- sziku69: Szólánc.
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: Ugrás 32 GB RAM-ról 64 GB RAM-ra: Corsair Vengeance CMK64GX5M2B6000Z30
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Azonos árketegóriájú (105-110.000 Ft-os) relatív olcsó telefonok kamerái
- Viber: ingyen telefonálás a mobilodon
- Drivv: Prehistorik 2 - Retró Játékpercek! 1. rész
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
Aktív témák
-
Pompi
nagyúr
A topicot zártam. Itt lehet folytatni a témát:
És egyben megjegyezném, hogy fórumunk még mindig nem ingyenes reklámfelület vállalatok, vállalkozások számára.
-
reczei_janos
csendes tag
válasz
bendeguz 76 #73 üzenetére
Hello mindenkinek!
Itt nézz szét Honlapunk
Minden robogónk 3 év garanciával!
Márka és márkafüggetlen szervíz vagyunk! Országos hálózat!
Nem gagyi eldobhatós robogókat árulunk mindenhez van alkatrész netán ha kell.( márkán belül gagyi hipermarket-es robogóhoz nem)
Azok azért kerülnek 150.000 be mert semmi nincs hozzá stb...és Kispista falván van a szervíze 1 az országban :-)Kérdésekre a honlapon keresztül netán itt is de telefonon is válaszolunk!
Üdv szép napot.
-
bendeguz 76
tag
sziasztok.ajánljatok nekem valami fasza kis 50-es robogot.ujat szeretnék könnyű kezelhetőség,barátnőm is hajtaná.megbizhato legyen birja a strapát.
-
Carpediem
aktív tag
-
bundzsy
csendes tag
-
User64476
őstag
Van egy eladó Yamaha Jog SuperZ robogóm. Teljesen tökéletes állapotú, '99es ha minden igaz, önindítós, sisaktartós, elöl-hátul jó gumival, minden működik rajta. Motorikusan nincs hozzányúlva, nem tuningolt, minden gyári rajta. Az ára 140K körül lenne jó, de alkuképes.
Kép róla: Bővebben: link -
Petes
tag
Yamaha Aerox-ról tudnátok bővebben mondani valamit?
Most vettem egyet és kíváncsi lennék megérte e, 255ezerbe került, 1999-es évjárat viszint vállaltak rá fél év garanciát+mindkét gumi vadiúj és szervízben át van nézve és minden megcsinálva rajta!
Kíváncsi lennék a fogyasztására és a végsebességére meg esetleg olyan dolgokra hogy hogyan és mennyiért lehetne megcsináltatni hogy gyorsabb legyen stb.
Ezzel kapcsban ezek a kis 50-esek mennyire bírják az emelkedőket? Én a Kisalföldön élek szóval itt nincs nagy hegyekkel probléma de mégis ha elmennék valamerre (pl Bakony) akkor mennyire merjek nekiállni a 10%-os emelkedőknek? Károsodhat a motor ha olyanon kínzom?
Köszi a válaszokat!
[Szerkesztve] -
Szaki@Pécs
tag
válasz
Szaki@Pécs #64 üzenetére
UP!
-
Szaki@Pécs
tag
Pécs környékén eladó nagytesű robogója van valakinek?
-
Josh
tag
Ki hallott már valamit a Novara robogókról?
Bővebben: link
Csak azért kérdezem, mert ezeket a robogókat 70 K-ért hozzák be újonnan dobozban, és itthon a szakmunkár rakja össze 400 forint/darab áron.
Állítólag ezek kínából érkeznek, és a motor, és a mechanikai részeket a gyárban építik össze, utánna már csupán a burkolatokat, meg egy két biz-baszt kell rárakni.
Ha valakinek van ilyen robogója, valamelyik, akkor nagyon kérem ossza meg velem -
válasz
Zordkaszás #61 üzenetére
ohh
sry és köszi
-
válasz
Zordkaszás #59 üzenetére
legalább vki válaszol
sztem is jutányos, nézegettem ezeket 100körül mozog...
várok másokat is véleményezni.
esetleg olyat hogy robogokon mire kell ügyelni?mit kell megnézni?ilyesmi -
hUPp
-
up 4 me
-
sziasztok.
Suzuki Shepa-rol tudtok vmit mondani nekem? mert hozzá tudok jutni 50k-ért egyhez (haverom egy 3.0ghzes prociért cserélte el) 1 éve lett generálozva a motor, uj hátshow gumi van rajta, dobfékek , és nincs benne 600km. sztetek érdemes ennyiért venni? vagy egy mopedet 25-30ért?
