Ha gyors fuvarként keresed, gond nélkül elvállalhatod. Igaz, nem a saját gépeddel, és kevesebbet fizet.
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
Ha gyors fuvarként keresed, gond nélkül elvállalhatod. Igaz, nem a saját gépeddel, és kevesebbet fizet.
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
Ezt tudom (mondjuk jo lenne, ha nem csak a fuvarok nevet irna, hanem kepen mutatna a kamionok helyett a fuvart, mint a vallalkozoi fuvarnal ), de sajat ceggel szeretnek jatszani.
Jo lenne egy fuvarszerkeszto, kivalaszthato indulo es celallomassal, vagy legalabb annyi, hogy oda lehessen erni a fuvarhoz ameddig ervenyes, de mindig olyan tavol vannak, hogy 100-bol 1x kivitelezheto
Sok apro ziccert kihagyott az SCS a jatekbol, es nagyon sokat koszonhetnek a moddereknek.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
Nem könnyű téged kielégíteni.
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
Kozel 400ora jatekidohoz, mar nehez ujdonsagot talalni, de sok fuvar van amit nem vittem meg, azok feldobnak a jatekot
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
A választható fuvarok közt vannak ámerikás 60-80 tonnás pótok, huzigáld azokat. Élmény.
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
Faterkám...
Sztem neked lesz nagy durranás a majdani 1.22-es Bruti.
Aszem neked volt az észrevételed az AI lámpákra vonatkozóan amit szkriptekkel emeltünk meg és sajnos így sem volt az igazi mert igaz ugyan hogy az AI-k fény aurával közlekedtek azóta, de az, egy kicsit azért zavaró, ettől ugyanis még se a piros hátsó lámpa se az első lámpabúra messziről nem volt látható...
Nos a szkripteket töröltem is mert nem azzal volt a gond,,, a mostani tesztben pl már 1 kilóméterről lehet látni ha fékeznek, indexelnek vagy csak jönnek szembe, és még az fényaura sincs a kocsi körül...
Igaz REAL-abb viszont észlelhetőség szerint BRUTÁLABB...
Akarod Próbálgatni?
Sajnos a feltöltés után a prohardvare is konvertálja a képeket rendesen és levesz a szinekből és minőségből meg minden de, remélem azért látható marad...
ÁÁÁ
elszarja...
Na nézd meg itt
[ Szerkesztve ]
Oké, csak én még nem mertem váltani 1.19.-ről. De akkor megnézem majd ezt
"Ha nem válaszolok PÜ-re 1 nap alatt, akkor lehet, hogy az a 5 ember között vagy, akit letiltottam a 13 év alatt!" https://tinyurl.hu/LdG3
Én elfogadnék egy linket, ezt már a játék kezdete óta várom, az eddigi Brutálokkal már nagyon jó volt a lámpa, de ez most már majdnem olyan jó, mint Böde tegnapi duplája.
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
Na urak most karikázok (gyorsfuvar,nem saját)a T908-as szuper őrzött kamionnal.Nekem ez a típus egyik nagy kedvencem,kissé elfogult is vagyok vele szembe,de...
Basszus ezért pénzt kérni???Az alap ötlet jó sőt szuper (hangok,váltó,mondjuk a mocikat kicsit faragtam),de olyan mennyiségű poligonból áll,hogy kifekteti a gépemet.Ez egy tipikus GTX980ti OC-s mod.
Jó időben,nyílt terepen még okés,de már a városban kezdődik a szarakodás,be tud esni,csillogós épületeknél akár 30 fps-ig is és jön a veszedelem lagg.Esőben dettó.
A belső tükrök fejfordítás nélkül nem láthatóak.Ugyan rakhatsz a játékban mesterséges tükröt,de az eszi a gép teljesítményét.Kis kreativitással ez javítható lenne.
Amikor kilépek menübe olyat nyekli a rendszerem,hogy csak ihaj.Gondolom a háttérre kirakott (amúgy nagyon pofás) forgó kamiont és a vele járó több tonnányi poligon miatt amit iszonyat lassan tölti be.
A kártyám olyan szinten kezdett fűteni,hogy a radin lévő 2 ventin csavarnom kellett.Valószínű az a töménytelen króm is közrejátszhat mindebben (inkább lett volna az olajtank/kémény burkolat fényezett).Az hogy 7 db errort (különböző felszerelések,kerék,stb...)belerakott gyorsba az nem is lényeg...tejfölös szájú dilettánsként még én javítgatom a manifestjüket,mert azt sem tudták kitölteni hiba nélkül.
Ez egy nagyon jó kamion,nagyon jó ötlet,de a kivitelezés annak tükrében,hogy fizetős mod...
