Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz Pompi #8204 üzenetére

    Ahogy l4ci írja: "nehéz" (megszokást igényel) fékezés után azonnal gázra váltani.
    Amíg viszont elveszed a féket, és elkezded nyomni a gázt, nem gyorsítasz, így a
    kigyorsítás "szuboptimális".:D Segítség lehet, ha nem engeded el a féket, hanem
    szimplán benyomod mellé a gázt, mert azt priorizálja a játék. Hasonlóan féktávon
    már "be kell készíteni" a féket. Mellényomni a gáznak, és a fékezési ponton csak
    a gázt felengedni - így lehet ugyanolyan rövideket fékezni, mint automata gázzal...

    Ha egy kicsi kihagyás is van a két gombnyomás közt, addig időt veszítesz. Vagy
    korábban kell fékezned. Amivel megint időt veszítesz... Ez ilyen bicikli...:))

    Amúgy tökugyanezt tapasztaltam én is: visszakapcsoltam automata gázra, és a
    gépsárkány megtáltosodott, erősebbnek éreztem a féket (mivel elég volt "később"
    fékezni), s azonnal kigyorsított a fékezés után. Egyetlen hátránya, amit te is írsz,
    hogy kevésbé realisztikus meg szórakoztató, továbbá bizonyos szitukban egy kis
    gázelvétellel meg is van oldva, míg ráfékezéssel elszállsz. Sőt, van ahol gyorsabb
    átgurulni, mint gáz/fék kombóval kockáztatni a stabilitást. De nyilván a Top időket
    egészen a határon fordulva lehet csak megcsinálni. Vagy érzed, vagy próbálkozol!
    (Én az utóbbi kategória vagyok... Alapból ugyan ráérzek valamennyire*, de azért a
    határokat feszegetni kell, az meg sok próbálkozás rengeteg újrakezdéssel sajna.)

    *: mondjuk B csoportos idő elsőre, másodikra javítom A-ba: utána jön a szenvedés.

Új hozzászólás Aktív témák