-
Normogo
csendes tag
Írtátok, hogy olaszoknál érdemes venni robogót, valaki tud olasz oldalt, ahol meg tudom nézni az árakat?
Inkább használt max. 8-10 éves robogókra gondoltam, mint újra. -
Veron
addikt
Az lenne a kérdésem, hogy nemrég vettem egy robogót, ami gyarilag 50 ccm-es de 70-essé lett átalakitva, és 3 liter folott eszi picivel százon... Ez normális, vagy vmiert nagyon sokat eszik a robogó?
-
Josh
tag
Egy ilyen használható motor úgy kb. 50-70 ezerbe kerül. Vidéki vagyok, nem vagyok tájékozott Pesten. A haszon magazinban korábban csináltak egy cikket a Scooter-Ker kft-nél,és ott azt írták, hogy minden robogóban kicserélik az olajat, a gyertyát és a légszűrőt. Az enyém is egy konténermotor volt. Elvittem egy lakatoshoz, aki nagyon keni-vágja a robogókat, szétszedte csupaszra, és átnézte centiről centire, és a végén 70 ezer lett az egész motos. Yamaha Mint 4400 kilométer, max seb. 62 70 kiló terhelésnél. Városba rohangálni tökéletes.
-
Gismo
addikt
Hol tudnék mostanban a legolcsóbban pöcsköszörűt venni?
És mennyiért?
Köszi! -
Josh
tag
Ma mennem kellett egy robogóval 40 km-t egyhuzamban. Kiszámoltam, hogy ekkora táv alatt fogyasztott a moci egy litert. Kb a 40 kilométer 250 forintba került. Egy felnőtt ember távolsági buszon, csak körülbelül 600-700 forintból tudja megúszni. Nem mentem gyorsan 35-45 km/h itt a legoptimálisabb a fogyasztás.
A lényeg csak annyi, hogy érdemes egy-két kisebb kiruccanásra nem busszal, hanem robogóval menni, és nem lasabb mint a távolsági busz. Kb 10 percel később tettem meg a távot, mint egy busz.
Azért a 8 colos kerék meg is tette a hatását. Minden kisebb kátyúnál azt hittem a motor szétesik alattam, a kamionosok nem voltak rá tekintettel a menetszelük miatt, az elsőbbségadásról meg nem is beszélve. Ezt megbosszulva, minden piros lámpánál bepofátlankodtam az első helyre, ők meg le vannak sz@rva. No meg persze egy kis adrenalin emelés, cikázni az autók között, előzgetni mindenhol, járdán, felezővonalon akárhol. -
Batman
őstag
kicsit offolok de hasonlo az en témám is!
Én most egy chopperre gyűjtök a gépfejlseztést hanyagolom egy ideig meg megyek melozni, meg hasonlok!
Kb masfél 2 év alatt össze jön ra a lóvé! Bővebben: link
nem pont ezt akarom venni mert nekem draga kicsit de valami hasonlot!
[Szerkesztve] -
Veron
addikt
Hi all!
Asszem én is veszek egy robogót, és nézegettem nagyobb boltok weblapját, és a legszinpatikusabb egy 98-as aprilia guliver volt (vizhutes, tarcsafek) 200e-ert.
A velemenyetekre lennek kivancsi, hogy erdemes e megvenni? -
DrSoul
őstag
Nem értek teljesen egyet veled!
Csak részben igaz. Nem tudom, miért lenne olcsóbb egy ilyen műanyag beszerzése... Itt Magyarországon valaki gyárt ilyeneket? MErt ha az eredeti gyári műanyagot megrendeled, méregdrága... Csak konkrét esetekből indulok ki. Kint, Olaszországban, egy haverom kölcsönkérte egy srác robogóját: nem volt hozzászokva, túlhúzta a seb.kart, megugrott a robogó, és elesett vele (valahogy oldalra dölt): elég rendesen széttört... Pedig nem is közlekedés közben történt...
Más: láttam már olyat, hogy szél dönt fel robogót: a műanyagból semmi se maradt, szilánkokba tört (pedig a mai robogókról beszélek, nem valami ócskáról).
Láttam Vespát, miután szél döntötte fel (a tengerparton éltem, gyakran volt szeles idő): semmi baja nem volt. Igaz, nehezebb, adott esetben kényes is lehet (apró karcolásoknál), de azért nem nevezném hátránynak. Bocs, de én olyan robogót, amin a műanyag így viselkedne, mint ahogy te írod, még nem láttam...Mondom: én csak szilánk féle törést láttam. Nagyvárosban (pl. Rómában) sok ilyen ''fele hiányzik'' robogót látni (ezek a műanyagból készültek), és nem hinném, hogy ezeket mind basball ütőkkel verték volna szét
De mondom: nem egy robogó törött ripityára szemem láttára, és elég kis apró ok miatt...
