- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Graphics: OnePlus 13R - Üzemidőbajnok és remek képességek
- eBay-es kütyük kis pénzért
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
Új hozzászólás Aktív témák
-
UfoZoli
aktív tag
Sziasztok! Egy kérdés: hogyan lehet a theme store-ból letöltött icon pack-et működésre bírni nova launcher alatt? One Ui alatt mutatja, átváltok nova-ra berakja a gagyi gyárit.
-
UfoZoli
aktív tag
válasz
ArthurShelby #13028 üzenetére
de csak rossz helyre ment a poszt.
ahogy látom itt viszont már nem sok élet van... -
UfoZoli
aktív tag
válasz
Peetey91 #12847 üzenetére
Eredeti nagykapacítású akksi volt 2500mAh-s kapacitással.
De amellé járt eredeti hátlap is.
Csak fehér és feket színben létezett.
A telefon annyival volt vastagabb vele, hogy a kamera lencséje nem dudorodott ki.Nekem anno 3 is volt, de sikeresen túladtam rajtuk.
Utángyártott akksikkal az a legnagyobb gond, hogy a vezérlőchipjét nem ismeri fel a telefon.
Ergo nem tudod 100%-ra feltölteni, vagy 20%-os töltöttség mellett azt érzékeli hogy üres, s kikapcsol a telefon.
Az viszont no way, hogy nagyobb kapacitású akksit ugyanakkora fizikai paraméterekkel kapsz.
Ergo meggondolandó a dolog, még csak próba szinten is.Én annó Galaxy S4 minihez rendeltem. Kicsomagolás után küldtem is vissza...
-
UfoZoli
aktív tag
válasz
sludgeboyx #12670 üzenetére
O hogy a központi 80-as számon visszahívást ígértek?
Na olyan ígéretem nekem is volt 2x is. Egyszer sem hívtak. -
UfoZoli
aktív tag
válasz
sludgeboyx #12667 üzenetére
Az utolsó levél, amikor kezdtek komolyan venni: (Addig csak hitegetés volt, meg aktatologatás, meg sokszor ugyan azon dokumentumok bekérése) Érdekes módon az írt határidő után pontosan 5 perccel hívtak. Persze elnézést nem kértek egyszer sem az okozott kellemetlenségért.
Tisztelt Címzett!
Alig 2 hónap csúszással ezen észrevételeimre írt válaszukat köszönettel megkaptam.
Ezen kérdésekhez szorosan kapcsolódó ügyem vonatkozásában 2017.02.22-én írtam Önöknek utolsó levelet, melyre a mai napig nem kaptam érdemi választ, habár a 30 napos válaszadási határidő elvileg minden szolgáltató cégre vonatkozna...
Ügyem vonatkozásában kétszer kerestem Önöket telefonon is ezen dátum óta, érdemi választ akkor sem kaptam, csak hitegetést, hogy visszahívnak.
Ezen visszahívás egyszer sem történt meg az Önök részéről. Ennyit a prémium szolgáltatásról, meg az ügyfélkezelésről.....
Sajnos ha a kifárasztásra játszanak velem nagyon rossz lóra tettek.Így ha ügyemet nem sikerül lezárni az általam vázolt formában záros határidőn belül - 2017.04.03. 12 óráig - kénytelen leszek azt jogi útra terelni. (Nem megvalósult szolgáltatás, nem fizetés címén - szabadon választható - a szolgáltatásról részemre számlát kiállító vállalkozással szemben, vagyis a Samsung Electronics Magyar Zrt.-vel szemben.)
Mégiscsak nonszesznek gondolnám, hogy válaszra se méltatják a kedves ügyfelet s újabbnál-újabb már egyszer elküldött dokumentumokat kérnek be tőle, holott azokat már egyszer bekérték az adott ügy vonatkozásában mely könnyen beazonosítható, Önök által adott nyilvántartási számmal is rendelkezik.Ezen fentebb hivatkozott ügy nyilvántartási száma pedig a következő: xxxxxxxxxxxxx
Köszönettel,
Szabó Zoltán -
UfoZoli
aktív tag
Én balga módon megvettem, miután a másfél éves telefont homegomb hibával elsőre cserélték.
A cseretelefon 3 hónap után alaplap hibával megmakkant. Azt akkor javították. Elmondásuk szerint a végső teszten a telefon megfelelt, mégis 3 percenként indult újra.
Nem kevés asztalcsapkodás kellett mire elismerték hogy tényleg szar lett a javítás, s csereutalványt adtak.
Persze végig én voltam hülyének nézve, s nekem kellett bizonygatnom, holott minden alkalommal a szervizes is látta, tapasztalta a hibát, csak hát a tesztjük szerint nem volt hiba.
Természetesen első körben a 3. éves garancia vételárát nem írták jóvá.
2 hónapos levelezésembe, s perrel való fenyegetőzés után voltak hajlandóak elfogadni a kérelmemet egy olyan szolgáltatás vonatkozásában ami elvileg még a mai napig sem kezdődött meg, de én már kifizettem érte az összeget. Egy olyan telefonra ami lassan 3 hónapja nincs a tulajdonomban.
Úgyhogy 3. éves garanciával óvatosan.
Max a 2 éves garancia lejárta előtt 1 héttel. -
UfoZoli
aktív tag
válasz
bozsozso #12542 üzenetére
Én egy időben párhuzamosan használtam az Alpha-t egy sony xperia z3 compact-al. A menürendszerét szokni kellett, de tudásban és sebbességben odavert az alpha-nak. Méret pedig ugyan az volt.
Pörgös kis telefon volt, de azt már azt hiszem nem lehet kapni. Abból kiindulva a Z5 compact-al nem foghatsz melé, bár nem tudom mennyire vagy Samsung fan. -
UfoZoli
aktív tag
válasz
varjasz #12493 üzenetére
A csereutalvány csak az eredeti számlával együtt érvényes, ergo csak a vásárlás helyén beváltható.
De jogodban áll a vételár készpénzben történő visszakérése is, feltéve hogy a bolt nem szűnt meg.
Az enyém szerencsére még müxik, de mivel kicsit el vannak szállva az árakkal így készpénz lesz. (Samsung Westend, még az original Samsung store-oknál is majd egy 10-es drágábbak a telók)
bár lehet megjágyszom velük, hogy bemegyek elmondom mit szeretnék - Samsung Galaxy S7 rosegold-ba az asszonynak, de csak 190-et adnék érte.
Aztán ha kirhögnek, akkor előveszem az utalványt, s közlöm hogy akkor kérem vissza a 141 ezer forintomat deákokban.
Ki tudja, lehet hogy belemennek, mintsem hogy ők hajtsák be a lóvét a Samsung-on. -
UfoZoli
aktív tag
Na gyerekek!
Csereutalvány a kézben, most még megy a hadakozás, hogy a 3. évre befizetett prémium gari vételárát megkapjam, vagy átruházhassam, másik nevem alá regisztrált készülékre.Viszont, soha vissza nem térő kiárusítást tartanék Samsung Galaxy Alpha gyári kiegészítőkből.
