Hirdetés
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- bambano: Bambanő háza tája
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- potyautas: A Magyar Néphadsereg emlékére
- D@reeo: Pi-hole és a Telekom Sagemcom F@st 5670 DNS beállítása
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szergei
tag
"...a The Witcher 3 című játékban jóval kifinomultabb, jobban optimalizált szőr-technológiát használnak, mint CoD: Ghosts alatt, ami szebben néz ki és jobban is fut a gépeken"
Nem játszottam a CoD: Ghosts-al, de remélem tavaly szeptember óta sikerült valóban jobban optimalizálniuk ennél a Witcher 3-at:
"Nvidia demoed its Fur tech at a mere resolution of 1024×768 and the Titan card was able to only push 65fps when there were two wolves on screen." (Forrás.)
Ha majd a végleges játékban is hasonló lesz a helyzet, akkor csak PhysX mellé ajánlott venni 2-3 TITAN-t, az NVIDIA engedélyével a grafikát számolhatja akár egy R9 290X is.
-
Ornagy
tag
-
huskydog17
addikt
válasz
GeryFlash
#27
üzenetére
Igazából az NV-n most nagyon nagy lesz a nyomás emiatt, hiszen a játékosok tudják, hogy az effekt simán megoldható szabványos formában és ezt most a fejlesztők meg is erősítették. Ezek után ha az NV úgy dönt, hogy elérhetetlenné teszik a konkurens termékeken, akkor elég nagy felháborodás várható. Nem vagyok biztos benne, hogy ezt megkockáztatják a zöldek, de lehet, hogy megint meglepnek majd.

-
GeryFlash
veterán
válasz
huskydog17
#26
üzenetére
Ők sem teljesen hülyék, nézd meg a microsoft-ot, szerintem azzal, hogy a PS 4 launchnál kiírták facebookra, hogy ,,Congratulations on your launch, Sony", iszonyat sok vásárlót nyertek, igazi ,,sportsmanshipség" volt a vásárlók szemében a Microsoft.
Az Nvidia is tudja, hogy ha erre a kérdésre nagy kegyesen rábólint akkor annak a marketing értéke nem kicsi. -
huskydog17
addikt
"Volt egyáltalán az nv-nek olyan cucca amit a konkurencia használhatott?"
Igen: COD: Ghosts-ban Riley és a farkasok bundája szabványos kódra (DirectCompute) épült, így azok bármilyen DX11-et támogató VGA-n/IGP-n aktiválható. Ebből a szempontból olyan, mint a TressFX, amely szintén teljesen szabványos. Gondolom az NV-nek ez volt a válasza a TressFX-re.
Na most miután az NV is bebizonyította, hogy tudnak ők is készíteni olyan modern szőr effektet, amely teljesen szabványos kódra épül, nagyon ciki lenne, ha mesterségesen letiltanák a konkurens termékeken. Az meg még csak ráadás, hogy a fejlesztők is elismerték most, hogy a technológia simán átültethető szabványos formába, ahogy tették ezt a Ghost-nál is, de az NV dönt.
A zöld cégnek minden esetre ezek után nagyon alaposan át kell gondolnia az ezzel kapcsolatos döntését. -
.LnB
titán
válasz
tatararpad
#24
üzenetére
Szerintem a COD sokkal élvezetesebb volt azzal a csodálatos-überbrutál NV féle szőr effektel!
![;]](//cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
(Nem, csak viccelek nem is játszottam vele
) -
tatararpad
őstag
válasz
Sondi1986
#22
üzenetére
Mert a nyílt forráskód nem támogatja meg anyagilag a fejlesztőket, a nVidia viszont igen. És szerintem jelenleg ez még nem baj, mert a PhysX eddig is csak extra effektekre ment el, egy ideig a Mantle is csak FPS szám növelésre és extra effektekre fog elmenni. Az meg senkit sem bánt, hogy egy játékban hogy lobog a kutya szőre, vagy milyen szép a füst, nyilván hozzátesz a hangulathoz, de nem korlátozza a gameplayt. Még, mert szerintem a Mantle ebből a szempontból veszélyesebb, hogy olyan konzolportok jelenhetnek meg, amiknek Mantle nélkül a játékmeneti elemei is butítva lesznek, és ekkor lesz majd 10x nagyobb gyilok a fórumokon, mint most volt a battlelogon. Persze ez attól is függ, hogy milyen lesz egy nextgen játék, és hogy fejlődnek a szabvány API-k.
-
Sondi1986
addikt
Az AMD csinál egy nyílt forráskódú TressFX-et, direkt a szőrös dolgokra.

De hát ennek a játéknak pont az nv féle cucc kell!
-
Ornagy
tag
Nem is számítok rá(Végülis nekem mindegy, addig nem érdekelnek ezek a dolgok amíg új hardvert nem veszek, mert akkor számít az hogy ki mit hogyan és miért támogat/nem támogat, ja és mennyi pénzért)
Szerk: Csak azért nem fogom lecserélni az 1 hónapos Videókártyám mert kijött egy játék ami ezt meg ezt támogatja de a kari nem!
-
-
wednesday
őstag
Ezt most, hogy kell elképzelni?
Magyarán azt jeleni (mint pár esetbe), hogy a PhysX igazából CPU-n fut és csak azért aktiválódik mert érzékelni a Geforce VGA-t?
-
dunc
nagyúr
válasz
MasterMark
#10
üzenetére
és a csúnyájukon se lesz prém! 
-
bozont
veterán
Én mondjuk simán elviselnék egy ilyen keresztszerződés félét, aminek keretében az AMD megkapná a Physx, míg az nVidia a Mantle támogatást.
Kár hogy ez csak álom marad.
-
Tazsam01
tag
Én már azon is csodálkozom, hogy ez a cikk megjelenhetett

-
Ornagy
tag
Az nVidiának már eléggé régóta mutatom a középső ujjamat a hülyeségei miatt...

-
GegeWarrior
senior tag
Na ez jó vicc
Biztos nem lesz engedély 
Viszont azért eléggé kár, hogy nem lesz Mantle támogatás

-
GeryFlash
veterán
válasz
mentoloshypo
#1
üzenetére
Milyen fasza lenne ha monopol helyzetben lenne az egyik, igazad van.
Valahogy csak kibírjuk ezt a komoly hátrányt... -
Sondi1986
addikt
Az nvidia döntése hogy a konkurencia kártyáján fúson a szőr!!!

Ne nevettessetek már, kizárt dolog hogy engedélyezni fogja ezt az nv.Volt egyáltalán az nv-nek olyan cucca amit a konkurencia használhatott?
-
Ipszilon
csendes tag
válasz
mentoloshypo
#1
üzenetére
"Ennyi gyártó van..." Kettő? Az egy sem lenne jó, mert akkor meg senki nem hajtaná őket, hogy adják már ki az újabb fejlesztéseket, és olyan árat kérnének a kártyákért, amilyet akarnak. A processzor piac árainak sem jó, hogy az AMD max. az i3-akkal versenyezhet.
-
dunc
nagyúr
Ha az Nvidia ad engedélyt. akkor ati kártyán csak kopasz karakterek leszenek, szemöldök nélkül!

-
mentoloshypo
senior tag
Jaj de jó nekünk játékosoknak, hogy ennyi hardver gyártó van...
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Milyen monitort vegyek?
- Megtartotta Európában a 7500 mAh-t az Oppo
- Direct One (műholdas és online TV)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Jövedelem
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- További aktív témák...
- Apple iPhone 17 Pro Silver 256 GB Használt, karcmentes 100% akku / 0 ciklus 1 év gari!
- Surface Pro 7+ i5-1135G7 16GB 1000GB 1 év garancia
- Surface Pro 7+ i5-1135G7 16GB 512GB 1 év garancia
- Surface Pro 7+ i5-1135G7 16G 256GB 1 év garancia
- Samsung Galaxy S25 Edge Titanium Jetblack 12/256 GB Használt, karcmentes 6 hónap garancia
- BESZÁMÍTÁS! ASUS H510M i7 10700 16GB DDR4 512GB SSD RTX 2070 SUPER 8GB AeroCool Quantum Mesh 650W
- iPhone 13 Pro Max emelt kapacitású 4790mAh diagnosztizálható akkumulátor, +ajándék ragasztó
- Apple iPhone 14 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- GYÖNYÖRŰ iPhone 12 Pro 128GB Graphite-1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3669, 100% Akksi
- BESZÁMÍTÁS! Apple iPhone 12 Mini 64GB mobiltelefon garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi


![;]](http://cdn.rios.hu/dl/s/v1.gif)
)








