Egész jó lett a végeredmény, kíváncsi vagyok, hogy meddig fogja bírni.
Egyébként F Astrához nem adnak óccsóé jó állapotú tetőkárpitot?
Egész jó lett a végeredmény, kíváncsi vagyok, hogy meddig fogja bírni.
Egyébként F Astrához nem adnak óccsóé jó állapotú tetőkárpitot?
Szerintem azért a 11 ezerért (8000 szövet + 3000 ragacs) nem kaptam volna olyan tetőkárpit, ami tiszta, és még sok évig jó
Mutogatni való hater díszpinty
Ez megeshet..
Mennyibe volt a teljes művelet?
Látom, 11k.
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
Ahogy elnéztem a kopasz tetőt belülről, nekem az volt az alap állapot a Toyota kisbuszban, én raktam be extra merevítéseket, hogy a tető ne roskadjon be alattam
Állati jól megoldottad
Köszi,
de szerintem ez a merevítésekkel együtt is be tudna horpadni, ha rááll valaki
Mutogatni való hater díszpinty
Mit keresnivalód van a kisbusz tetején?
kdvsdmnkrvndttrlgsdnhzzszlsmt
Fiatal csikó koromban vállalkozó voltam, mint villany szerelő. A lajtorja meg a tető csomagtartón jól lekotozve.
Valahogy le kellett szedni, meg oda vissza is kellett rakni
F Astrához nincs olyan, hogy jó állapotú tetőkárpit. Ez egy típus hiba, ami az autó 10-14 éves korában jelentkezik először, egy kisebb részen. Aztán az idő múlásával és az egyre több lelógó szövet miatt pár éven belül az egész leesik. Én foglalkoztam ezzel és nagyjából 30-40 darabot csinálhattam meg. De csak ferdehátút, mert azt egyszerűbb bontani.
“God made men, but Sam Colt made them equal.”
Azaz Szedánt vittem volna szakemberhez...
@Agyturbina :
[ Szerkesztve ]
Mutogatni való hater díszpinty
Talán nem is típushiba, hanem korosztályos jelenség, a kárpitokon akkor használatos szivacsréteg eddig bírta.
A sokat napon álló és/vagy sötét autókat hamarabb eléri a jelenség.
Én tavaly zavartam le egy ilyesmi felújítást, az akkor 14 éves japán kombi autómon. Mivel a nagyobb anyagigény miatt én egy 20-assal számoltam, a helyi (autós) kárpitos pedig 25-ért bevállalta a profi anyagokkal és eszközökkel a ragasztást, így inkább rábíztam.
A tetőtálca ki- és beszerelést pedig bevállaltam, csak hogy legyen egy-két verejtékcseppem nekem is a sikerélményben.
Ja, 5000-es különbségnél én sem szórakoztam volna, illetve ha már viszem, akkor olyan helyre, ahol szerelnek is helyettem
Mutogatni való hater díszpinty
+5ezerért intézték volna a szerelést is, de nem is az összeg miatt nem kértem, hanem a 3-4 napos átfutási idő miatt, ami alatt ott kellett volna dekkolnia a kocsinak, mert persze nem az én ügyem volt a fősodor a műhely életében. A tetőtálcát könnyebben nélkülöztem ennyi ideig, mint az egész autót.
Ez az összeg egyébként nem maradt a zsebemben, mert vettem rajta egy ilyesmi patentkiszedő/kárpitszerelő szettet, ami már többször is jól jött volna korábban.
[ Szerkesztve ]
Ért
Mutogatni való hater díszpinty
Ha valakinek megtetszik ez, és nem SOS, ez nagyon úgy tűnik mint amit Kínából fillérekért meg lehet venni.
Aki sokat bont beltéri elemeket, annak biztosan jól jön
Mutogatni való hater díszpinty
"tudom, horror egy 20 éves autóra ennyit költeni, fel kellett volna gyújtsam, és venni valamit két nullával többért"
Aztán ha meg jönnek a meglepik a másik autónál akkor meg furcsán nézel.