Megkérnék mindenkit, hogy ha valami érdekes lehet akkor privátban jelentkezzen, mert sajna ezt a fórumot már nem fogom rendszeresen olvasni, hiszen okafogyottá vált.Nos a cuccok a következők:
Összesen 3 darab Samsung gyári fólia. (Fólia és nem üveg!) Mivel egy dobozban két darab van, ezért egy bontatlan doboz és egy félig üres doboz van.Csak egyben eladó összesen 4000 forint + postaköltségért. Hozzá grátiszban adok ebay-ről, amazon-ról rendelt egyéb utángyártott fóliákat is egy valaggal.
Spigen Neo Hybrid Satin Silver tok [link]
Egy bontatlan, egyszer nem használt ==> 5 ezer forint+ postaköltség (Gyári big akksival és hozzá való hátlappal is használható, kivágások a helyükön van. Első naptól kezdve ilyen kombóban használtam.)Ugyan ez a tok használtan hibátlan és karcmentes állapotban: 2000 forint +postaköltség
Mindkét tokhoz adom az eredeti spigen csomagolást is (Kemény plexi nagyon baba
)
S akkor a lényeg: két eredeti gyári bigaksi pak, hozzávaló fehér hátlappal, eredeti Samsung csomagolásban.
Darabja 10.000 forint + postaköltség [link]Eredeti, gyári big aksi hozzá való fekete hátlappal (karmentes, mert a fenti tokban volt a telefon) Az akksi kb a másfél év során 500 töltési cikluson van túl. Én az utolsó pillanatig nem tapasztaltam kapacitáscsökkenést. Mivel ez ritkaság ezért ennek az ára így 6000 forint volna plusz postaköltség. [link]
Sajnos az akkumulátorok vonatkozásában arról nem tudok nyilatkozni, hogy NFC képes-e mert soha nem használtam, de ha szükséges akkor pontos típusszámot tudok mondani. (Feltételezhetően mivel gyári tartozék, s fénykorában is ritkaság volt, így van benne az is.)
Ha a fekete hátlapos big aksi mellé veszel egy fehér aksipakkot is, akkor a kettőnek az ára 15.000 forint plusz postaköltség.Nem állt szándékomban off-olni a topikot, így megkérném a topicgazdát a hozzászólást ne törölje.
Úgy gondolom ez a megfelelő fórum az adott készülékek eredeti tartozékainak meghirdetésére.
Ha mégsem, akkor kérlek jelezd, hol tudnám áruba bocsátani a fenti dolgokat.Ufozoli jobbra el...
Lehet még vissza-vissza fogok nézni, s ha szükséges szakmai kérdésekben is tudásomhoz mérten megpróbálok segíteni a telefon használatának vonatkozásában.
-
UfoZoli
aktív tag
válasz
varjasz #12473 üzenetére
Ooooo!
Csak azok vannak!
Samsung Magyarország válasza, hogy küldjem be ismét a Telemax-ba bevizsgálásra.
Akik basztak időpontot egyeztetni velem az email-es bejelentésemet követően.
Jeleztem Samsungéknak, hogy ettől teljes mértékben elzárkozóm, mert nem járulok hozzá hogy a telefonomat egy ilyen kókler bandának ismételten beszolgáltassam, s ki tudja hogy bevizsgálás címén ismételten mit fognak kicserélni benne/rajta.
Mivel viszont Budapesten dolgozok, s csak pár utcányira a Váci úti Prémium ponttól, így bevittem oda, s kértem a szervizvezető kollégát.
Aki nagyon készséges volt, tartottam bemutatót is a telefon képességeinek vonatkozásában két gyári akkumulátorral is, megállapította hogy a hibajelenség fennáll, s bevette a telefont bevizsgálásra, aminek eredményét Ő is, tőlem függetlenül megküldi a Samsung Magyarországnak.
Ami a legfurább: hivatkozott egység tényleg Samsung Márkaszerviz, de a prémium garanciát, meg a házhozjövős dolgot csak és kizárólag a Telemax végzi. Ergo ide csak személyesen vihető be a telefon szervizelésre, de ők helyben javítják, s nem küldik tovább a Telemaxnak.
De azért miután elmondtam a szervizesnek a telefon teljes történetét, s hogy hogy áll a dolog, kikerekedett a szeme.
Mondván pl, hogy amikor telefoncsere van garnaciába az édes kevés hogy imei matricát átragasztanak, mert arról kéne kapni egy hivatalos jegyzőkönyvet is.
Illetve azt is látta hogy milyen barbár/kókler módon szedték szét a cseretlefont alaplap csere címén.
Ő tudta hogy mit kell nézni, nekem fel se tűnt.Samsung Magyarország pedig tovább pattog, hogy igenis a Telemax-hoz vigyem újbóli bevizsgálásra....
Hát nem fogom!
Itt tartunk jelenleg, de már szeretnék a végére érni.
Bár itt a Váci úton a szervizes elég közlékeny volt, s azt mondta ismerve a teljes story-t - hogy ez már egy cseretelefon, ami már alaplap cserén is átesett nagy valószínűséggel utalványt fogok kapni, amit kötelesek a vásárlás helyén készpénzben visszaadni, ha úgy szeretném. Remélhetőleg megszabadulok tőlük egy életre és 140 ezer forintból olyan tényleg high end telefont veszek asszonynak 2017-ben ami nem Lollipop-ot fog futtatni, s nem a TMX szervizeli. -
UfoZoli
aktív tag
Hát konkrétan úgy áll a dolog, hogy a szerviz az általam soha nem használt akksira mondta azt hogy hibás, mivel ők nem tudhatták, hogy a megvásárlás napjától a big akksival használtam.
Természetesen azzal is produkálja az újraindulást, kikapcsolást.
Jeleztem a TMX-nek akik arrogánsan csak annyit írtak vissza, hogy a végteszten a készülék hibátlanul megfelelt. De még van szintén két gyári akksim, ami soha nem volt használva.
Jelnleg a Smasung Magyarországnál van az ügy, s már egyetlen opcióként csak az azonnal csereutalványt ajánlottam fel, mint elfogadható lezárás.
Most mérlegelnek és gondolkodnak.
De láttam hogy z Örsön elvileg van helyben Samsung szerviz.
Bár kiesik, de lehet hogy hétvégén ott is teszek egy próbát. -
UfoZoli
aktív tag
TMX-nek lehet olyan eszköze amivel tudják vizsgálni az akkumulátorok töltési ciklusának a számát?
Még mindig b@szakodnak velem, hogy a készülék hibátlan, s hogy az általam soha nem használt akkumulátor a hibás. Milyen jó hogy még van otthon kettő darab bontatlan.
Ergo ha azzal is produkálja a hibát s be tudják ott előttem mérni a töltési ciklusok számát akkor ők b@sztak rá, s bizonyítani is tudom -
UfoZoli
aktív tag
Újabb prémium szerviz tapasztalat:
Tegnap hív a csaj hogy a csütörtökön kiküldött postafutár hétfő reggel üres csomaggal érkezett meg. ennyit a gyorsaságról (Posta futár szombaton is dolgozik, valamint a szerviz is nyitva van szombaton.) Eddig a no komment kategória...
De most jön a fuckyoub@szdmeg...
Felhív a csaj, hogy miért üres a küldemény.
Mondom talán azért mert kaptam értesítést, hogy mikor jönne a futár, s az email-ben lévő telefonszámot felhívva jelezni kívántam, hogy személyesen vinném be a készüléket. Terike felvette a nevem, telefonszámom, valamint a gondom, s visszahívást ígért. Persze ez a mai napig nem történt meg....