Egyébként a legtöbb Vespa formája (ma már van más dizájnú is, de tudod, van egy ilyen ''klasszikus'' is) olyan, ha oldalra döl, elég nehéz, hogy behorpadjon, mert kilóg az a ''lemez'', mely a lábakat védi, és az merőlegesen ér földet. Biztos sérül, de nem vészesen.
Amúgy az új árakat nézve nem tudom, szerintem nem a Vespa a legdrágább... Nem a legolcsóbb, ez tény, olyan közepes. Itt nem tudom, én az olasz árakra gondolok, bár most kicsit lemaradtam, és nem jön be a Piaggio oldala... Olaszországban szerintem a Vespa már nem olyan menő, a fiatalok nem azt veszik, tehát eleve nem adják olyan drágán. -
Den
veterán
Hát a vespa tényleg préselt acéllemez, de ez inkább hátrány mint előny. Nehezebb, drágább, sérülékenyebb. A műanyag burkolat elég sokat kibar, ey kis eséstől, karcolódik, de visszaugrik eredeti formára, a karc sem vészes mert anyagában színetett, és ha egy nagy ütéstől el is repedne a burkolat, viszonylag olcsón javítható. Ha vespával borulsz, szinte biztos behorpad valahol, a festék lekarcolódik, elkezd rohadni, ha javíttatod sokkal drágább (lakatos munka, fényezés) Ráadásul vespánál a nevet is meg kell fizetni, szal szerintem csak rajongóknak való.
jó robogókat gyárt még az italjet, és a cagiva. Az mbk asszem egy nagy taivani gyár, modern,jó gépeket gyárt, pl a yamaha robogóit is ő gyártja. -
tomcs
őstag
a robogos kulturanak persze van 1 picike hatranya, mi utkozben 1 napot toltottunk genovaban es vegig paraztuk az egeszet hogy nehogy a kocsinak vmi baja legyen. siznte nem le7ett olyan kocsit latni amin ne lett volna vmi robogookozta serules (attol a kis szar golyotol ami a fekkar vegen van) ilyen horpadasok meg betort lampaburak voltak meg a legzsirujabbnak latszo autokon is.
-
DrSoul
őstag
Igaz, Magyarországon még nem közlekedtem robogóval, de mi a gond városban? Ok, sok a Taxis (ezzel mindent elmondtam
Elnézést a kivételtől), de az említett mai robogók azért nem kispályások... Jóval gyorsabban gyorsulnak, mint az autók, és ha 1 ember ül rajta, és nincs emelkedő (Bp-en nem annyira jellemző), akkor 80Km/h-t gyárilag megtesz... Kis tuningal 90-100 simán.
De jó lenne, ha itt is elterjednének a robogók, mint Olaszországban!!! IGaz, itt azt mondják, hogy hideg van... De Milánó is eléggé északon van, vagy Torino, és azért ott is mennek...
Ott az emberek főleg azzal mennek munkába, és mostmár nagyon elterjedtek ezek a nagyobb köbcentisek (125, ill. 250). Kint a sima autós jogsival vezethetsz 125 köbcentis motort... És ezek a robogók még jobban mennek. ÉRdemes egy nagy városban megnézni (pl. Róma): ha piros a lámpa, állnak az autók, és előttük kb 5-6 robogó: úgy is gyorsabban startolnak, tehát senki se szól! -
DrSoul
őstag
Az olaszok (ahogy Den is mondja) nagyon jók robogókban! Szerintem a márkákon belül a modellek már csak izlés kérdése, ill. igénytől függ is.
A világon (nem vicc) összesen 2 országnak van valódi robogó kultúrája: a Japánoknak (túl messzi vannak...) és az olaszoknak. Akkor már én is azt javaslom, mint Toxic, érdemes Olaszországban nézelődni... De már Magyarországon is vannak hivatalos importőrök, és a robogó újoni ára nem nagyon külömbözik... Tudom, hogy te olcsóra gondoltál, de talán részletre...
Olasz márkák:
Piaggio (az első: hogyhogy a topicban még nem olvastam???)
Malaguti
Aprilia
Gilera
Más nem jut eszembe... Az MBK is eléggé elterjedt Olaszországban, de nem tudom milyen gyártmány...
Aki fél attól, hogy ezek könnyen tönkremennek, mert műanyagból vannak: ne ilyen szocialista dolgokat vegyenek (elnézést...de még a nevét se hallottamnem akartam sértő lenni), hanem Piaggio->Vespa-t!
