- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- eldiablo: Mennyire strapabíró egy GShock?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Graphics: OnePlus 13R - Üzemidőbajnok és remek képességek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
jeni
félisten
válasz
UfoZoli #12451 üzenetére
Szia!
Hogy áll az aksi dolog?
Azt tudnod kell,hogy az aksira csak 6 hó garancia van.
Van olyan eset ami egyértelműen az aksi hibás működése okozza az újra indulást és a gyors merülésését. Ezért a bontatlan aksival vagy egy bejáratot jó aksival teszteld le. Több márkának ilyennel összefutottam. Tegnap is az egyik Alpha tagtárs mobilján is kiderult, hogy gyári hibás az aksi vagyis az NFC nem érzékel semmit. -
MrBazsi
senior tag
válasz
UfoZoli #12432 üzenetére
nyugodtan verd is az asztalt rá a samuékra, nekem és a kollegámnak is ugyanezzel a hibával egyből cserélték a régi telóinkat, prémium házhözjövős gari keretein belül, mindkettőnknek azt mondták ez alaplapi hiba.
tényleg egyre undorítóbb ahogy ehhez a telóhoz állnak... Én is agyaltam h megveszem a 3.évre a garit, de így h többektől azt látom itt h már házhoz se akarnak jönni, biztos h nem... -
varjasz
csendes tag
válasz
UfoZoli #12432 üzenetére
Hát ez "szép".
Tegnap nekem is megérkezett a "javított" készülék.
- Képernyőt sikeresen javították.
- Ujjlenyomat olvasó továbbra is szar.Viszont cserébe most nagyon gyorsan merül a teló. SOT kb. 1 óra bigaksival (igaz már lassan két éves), de azért 2-3 órát még bírt a szerviz előtt.
GSam Battery Monitor szerint a legnagyobb fogyasztó: Kernel (Android OS)
Van valakinek ötlete, hogy mi okozhatja? -
-
DarkChild
senior tag
válasz
UfoZoli #12413 üzenetére
Hmmm... és mennyiért adod azt a gyári csomagoltat fehér hátlappal?
(Használt, vagy valami elfekvőben lévő új?)
Bár őszintén szólva költeni már nem nagyon akarok rá, csak minimális mértékben, mert pár hónap múlva lecserélem én is egy nagyobb kijelzős kütyüre, csak már addig húzza ki valahogy -
bajtokarpi
őstag
-
Rover623
félisten
-
UfoZoli
aktív tag
válasz
UfoZoli #12370 üzenetére
Samsung saga level 99:
Tisztelet Samsung Ügyfélszolgálat!
Eredeti megkeresésemre (nyilvántartási szám: xxxxxxxxxxx) küldött válaszukat köszönettel megkaptam.
Ugyanakkor azt elolvasva, azzal kellett szembesülnöm, hogy az általam feltett kérdésekre és észrevételekre érdemben nem kaptam választ.
Akkor nekifutnék még egyszer, tételesen pontokba szedve, kiegészítve az aktuális problémám legfrissebb fejleményeivel.
1. Hogy lehetséges az, hogy a Galaxy Alpha típusú készülék 2014-es őszi piacradobásakor a Samsung telefonok csúcsát képezte, mégis a szoftveres terméktámogatás vonatkozásában 1 darab főverzió frissítés történt, az is csak jelentős késéssel? (KitKat-ről Lollipopra. Jelenleg pedig a Marshmallow utáni Nougat korszakban kezdünk átlépni.) A telefon megjelenési dátuma a Galaxy S5 és S6 készülékek közé tehető. Illetve az árcédulája is a két termék közé pozícionálta azt. Valamint az akkori iPhone versenytársának, meg flagship killernek volt titulálva.
2. Fent nevezett termék esetében hogy lehetséges az, hogy a prémium házhoz jövős garancia csak akkor jár, ha rögtön cserekészüléket hoz a szervizes kolléga, vagy úgy gondolja, hogy a helyszínen tudja azt javítani? Miért vagyok én köteles egy 140 ezer forintos telefont a Magyar Postára bízni a szervizbe való beszállítás vonatkozásában, mikor heti szinten van tele a sajtó a Magyar Postával kapcsolatos kifogásokkal? (Egy láncra fűzhető lyukas fakockát nem bíznék rájuk, nem hogy egy 140 ezer forintos telefont.)