Hát mondom ezért üres a csomag.
Erre közli a csaj hogy a TMX-es szervizből küldött mail, s az abban lévő telefonszám a futárlemondás, vagy cím változás miatt nem náluk csöng ki, hanem a Samsungnál...
Kérdem én: a szerviz a maga nevében miért küld olyan email-t amiben nem a hozzájuk tartozó telefonszám szerepel???
Na itt ledobtam az ékszíjat. Persze a teloról semmi hír péntek óta, mikor hívtak, hogy a kereten és a kijelzőn kívül mindent cseréltek benne. Persze a helyszínen kipróbálva 3 perc alatt vagy 5x indult újra.
Úgy érzem ez egy szép szerelem csúnya vége, legalábbis ezzel a telefonnal...
(Nem kell valakinek, eladó: még 14 hónap prémium garanciával 2 Spigen Neo Hybrid tokkal, összesen 3 gyári big akksival amiből 2 nem volt használva, csak szinten tartva, 1 fekete és 2 fehér hozzá való hátlappal, valamint 3 darab gyári fóliával, ja és ha minden jól megy már megint mindent ki fognak rajta cserélni) -
UfoZoli
aktív tag
Samsung szerviz level GODLIKE...
Cirka 27 órával azután hogy leadtam személyesen a telefont jött a mail hogy elkészült, átvehető.
A kereten és a képernyőn kívül mindent cseréltek. Alaplap, usb, home gomb.
Öröm és bodosság. Egészen addig amíg át nem veszem s főmenüben való lapozgatás után ki nem kapcsol magától.
Mondom ez így nem frankó. Még jó hogy 5 percen belül még 3x eljátszotta a szervizes kezében.
Mondom akkor most játszunk olyat, hogy a telefont futár hozta be, s ti megcsináljátok, szarrá tesztelitek, s majd futár fogja kihozni, oda ahova én kérem, s természetesen most ezt így nem vinném el.
Aszongya ezt a futáros dolgot egyeztetnie kell a főnökével. Mondom nekem is, mert az enyém meg azt nem nézi jó szemmel hogy naponta ide járok hozzátok...
De nem alap hogy ha valamit megcsinálsz akkor szétteszteled?
mert az ugye megvan hogy a prémium házhoz jövős csak akkor müxik ha jön is érte. Mert olyan nincs hogy te beviszed, s javítás után kiszállítást kérsz. -
UfoZoli
aktív tag
válasz
Rover623 #12394 üzenetére
Az jogos, tudom ez nem itt dől el.
Csak amikor be lett harangozva a teló a franc se gondolta hogy nagy kegyesen 1 darab főverzió frissítést fogunk kapni.
Ezt hívják szoftveres terméktámogatásnak, ami ennek fényében 2 évet sem élt a bemutatástól számítva.
Soha nem volt almás termékem, nem is vágyom rá, de ott nem így működnek a dolgok. Igaz minden egyes iOS úgy van megcsinálva, ha nem a legújabb telóra rakod, akkor a felhasználói élmény jelentősen romlik, azért hogy az új megvásárlására ösztönözzön.
Nem tudom mi lenne a legjobb megoldás, de biztos nem ez. -
UfoZoli
aktív tag
Prémium szerviz elvileg ha be van regisztrálva a telefon 2 évig jár a vásárlás napjától az ország bármely pontján.
Elvileg szervizes megy érte, javítás után pedig viszi vissza.
bár az utóbbi időben inkább Magyar Posta futárt küldenek maguk helyett.
viszont mindkét út gyorsabb ha kihagyod belőle a telenort.
elvileg van még nekik elfekvőben, s ha telefonon megkérdik milyen színű, nagy eséllyel rögtön csere lesz. Sa szervizes viszi az "új" telefont.
Ha pedig orbitális szerencséd van akkor a vételárnak megfelelő csereutalványt kapsz.
Annak beváltásáról és felhasználhatóságáról viszont érdemben nem tudok nyilatkozni. -
UfoZoli
aktív tag
válasz
UfoZoli #12370 üzenetére
Samsung saga level 99:
Tisztelet Samsung Ügyfélszolgálat!
Eredeti megkeresésemre (nyilvántartási szám: xxxxxxxxxxx) küldött válaszukat köszönettel megkaptam.
Ugyanakkor azt elolvasva, azzal kellett szembesülnöm, hogy az általam feltett kérdésekre és észrevételekre érdemben nem kaptam választ.
Akkor nekifutnék még egyszer, tételesen pontokba szedve, kiegészítve az aktuális problémám legfrissebb fejleményeivel.
1. Hogy lehetséges az, hogy a Galaxy Alpha típusú készülék 2014-es őszi piacradobásakor a Samsung telefonok csúcsát képezte, mégis a szoftveres terméktámogatás vonatkozásában 1 darab főverzió frissítés történt, az is csak jelentős késéssel? (KitKat-ről Lollipopra. Jelenleg pedig a Marshmallow utáni Nougat korszakban kezdünk átlépni.) A telefon megjelenési dátuma a Galaxy S5 és S6 készülékek közé tehető. Illetve az árcédulája is a két termék közé pozícionálta azt. Valamint az akkori iPhone versenytársának, meg flagship killernek volt titulálva.
2. Fent nevezett termék esetében hogy lehetséges az, hogy a prémium házhoz jövős garancia csak akkor jár, ha rögtön cserekészüléket hoz a szervizes kolléga, vagy úgy gondolja, hogy a helyszínen tudja azt javítani? Miért vagyok én köteles egy 140 ezer forintos telefont a Magyar Postára bízni a szervizbe való beszállítás vonatkozásában, mikor heti szinten van tele a sajtó a Magyar Postával kapcsolatos kifogásokkal? (Egy láncra fűzhető lyukas fakockát nem bíznék rájuk, nem hogy egy 140 ezer forintos telefont.)
3. Egy mobiltelefon esetében mi számít fődarab cserének? Feltételezem, ha a hátlap illetve az akkumulátor nem kerül cserélésre, de maga az egész telefon előbb említett tartozékok nélkül igen, akkor azt azért nyugodtan nevezhetjük fődarab cserének. A jelenleg hatályos törvények értelmében tartós fogyasztási cikkek esetében fődarab cserét követően a garancia időtartama újból kezdődik. Korábban vázolt esetben ez mégsem így történt. Akkor hogy is van ez? Önök törvénysértést követnek el azáltal, hogy nem a hatályos törvények szerint járnak el, megkárosítva ez által a vásárlókat?
4. Úgy adódott, hogy a problémás 2016. novemberében cserélt telefont személyesen vittem be a TMX-hez a budaörsi központjukba. Közölték, ha a gyári fólia sérül, vagy eltávolításra kerül akkor így jártam. Vegyek másikat ahol tudok, vagy találok. Hát ez nem így működik. Közölték tovább azt is, hogy mivel személyesen vittem be a készüléket javításra, így annak elkészülte után személyesen kell érte befáradnom, mert a prémium garancia ebben az esetben nem vonatkozik a javítást követő „kiszállításra”. Tényleg ez a prémium garancia? Illetve a szervizlap esetében a kolléganő kérdés nélkül jelölte, hogy nem tartok igényt cseretelefonra. Ezen események semmiképpen sem mondatják velem azt, hogy prémium szintű garanciakezelésben van részem. De még hagyományosnak is csak kis jóindulattal nevezném. Ezen mentalitás egy szürkeimportos telefonokkal foglalkozó sufni GSM bolthoz talán méltóak, de nem egy prémium garanciát hirdető nagyvállalathoz. Azt már meg sem említem, hogy élő ember által telefonon felvett adataimat követően soha nem történik meg a visszahívás megnevezett szervizpartnerük részéről.
5. Jelenleg egy Samsung S7-es telefonnal rendelkezem, ami szintén a prémium házhoz jövős garanciával rendelkező termékek körét képezi. Köszönöm, hogy eredeti válaszukban ezt is jelezték, de maximálisan tisztában vagyok vele, mint ahogy azt eredeti levelemben is írtam. Kérdésem, hogy cirka 1-1,5 év múlva mikor az aktuális csúcskészülékük mondjuk a Samsung Galaxy S9 lesz, majd akkor is ilyen hozzáállásra számíthatok a prémium garancia vonatkozásában?Megköszönném, hogyha válaszukban a fenti pontokban szedett kérdésekre érdemi választ tudnának nyújtani. A hármas és négyes pontok esetében pedig részletesen is kifejtenék azt!
Úgy gondolom eredeti levelem is világos és tiszta volt a felvázolt problémák vonatkozásában, így kíméljük meg egymást, hogy üres marketingfrázisokkal elégítsék ki tudásszomjam.Köszönettel,
Budapest 2017.01.27.
-
UfoZoli
aktív tag
válasz
RangerFox #12376 üzenetére
Hát sajnos ezen telefonnal kapcsolatban cirka 26 hónappal a bemutatása után ilyen tapasztalatok vannak...
Mivé lenne a világ ha mindenki elhallgatná a hibákat. Ez nem a tv2. Itt a rossz is felszínre kerül, mind a készülékkel mind pedig a Samsung és annak szervizpartnerének vonatkozásában.
Fájó, mert a formavilága és kompaktsága még a mai napig jobban tetszik mint az utódénak, ami egy S7-es.
Az pedig kifejezetten szomorú, hogy bemutatásakor az akkori S5 fölé lett pozicionálva S6 csak fél évre rá jelent meg. Ergó két év múlva a mostani S7-eket is ugyan ilyen stílusba fogják kezelni.
Nagyon sokan ezt a telót 140-160 ezerért vették, mert hittek a hangzatos frázisoknak.
Azóta a Samsung a szériát kinyírta, helyette behozta a fapados A szériát. Terméktámogatás nincs főverzió frissítés megállt 1 azaz 1 darabnál.
Ez a szomorú, persze ha Andy Vajna tv-je kommunikálná akkor ebből is lehetne sikerstory-t kovácsolni, de lássuk be ez nagyon nem az.Nem volt szándékomban politikai vonulatot behozni a fórumra de jobb nem jutott eszembe....
-
UfoZoli
aktív tag
válasz
UfoZoli #12363 üzenetére
Nesze paraszt a válasz. Bár semelyik általam felvetett problémára nem reflektáltak érdembe. Azonosítószámot kaptam, így majd hétvégén nekiállok újból s pontokba szedve leírom nekik még1x hogy mik is itt a gondok:
Köszönjük, hogy kérdésével megkeresett bennünket.Sajnálattal értesültünk az Önt ért kellemetlenségről.
Engedje meg, hogy tájékoztassuk, hogy abban az esetben ha a szerviz a hibaleírás alapján azt állapította meg, hogy a készüléket szervizes körülmények közt tudják javítani, így szükséges a készüléket elküldeni a futárral a szervizbe. A Futár szolgáltatás igénylése után mindig felveszik a kapcsolatot ügyfeleinkkel és egyeztetnek a kiszállás időpontjáról.
Továbbá tájékoztatjuk, hogy az S7 készülékre elérhető a Prémium Assistance szolgáltatást is igényelhet hozzá. Ez előnye, hogy Önnek nem kell befáradnia márkaszervizünkbe, hanem kollégáink házhoz mennek a készülékért, és a javítás idejére cserekészüléket is biztosítanak.
Bízunk benne, hogy válaszunk hasznosnak bizonyult az Ön számára.
Továbbra is készséggel állunk szíves rendelkezésére e-mailben, a honlapunkon megtalálható online chaten, vagy pedig a díjmentesen hívható 06-80/726-7864-es ügyfélszolgálati telefonszámunkon bármely, Samsung termékekkel kapcsolatos kérdés esetén.
Tájékoztatjuk, hogy megkeresésének adtunk egy nyilvántartási számot: xxxxxxxxxxxx. A gyorsabb és hatékonyabb segítségnyújtás érdekében erre is hivatkozhat következő megkeresésünkkor.
Üdvözlettel,
Gábor Zsuzsánna
Samsung Electronics Magyar Zrt.
Ügyfélszolgálat -
UfoZoli
aktív tag
Na, ma ez a levél ment a Samsung Magyarországnak:
Sok bizodalmam nincs benne, de akkor is, miez már???Tisztelt Címzett!
Szűk családom az elmúlt évek során több mint 800 ezer forint értékben vásárolt eddig Samsung termékeket (laptop, tablet, mobiltelefonok). Ezen termékeket maximális megelégedéssel használjuk mind a mai napig. Mondhatnánk, hogy márkahűek vagyunk.
Ugyanakkor szeretném jelezni, hogy szerződéses szervizpartnerük (TMX Mobile Solution Szerviz Kft.) hozzáállása igencsak nem helyénvaló az utóbbi időben. Hogy miért is írom ezt?
Az eset röviden: 2015 áprilisában vettem az egyik Samsung store-ban egy gyárilag független Samsung Galaxy Alpha típusú készüléket. A készülék megjelenése pillanatában 2014 őszén a Samsung Galaxy S5-el egy szintre volt pozicionálva, ha nem följebb. Vagyis egy igencsak nagy tudású, és ennek megfelelően magas árú készülékről beszélünk. (A szoftveres terméktámogatás elmaradására, s annak hiányára nem térnék ki, hiszen arra Önöknek nincs ráhatásuk, ugyanakkor egy a megjelenése pillanatában „flagship killernek” titulált telefon esetében 2017-ben a Lollipop rendszer eléggé idejét múlt.) A készülék online regisztrációját követően, pedig mint minden Samsung mobiltelefon esetében 1+1 év garancia jár. Mivel a készülék prémium terméknek lett pozicionálva házon belül, így a kiterjesztett garancia teljes időtartama alatt igényelhetném a prémium házhoz jövős szerviz és assitance szolgáltatást. (Megjegyzem mivel a telefon ára a vásárlás pillanatában egy közepes tudású laptop áráéval vetekedett, ez azért teljesen normális, s nem egyedülálló a piacon.) Mindazonáltal egy kedves gesztus és ezért is választottam ezt a márkát, s kifejezetten ezt a típust.2016 novemberében úgy esett, hogy harverhiba (home gomb nem érzékelte a fizikai lenyomást) miatt igényelnem kellett a helyszíni szervizszolgáltatást a fent jelzett termék vonatkozásában. Szervizes kolléga a megbeszélt időben meg is jelent, s mondván hogy a hardverhiba nem javítható, rögtön cserélte a készüléket. (Hátlapot, akkumulátort és egyéb tartozékot nem. Még az eredeti gyári fólia helyett sem kaptam másikat.) A legérdekesebb az volt, hogy ez azért egy telefon esetében nevezhető fődarab cserének ,ugyanakkor a garancia időtartama nem kezdődött előről elölről. Ez azért eléggé aggályos, hiszen szembemegy a jelenleg hatályos Fogyasztóvédelmi törvényekkel.