Különben baromi nagy top secret lehetett,mert mindenhonnan eltűnt a nyoma a modnak.
abban még nem ez van..
ez már az 1.22 beta.
Akkor elnézést kérek.
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
Stewen1967!
Cimborám, nekem volt az az észrevételem, hogy előbb látom a lámpa útra vetített fényét, mint maga a lámpát. Ezért ezt a próba verziót kipróbálnám, de valószínű, hogy számomra jobb lesz mint az eddigi.
Hozzátenném még, a legutolsó hivatalos brutal, az egyik legjobb, ha nem a legjobb az eddigiek közül. Valahogy gördülékeny vele a játék, hang-kép szuper.
Akkor fuvarra fel.
Üdv: Thomas
[ Szerkesztve ]
hát akkor elnézést tőled is és Faterkámtól is a rossz memóriám miatt.
akkor ez nálad favorit lesz.
a link ment pü-ben.
Nos ezt a látványt, régóta hiányoltam az ETS2-ben. Ezzel most a visszapillantó tükörben, már messziről látok két lámpát, majd utána csak az autót. Szemből jövők is hamarabb észrevehetők. A forgalomirányító lámpa fénye is szebb lett közelebbről.
Én üdvözlöm ezt a változtatást a brutal-ban és szerintem helye van benne.
Én is én is
és éjszaka kilóméterekről fogod látni ha indexelnek....
nem kell ide a fénybuhera szkript textura elcseszés volt ez is megint az SCS részéről.
a fénybuhera meg még rá is tett mert olyanok voltak az AI-k éjszaka mintha valami fény aura venné őket körül mindent bevilágítottak maguk körül, csak épp a lámpájuk nem látszott, pedig épp annak kellett volna látszania és nem a fényeknek...
fényben jók a gyári paraméterek ezért a brutálos felerősítést töröltem is, szkriptekben ez a textúrás feljavítás sztem is bőven elég és sokat dob rajta.
[ Szerkesztve ]
Húúúú, ez nagyon ott van!
Lehet majd belőle előrendelni?
Megy a PÜ
[ Szerkesztve ]
Aki szanaszét modolja a kamionjait...van egy K100 Pinga mod.Nem is lenne olyan nagy baj,de belenyúl a forgalomba és az eddig tökéletes működő Jazzy féle modjaimat szétbarmolta.Az összes kamionomat eltüntette a közutakról.Hiába vettem ki a Jazzy-t akkor sem lett kamion.Ehhez ki kellett vennem a kamion modot.
Ezt a modot szerintem kerüljétek,nem is értem mi a francér kell egy kamion modba forgalmi változásokat integrálni
Nos uraim,,, nagyon úgy fest az 1.22-be lesz még egy kis plussz FPS gyorsulás.
Az eddig 31-29 fps átlaggal működő gém pár feleslegesnek itélt paraméter kiiktatásával hirtelen úgy tűnik gyorsított a gémen és most ugyanott ugyanúgy 33-35 el hasít.
ezt csak éjfél után töltöm majd fel, jó lenne ha tesztelnétek és mondanátok rá ti is á-t vagy bé-t.
Persze az AI-k szinein is finomítok nem is keveset, sosem volt fekete autó pl hát majd most lesz, és fehér is alig akadt nos abból meg lesz bőven és a világosabb szinűekből, stewen bátyó száműzte a vanilia designos szarokat.
Nos nem értem de ezek az SCS-esek arra sem vették a fáradságot utánna nézzenek az autók nagy átlag szín előfordulásainak nos az messze nem az amit ők alkottak amit viszont mi alkotunk az messze menően AZ !
FPS gyorsulás.
Tervezel még a Brutalba valami amcsi szekeret?
Ez a Western Star mondjuk nekem nem jön be.
De van benne egy fehér csőrös az tetszik!
Cimbora!
A PÜ-ben ma délben letöltött teszt brutal-ban nálam nincsenek buszok. Utánanéznél???
Thomas
Pedig benne vannak,sőt motorral is találkoztam.
Lehet korábban is benne voltak,de sokáig nem játszottam.
sajnos a megjelent amcsik között, ezek voltak amiket kilehetett pofozni warning és error nélkülire.
A fentmaradt legtöbb amerikai akkora modelllfileokkal rendelkezik ami eleve warningol és térdre is esik tőle a gém, nem hogy nem sanszos, hanem egyenesen felejtős a beemelésük.
igaz a brutálban még van "3 truckdealer hely" aszem a volvo scania és renault, ahova beférne valami, azonban amíg olyan nem jelenik meg amit érdemes lenne kipofozni, sajnos marad üresen a dolog legalább is a részemről.
hogy mekkora melókról lenne szó he egy ilyet pl én raknék össze elmondom, hogy kb a modellezéssel együtt a szkriptek megírásáig 1 hónap lenne a munka ideje (legalább is nekem) egész napos elfoglaltsággal minimume.