3. Egy mobiltelefon esetében mi számít fődarab cserének? Feltételezem, ha a hátlap illetve az akkumulátor nem kerül cserélésre, de maga az egész telefon előbb említett tartozékok nélkül igen, akkor azt azért nyugodtan nevezhetjük fődarab cserének. A jelenleg hatályos törvények értelmében tartós fogyasztási cikkek esetében fődarab cserét követően a garancia időtartama újból kezdődik. Korábban vázolt esetben ez mégsem így történt. Akkor hogy is van ez? Önök törvénysértést követnek el azáltal, hogy nem a hatályos törvények szerint járnak el, megkárosítva ez által a vásárlókat?
4. Úgy adódott, hogy a problémás 2016. novemberében cserélt telefont személyesen vittem be a TMX-hez a budaörsi központjukba. Közölték, ha a gyári fólia sérül, vagy eltávolításra kerül akkor így jártam. Vegyek másikat ahol tudok, vagy találok. Hát ez nem így működik. Közölték tovább azt is, hogy mivel személyesen vittem be a készüléket javításra, így annak elkészülte után személyesen kell érte befáradnom, mert a prémium garancia ebben az esetben nem vonatkozik a javítást követő „kiszállításra”. Tényleg ez a prémium garancia? Illetve a szervizlap esetében a kolléganő kérdés nélkül jelölte, hogy nem tartok igényt cseretelefonra. Ezen események semmiképpen sem mondatják velem azt, hogy prémium szintű garanciakezelésben van részem. De még hagyományosnak is csak kis jóindulattal nevezném. Ezen mentalitás egy szürkeimportos telefonokkal foglalkozó sufni GSM bolthoz talán méltóak, de nem egy prémium garanciát hirdető nagyvállalathoz. Azt már meg sem említem, hogy élő ember által telefonon felvett adataimat követően soha nem történik meg a visszahívás megnevezett szervizpartnerük részéről.
5. Jelenleg egy Samsung S7-es telefonnal rendelkezem, ami szintén a prémium házhoz jövős garanciával rendelkező termékek körét képezi. Köszönöm, hogy eredeti válaszukban ezt is jelezték, de maximálisan tisztában vagyok vele, mint ahogy azt eredeti levelemben is írtam. Kérdésem, hogy cirka 1-1,5 év múlva mikor az aktuális csúcskészülékük mondjuk a Samsung Galaxy S9 lesz, majd akkor is ilyen hozzáállásra számíthatok a prémium garancia vonatkozásában?Megköszönném, hogyha válaszukban a fenti pontokban szedett kérdésekre érdemi választ tudnának nyújtani. A hármas és négyes pontok esetében pedig részletesen is kifejtenék azt!
Úgy gondolom eredeti levelem is világos és tiszta volt a felvázolt problémák vonatkozásában, így kíméljük meg egymást, hogy üres marketingfrázisokkal elégítsék ki tudásszomjam.Köszönettel,
Budapest 2017.01.27.
-
RangerFox
veterán
válasz
UfoZoli #12377 üzenetére
Tisztában vagyok a helyzettel, de nem is erre fel írtam ezt. Azzal nincs semmi baj, ha leírják a tapasztalatokat a mobillal, vagy a szolgáltatással kapcsolatban. Egyszerűen csak rossz olvasni az ilyen "szarszung" "büdös paraszt" "gyökér" "rájuk kéne borítani" "dugják fel meg örüljenek ha vibrál" stílusú hsz-eket. Meg lehet ezt kulturáltan is fogalmazni szerintem.
jeni: Igen, júliusban vettem használtan az enyémet. Azóta a home gombja nehezen nyomódik be, az ujjlenyomat érzékelője már nem működik és nem akar a UPC-s WiFi Routerről a Google Playhez csatlakozni. Amúgy nincs vele különösebb bajom, mindenre elég amire én használom, 1,5-2 évig még megtartom, addig talán kidobnak egy értelmesebb méretű, jó hardverrel felszerelt masinát.
-
udimension
csendes tag
válasz
UfoZoli #12370 üzenetére
Ohhh Zsuzsánna már nekem is ismerős
A múltkor írtam, hogy nekem az 1 éven belül cserélték a telómat. Akkor ezek szerint onnan indul az újabb 1+1 év? Vagy csak símán 1 év? Vagy pontosan hogy? Mert ha bemegyek a májszarszung oldalra, ott már nem aktív az 1+1 év az Alpha telómra.... ugye én 2014. év november havában vettem az MM-ben.Ha az 1+1 év indul újra akár az első csere után, akkor kapják be, mert igényelném, hogy vigyék el és adjanak egy utalványt.
