehéz, hogy behorpadjon, mert kilóg az a ''lemez'', mely a lábakat védi, és az merőlegesen ér földet. Biztos sérül, de nem vészesen.
Amúgy az új árakat nézve nem tudom, szerintem nem a Vespa a legdrágább... Nem a legolcsóbb, ez tény, olyan közepes. Itt nem tudom, én az olasz árakra gondolok, bár most kicsit lemaradtam, és nem jön be a Piaggio oldala... Olaszországban szerintem a Vespa már nem olyan menő, a fiatalok nem azt veszik, tehát eleve nem adják olyan drágán.
Mindig az X jelöli a pontot...