Pontosan, ahogy mondod.
Tesóm vett egy Peugeot Boxer furgont-buszt, 6 ezer km-nél nekiállt kínlódni a váltó.
Cserélték, most már lejár a gari (3 éves vagy mennyi) volt adblu tartály csere gariban, most megint meghalt.
A peugeot szerint az a vacak műanyag tartály 400.000Ft ( négyszázezer forint), és az nem szokott elromlani, azzal nincs semmi gond, soha senkinél.
Extra kedvezmény blablabla 75 ezerért megszámítják az újat. Ezekszerint ha cserélnek valamit az már nem garanciális vagy mi van?
Ehh, nesze neked haszongépjármű. A gyártónak biztos az.
A festés meg papírvékony a raktérben, szóval vicc az egész, de ugyanez a helyzet a Peugeot Partnernél is.
Ott a raktér gumiszőnyege mállik mintha muszáj lenne, meg a guminyomás ellenőrző rendszer szórakozik, 5 hónapos autónál.
Nekem most egy egy 1998-as Toyota Corolla szedán van 1.3-1.4 86LE, nem is akartam túlzottan újabbat, max majd valamikor egy sima dízel kombit vagy egy B4-es Passat kombit ha találok jó állapotút.
(Bár már ez sem annyira tartósra van összerakva vagy csak szétbarmolták)
A végén még összeszedem a pénzt, hogy a Carina E 2.0D kombit-t rendberakatom, aztán x évig csend van.
Szépek, jók az új autók (már ameddig, meg a marketing szerint), de nem igazán tartósak, megbízhatóak,
a szervíz meg egyre csúfosabb árban megy.
Nem baj, vegyél újat, mert mindenki ezt mondja/ vagy mégsem, hacsak nem nyertél a lottón
" Bármi megtörténhet,még a pók is foghat halat. "