Ráadásul nekem a 2 év alatt 2x adtak új telót. (persze hátlap és akksi az maradt a régi)
-
UfoZoli
aktív tag
válasz
UfoZoli #12363 üzenetére
Nesze paraszt a válasz. Bár semelyik általam felvetett problémára nem reflektáltak érdembe. Azonosítószámot kaptam, így majd hétvégén nekiállok újból s pontokba szedve leírom nekik még1x hogy mik is itt a gondok:
Köszönjük, hogy kérdésével megkeresett bennünket.Sajnálattal értesültünk az Önt ért kellemetlenségről.
Engedje meg, hogy tájékoztassuk, hogy abban az esetben ha a szerviz a hibaleírás alapján azt állapította meg, hogy a készüléket szervizes körülmények közt tudják javítani, így szükséges a készüléket elküldeni a futárral a szervizbe. A Futár szolgáltatás igénylése után mindig felveszik a kapcsolatot ügyfeleinkkel és egyeztetnek a kiszállás időpontjáról.
Továbbá tájékoztatjuk, hogy az S7 készülékre elérhető a Prémium Assistance szolgáltatást is igényelhet hozzá. Ez előnye, hogy Önnek nem kell befáradnia márkaszervizünkbe, hanem kollégáink házhoz mennek a készülékért, és a javítás idejére cserekészüléket is biztosítanak.
Bízunk benne, hogy válaszunk hasznosnak bizonyult az Ön számára.
Továbbra is készséggel állunk szíves rendelkezésére e-mailben, a honlapunkon megtalálható online chaten, vagy pedig a díjmentesen hívható 06-80/726-7864-es ügyfélszolgálati telefonszámunkon bármely, Samsung termékekkel kapcsolatos kérdés esetén.
Tájékoztatjuk, hogy megkeresésének adtunk egy nyilvántartási számot: xxxxxxxxxxxx. A gyorsabb és hatékonyabb segítségnyújtás érdekében erre is hivatkozhat következő megkeresésünkkor.
Üdvözlettel,
Gábor Zsuzsánna
Samsung Electronics Magyar Zrt.
Ügyfélszolgálat -
-
cozmo
őstag
válasz
UfoZoli #12363 üzenetére
Így kell ezt!
Várjuk a reakciót majd talán egy hónap múlva....
Amennyiben az első évben volt a fődarab csere akkor kötelességük újra indítani a garancia időt. (Ezt már írtam) A saját garancia füzetük is tartalmazza. Azonban ha 2. évben akkor a nincs garancia újra indulás.
-
#67656192
törölt tag
válasz
UfoZoli #12056 üzenetére
Nem egy gyors menet ez a csereutalványosdi.
Felküldöm a cégnek akitől vettem az összes papírt amim van. Számla, garacia papír, csereutalvány stb (másolatot) és majd értesítenek róla, hogy mi a teendő. Nem nagyon tudják egyelőre, hogy mit kezdjenek vele.
Elvileg a vételárat vásárolhatom le, de majd eldől, hogy mi lesz ebből.Sajnos nem a MM-ban vettem mert úgy Pécsett is levásárolhatnám de így mehetek vagy levelezhetek Pestre.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
UfoZoli #11708 üzenetére
"vigasztal a teljesítmény a nagyobb képernyő"
Engem pont az zavar, hogy nincs teljesítmény és kis képernyőjű kombinációjú telefon ma a piacon. Kb csak az alfa (esetleg a z5 compact).
Én csak "normális használatra" használom a telefonom (telefonálás, fb, gmail, viber, snapchat, whatsapp, skype, böngészés, navigáció, és egy két egyéb gyenge alkalmazás/játék). Nekem kell, hogy egy kézzel tudjam kezelni a telefonom (és ez már az alfával is néha-néha kicsit nehéz). Nem akarok annyira a telefon körül forogni, hogy már 2 kéz kelljen hozzá, és pl egy táskát ne tudjak fogni a másik kezemben, mikor egy üzenetre akorok gyorsan válaszolni. Én már ráuntam a real race-re, és a hasonló hardverigényes játékokra, én csak nyugdíjasan néha tolok egy 2048-at. Engem ami legjobban zavar az alfában, az a gyenge akkumlátor, meg néha egy pirinyót lassan tölt be 1-2 dolog. Meg van egy-két kisebb hibája (4g, wifi hiba néhanapján).
