Hirdetés
- MaxxDamage: Vizes Laptop Hűtés? Lehetséges? Igen!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- ldave: New Game Blitz - 2025
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- lezso6: Miért is jó, ha dohányzol?! Megéri rászokni!
- Algieba: Nokia E61i 2025-ben
- sh4d0w: Én és a számítógép
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Új hozzászólás Aktív témák
-
rpap96
csendes tag
válasz
szobimark93 #2035 üzenetére
Szerintem ez már bőven a nem megfelelő működés kategória, én a helyedben gariztatnám.
-
rpap96
csendes tag
További tapasztalat a Z szervizes cseréje kapcsán:
A visszaérkezett telefonnál (Z2 Force) furcsálltam, hogy a készüléksúgó appon belül sehogy sem jön elő a garancia lejártának időpontja, az "Eszköz hitelesítése rendben" ponton pedig egy szimpla "Nem" látszódott. Írtam a TMX-nek, hogy legyenek szívesek elmagyarázni, hogy működik ebben az esetben a garancia, de kicsit kerülték a választ, jó eséllyel nem voltak vele képben ők sem. Írtam a Motorola supportjának, ahonnan az a válasz érkezett, hogy mivel a szükséges alkatrész hiányában "alkatrészcsere" történt az új telefon kiadásával, ezért a garancia lejárta változatlan, tehát a leadott telefon garanciájának végdátuma maradt érvényben. Természetesen így is nagyon jó, hogy új mobilt küldenek, de ha valakinek szempont, akkor nem árt, ha tud erről az egyébként nem mellékes tényezőről.
-
rpap96
csendes tag
Sziasztok!
Megírom én is a véleményemet a Moto Z TMX-es szervizelésével kapcsolatban.
Múlt héten írtam a topikba, egy kijelző- és akksi hibás, másfél éves, Telekomos Z-m volt. Beszéltem a Motorolával, akik átirányítottak a sokat szidott TMX-hez. Hétfőn érkezett egy futár a hibás telefonért, amit a Motorola útmutatása szerint tartozékok nélkül adtam le. A TMX munkalap követő oldalán gyorsan frissültek az infók, szerdán délután felkerült egy kép egy Moto Z2 Force-ról és a pdf alapú munkalap azzal az infóval, hogy Z2 Force-ra cserélik a telefont, ami csütörtökön koradélután már nálam is volt.
Korrekten és gyorsan intézték tehát a "javítást".
-
rpap96
csendes tag
válasz
zsoltzsolt #1976 üzenetére
A számla szerint nem részletre lett vásárolva.
-
rpap96
csendes tag
Sziasztok!
TXM garanciáztatással kapcsolatban szeretnék segítséget kérni sima Moto Z XT1650-03 esetében. Az ujjlenyomatolvasóm (alig érzékel) és a kijelzőm (beégés) van nagyon rossz állapotban, a telefon maga pedig brutálisan melegszik, az üzemidő is kirívóan gyenge. Felvettem a kapcsolatot a TMX-szel, de a korábbi hozzászólások miatt - cseregarancia, nem javítják már, stb. - mindenképp szeretném megkérdezni a tapasztalataitokat.
A telefon csak nemrég került hozzám, nem én vettem, Telekomban vásárolták cirka másfél éve. Mindenképpen szeretnék maradni a Moto Z szériánál, viszont ha nem javítják és ilyen becserélésre jogosító papírt kapok, akkor mi pontosan a teendő? Egyáltalán ha nem az én nevemre szól a számla, akkor élhetek ilyen lehetőséggel?Remélem pontosan írtam le mindent, előre is köszönöm a segítségeteket!
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- Csúcshálózat: ROG STRIX GS-BE18000 router tesztje
- Milyen videókártyát?
- Projektor topic
- iPhone topik
- Mégis marad a Windows 10 ingyenes frissítése
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- VPN topic
- MaxxDamage: Vizes Laptop Hűtés? Lehetséges? Igen!
- Mikrotik routerek
- További aktív témák...
- HIBÁTLAN iPhone 15 Pro 128GB Natural -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3501, 90% Akkumulátor
- Xiaomi 11T Pro 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Lenovo Thinkpad T14 Gen 5 üzleti - Ultra 7 165U 16GB DDR5 512GB SSD Intel Graphics WIN11
- Apple iPhone 13 Pro Max Graphite ProMotion 120 Hz, Pro kamerák 128 GB-100%-3hó gari!
- Motorola Moto G32 / 8/256GB / Kártyafüggetlen / 12 Hó Garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest