Én is az RJL-t használom, kamion vásárláskor nincs 730-as, de a szervízben ott van, elvileg ott bele tudod tenni ha veszel előbb egy kisebb motort.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Útvonal
Fórumok » BLOGOUT » [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)Hozzászólások
Milka 78
nagyúr
Ha nem menne írd át olyannra amilyenre akarod az eggyik mocit.730le=3650 torque.
Beerdrinker
tag
Enyémben is 730-as van.
"Where is Jessica Hyde?"
rocket
nagyúr
Ott nem probaltam, csak garazsbol fejlesztes menuben (mondjuk elmeletileg ott is kene valaszthato legyen), koszi
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
Vakegérke
veterán
No, felakasztottam egy 80 tonnás ámerikás pótot az ezer lovas Volvómra. Toledóból Indoakárhova vittem, élmény volt. Olyan, mintha egy túlterhelt fékhibás IFA-t vezettem volna. Fékezésnél bólogatott a fülke, az úton néha akkorát ütött fel a futómű, hogy megijedtem. "Öröm" volt nézni, hogy oldalirányban hintázik a pót.
Száguldozás nyista, előzni lehetetlen.
Tudom, ráerősíthettem volna a pótkocsi stabilitására. Háromnegyedig húztam a csúszkát, mert félállásban táncolt, de még így sem volt piskóta a mozgása. A fékerőt hagytam úgy, ahogy volt, egyébként is erősített, csak nem maximumon. Ennyi kellett, hogy élvezzem a fuvart.
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
#70339072
törölt tag
az 1.22-es gyári pöcs után fogod rendesen élvezni csak sajnos.
a hibát levideóztam, scs-nél bejelentettem iktatták és sorszámot kapott sorban áll és vár a javításra.
addig sajna ez az élmény akkor bukkan csak elő, ha bemész a menübe fuvar elött és buzerálod a csuszkát...
ha nem akkor sajnos alma
Milka 78
nagyúr
Nem 1/4-ig?Minél jobban kitold annál stabilabb,vagy rosszul tudom
Vakegérke
veterán
Eddig félállásban volt.
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
Milka 78
nagyúr
Majd ránézek,de mintha mimnél előrébb tolod annál jobban ringatózik.Igen a középállás már nem jön be.Olyan mintha sínen mennék.
Milka 78
nagyúr
Stewen!
Nem lehetséges frissíteni a Brutálban lévő 389-est,gondolok itt a templatesre.Valamibe benyúltak,mert az összes külsős mod fényezés el van nyekkenve.Az 1.8-as verzióra kifeszül,de a "miénkre" nem (géptető,tető,stb).Pl a T800 teljesen jó e téren,rakat fényezés van hozzá és működnek is.
A másik,hogy szerinted lehet a moder népet ösztönözni,hogy csináljanak már egy két faja fényezést a többi kamionunkra?
A Titánra van 2 egész fényezés (terepminta,nehéz szállító) ami baromi kevés.
Pl az Optimuszra készült egy fényezés és ki is írta,hogy Brutál kompatibilis,ilyenből kéne még.
->Raizen<-
veterán
Sziasztok a lehető legtöbb játékteret szeretném látni a játékban. Modokkal, sok mappal. Melyek azok a map fájlok amik hajlandóak egyszerre menni? Olvastam itt brazil indonéz, orosz, meg tsm mapról. Ha valaki megosztaná milyen mapokat használ, és milyen betöltési sorrendben megköszönném! 1.20.1-es verzióm van.
[ Szerkesztve ]
#70339072
törölt tag
én nem tom melyik brutállal tolod de az utolsónál csináltam "egy rakat" stewen-es fényezést ami az összes importált csőrősre működik...
Természetesen mindenki olyan skint csinálhat magának hozzájuk amilyet akar hiszen direkt nincs levédve a brutál akár szét is lehet lopkodni.
A skinek megcsinálását ráadásúl tovább is gondolhatja aki akarja, nem véletlen a beemelt 100 tonnás fekete fehér amerikai pót 2 fajta szine sem, ebből is olyat és azt kreál magának mindenki amilyet akar....
most az éjszakai szalagkorlátok fényeit bindzsizem kevesebb-több lenne alapon látszik majd de nem veri ki senki szemét...ugyani létező dolgokról beszélgetünk ilyen van láttam a you tubeon "night truck driving" keresésre csak lestem én is.
ha ettől sem fogják jobban fogyasztani fingom sincs mit tegyek ráadásul az éjszaka már tényleg éjszaka lett, esetleg még a youtube-on megnézett aszfalt éjszakai csíkok is lehet fénylenek majd egy kis részen még próbálgatom...
ha kimegy majd mint 1.22 brutál meglássuk lehet egyre többeknek tetszik és a skinek meg a többi hozzá illeszthető dolog csak beindul majd mert annyira azért nem szar, hiába szeretnék hogy az legyen "jó páran" ...