Ezért neki sem állok "vontatókat" modellezni.
van busz nincs lenullázva. esetleg pont nem jött. (motor viszont a brutálban nincs az másik mod)
elég érdekesen szórja az AI-ket paraméterezésre a motor, van hogy jön az amit előírtam, van meg hogy nem. van hogy mellékúton is folyamatos a forgalom szemből és az én sávomban is van meg hogy teljesen kihalt majdnem az egész hosszában.
erre mondtam dokumentáció nélkül csak találgatni lehet, meg szépen hosszan próbálkozni, de van értelme mert néha bejön
[ Szerkesztve ]
Szóval Nálad vannak??? Csináltam egy rövid fuvart, de busz az még mindig sehol. Hmmm, nem értem... Kipróbálná más is? Megköszönném. Ha másnál van, akkor ledörgölöm a játékot és újrahúzom, talán összekuszálódott valami.
Stewen1967!
Teszteljük a következőt, amint van szabadidő.
[ Szerkesztve ]
nézd meg a brutálban....
lehet valami másik mod felűlírja vagy lenullázza?.... nemtudhatom..
def/vehicle/traffic_vehicle_type.sii
a harmadik a busz paramétere..
traffic_vehicle_type : traffic.vehicle_type.car
{
spawn_ratio: 1
spawn_max_count: 30
storage_path: "/def/vehicle/traffic_storage_car.sii"
}
traffic_vehicle_type : traffic.vehicle_type.truck
{
spawn_ratio: 0.04
spawn_max_count: 1
storage_path: "/def/vehicle/traffic_storage_truck.sii"
}
traffic_vehicle_type : traffic.vehicle_type.bus
{
spawn_ratio: 0.02
spawn_max_count: 1
storage_path: "/def/vehicle/traffic_storage_bus.sii"
}
}
gyárilag meg ezek a paraméterek:
traffic_vehicle_type : traffic.vehicle_type.car
{
spawn_ratio: 1.0
storage_path: "/def/vehicle/traffic_storage_car.sii"
}
traffic_vehicle_type : traffic.vehicle_type.truck
{
spawn_ratio: 1.0
spawn_max_count: 8
storage_path: "/def/vehicle/traffic_storage_truck.sii"
}
traffic_vehicle_type : traffic.vehicle_type.bus
{
spawn_ratio: 0.4
spawn_max_count: 4
storage_path: "/def/vehicle/traffic_storage_bus.sii"
}
}
mint azt láthatjuk ezért nem felel meg nekem és sokaknak sem sztem, ugyan annyi az engedélyezett db szám esély a kamionokra mint a személyautókra. ez vicc.
nézz ki az ablakon és látni fogod, előttem megy el a szentendrei 6 sávos út látom eleget.
a brutálban még mindig erősnek találom de kezd az élethez hasonlítani, ugyanis sok sok személyautó egy kamion ami megy az életben. és busz meg még kevesebb...
sztem...
de ez lehet vitatéma ezért írtam a multkor paraméterezze mindenki be magának csak sajnos a jazzi és egyéb modok is buherálhatják ezért azokat is figyelni kell nem e barmolják el amit te jól belősz magadnak...
Igen van busz,de kipróbálom,ha a Jazzy packot kikapcsolom lesz-e.
Stewen1967 Mert igaz a motor annak a termése.
Köszönöm szépen, megnézem az adatokat, de már csak holnap. A brutal-on kívül csak egy kabin módosító "mod" van, de ez brutalbarát . A játékban pedig a brutal-é a legnagyobb priorítás.
annak a pótnak nincs árnyéka
félmunka.
Nos kedves Tesztelők, lehet szedni a legújabb beta 1.22 új tesztelni valót.
Nem sorolnám fel mik történtek benne egy fontosat kivéve, ami viszont rajtatok múlik hogy benne marad e vagy sem.
Nos a forgalmi lehetőségi tömböt felemeltem 99-re.
Nem kell megréműlni hiszen olyan drasztikusan csökkentett a megengedett kamionok megjeleníthető száma, hogy akár ez még működhet is, és jobban mint a gyári!
Lehet kicsit többnek tűnik majd a kamionok száma mint eddig de csak azért, mert mint mondtam több gépjárműre adtam engedélyt. Igaz hogy én még a felét se láttam annak amit engedélyeztem és lehet sosem fogom, de ez nem jelenti azt hogy sosem lesz olyan.
Szóval teszteljétek és mondjátok meg légyszives....
1, lehet e közlekedni kényelmesen, és a játékélmény jobb e így?
2, Nem tartanak e fel zavaróan az AI-k?
3, A Városok nem dugulnak e be úgy, hogy játszhatatlanná válik a gém, mint a gyári default paramétereken?
pár érdekesség ami nem fontos:
1, a városi rendőrlámpák fénye már diszkrétebben teríti be a fülkét, talán nem is annyira zavaró...
2, a villogó sárga terelő oszlopok fénye majd éjszaka veszitek észre szintén kapott fülkébe világítási lehetőséget ami eddig nem volt...aki megáll közel hozzá majd láthatja is.
3, az AI-k sok új színt kaptak és eltűnt pár gyári vacak kocsi színe pl a kaki barna is...
nem kell priviben itt is lehet irogatni, több szem többet lát.
4, valamicske fps gyorsulásnak is érződnie kéne, de igazából csak a gyengébb gépeken, nálam sajnos alig venni észre.
5, az amerikai tréllerek barátibb besorolást kaptak árban azaz nyílván a nehezebb elhúzása több pénzt hoz...
[ Szerkesztve ]
kérek szépen linket
Sony Xperia Z3 - Xperia Z5 - Xperia Z5 Premium - Intel® Core™ i7 3.60 GHz, 128 SSD, 3 TB HDD, 16 GB DDR3-RAM, NVIDIA® GeForce GTX 760, Microsoft® Windows® 8.1 Update, Logitech G27
Javítást adtak ki a TSM-hez.Javították többek között Rostock -nál a fagyást is.
[link]
“Ha Rómában élsz, élj úgy, mint a rómaiak, ha másutt élsz, élj úgy, ahogy ott élnek”
Köszönöm.
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
Nagyon szívesen.
“Ha Rómában élsz, élj úgy, mint a rómaiak, ha másutt élsz, élj úgy, ahogy ott élnek”
Tegnapi link működik?
Érdekes lépes a 99-re emelés.Én már 50-re raktam vissza (1.0-0.3-0.15 arányban). Sűrű a forgalom, de nem zavaróan.A városokban minimális torlódás van (lámpánál 8-10 autó),de nem áll be mint a szög.Viszont egy rahedli mod van ami belenyúl a fogalomba.A logfile szerin 870 autót tölt be,pedig a Brutal van elöl és abban van az ide vágó beállításaim.
azorzo :
Indonéz Térkép.Nem ismerem,de elméletileg jó a TSM-hez.
[ Szerkesztve ]
Köszönöm a linket.
Ha lezavarom a mostani fuvart, teszek vele egy próbát.
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
1.) kényelmes, folyamatos nálam az autózás
2.) nem zavarnak az AI-k
3.) nem tapasztaltam városi bedugulást
Kérem azokat a játékos társakat, akik a legfrissebb Steam-es verzával és csak a beta 1.22-es brutal-al nyomulnak, jelezzenek vissza találkoznak-e buszokkal. Tízszeresre emeltem próbaképp a busz előfordulást és nálam nincs egy sem.
Előre is köszönöm a visszajelzéseket.
Link?
Mert az előző linkre a http://www.siliciumkft.hu/hiba_404.html jön be!
Privi megy.
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
mert az az 1.21-volt
Az elődje Standalone map volt,de ezt a készítő integrálta az Europa lokalizációba.Igy elméletileg megy az alap/tsm és egyébb map-ekkel,de ugye tesztelni kell és írni a srácnak,hogy jó e.
Ide is jöhet a privi Mondjuk itthon az asszony így ma nincs kockulás
[ Szerkesztve ]
Más:Tényleg számít a sorrend a TSM-nél?
Mert bemásoltam,aktiváltam még sincs afrika és a többi ország.
Fail,nem is volt aktiválva!
Vakegérke
[ Szerkesztve ]
Privi elküldve.
Szép szolidan, szép szolidan, elvégre nem vagyunk otromba állatok... (KFT) Birodalmi Szóvivő és Békenagykövet (:L topic)
Nincs ötlete valakinek mitől amortizálódnak le a vontatók?
hol keressem a paramétert?
egy tele tank már csak 8800 km-re elég amikor meg újat veszek 14.000 km-re.
valami leamortizálja a vontatót megnöveli a fogyasztást és nem is kicsit ráadásul csak 43.000 km ment a vontató eddig. És a gáz az mindegy hogy milyen másik mocit teszek bele akkor is marad a leamortizálódott fogyasztás megnövekedés ergó ez így szar.
legalább moci cserénél nullázódna de sajnos nem,,, elcseszték....
kikéne szedni..
[ Szerkesztve ]
bejegyzés Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)