A warez minden formában tilos a topicban!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [mustang08:] MÁV
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [moongoose:] Gillette Sensor Excel hová tűntél?!
- [Re:] [MasterDeeJay:] Egy kis upgrade a gépemhez. IBM M122 billentyűzet
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [kreténtehén:] Műtét #0
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/own/cpt_pirk.gif)
CPT.Pirk
Jómunkásember
Na azért ne túlozzunk. Egyébként munkavállalás és költözés előtt állok, sanszos h. nem cipelem magammal az egész számítógépet, hanem egy ideig a laptopomat használnám.
Amúgy meg mire kevés a 2G ram? Az MC ram használata egyik oprendszer alatt sem ment 1G fölé, ezt megnéztem. Maga a Linuxom meg foglal 289Mb ramot mindössze, szóval nem értem a problémát.
Egyébként attól, hogy fejlesztenek valamit, nem törvényszerű, hogy nő a gépigény. Amúgy valami történt, mert mindegyik procimag dolgozik, még asztaliban is, pedig ott 4 van. Itt a laposon amúgy egyik mag se akadt le 100%-nál, szóval azt is kíhúzhatjuk a listáról, marad a VGA mint gyenge láncszem.
szerk: méghozzá ez miatt:
The GMA 950 shares the same architectural weakness as the GMA 900: no hardware geometry processing. Neither basic hardware transform and lighting,[4] nor more advanced vertex shaders are handled in the GMA hardware, these are only accessible via Software Rendering
[ Szerkesztve ]
Nincs más - csak egy szál gitár - szidom a rendszert - forradalmár. - Én vagyok egyedül 88 telén. (Auróra)