[ Szerkesztve ]
erix31
csendes tag
ráadásul az éjszaka már tényleg éjszaka lett
Ez azt jelenti, hogy eltűnik az egyik kedvencem?
->Raizen<-
veterán
Sziasztok megcsináltam a mapokat az új verziós fájlokkal.
eaa v2.8.2
z-promods-def-v195.scs
z-promods-map-v195.scs
z-promods-v195.scs
zzz 01 PolRebuild_def_1.96.scs
zzz 02 PolRebuild_map_1.96.scs
zzz 03 PolRebuild_model_1.96.scs
zzzzfix_for_rusmap_1.4.9_and_poland_rebuilding_1.96.scs
zzzzz_rusmap_ver_1.5_for_ets2_1.18_def.scs
zzzzz_rusmap_ver_1.5_for_ets2_1.18_map.scs
zzzzz_rusmap_ver_1.5_for_ets2_1.18_model.scs
zzzzzz_FIX_RusMap+ProMods+port_connection_1.18.scs
A sorrend ez, be is tölt a játék, de a térkép el van csúszva, mit tegyek?
Vakegérke
veterán
Próbáld meg a rusmap-o(ka)t előre tenni.
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
#70339072
törölt tag
csillagos az égbolt szépidőben
#70339072
törölt tag
->Raizen<-
veterán
A világtérkép nézet van teljesen elcsúszva a sablonhoz képest.
Vakegérke
veterán
Akkor nem tudom. Én TSM map-et használok.
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
erix31
csendes tag
Értem én Cimbi, csak eddig az volt a "brutális", hogy nem egy fekete szénporban mentem, hanem egy olyan éjjeli világban, ami talán csak a sarkörök közelében van. Nekem nagyon tetszett.
#70339072
törölt tag
A "brutálunk" a jellegét sosem fogja elveszíteni de alapos átalakításon ment át.
Sajnos az 1.21-es éjszaka valahogy lilás horizontot adott és nem vettem észre ez lett most javítva nagyon sok mindennel ami viszont zavaró volt, és szerencsére mivel a motor kezeli a true coloros dds-eket is hát pár dologra bizony ráfért ez a kis tuningolás is.
a javítás remélhetőleg nem az elcseszést jelenti, ugyanis nekem pl már zavaró volt a szalagkorlátok erős fénye kiégette a szemem éjszaka.. most ha igaz olyan lett ha nem nézel oda nem is látod
azért így már mindjárt más nem?
mész nem zavaró, ha látni akarod oldalra nézel és ott van...
a hajnal is régóta idegesített, az is végre olyan amilyennek lennie kell...
én már jó pár napkeltét és napnyugtát megnéztem az életem folyamán nos egyáltalán nem mások sőt ugyan olyan mind a kettő.
a görögben készített fotó sorozatomra ami a napkeltét örökítette meg mások azt mondták nézegetve hogy ez napnyugta...
nos a brutálban mind a kettő a kelte is és nyugrta is mostantól majd 2 féle lehet és lesz is,, és mind a kettő ugyan olyan... nem lesz rossz majd meglátjátok.
->Raizen<-
veterán
A rus map miatt volt az elcsúszás, most akkor megpróbálom ets mappal összelegózni a többi mapomat hátha úgy lesz a leggazdagabb a játék, meg úgy a brutal mod is menne. Am valami elképesztően néz ki a játék!
Vakegérke
veterán
A promods-ot hagyd ki, nem fér össze a TSM-mel.
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
->Raizen<-
veterán
Na 5 map megy egyszerre nem rossz! Pár millával max szinten kezdtem nulláról, pár ezer órát beleverek megint.
#70339072
törölt tag
rocket
nagyúr
#70339072
törölt tag
neked állandóan szivárvány van, én meg egy hónapja nem is láttam
rocket
nagyúr
Sokat van nalam, kb. minden 4-5. eso utan
Ma volt frissites Steam-en, 1.21.1.2s
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
Milka 78
nagyúr
A verzió az utolsó előtti.Csak a csőrös Peterrel van gond.Olyan mintha más lenne a kaszni az általad integrált és a friss 1.8-as Peternél.Dobok majd fel képet,de mint mondtam a külső mod-okkal van a frixi.Lehet az a gond,hogy te(talán) az 1.4-et használtad.
EZT dobd fel és látod a problémát.Jól gondolom,hogy template probléma?
[ Szerkesztve ]
#70339072
törölt tag
Jól gondolod,,, amit integráltam 389 az nem ez a template amire ezt csinálták.
csere sajnos kizárt mert az összes warningolt a túlméret miatt csak ez az egy nem...
[ Szerkesztve ]
petrusz82
aktív tag
Pár napja 50, 70, 100 tonnás pótokat vontatgatok, nagyon tetszik. Egyébként mióta van jelen a játékban ez a súlyú rakomány. Ez Brutalos kiegészítés, vagy TSM mapos, vagy esetleg az Scs tette bele valamelyik frissítésnél.
Már pár hónapja nem követtem a fórumot, ezért elnézést a kérdésért ha volt róla szó valamikor.
#70339072
törölt tag
brutal.
de sajnos csak az integrált 4 amerikai pót képes elvontatni.
a gyáriak 70 felett térdre is esnek.
[ Szerkesztve ]
Milka 78
nagyúr
Szomorúan hallom.Reménykedtem,hogy ugyan az az alap,csak minimális a változtatás
rocket
nagyúr
R440-el elvontattam a 75 tonnas rakomanyt, semmi gond nem volt, csak lassan gyorsult
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
Milka 78
nagyúr
Ha egy javaslatot elfogadsz...Én imádtam a világító korlátokat,baromi látványos volt.Persze az nem reális,hogy 500 méterrel arrébb a kamion melletti kanyarban is (ahol a kamion világítása be sem világított)szórta a fényt,de most szerintem annyira sem tükröződnek mint az életben.Köztes megoldás.Ha a legalsóbb képet veszem példaként amin a bal első bója még világít,de a jobbos már nem.Szerintem minimum a jobb elsőnek is világítani kellene,de lehet a bal másodiknak is.
Ez durván 50%-os távolság emelést kéne jelentenie,de a 100% sem lenne rossz.Ez még mindig jóval kevesebb mint az eddigi felállás.Reális vagy sem,de a világító korlátok nagyon sok ember kedvence amit vétek így kigyomlálni,max mérsékelni kellene.
#70339072
törölt tag
akkor szedd le és próbáld ki...
az ide feltöltött képek azért sem mérvadóak mert a töltéskor lekonvertálódnak pár k-ra és elveszik egy csomó információ.
még van idő kitalálni a korlátokkal merre hogyan de a puding próbája az evés tehát ne képek alapján hanem próba alapján emeljük vagy csökkentsük a fényeit.
a másik jó hír, az általam használt pete felmatricázásának a kulcs file-ja pont a brutál gyükerében lévő templ.dds
ez alapján (mert ez pont a 389-é) bárki olyan skint gyárt rá amilyet akar.
#70339072
törölt tag
próbálgattam a 100 tonnák kialakulásakor a gyáriak is mit bírnak, nos nem a LE a probléma hanem a kormányzás. és az bizony 70 tonna körül szépen kezdi is megadni magát az összes gyárinál.
rocket
nagyúr
Mire gondolsz azzal, hogy megadja magat az iranyitas?
Nalam nem volt gond a kormanyzassal (pontosabban billentyuzessel ) 75 tonnaval.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
#70339072
törölt tag
csak arra hogy 70 - 80 tonnánál egy daf, mercédes, vagy scania is ha elindulsz előre pl és alászeded mert ki kell fordulni a telephelyről, megy tovább egyenesen a gyárilag berakott legdrágább és legerősebb tengelyekkel is.
persze erre is vannak modok, bele is néztem párba, de a legtöbbet rosszúl paraméterezett kiserletezgetéssel rakták csak össze,,, 2 tengely, 3 tengely 4 tengely, 100 tengely azt bakfitty az is.
nem mondom lehet 1-2 jól megírt is mert mindet nem próbáltam ki ugyebár,, de ha megnézed hogy a brutálba lévő amcsik 100 tonnát elhúznak (de lehet akár 120-at is) kormányzási problémák nélkül akármelyik!!! tengellyel a sima 2 kerekessel is, akkor ez nyílvánvalóvá teszi hogy ezek elhúzása nem tengelyszám függő, hanem jó, vagy rossz paraméterezésé.