Sebaj, gondoltam veszek gyári fóliát, ha találok, s mivel lehetőségem volt, vásároltam az online felületükön egy 3. évre vonatkozó prémium garancia szolgáltatást, potom 13.990 forintért.
Nos, a cseretelefon, mely elvileg új volt, két hónap után megadta magát egy felhasználói kikapcsolást követően. Bekapcsolni nem lehet, töltést nem vesz, pc nem ismeri fel. Megesik az ilyen, bár azért lássuk be elég kellemetlen egy két hónapos telefontól az ilyen, főleg hogy az ember nem csinál napi szintű mentést a dolgairól.
Hívtam ismételten a prémium házhoz jövős szervizt, hogy mi a helyzet. Közölték, hogy nem jönnek a készülékért majd küldenek Magyar Posta gyorsfutárt. (Megjegyzem nem egy borsodi zsákfaluba kértem a szervizes kollégát, hanem budapesti címre. De ha az előbbi esetről volna szó akkor is kötelességük lenne nekik felvenni a telefont és bevinni a szervizbe.) A prémium garanciának pont ez volna a lényege. Ezt a felárat fizettem meg a termék megvásárlásakor, valamint a kifizetett 3. éves garancia esetében is.
Arról nem is beszélek, hogy mivel úgy jött ki a lépés, hogy Budaörsön lesz dolgom így módomban áll személyesen is bevinni a telefont a szerviz központjába.
Több fórum bejegyzés igazolja, hogy mostanában ez a bevett szokás szervizpartnerüknél, a futár csak több napos késéssel jelenik meg átvenni a telefont.
(pl: https://mobilarena.hu/tema/re_samsung_galaxy_alpha_valoban_egy_karakter/friss.html
utolsó pár száz bejegyzésben nem 1-2 ilyen kifogás olvasható)
Telefonos visszahívást kérve többször volt rá példa, hogy „elfelejtettek” visszahívni, hiába adtam meg a nevem és telefonszámomat is helyesen. Ezt a szervizszolgáltatást semmiképp sem nevezném prémiumnak.Jelenleg szintén egy 2 éves prémium garanciával rendelkező S7-es készüléket használok, ami a Note 7-es készülék fiaskója után nyugodtan nevezhető a Samsung telefonok jelenlegi csúcsának. Kérdésem, hogy 1-1,5 év múlva, ha esetlegesen szükségem lesz a szervizszolgáltatás igénybevételére akkor is ilyen elbánásra számíthatok?
Kérem, jelezzék, ha így van! Nincs ezzel semmi gond. Hála istennek a kapitalizmus, s a fogyasztói társadalomra való berendezkedés megadja a lehetőséget arra, hogy az ember bármilyen más gyártó termékét is megvásárolja. (Máshol is el tudom költeni a levelem elején megjelölt nem kis összeget.)Kérem továbbá szíves tájékoztatásukat, hogy milyen jogorvoslati formával élhetek a szervizpartnerük nem szerződésszerű teljesítése végett!
Tisztelettel és köszönettel,
Budapest, 2017.01.25.
-
UfoZoli
aktív tag
Kötschög szarszung de már tényleg!
A novemberben kapott null kilométeres készülék 2 hónap után beszart. se kép, se hang. Megrendelem a házhozjövős szervizt, erre Pirike közli, hogy a Posta futár fog jönni a telóért.
Én balfasz meg megvettem a 3. évet is prémium gariba 14 ezer pénzért.
Ez miez már??? Ráadásul Budapesten lett volna a felvételi cím, de csütörtökön Budaörsön lesz dolgom, lehet hogy egy féltéglára kötözve fogom személyesen bevinni nekik. -
UfoZoli
aktív tag
Úgy érzem fájó szívvel, de el kell engednem ezt a telefont.
Történt ugyanis hogy novemberben home gomb hibával hívtam házhoz jövöst.
Kaptam egy null kilométeres telot. Ezen felbuzdulva rakat pénzért felhajtottam gyári fóliát, s befizettem plusz egy év prémium garit 14 ezer pénzért.
S asszonynak előbb jött a Jézuska.
Erre egy user kikapcsolást követően a telefon nem vesz töltést, bekapcsolni nem lehet, pc nem ismeri fel.
Több gyári samu töltővel és több gyári akksival is ez a helyzet.
Vagyis van egy faszán belakott pöpec 2 hónapos telo amit nem lehet bekapcsolni.
Ergo hívhatom megint a prémium garit. De majd megmondom nekik, hogy már csak csereutalványt küldjenek.
140 ezer pénzért samsung storeba majd veszek asszonynak egy s6-ot vagy egy A5 2017-et.
De ez így siralmas.... -
UfoZoli
aktív tag
Ha van regisztrált prémium garid, akkor köteles a szervízes érte jönni Magyarországon belül bárhova...
A készülék sajna a Samsung supportja miatt elég elhanyagolt gyermek, de még mindig jobb vétel mint az akkor ifos volt. Amire 1 év gari van.
Most meg a pénzednél leszel, vagy kapsz egy új készüléket.
Igaza agarancia nem kezdődik nulláról, de 3. év garit, ha a két év nem járt le még vehetsz. -
UfoZoli
aktív tag
a 2017-esbe viszont már 3gb, s van ip68-as védelme 3000res akksija formavilága pedig eléggé hajaz az s7-re.
Jelnleg 6.0-ás droid van rajta, s biztos meg fogja kapni a 7est is.
Bár mondjuk én s7re cserltem az Alpha-t s nem bántam meg, bár a nagyobb méretet és nehezebb súlyt még így 4 hónap során se sikerült megszokni.
Kárpótol a gyorsaság, a tudás, s hogy 2 napot simán kibír töltés nélkül. -
UfoZoli
aktív tag
válasz
ArthurShelby #12207 üzenetére
Ha jól emlékszem rádugta a gépre, de a gari papírra felvezette a cserét, viszont a gari nem indult újra, így kénytelen voltam 14 ezerért befizetni egy 3. év garira is, aztán odaadtam asszonynak hogy használja okosan hogy másfél alatt beszarjon még egyszer s kapjak majd utalványt
Másfél év múlva az a 140 ezer forint csak jó lesz egy új telora....
Faszi azzal kezdte hogy ez a home gomb dolog ismert típushiba a telonál, bár ami furcsa volt hogy másoknál az ujjlenyomat olvasó adta meg magát. Igaz én azt nem használtam, csak kipróbáltam, s az mindvégig működött is. -
UfoZoli
aktív tag
válasz
RangerFox #12014 üzenetére
Home gomb gyenge és sokadig érzékelése miatt házhozjövős szervízt kértem két hete.
Tudnak a hibáról, ennyit tud ez a konstrukció.
Knox-ot se nézett azonali csere lett a vége.
3. évre igényelt extra garival még másfél év garim lesz az új telóra.
