Hirdetés
- V.Milán: Lapdiffúzor nyomáseloszlása: gondoltad volna?
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- sh4d0w: Kalózkodás. Kalózkodás?
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- GoodSpeed: Alza+ Megéri?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
Új hozzászólás Aktív témák
-
rpap96
csendes tag
válasz
szobimark93
#2035
üzenetére
Szerintem ez már bőven a nem megfelelő működés kategória, én a helyedben gariztatnám.
-
rpap96
csendes tag
További tapasztalat a Z szervizes cseréje kapcsán:
A visszaérkezett telefonnál (Z2 Force) furcsálltam, hogy a készüléksúgó appon belül sehogy sem jön elő a garancia lejártának időpontja, az "Eszköz hitelesítése rendben" ponton pedig egy szimpla "Nem" látszódott. Írtam a TMX-nek, hogy legyenek szívesek elmagyarázni, hogy működik ebben az esetben a garancia, de kicsit kerülték a választ, jó eséllyel nem voltak vele képben ők sem. Írtam a Motorola supportjának, ahonnan az a válasz érkezett, hogy mivel a szükséges alkatrész hiányában "alkatrészcsere" történt az új telefon kiadásával, ezért a garancia lejárta változatlan, tehát a leadott telefon garanciájának végdátuma maradt érvényben. Természetesen így is nagyon jó, hogy új mobilt küldenek, de ha valakinek szempont, akkor nem árt, ha tud erről az egyébként nem mellékes tényezőről.

-
rpap96
csendes tag
Sziasztok!
Megírom én is a véleményemet a Moto Z TMX-es szervizelésével kapcsolatban.
Múlt héten írtam a topikba, egy kijelző- és akksi hibás, másfél éves, Telekomos Z-m volt. Beszéltem a Motorolával, akik átirányítottak a sokat szidott TMX-hez. Hétfőn érkezett egy futár a hibás telefonért, amit a Motorola útmutatása szerint tartozékok nélkül adtam le. A TMX munkalap követő oldalán gyorsan frissültek az infók, szerdán délután felkerült egy kép egy Moto Z2 Force-ról és a pdf alapú munkalap azzal az infóval, hogy Z2 Force-ra cserélik a telefont, ami csütörtökön koradélután már nálam is volt.
Korrekten és gyorsan intézték tehát a "javítást".
-
rpap96
csendes tag
válasz
zsoltzsolt
#1976
üzenetére
A számla szerint nem részletre lett vásárolva.
-
rpap96
csendes tag
Sziasztok!
TXM garanciáztatással kapcsolatban szeretnék segítséget kérni sima Moto Z XT1650-03 esetében. Az ujjlenyomatolvasóm (alig érzékel) és a kijelzőm (beégés) van nagyon rossz állapotban, a telefon maga pedig brutálisan melegszik, az üzemidő is kirívóan gyenge. Felvettem a kapcsolatot a TMX-szel, de a korábbi hozzászólások miatt - cseregarancia, nem javítják már, stb. - mindenképp szeretném megkérdezni a tapasztalataitokat.
A telefon csak nemrég került hozzám, nem én vettem, Telekomban vásárolták cirka másfél éve. Mindenképpen szeretnék maradni a Moto Z szériánál, viszont ha nem javítják és ilyen becserélésre jogosító papírt kapok, akkor mi pontosan a teendő? Egyáltalán ha nem az én nevemre szól a számla, akkor élhetek ilyen lehetőséggel?Remélem pontosan írtam le mindent, előre is köszönöm a segítségeteket!
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ Lenovo ThinkPad X13 Gen 5 - 13.3" WUXGA IPS - Ultra 5 135U - 16GB - 512GB - Win11 - 2,5 év gari
- HOWEAR HW ULTRA 3 Call okosóra
- TP-Link Archer C1200 Wireless Dual Band Gigabit Router v2.0
- Xiaomi Redmi 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP 14 Elitebook 640 G9 FHD IPS i5-1235U 4.4Ghz 10mag 16GB 256GB Intel Iris XE Win11 Pro Garancia
Állásajánlatok
Cég: Laptopműhely Bt.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest


