Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#303) kriver válasza Áporka (#295) üzenetére


kriver
tag

Szia!
Csinálták kicsomagolós videót, ahol látszik a telefon sértetlensége?
Ott az a karc, bármennyire is morbidnak hangzik, okozhat kijelző hibát. Hiába a GG5, ha ez odakerült (gondolom nem magától), akkor ott valami nem stimmel. Felajánlotta a szerviz, hogy amennyiben jóváhagyod, megnézik a telefont belülről is? Azaz gondolom rádugnak egy másik IPS panelt, hogy kiderüljön, a panel a hibás, vagy alaplapi probléma. Ahogy vázoltad a kommunikációt, érezni némi túlzást benne. Egyik webshop sem teheti meg, hogy ilyen stílusban bánjon az ügyfelekkel. Ezekre van írásos, illetve hang alapú bizonyítékod?
Azért kérdezem, mert ha ezeket nem tudod a bíróságon bemutatni, akkor nem sok esélyt látok rá, hogy bármit is el tudsz érni. Illetve minden minden webshop rendelkezik ÁSZF-el (vagy ÁFF-el), mit Te elfogadsz, amikor leadod a rendelésed. Abban a garanciális dolgok is szerepelni szoktak.
Én elhiszem, hogy mérges vagy, de ha ennek ilyen formában hangot adsz, amihez persze mások asszisztálnak, ez egy esetleges békéltetés alatt sem túl pozitívan jön le, hogy megeggyezzetek.
Ajánlottak fel bármiféle együttműködést, javítási kedvezményt? Azt tudnod kell, ha nem független szervizben kéred a (felül)vizsgálatot, hanem pl. egy konkurens szervizben, az nem teljesen hiteles a bíró számára.
Ha lezárult az ügy, azért majd kíváncsi leszek, hogy alakul. Lécci ezt is publikáld majd, hogy a "kemény mag" lelke megnyugodhasson.

Apropó srácok! Hol keressem az "Esetem az EU Stock-kal, vagy xiaomi.hu-val" topikot?
Annyira vérszagot kaptam, hogy szeretnék még több ilyen sztorit olvasni. ;]

Mivel a PH fórum anonim, és egyiken sem írtatok saját nevet, alaptalanul (bizonyíték nélkül) ne vádaskodjatok, kérlek!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.