Most éppen tudod, hogy miben ülsz, milyen nyűgjei vannak-lehetnek. A fenntartása meg nem a világvége, nem kapsz infarktust a szervízben a számlát nézegetve.
Egy barátomnak is egy Astra F 1.6 Si van ugyanilyen kasztnival második autónak; volt már mellette pár másik, de nem adja el, mert nem éri meg, és második-tartalék autónak tökéletes.
A tetőkárpit meg egy idő után bármilyen autóban elengedheti magát. Láttam hirdetésben ennél sokkal jobban lógó kárpittal Volvo, BMW, Audi meg még jópár típust.
Szerintem ez függ a használt ragasztótól is, meg attól is, hogy milyen hatások érték az autót (hideg-meleg), garázsban tartották-e vagy szabad ég alatt.
Köszi a cikket, jó tudni, hogy házilag is meg lehet oldani!
A költség (11k) nem volt sok, és szerintem jól sikerült.
" Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
Jaja, az előző autóm 25 évesen esett ki alólam, de nem azért, mert olyan rossz lett volna Én is úgy vagyok vele, hogy az ismert, jó állapotú autó jobb, mint egy csillivilli használt.
Mutogatni való hater díszpinty
Pontosan, ahogy mondod.
Tesóm vett egy Peugeot Boxer furgont-buszt, 6 ezer km-nél nekiállt kínlódni a váltó.
Cserélték, most már lejár a gari (3 éves vagy mennyi) volt adblu tartály csere gariban, most megint meghalt.
A peugeot szerint az a vacak műanyag tartály 400.000Ft ( négyszázezer forint), és az nem szokott elromlani, azzal nincs semmi gond, soha senkinél.
Extra kedvezmény blablabla 75 ezerért megszámítják az újat. Ezekszerint ha cserélnek valamit az már nem garanciális vagy mi van?
Ehh, nesze neked haszongépjármű. A gyártónak biztos az.
A festés meg papírvékony a raktérben, szóval vicc az egész, de ugyanez a helyzet a Peugeot Partnernél is.
Ott a raktér gumiszőnyege mállik mintha muszáj lenne, meg a guminyomás ellenőrző rendszer szórakozik, 5 hónapos autónál.
Nekem most egy egy 1998-as Toyota Corolla szedán van 1.3-1.4 86LE, nem is akartam túlzottan újabbat, max majd valamikor egy sima dízel kombit vagy egy B4-es Passat kombit ha találok jó állapotút.
(Bár már ez sem annyira tartósra van összerakva vagy csak szétbarmolták)
A végén még összeszedem a pénzt, hogy a Carina E 2.0D kombit-t rendberakatom, aztán x évig csend van.
Szépek, jók az új autók (már ameddig, meg a marketing szerint), de nem igazán tartósak, megbízhatóak,
a szervíz meg egyre csúfosabb árban megy.
Nem baj, vegyél újat, mert mindenki ezt mondja/ vagy mégsem, hacsak nem nyertél a lottón
" Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
A garancia az garancia, ha ennyiért akarták cserélni, akkor simán rájuk lehetett volna verni.
Én vennék újat, ha csőgazdag lennék - bár nem tudom, mit, mert mostanában borzalmas nagyok az autók - de nem vagyok, így marad a rendben tartott használt.
Mutogatni való hater díszpinty
"A garancia az garancia, ha ennyiért akarták cserélni, akkor simán rájuk lehetett volna verni."
Nem tudom mi lesz belőle, de azért érdekes hozzáállás.
"Én vennék újat, ha csőgazdag lennék"
Akkor én is, többet is, de azért megtartanám a régit is. Biztos ami ziher alapon.
[ Szerkesztve ]
" Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "
bejegyzés Opel Astra F tetőkárpit újrahúzás