Én hiszek benne, hogy kijön majd a MM, de biztos sok idő lesz (pl kb februárban) (én az s3 lte 4.4-ből indulok ki, ott is ez volt). Én csak jogosultság kezelés miatt várom a MM, mert idegesít pl, h a snapchatnek minek kell hozzáférnie a bluetooth-hoz, (és hasonlók).Amit sajnálok az alfában, hogy nem lett népszerű, az emberek nem ismerik, nem is hallottak még róla. Így cynogenmod sincs rá és semmi használható egyéb ROM.
-
Alvin_ti4200
félisten
válasz
UfoZoli #11708 üzenetére
Valóban, mintha kisebb lett volna az S7 az A5-nél (vagy nagyon max ugyanakkora). Bár a kezemben elfér mindkettő, valahogy az Alpha-hoz közelebbi méretet jobban preferálnám, mert nem nagyon böngészek a telefonon, az üzeneteket és e-maileket meg így is jól látom, viszont könnyű és egy kézzel is simán kezelni tudom, amíg mondjuk a másikban ott egy alma, amin éppen nyammogok
-
cozmo
őstag
válasz
UfoZoli #11308 üzenetére
Hát ez kezd érdekes lenni! Kezdem azt hinni, hogy egy telepített alkalmazás a ludas. No de melyik lehet?! Nekem sincs kedvem újrahúzni.
Van egy elméletem miszerint az új telefonokat el kell adni, ezért a régieket így vagy úgy de hibássá teszik. Lehet az SW frissítés (Félek a 6.0-ás droidtól,, most nyalóka van), vagy alkalmazás frissítés ami hazavág egy évekig hibátlan rendszert.
Kezdek besokalni, és veszek egy butafont. Úgyis régóta win-es tablettel járok még a budira is.ui.:A kód egy tesztmenübe juttat, semmit nem orvosol.
-
jeni
félisten
válasz
UfoZoli #11297 üzenetére
én nyerészkedtem rajta 2000Ft,mivel én még 8000Ft-t kaptam a Samsung boltban.
amúgy én a Xiaomi Powerbank 16000 külső aksit többre tartom ezért inkább eladtam a BIG aksit hátlappal,amit nem is használtam. azért mert így az Alpha BIG aksija+hátlap addig jó míg el nem romlik,vagy el nem adom az Alphát. utána ha megmarad nem jó semmire sem. a srác tudta,amúgy is utalt erre,hogy mi lesz majd ha az aksi elfárad,hogy tartalékban sem kapható külön már. -
jeni
félisten
válasz
UfoZoli #11051 üzenetére
55 felett biztosan,kérdés kinek mennyire kell a pénz?
mivel a tied tiszta forrásból van és még überelhető +1 évvel ez némileg emeli a tétet,kérdés ez kit érdekelné? ha valaki kereskedni akar vele akkor nem számít mert úgyis tovább passzolja.
a két BIG aksit meg külön is el lehet adni hátlappal együtt.
viszont én nekem szívfájdalom 50000Ft áron eladni egy ilyen telefont.u.i: ha pedig elromlik a teló és a 3. évében lehetséges,hogy ha már nem lesz Alpha teló javítás alkatrész hiányában akkor akár egy S7 telót is kaphat érte az ember.
-
Alex_x
csendes tag
válasz
UfoZoli #10918 üzenetére
Lollipop-ot tett rá (FXXU2COI3), de csak itt a helyszínen, mert előbb leklónozta a régi telefonból az IMEI-t, nem kérdeztem a régebbi szoftvert, nekem jó így.
Azt mondta, hogy amíg van cserébe új, addig nem nagyon adnak utalványt, esetleg ha többszöri csere sem segít, de azt már a Samsung-gal kell intézni és nem velük (Telemax). Kapnak szervizelésre újakat direkt erre a célra, se doboz, se semmi tartozék, üres IMEI...a matricát átragasztja a régiről. Adott egy fóliát is, mert látta, hogy volt a régin is -
zhata
senior tag
válasz
UfoZoli #9512 üzenetére
Régebben többször próbálgattam, felemás sikerrel, hol a mentéssel, hol a visszatöltéssel volt baj. Negáltam, rootoltam a telót, nem érdekel, hogy veszett a gari (Lollipop), de legalább a Titanium Backup Próval minden megy. Ettől függetlenül örülök, hogy Nálad működik.
(Bízom a telefonban, hogy nem lesz baja.) -
#67656192
törölt tag
válasz
UfoZoli #9475 üzenetére
Ujra factory reset majd alapbeállitások nélkül (tovább, tovább) miután felállt a rendszer menj a beállítások /mentés - visszaállitások/ automatikus frissítés nél pipa ki, majd az eszköz névjegyénél is vedd ki a szoftver frissítésből a pipát . Ezután adhatod meg az alapbeállitásokat, az email cimmel wifivel stb stb.