Akkor meg majd kapok egy 140 ezres vásárlási utalványt -
UfoZoli
aktív tag
válasz
ArthurShelby #11907 üzenetére
Sajna már el is kelt...
-
UfoZoli
aktív tag
Na ma volt nálam is prémium házhozjövős gari.
(Homegomb hiba miatt)
Full csere lett a vége még a knox-ot sem nézte.
Esetleg valakit nem érdekel a teló?
Null perces még fóliás, fekete
Neo spigen satin silver hybrid tokkal, 3 gyári big aksival amiből kettő fehér hátlapos és még soha nem volt használva illetve egy harmadik használt gyári big aksi fekete hátlappal.
2017.04.-ig gyári gari igény esetén plusz pénzért 1 év plusz vásárolható. -
UfoZoli
aktív tag
válasz
ArthurShelby #11849 üzenetére
annyival lesz vastagabb a telo hogy a hátsó optika nem türemkedik ki vagyis nem billeg az asztalon mert sima lesz a hátulja.
Tény az említett tok picit a kamera környékén eláll, de rámegy körbe a telora -
UfoZoli
aktív tag
válasz
ArthurShelby #11844 üzenetére
Az akksi fekete
De a hozzá való gyári hátlap fehér, s még mindig eladó
Spigen neo hybrid tok rámegy, s minden kivágás a helyén van, ergó nem látszik milyen hátlap van alatta -
UfoZoli
aktív tag
A prémium házhozjövő gari esetében mikor megigénylem az online felületen akkor kapok az igényélésről email-t?
Azt tudom hogy 2 nap míg telefonon megkeresnek, ami elvileg ma jár le, de nem kaptam semmi visszaigazolást a bejelentésemről. -
UfoZoli
aktív tag
Gyerekek!
Nekem még mindig van eladóba egyszer nem használt gyári biggaksi, fehér hátlappal.
Csak a szinten tartás végett volt 1x-2x feltöltve.
Papírt tudok adni hozzá, de garancia nincs már rajta.
Igaz az ára picit húzós, de beszer áron plusz postaköltség vihető (13 ezer plusz postaköltség)Nem akarok senkit rábeszélni, de batteryupgrade-ről anno én is rendeltem egy extended battery-t még az S4 minihez. Buktam is az oda-vissza postaköltséget. (Csak 85%-ig töltötte fel, s merült mint a féltégla, ergo szarabb volt mint a gyári kisebb kapacitású akksi. Rendelés előtt leveleztem is velük, hogy a telefon rendszere fel fogja-e ismerni, s látni fogja-e a nagy akksit figyelembe véve, hogy a telo nem root-olt.
A válasz az volt hogy igen. Én meg elhittem...) -
UfoZoli
aktív tag
válasz
nrg_52 #11715 üzenetére
Nem tudom hogy a z4c z5 c milyen lett, de lehet hogy gáz ide ilyet írni, de ugyan azokkal a telepített appokkal a z3c talán egy hangyaf@sznyit pörgősebb volt az alpha mellett. Igaz azon 5-ös droid volt, alpha-n meg megmaradtam az utolsó KitKat-nél.
s tény a külcsiny tényleg nem valami ütös -
UfoZoli
aktív tag
Tényleg egyedi az alpha, s még mindig a legszebb telefonnak tartom, annak ellenére is hogy neo hybrid spigen tokban használtam végig. Az akksi tényleg nem a legbikább de én az első naptól kezdve gyári bigakksival toltam. Úgy egy napot azért simán kibírt, ha éppen nem ragadt be neki semmi.
anno régen használtam párhuzamosan sony z3c-vel. Ha nem kell a legújabb cucc, de tényleg fontos azért a méret akkor tényleg ezt a z compact vonalat tudom ajánlani, bár a sony menürendszere, klaviatúrája nekem nagyon nem jött be. Az is szép volt, s nagy előnye hogy volt benne fm rádió illetve sd support. Valamint a fényképezőgépe is jobb volt. Igaz a kijelző a samsung után/mellett kicsit fakóbb volt, de annak is nagyon szép képe volt.
Ja és ott azért android verzió szempontjából jobb a support mint a a samsungnál.
A vízállóságát nem próbáltam, de az elvileg azt is tudta.
Ami még nagy feauter volt az a mágneses töltés, ami ment tokon keresztül is. Mivel a vízállóság miatt az usb csati egy zárt ajtóka mögött van, s ha rendes tokod volt rá akkor macerás volt a töltés azon keresztül, mert a tokot mindig le kellett szedni. -
UfoZoli
aktív tag
válasz
Alvin_ti4200 #11710 üzenetére
Hát akkor szerintem 5 col alatti teloban gondolkodj.
Metron állva még a kisebb S7-et is félve veszem elő egykezes nyomkodáshoz.
Nem egy tér-idő ugrás de 4,7 és 5 col között már érezhető különbség van.
S az A5 még az S7nél is kb egy centivel magasabb. -
UfoZoli
aktív tag
válasz
Alvin_ti4200 #11706 üzenetére
Lehet hogy pofás, asszonynak az a céges telója.
De teljesítményben nagyon az Alpha a alatt van.
Bár igaz hogy az akksija bikább. Ha fontos a teljesítmény Alpharól max S6-ra S7-re válts. Ha csak facebook meg chat pörög nálad akkor eetleg szóba jöhet az A5 2016 is. (Megjegyzem ez nagyobb mint a sima S7)
Én szintet léptem S7 és nem bántam meg, bár igaz hogy majdnem másfélszer olyan nehéz a teló, de vigasztal a teljesítmény a nagyobb képernyő és a bikább akksi. -
UfoZoli
aktív tag
válasz
1shot1kill #11640 üzenetére
Gyerekek, nekem még mindig van eredeti original nem használt gyári biggakksim fehér hátlappal.
Igaz az ára húzos, de legalább eredeti
13000 huf számlával leigazolva. -
UfoZoli
aktív tag
válasz
svarc86 #11571 üzenetére
Én is most váltottam.
Nagyon baba. S nem is sokkal nagyobb, igaz picit nehezebb.
Illetve én Kitkat-el használtam az Alphat, s ez után szokni kell az MM-et. Lollit csak a tabon használok.
Csengőhang rohadt hangos, a vibramotor viszont kicsit gyenge, valamint fülessel szép tiszta a poweramp, de szerintem picit halkabb mint az Alpha-n. Hát nekem ennyi ami az elmúlt pár napban feltűnt. -
UfoZoli
aktív tag
válasz
Alvin_ti4200 #11387 üzenetére
Ez akár egy nekrológ is lehetett volna, csak ennek happy finish a vége
Bár soha nem volt Iphone-om, de egy 16 gigás 5c-re alapból nem cseréltem volna.
Nekem néha a felhasználható 24 giga is kevés szokott lenni az Alpha-n.
Hogy egy klasszikust idézzek: a jót, könnyű megszokni.... -
UfoZoli
aktív tag
Akinek esetleg gondja volna a home gombbal, s a messenger uninstall sem orvosolja a problémát az a fejlesztőibe kapcsolja ki az usb hibakeresést.