[ Szerkesztve ]
rocket
nagyúr
Gyors fuvarban mentem a 3 tengelyes Scania R440-el, es nem agaskodott egyszer se.
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
Vakegérke
veterán
Volvóval nem volt kormányzási gondom a 80 tonnás póttal. Az előző teszt-Brutalt használom.
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
#70339072
törölt tag
Nos a kérdésre a válasz ugyan az.
vettem egy scania streamline-t 440-es mocival és a legerősebb tengellyel!
Kicsi optikai tuning is belefért még jól is nézett ki.
Rakomány kiválasz 80 tonna ez volt a legelső ha 70 lett volna akkor az mert tökmindegy, a végeredmény ugyan ez...
beáll felcsatol a pót és akar kanyarodni és mitörténik? megy egyenesen előre hiába néz jobbra a nézőpont ugyebár...
és ennyi...
csak a brutál volt bent. a mostani...
eszembe jutott volt egy próbálkozás amikor a gyáriakat alkalmassá tettem arra hogy nagyot is vontathassanak de azt elvetettük ugyebár...
[ Szerkesztve ]
Milka 78
nagyúr
Nem azt te vetetted el Én mondtam,hogy oda is átmeneti megoldás kéne.
2 tengely semmi.3 tengely belenyúl.Ezen belül is lehet móklni,hogy mely 3 tengely mit bír.
Már leszedtem az új verziót Csak most bolondozik a gépem azaz kernel hiszti van.Most adtam feszt a cpu-nak,memóriának,vga-nak és majd kiderül,de ezt bonyolítja,hogy a hibából kifolyólag dobtam egy mod biost is a karira,persze egy új Béta Drivert és ezen kívül akár táphiba is lehet,úgyhogy van baj rendesen
Ezen felül szívok a Volvo slott átírásokkal.Hiába írom át feszt az 5-ösre rakja magát és ezzel már volt korábban is bajom Persze a Volvon kívül siker az összes
Milka 78
nagyúr
ROC (Taiwna) Map skacok?Félek,hogy beleér az IndMap-be.
Beerdrinker
tag
Gyors teszt eredmény: Legújabb Brutal, Scania 440, Stewen féle 60t pót.
- Legdrágább dupla hátsó tengelyes nem kanyarodik semerre. Csak egyenesen megy, hiába van elforgatva az első kerék teljesen.
- Alap, egy hátsó tengellyel simán elhúzza a rakományt...
"Where is Jessica Hyde?"
rocket
nagyúr
Nem tudom akkor, de az biztos, hogy nalam a Brutal az elso a mod listaban, es siman elhuztam a 75 tonnas SS-27 Sickle B rakomanyt
Linket kernek az uj Brutalhoz, szepek a felnik
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
->Raizen<-
veterán
Szia! Kaphatnék brutal linket? Peter van integrálva? Hol tudom megvenni? Az előző az indonéz mapon crashelt.
Beerdrinker
tag
Második teszt: Legújabb Brutal, Scania 360, Stewen féle 70t pót.
- 4x2 rendesen húzza
- 6x2 nem kanyarodik
- 6x2/4 rendesen húzza
- 6x2 hátsó, nem kanyarodik, hátsó tengelyt felhúzva felemeli az elejét
- 6x2/4 középső, rendesen húzza
- 6x4 nem kanyarodik.
Nálam jelenleg ez a helyzet. Már ha ez érdekel valakit...
"Where is Jessica Hyde?"
Milka 78
nagyúr
Hozzáteszem van baj a térképpel,mert a városba a házak falából jönnek elő az autók,de látok benne fantáziát.
Természetesen 6 map megy együtt,IndoMap,ROCMap,EAA,TSM,RusMap,Balti sorrendbe.
Az IndoMap-en hasonló nyalánkságokkal lehet találkozni,az egész pofás térkép
darky@ : Modmappádat ki kéne pucolni,mert a Brutál semmivel sem akad össze,de a térképek,kamion modok,régi mentések igen
A Brutal meg az Indo végképpen nem akad össze,nálam flotul megy.Fél Indonéziát bejártam nálam semmi fagyi nem volt.
[ Szerkesztve ]
Beerdrinker
tag
bejegyzés Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)