Hirdetés

2024. április 26., péntek

Gyorskeresés

Hozzászólások

(#308) galocza


galocza
aktív tag

halihó,

megfogadtam, hogy akár rosszul, akár jól (arról is jó tudni) alakulnak a dolgok, megszólalok.
egy robotporszívót terveztem venni, de a sok kritika miatt tartottam tőlük - viszont vonzott a 2 (előreutalás esetén még +fél) év garancia a standard 1-gyel szemben.
olyan embernek, akinek mindene garidő után egy héttel megy tönkre, ez fontos szempont.
a szállítással kapcsolatos esetleges problémát ravaszul ki is lőttem azzal, hogy akkor kattintottam, amikor volt saját, hazai raktárban (igaz, erre is vártam pár hetet 8) - így szállítási időkkel, késéssel, visszautalásos hercehurcákról nem is tudok nyilatkozni. idővonal majd a végén...
ellenben tudok a garaciáról, s mivel ez a márkabolthoz képest (2+0,5 vs 1év) igencsak nagy előny, tán szintén érdekes lehet többeknek. sajna a kapott készülékben rázáskor vmi zörgött, plusz munka közben nyekegett (ékszíj?). ja, a csomag gyári, bontatlan volt nyilván.
email, viszonylag gyors válasz, postára fel, itt volt kis gebasz (ki is küldte kérdéskör), és nagyon gyorsan vissza is kaptam, s most, 1 kör után minden rendben levőnek tűnik.

idővonal (levelezésemből puskáztam ki):
0513 rendelés
0515 proforma szla, utalás
0516 szállítás (ezt azóta sem értem, hogy lehetett ennyire gyors: 15-e ste utaltam, másnap reggel/de kaphatták csak meg a pénzt)
0530 üzembe állítás (tesóm segítsége kellett a macerásabb dolgokhoz)
0530/31-0601 fenti hibák észlelése, kíváncsiskodás fórumon, mi mennyire normális
0610 hiba jelzése emilben
0613 válasz
0624 feladtam
0626 megérkezett
0628 vissza is kaptam!

mint a fentiekből látható, tökörészés az én oldalamon történt, ők mindig elfogadhatóan gyorsak voltak, s javítás+visszaküldés ügyben kifejezetten villámgyorsak.

összességében úgy tűnik, az 1-2 évvel ezelőtti átalakulás sokat javított rajtuk, s kár lenne csupán a 2 évvel ezelőtti teljesítmény alapján ítélni őket...

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.