Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • csibe1

    addikt

    válasz hcl #19 üzenetére

    Pontosan, ahogy mondod. :)
    Tesóm vett egy Peugeot Boxer furgont-buszt, 6 ezer km-nél nekiállt kínlódni a váltó. :D
    Cserélték, most már lejár a gari (3 éves vagy mennyi) volt adblu tartály csere gariban, most megint meghalt.
    A peugeot szerint az a vacak műanyag tartály 400.000Ft ( négyszázezer forint), és az nem szokott elromlani, azzal nincs semmi gond, soha senkinél. :DDD
    Extra kedvezmény blablabla 75 ezerért megszámítják az újat. Ezekszerint ha cserélnek valamit az már nem garanciális vagy mi van? :F :Y
    Ehh, nesze neked haszongépjármű. A gyártónak biztos az. ;] :D
    A festés meg papírvékony a raktérben, szóval vicc az egész, de ugyanez a helyzet a Peugeot Partnernél is. :D
    Ott a raktér gumiszőnyege mállik mintha muszáj lenne, meg a guminyomás ellenőrző rendszer szórakozik, 5 hónapos autónál. :DD

    Nekem most egy egy 1998-as Toyota Corolla szedán van 1.3-1.4 86LE, nem is akartam túlzottan újabbat, max majd valamikor egy sima dízel kombit vagy egy B4-es Passat kombit ha találok jó állapotút.
    (Bár már ez sem annyira tartósra van összerakva vagy csak szétbarmolták)
    A végén még összeszedem a pénzt, hogy a Carina E 2.0D kombit-t rendberakatom, aztán x évig csend van.

    Szépek, jók az új autók (már ameddig, meg a marketing szerint), de nem igazán tartósak, megbízhatóak,
    a szervíz meg egyre csúfosabb árban megy.
    Nem baj, vegyél újat, mert mindenki ezt mondja/ vagy mégsem, hacsak nem nyertél a lottón :)) :DD

Új hozzászólás Aktív témák

Hirdetés