Nekem azóta tökéletese minden. (Mivel nem kötöm rendszeresen gépre a telót ezért engem nem zavar, s egyes fórumokon is írogatják, hogy fölösleges folyamatosan bekapcsolva tartani ezt az opciót.) -
UfoZoli
aktív tag
De legalább megnyugodtam, hogy másnál is jelentkezik a hiba és nem nekem van üldözési mániám.
Imádom a telot, de az utóbbi pár hónapban nagyon felbasszott ezzel a featur-el.
Aztán azt mondja a prémium szervizes adjak neki factory reset-et.
Mikor ez inkább hardver-es gond.
S a fura hogy valamikor elsőre megy valamikor meg 4-re se akár hol nyomom (széleken, pont középen, tetején stb.)
Factory resetet lehet hogy megspórolom, s házhoz jövős szerviz lesz belőle, mert ez így elég gáz...
De akkor vigyék el, aztán számítsák be vételi áron egy S7-be
Néha én is visszasírom a 6700-ás nokiám
Egy hét töltés nélkül, kompakt méret akkoriban csodás kijelző. Telefonálni, meg sms-t írni azon is lehetett -
UfoZoli
aktív tag
Alphan nekem is ez a gondom. Néha feloldásnál 3-4x is meg kell nyomni, illetve progi kilépés esetén sem szokta bevenni elsőre.
S valóban a restart sőt még a wipe cache clean sem segít.
Bár nem tudom, hogy a kód amit írtál mit orvosol, de adtam neki egy próbát.
A fura hogy habár nem használom az ujjlenyomat olvasás működik.
Sajnos esélyes egy házhozjövős szerviz mert engem kezd egyre jobban idegesíteni.
Csak a f@sznak van kedve gyalulni, s utána mindent újra rakni...
Főleg hogy nekem az uccsó gyári KitKat van rajta és atomstabil.
Bár írták hogy ha jelzem nem húzzák rá a nyalókát.
De sajna ezt is bukhatom, ha azt mondják cserélik... -
UfoZoli
aktív tag
Anno az S4 minihez rendeltem Hollandiából egy a gyárinál valamivel nagyobb akksit.
Az tény hogy a készülékbe bele lehetett tenni az eredeti hátlap alá, de 100%-ra nem lehetett feltölteni csak 85-86%-ra.
A merülése pedig tök kiszámíthatatlan volt. Úgyhogy vissza is küldtem a francba.
Persze Magyarországról beszerezve 3000-ért egy próbát megér.
Bár azon elgondolkodnék a helyedben hogy a gyári akksi 1860 mAh ez meg 2200.
Az eredeti ára pedig 5-6 ezer körül van...
Ha ilyen affinitásod van akkor inkább vegyél egy powerbank-et. Legalábbis szerintem... -
UfoZoli
aktív tag
Sziasztok!
Ahogy pár bejegyzéssel korábban írtam nekem van egy gyári bigakksi pack-om fehér hátlappal.
Még egyszer sem volt használva.
Számlával igazolt ára 12 990 HUF + postaköltség.
Félreértés ne essék, nem haragszom senkire, de azért egy pár dolgot leírnék:
Igen mikor minden sufni gsm boltban is letehetett kapni, akkor 8-10 ezer forintért lehetett kapni.
Igen, mikor a SES storeban az utolsó darabokat kiszórták dömpingáron akkor 8-9 ezerért ott is be lehetett szerezni.
Igen a telefon használt ára cirka 50-60 ezer, s ehhez képest egy akksira kiadni 13-at lehet hogy húzós.
A telefonra lesz gyári marshmallow, s jelenleg ez a legkompaktabb, egyik legjobb telefon az 5 col alatti mezőnyben (de ezt mindenki tudja)Esetleg meg lehet próbálni máshol újonnan beszerezni, de már a gyári slim akksit is csak elvétve lehet beszerezni.
Ahogy írtam nem kívánok nyerészkedni, nem para ha nem megy el, mert akkor megtartom a telefont is, max odaadom asszonynak.
Mindezt tetézi, hogy a piacon már nem elérhető termékről beszélünk, s én még ennek ellenére sem kívánom az árat durván fölé lőni, csak szeretnék a pénzemnél lenni.
Igen, mikor megvettem ennyiért én is húztam a számat. De még így utólag sem bántam meg. Az első naptól kezdve bigg akksival használom a telefont, s azon felül van még kettő bontatlan.
Amiből az egyik eladó...
-
UfoZoli
aktív tag
Végülis augusztusban jön a Note7. Csak nem kérnek majd érte 350-400 ezret. Ergo ennek az árát fogják lejjebb vinni.
Illetve szeptemberben jön az új Apple csoda...
S mindjárt itt a karácsony is...
Az a gáz hogy az S6 is elég sokáig tartotta az árát. Érezhetően csak bakkor ment lejjebb annak az ára is, mikor bejött az S7. -
UfoZoli
aktív tag
50 ezerért eladni valami neppernek nem szívfájdalom, hanem öngyilkosság.
Annyiért nem adnám soha...
Tudom, én vagyok a b@lfasz, mert vigyáztam rá, s ezt senki nem fogja megfizetni.
Ez kb olyan mint a használt autó..
Hiába vigyázol rá, szervizeled rendesen, mikor eladod, mindenki csak a kilométeróra állást figyeli, s hasonlítja a sok visszatekert, nem szervizelt szarhoz, aminek a tankja soha nem volt tele mert a tulaj annyira csóró volt hogy mindig csak 3000-ért tankolt bele.
Ennyi pénzért inkább asszonynak adom, csak attól nem lesz több pénzem az újra. -
UfoZoli
aktív tag
Szerintetek amúgy mennyiért lehetne egy ilyen telefon elpasszolni?
Mi most a használt ára egy ilyennek?
Amit az enyém tud:
Teljesen karc, kopás és sérülésmentes (jack és töltőajzat is körberagasztva, vagyis ott sem kopott le a fém).
Gyári független, nem berhelt 4.4.4-es BOA2-es gyári rom.
Fekete színű fekete hátlapos big aksival. (Eredeti hozzá adott akksi kb 2x vagy 3x volt használva, s természetesen a gyári fekete hátlapot is adom hozzá.)
Illetve adnék hozzá egy bontatlan Spigen Neo Hybrid Satin Silver tokot is, valamint egy nem használt fehér hátlapos gyári biggaksit is.
A prémium 2 éves gariból még 8 hónap van, de igény esetén ez pénz fejében bővíthető plusz egy évvel.Semmi bajom nincs vele, a Lollipop gyári frissítés is elérhető rá, de nem töltöttem le...
Nagyon beleszerelmesedtem az S7-be, de kicsit húzos az ára, s ennek sincs semmi baja. annál viszont többet ér hogy a polcon porosodjon.
-
UfoZoli
aktív tag
válasz
kárátékutyá #11049 üzenetére
Hali!
Esetleg nekem volna egy eladó, de fehér hátlappal. Bontatlan, egyszer nem volt használva, tarcsiba vettem.
Ha tokban hordod a telót akkor meg kit érdekel hogy fehér a hátlap.Én biggaksis megoldásban Neo Spigen hybrid tokot használok és minden kivágás a helyén van.
-
UfoZoli
aktív tag
Sziasztok!
Egy kis segítség kellene. Pár napja a Google Play szolgáltatások lett a legnagyobb fogyasztó a telefonon.
Valami beragadt, de az istennek se tudok rájönni mi.
