Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- potyautas: A Magyar Néphadsereg emlékére
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cifu
félisten
A fejlesztő, aki írt a VR problémáról pont azt írta, hogy kénytelen volt a gyári modul helyett sajátot írni. Én nem azt mondtam, hogy nem lehet jól megcsinálni, hanem azt, hogy korántsem az van, hogy akkor fogod, leakasztod a VR modult, berakod, és hurrá, működni fog tökéletesen...
Feltehetően ahol CryEngine-t használnak, ott a modult vagy átírták, vagy újat csináltak helyette. Pont úgy, ahogy például a netkódnál...
-
Cifu
félisten
A Unity esetében a Personal verzió ingyenes, hogy egészen pontosak legyünk...
Az Unreal Engine 4 is ingyenes (3000 dollár feletti bevételnél kell 5% royalty-t fizetni csak), ahogy az Amazon Lumberyard, illetve a CryEngine most tavasszal elindított üzleti modellje is effektíve majdnem ingyenesnek tekinthető.
-
Cifu
félisten
Az ugye megvan, hogy a CryEngine motortól azért fél minden fejlesztő, mert egy összehányt bughalom?
Erről kérdezd meg a fejlesztőket. A Piranha Games anno megvette a CryEngine motort a Mechwarrior: Online-hoz. Aztán kiderült, hogy az online kódja egy nagy hulladék, az eredetileg beígért 12 vs 12 játékost sem tudták lagmentessé tenni, sőt, még 8 vs 8-nál is folyamatosak voltak a problémák - tehát írhattak saját netkódot. Nemrég valamelyik indie fejlesztő írt róla, hogy a CryEngine VR modulját szerette volna felhasználni, erre kiderült, hogy a nézet lekövetését (ami VR-ben elég alap dolog) kvázi úgy modellezte le a motor, hogy keybindigként vette az (érzékelt) fejmozgást. Ami így ebben a formában használhatatlan. Szóval gyakorlatilag írhatott egy saját VR modult...
És a többi és a többi.
Szóval valahogy nem csoda, hogy a fejlesztők fáznak a CryEngine-től és a moduljaitól...
Szerk.: Hozzáteszem az alapján, amit például a Kerbal Space Program fejlesztői lenyilatkoztak néha (többszálas programfuttatás hiánya, a 32 bites lebegőpontos korlátozás miatt korlátozott kvázi játéktér, stb.), a Unity is minden, csak nem a fejlesztők vágyálma...
-
Cifu
félisten
Őőő.... Ez itt meg egy CryEngine realtime fanfilm (Warhammer 40K - Lord Inquisitor / Prologe).
Szóval az, hogy ezek techdemónak tök jók, szép és jó. Az meg egy másik dolog, hogy aztán mennyire lehet használni őket játékengine-nek... Mert e téren meg a Unity-nek vannak hiányosságai...

Új hozzászólás Aktív témák
- MSI GeForce RTX 4090 GAMING X TRIO 24GB - Friss wellness - Garancia
- Samsung Galaxy S22 Ultra 12/256GB Phantom Black, fóliás új állapot, Regalaxy
- Keressek intel i7-i9!!
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/1TB FHD IPS
- Szép! Lenovo Thinkpad T14s G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB/512GB FHD IPS
- GYÖNYÖRŰ iPhone SE 2020 256GB Black-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS4003, 100% Akkumulátor
- Apple iPhone 13 Pro Max / 128GB / Kártyafüggetlen / 12Hó Garancia / Akku:87%
- Bontatlan iPhone 17 Pro (256 GB) (rendelhető)
- Nuki Smart KeyPad 1 okos zár kiegészítő
- Xiaomi Redmi 15 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