Auto frissítésnél pipa mindig ki.Nálam mindkettő gyönyörűen müködik az arab lollival. Mi a baj?
-
nrg_52
addikt
válasz
UfoZoli #9447 üzenetére
Notifikaciot elvileg ki tudod kapcsolni: alkalmazaskezeloben megkeresed a google play szolgaltatasokat es ertesitesek megjelenitese elol kiveszed a pipat. Ha mar ott vagy nezd meg adat neven hany mb-ot foglal. Ha tobb mint 800, akkor tarhelykezeles alatt egy osszes adat torlesevel probalkozz. Automatikus frissitest, ha eddig nem tetted, kapcsold ki. Er visszajelezni.
-
halig12
tag
válasz
UfoZoli #9449 üzenetére
Na közben találtam valamit.
Google Playből fel kell telepíteni a "Disable service" progit.
Elindítani, ott a System menüt választani, majd ott a Google Play Szolgáltatásokat.
Ott a nagyítóval megkeresni a SystemUpdateService-t.Katt rá, utána meg katt arra, hogy "Grant".
Aztán teló újraindít és csá Update.
Elvileg
Update:
Ahh, nem megy csak Rootolt eszközön. Most próbáltam ki.
-
halig12
tag
válasz
UfoZoli #9447 üzenetére
Ragaszd le a teló sarkát egy fekete szigszalaggal
Amúgy erre én is kíváncsi lettem volna korábban, mert nekem is megcsinálta.
Külföldi oldalakon böngésztem, de nem találtam megoldást.
Volt egy olyan, hogy kapcsoljuk Recovery menübe, majd wipe cache, mert akkor kitörli amit letöltött, majd újraindítva a telót nyomjunk a frissítésre, és hibával leáll, aztán eltűnik.
De basszus feltelepítette így is, nem tűnt el a letöltött csomag. Szóval utána telepíthettem fel újra a 4.4.4-et.
-
nrg_52
addikt
válasz
UfoZoli #7865 üzenetére
Elfogadom, az enyemek valoszinuleg mind gagyik voltak akkor.
@guest666: az elejetol tempered glass van rajta, valoban nem tennek ra az eletben megegyszer foliat. A felhejezese is sokkal konnyebb. Van spigen, de az kurva draga, az xprotector is jo allitolag, az megfizethetobb, nekem sima par dolcsis aliexpressrol rendelt van rajta, teljesen korrekt ez is, meret, kivagasok stimmelnek, erinteserzekenyseg nem romlott.
-
Atalata
tag
válasz
UfoZoli #6779 üzenetére
EZ nem teló hiba.Most én is nyomkodtam a vibert de nekem mindent betölt, végig lapoztam szinte minden beszélgetést és bejöttek a képek egyből.Semmit nem állítottam be. Én megpróbálnék egy újratelepítést, de csak a vibert. Igen így ugorhatnak az üzik.
rendszer 5.0.2 france.@Mindenki: Budapest - Pécs simán végig telóztam, egyedül az alagutaknál dobta el. Amint elindulok vidékre lövöm is ki a 4G-t. Azt vettem észre mostanság, hogy ha 3g gyengül akkor betorzul de nem vált le 2g-re. hívást bont várok felugrik és megint jó.
-
melan
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ma Az Alpha kecses fémkeretes házzal, komoly hardverrel, Cat.6-os LTE modemmel, Super AMOLED kijelzővel és ujjlenyomat-olvasóval kíván az ősz egyik nagy slágere lenni.
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Vicces képek
- gregdepo5 károsultjai
- SSD kibeszélő
- Futás, futópályák
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- További aktív témák...
- HATALMAS AKCIÓK! GARANCIA, SZÁMLA - Windows 10 11, Office 2016 2019 2021,2024, vírusírtók, VPN
- Gamer PC új 12 hónap jótállás/Áfá-s számlával!
- HPE Apollo 4200 Gen9 2U rack szerver, 1x E5-2620v4, 64GB RAM, 24x3.5" 2U-ban! ÁFA-s számla, garancia
- Lenovo Yoga Pro 9 (16IMH9) - Intel Core Ultra 9 185H, RTX 4060, 32GB, érintős ELKELT
- AKCIÓ! Asus Vivobook M1502IA 15 notebook - R5 4600H 8GB RAM 256GB SSD AMD Radeon Vega IGP WIN
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest