Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#295) Áporka


Áporka
újonc

Sziasztok!

2019.05.31.-én rendeltem a xiaomishop.hu-ról egy Redmi Note 7 128GB telefont. Előreutalással fizettem. A készülék meg is jött június 6.-án. Mivel nem értem rá foglalkozni vele csak 8.-án szombaton kezdtem el használni. 2 órát töltött a telefon a szélvédőn lévő tokban, szépen navigált a waze-val, amikor elkezdett csíkozódni, villogni a kijelzője. Majd fél perc után újraindult, s nem tűnt hogy bármi baja lenne. Viszont délután fél hétkor, anélkül, hogy hozzáértem volna elkezdett rezegni. Többször ki-, bekapcsolt a képernyő elkezdett elsötétedni. Hazaérve még le tudtam videózni a régi telefonommal, hogy fokozatosan lepi el a feketeség a kijelzőt. Még aznap este jeleztem is a xiaomishop messengerén a problémát. Megírták, hogy küldenek érte futárt vagy vigyem be. Hétfőn úgyis útba esett, hát bevittem. Ott az ügyfélszolgálatos átvette, adott róla egy átvételi lapot, de még csak a hibaelőzményeket sem vette fel. Annyit ígért, hogy másnap fel fognak hívni. Nem hívtak. Két nap múlva én írtam rájuk, hogy mi a helyzet. Pár perc múlva hívott a 70/6101704 számról valaki aki a shop szerelőjének mondta magát egyébként nem mutatkozott be. Rendkívül arrogánsan közölte, hogy mikroszkóp alatt talált egy repedést az üvegen, s biztosan ez okozta a meghibásodást. Hiába mondtam el neki hogy a telefonhoz hozzá sem ért senki amikor kezdődött a hiba, nem érdekelte. Annyit mondott, hogy a sérüléstől akár órákig is működhetett, biztosan még előtte ütöttem meg. Ritka bunkó volt a telefonban, így rátettem köszönés nélkül. Írtam az ügyfélszolgálatnak akik utána e-mailben is elküldték, hogy mossák kezeiket, nem segítenek a problémámban. Valamint küldtek két (mellékeltem) fotót az állítólag általam okozott (gorilla glass 5 sic!) törésről.

Más lehetőség nem lévén leveleket írtam a fogyasztóvédelemnek a békéltető testületnek és a https://ico.org.uk/ oldalon is. A békéltető válaszolt egyből egy javaslatot küldve, amit el is küldtem a xiaomishopnak, de semmi válasz nem jött.
Nos a jelenlegi helyzet az, hogy se telefonom, se pénzem! EZÉRT NE VÁSÁROLJON SENKI A xiaomishop.hu -RÓL!

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.