Az acélből készül, az az olasz legelső robogó család, a II Világháború után készült, és azóta is gyártják! PErsze új modellekDe a lényeg, hogy nagyon masszív, mondom, acél az egész, a mai darabok is, és szerintem szépek is. Érdemes benézni a Piaggio honlapjára.
-
Mag
senior tag
OFF
Bocsi tudom nem ide tartozik de mennyi a 3DMark 2001 SE erednyényed a konfigoddal?
Ez egy régi alaplap ,ugye jol tudom?
ON
Én is igy gondolkoztam mint te,és vettem is robogot, de nagyon lefagytam rola, mert civi kabáttal utaztam, szoval legalább 20-30 ezret ruhára is költeni kéne.
Meg olyat vegyél ami lepukkantnak néz ki,és a motorja jo,mert azt legalább nem lopják el. -
boygo
aktív tag
Mivel, hogy ma meg holnap szabin vagyok körbe nézek
1-2 üzletet. Milyen a kínálat és mennyire elfogadhatók az árak.
Még eggyeztetem a címeket aztán indulás. Valakinek van valami
jó bolt cím a tarsolyába még ide írhatja. -
boygo
aktív tag
Közben keresgélek mindenfélét ami robogóval kapcsolatos.
Cégeket, üzleteket, bóltokat ahol ilyet árulnak. Valaki tud vagy találkozott
már valami jó forgalmazóval hát ne kíméljen. -
Den
veterán
válasz
TheVeryGuest #24 üzenetére
Babettával én csak majdnem taknyoltam, kanyarban leért a központi állvány
-
boygo
aktív tag
válasz
TheVeryGuest #24 üzenetére
A babettában még az is jó ha kifogy a tank lehet tekerni mint a bringát.
-
Den
veterán
Nincs ellentmondás a dologban
Én azért beszéltelek le a magánemberről mert abszolút laikusként vágsz bele. Toxic meg azért venne magánszemélytől mert autószerelő, meg régi motoros, tudja mit kell nézni nem verik át. Ha tudsz egy olyan embert szerezni, mint ő (pl őt
) akkor neked is érdemes magánszemélyt is nézni, mert az valamivel olcsóbb.
Az olaszok nagyon jók robogóban. -
boygo
aktív tag
-
TitiRii
senior tag
sajnos ez igy van
tapasztatam is (még nagy motorral is!!!)
és ugyanakor csináltam is
ugyanis 1 -2 robogs viszont nem foglalkozik azon hogy forgalmas főuton a 10 éves 30 al vánszorgó büdös füstös motorjával fogja a forgalmat..
mind a 2 fejbol léteznek állatok, és sajnos csak roluk hallani -
TitiRii
senior tag
nos én a helyedben bérelnék egy utánfutot szereznék egy kocsit kimenék olaszba és vennék egy vadi uj apriliát
ugyanis odakint ugyan anyiba kerül mint ithon egy használt és apriliának már bőven van ithon szerviz és garancia hálozata is
feltéve ha nem változtak a vám szabályok és 50ccm es jármüvet 1 magán szemnély 1 évben vámentesen behozhat.
érdemes utána járni...
de ha nem akkor szigoruan magánembertől vennék robit mégpedig hozzá értőtől(nem olyantol aki 1 szezonban gyilkolta azt anyi)
forumokon érdemes ismerkedni robogo gurukal
csak ugymond sláger robogot vegyél no name et soha(pl keeway hiába olcso és néz ki jol.. egy hulladék a müanyag,a motorja... senkinek nem ajánlom)
pár tipp:
aprilia sr50
yamaha aerox
suzuki katana
stb ezek mind nagytestű 13 colos tárcsás vizhütésű gépek
csak ilyet érdemes venni léghütés dobfékes 10 colos kerékel magyar utakon életveszély...(nem beszélve a sok müszaki problémárol a gyenge menet teljesítményről és magas fogyasztásról) -
Den
veterán
ez igaz csak arra számíts hogy robogón az autósok számára megszűnsz létezni. Elsőbbséget csak adni fogsz kapni nem, az hogy a kresz szerint a teljes sáv a tiéd az autósokat szintén nem zavarja, simán belekezdenek egy előzésbe ha ''csak'' egy robogó jön szembe, ugyanígy a veled egyirányba haladó is simán beáll a sávodba mondván te kis helyen is elférsz, szal nagyon résen kell lenni.
-
Den
veterán
A változtatja a szíjtárcsák mozgatásával az áttátelt. Sajnos ezek mind fémburkolat alatt vannak.
A robogó alapvetően a primitívségig egyszerű eszköz, kevés alkatrészből áll. Ha megkapja a kellő gondoskodást és nem versenygépnek hiszi a tulaja, akkor az idők végezetéig elmegy, vannak alkatrészek amit időnként le_kell_cserélni, de amúgy csak tankolod és olajat töltesz bele. Viszont ha gyilkolják, két szezon alatt tönkre lehet vágni.
Szal a nagyon olcsót fenntartássa fogadd, oda érdemes egy szakembert magaddal vinned, neadj isten szervízbe vinni, megnézetni ha a tulaj belemegy.
A nagyobb cégek viszont konténerrel hozzák japánból, itthon szétkapják,vázat burkolatot újrafényezik, új akkut raknak bele, motort átnézik ha kell a kritikus alkatrészeket cserélik, szal nagyon nem lehe befürödni, ráadásul asszem egy hét csere garancia és fél év garancia van, bár ezt pár éve néztem nem tudom ma hogy van.
Szóval nagyon figyelj oda azt is érdemes nézni, hogy hány kézen mnt át miyen a tulaj, fiatal srác eleve gyanús (tisztelet a kivételnek) -
yerico
senior tag
válasz
TheVeryGuest #8 üzenetére
Komolyan a Babetta a legjobb. Igénytelen, keveset eszik, a célnak kiválóan megfelel, csak már kicsit drága. Pár éve még 100 bruttóért kapható volt.
-
boygo
aktív tag
válasz
TheVeryGuest #8 üzenetére
Nekem azért volna jó a robogó mert nem kell topogni a dugóba
nem vagyok időhöz kötve és olcsó a fenntartása. -
TheVeryGuest
senior tag
Hát Pesten nem túl biztonságos. Hacsak nem a kerékpárutakon vagy a járdán akarsz vele járni. Én a 8-kerekű Tatra-t szoktam ajánlani mindenkinek Pesten. Kicsit sokat fogyaszt meg nehéz vele parkolni, de szerintem biztonságban verhetetlen.
Én biztos nem vennék ilyen csillivilli műanyag borítású önindítós szart. Drága, törik, nem elég robusztus. Az én oldschool-os kedvencem a Jawa Babetta, abból is a 2. generációs a ''ződ'''. Pedálos, elpusztíthatatlan, nagy kerekű. -
Den
veterán
Na meg persze hogy hogy indul hidegen, melegen, aksi mennyi idős, érdemes megpróbálni beinditani berugókarral, egyrészt hogy műxik-e ha kell (betolni nem lehet), másrészt ha nehezen indul a gép itt előjön. Hangján hogy nem csörömpöl-e a dugattyú, mert akkor csere (rossz esetben hengerestül)
-
Den
veterán
Hát azért nagyobb cégeknél nem vernek át. Most hirtelen a red baron jut eszembe de van más is.
Sajnos a lényeges részeket nem tudod megnézni szétszedés nélkül, variátor, meghajtószíj röpsúlyos kuplung, ilyenek. A rugóstagok villák tömítését érdemes, hogy nem ereszti e az olajat, már ha egyáltalán az adott tipuson olajos van, fékeknél ha tárcsa a tárcsának nincs-e pereme, a betét nincs-e nagyon elkopva tárcsa nincs-e bemaródva, A vázat ha tudod nézd meg nem rohad-e, nincs-e heggesztve, kipufugó milyen állapotú, gumik mennyire kopottak, nincsenek-e félrekopva, indexek lámpák nem párásodnak belülről.
Sztem magánembertől ne vegyél. -
boygo
aktív tag
Hírtelen felindulásból gondoltam egy merészet. Mi lenne ha robogóval
járnék melózni.
Mivel még nincs ezért vennék egy nem lestrapált jószágot.
Mindenek elött szeretnék tanácsot kérni, hogy mire kell odafigyelni,
mit fontos megnézni ha már használtan vesz az ember ilyen gépezetet.
Aztán akár ajánlatok is jöhetnek dögivel.
Nem számtech téma de azért ne bántsatok !
Aktív témák
Hirdetés
- Motorolaj, hajtóműolaj, hűtőfolyadék, adalékok és szűrők topikja
- sziku69: Szólánc.
- AMD Navi Radeon™ RX 9xxx sorozat
- Óvatosak a németek, de megadóztatnák az online óriáscégeket
- Robogó, kismotor
- Xbox tulajok OFF topicja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- A profit csak játék a Red Magic 10S Prónak
- Autós topik
- Azonnali fotós kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged