Hasonló volt nálunk is a jelenség, lemerülés után feltettük töltőre és semmi változás, viszont a zöld led nem villogot, hanem világított folyamatosan és se az OK gombbal se a reset fél perces megnyomásával nem történt semmi, ezért feladtam, és inkább a szervízre bíztam a dolgot. Az a biztosabb... mert ők megcsinálják a szoftverfrissÍtést, amit elvileg te magad is elvégezhetsz otthon, de garanciát nem vállalnak rá, és én sem találtam olyan leírást, hogy hogyan tudnám úgy elvégezni, amikor kikapcsolt (lefagyott) állapotban van az olvasó. Neked is inkább a szervízt javaslom. Üdv.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Témaindító írás:
Blogbejegyzés WayteQ blog: WayteQ xBook-60w ebook olvasó