Volt Play áruház, Play szolgáltatások adattörlés, wipe cache clean, restart minden.
A telefon használatában nem történt változás A fura hogy vannak fél napok amikor teljesen normális a működés és másfél óránként merül 1%-ot, aztán valami "beindul" és szó szerint 6-7 percenként merül 1%-ot.
ROM gyári KitKat, teló nem rootolt.
Valakinek valami használható megoldása? -
UfoZoli
aktív tag
Sziasztok!
Biztos volt már róla szó, de most nem nagyon tudok visszaolvasni 2-3 ezer hozzászólást.
Nos úgy néz ki, hogy a 13 hónapos telón döglődik a menü gomb. (Az ujjlenyomat olvasót soha nem használtam, csak próba szintjén. Az működik is. Viszont a gomb néha olyan mintha kontakthibás lenne.
Persze ha figyelek rá és elég erősen nyomom akkor mindig müxik.Kérdés: prémium gariba a helyszínen tudják rögtön javítani, vagy elviszik a telót?
Illetve ha javítják akkor nem fogják a gyári 4.4.4-es BOA2-es rom-omat lollipopra húzni?Válaszokat előre is köszi.
-
UfoZoli
aktív tag
Ez nálam az elejétől fogva ilyen volt. 4.4.2 KK.
S nem is értem hogy ez miért probléma. A repülőgép-üzemmód arra szolgál hogy a telefon ne kommunikáljon a mobilhálózattal. Vagyis a benne lévő sim kártyával sem adat, sem hang alapú szolgáltatás vonatkozásában.
Wifi a SIM kártyától független, ha nem lenne a telóban akkor is mehetne a wifi hiba nélkül... -
UfoZoli
aktív tag
Korábban már csatoltam képeket (kb 4-5 ezer hozzászólással ezelőtt
) Spigen neo hybrid tokról big akksis hátlappal.
Simán felmegy rá, minden kivágás oda esik ahova kell, gombok is maximálisan használhatók.
Annyi hogy a kamera és vaku között kicsit eláll a tok, de nem zavaró, nem akad bele semmibe.
A big akksis megoldás annyival nagyobb, hogy a kamera lencséje nem domborodik ki a telefon hátlapjából, így teljesen sima lesz a hátsó rész is.
Vagyis nem hiszem hogy a Qi hátlapra ne lehetne "ráerőszakolni" a dolgot.Egyetlen hátrány: ha valaki használja az ujjlenyomatolvasót az ezzel a tokkal felejtse el, mert a front részen végig körbe van egy gumi perem , így a beolvasás macerásabb lesz.
-
UfoZoli
aktív tag
Help needed!
Az elmúlt pár napban a google play szolgáltatások elkezdte pörgetni magát s "zabálja" az akksit. Kijelző után a második legnagyobb fogyasztóvá lépett elő.
Valakinek valami ötlet? Kényszerleállítani nem lehet, új progit nem telepítettem, meglévőkön pedig nem változtattam.Azt nem vettem észre hogy jobban merülne a teló, vagy melegedne, de akkor is elég zavaró, hogy még játék mellett is ez a második legnagyobb fogyasztó.
Újraindítás, wipe cache törlés megvolt, nem orvosolta a problémát.
-
UfoZoli
aktív tag
Nem tudom ki ismeri, ki nem, de ilyen bejegyzést még nem láttam.
Factory reset előtt egy próbát megér. Nekem bejött, nagyon.
Lényeg hogy ezzel az app-al a letöltött applikációk beállításai lementhetők, s factory reset után csak az alap applikációt kell letölteni, majd backup-ot google drive-ról visszatölteni.
Természetesen a teljes funkciónalitáshoz célszerű a full appot megvenni, de 1200 HUFért nem tétel.
Nekem sokat segített.
Sajna vannak olyan appok amiknek az adatait nem engedi lementeni, de nálam 40-ből kb 5 volt ilyen.
Sőt a legjobb, hogy nem eszközfűggő, vagyis én tudtam game progress-t lementeni telóról, és átpakolni tab S-re
S akkor a progi:Nem kapok részesedést, csak tudásmegosztás végett írtam
-
UfoZoli
aktív tag
SOS help needed!!!
Factory reset után megcsinálom az alapbeállítást aztán rögtön kilövöm az automatikus frissitést, mégis megtalálja a firmware update-et és kérdezés nélkül elkezdi letölteni.
Ilyenkor mi van???
-
UfoZoli
aktív tag
-
UfoZoli
aktív tag
Ezt elvileg több helyen is olvastam, de nem megoldás
A tárhely kb csak 120 mega, vagyis az adatot se tudom törölni.
Nagyon nincs hozzá humorom, de egy factory reset kiüti a letöltött file-t ugye?
Vagyis marad a KitKat notification és 800 mega szemét nélkül.
Az auto frissités természetesen ki volt kapcsolva csak az egyik ismerős nyomott rá.... -
UfoZoli
aktív tag
Egy kis segítség kéne.
Véletlenül rányomtam a telón a szoftverfrissítés keresésére.
Meg is találta a nyalókát és le is töltötte.
Viszont nagyon nem akarom telepíteni.
Van rá valami megoldás hogy a notification-t eltüntessem illetve hogy a letöltött file-t is töröljem a telóról?
830 megát foglal. Ezt még feldolgoznám, de a notification nagyon b@ssza a szemem.
Olyan válaszok nem nagyon érdekelnek, hogy ragasszam le a teló sarkát s akkor nem látszik az értesítés -
UfoZoli
aktív tag
-
-
UfoZoli
aktív tag
Sziasztok!
Egy gyors segítség kéne. Tudtok ajánlani valami frankó matt, ujjlenyomatot nem gyűjtő fóliát? Nem kell hogy üveg legyen, de ez a gyári Samsung egy fos. Fél nap után olyan mintha vazelinos kézzel tapicskolta volna az ember.
Akár Amazon linkek is jöhetnek, mert hétvégén menne a rendelés.Előre is köszi!
-
UfoZoli
aktív tag
Tapasztaltatok olyat hogy a Google Play store leáll?
Mostanában kb. 5ből 3x hibával kilép.
Gyári független a teló, Samsung store-ban vásárolva.
Eddig nem volt ilyen gond, új telepítés nincs ami zavarhatná, illetve frissebb Play store app sincs....
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
ma Az Alpha kecses fémkeretes házzal, komoly hardverrel, Cat.6-os LTE modemmel, Super AMOLED kijelzővel és ujjlenyomat-olvasóval kíván az ősz egyik nagy slágere lenni.
- Proxmox VE
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Windows 11
- Melyik tápegységet vegyem?
- OLED monitor topic
- LEGO klub
- Korábban érkezhetnek az új hajlítható Samsungok
- Elder Scrolls IV - Oblivion - Olvasd el az összefoglalót, mielőtt írsz!
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- VÉGKIÁRUSÍTÁS - Lenovo ThinkPad 40A9 dokkoló (utolsó 30db szett vagy csak dokkoló)
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone i5 13400F 32/64GB RAM RX 7700 XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Strix X570-F Gaming alaplap garanciával hibátlan működéssel
- LG 45GR95QE - 45" Ívelt OLED / 2K WQHD / 240Hz 0.03ms / NVIDIA G-Sync / FreeSync Premium / HDMI 2.1
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest