Tátva maradt a szám ... Nem semmi, amit összehoztak, igaz csak egy kis részét értettem, de ez már most brutális.
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
- Tudástár AMD Radeon undervolt/overclock
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [Adrian Mole:] Friss konfig, Win 11, gyere rám
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Négymagos Xeon(!) CPU LGA775-ös deszkában
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
(#2) czundermák
Kíváncsi vagyok gyakorlatban, játékok alatt mikor lesz elérhető. Saccra úgy 4-5 év.
CPU tálcák és bővítő kártya állványok: http://bit.ly/3tOpQyO
h.adam.92
őstag
sztem nem is mondtál sokat. én bőven kivárnám
(#1) Nordic: ne is mond
[ Szerkesztve ]
sz4blya
csendes tag
A poligonos megjelenítés elterjedése előtt is készítettek ilyen technológiával játékokat, igaz, nem pixel méretben (számítási kapacitás hiánya miatt).
Én arra vagyok kíváncsi, hogy a jelenlegi technológiák és célhardverek mit tudnak kezdeni ezzel. Például nem biztos, hogy megéri, hogyha új hardvereket kell hozzá gyártani, új API-kat írni, a fejlesztőstúdiókat meggyőzni, hogy ezt használják, stb.stb.
Mindenesetre impresszív.
[ Szerkesztve ]
Cum Deo Pro Patria Et Libertate. Verje meg a mi Istenünk, aki ezt engedte! | Free life, free people, free internet! *See you, space cowboy!
Z86
őstag
Zsír. A VGA gyártók biztosan nem örülnének ha elterjedne
h.adam.92
őstag
a videó címében benne van, hogy real time rendering, és a gamestar hírben 20 fps-t írnak, szval elvileg megoldható, bár a hw-ról nincs szó. kb semennyire nem értek ehhez, várom, hogy jöjjön mondjuk egy Abu féle ömbör, aki jól megmondja, hogy hogyan is állnuk
[ Szerkesztve ]
Nordic
Közösségépítő
Ahogy az AMD-t ismerem simán belevágna, csakhogy teljesen kiüsse az nVidiát, kár hogy annak mi innánk meg a levét, mert elszaladnának a vga árak.
Lenry
félisten
gyanítom, hogy az ausztrálok sem gyártottak maguknak ehhez VGA-t és nem írtakj neki külön op.rendszert (főleg, hogy ugye 1 év alatt hozták mindezt össze), így valószínűleg a jelen technikával oldották meg.
mondhatni szakmabeliként szívesen belekötnék hogy átverés, de előtte utána nézek ennek, mert nagyon érdekesnek tűnik...
Gvella Glan! | There are two types of people: Those who can extrapolate from incomplete data
myteve
csendes tag
Érdekes megoldás, de ezzel a rendszerrel nem tart sokkal tovább minden modellt elkészíteni? Bár mondja az emberünk, hogy be tudnak szkennelni dolgokat, azért kíváncsi lennék, hogy mondjuk egy autó belterét hogy szkennelnék be...
h.adam.92
őstag
szétkapják darabokra?
vagy még el nem készült állapotban szkennelik a darabokat és nem kell szétszedni semmit. a gépen meg összerakják
caizzz
aktív tag
fake like hell
marakujás kőbányai
veector
senior tag
Ez fasság.
caizz: +1
[ Szerkesztve ]
freshtests
csendes tag
Ha jól értem akkor itt a jövőben elég lesz egy fajta vid kártya.
Az nvidia szép lasan csődbemegy az AMD meg nagyot röhög az Nvidia pofájába.
Eléglesz egy fajta konzol meg stb stb...
Ha jól értem a jövő király lesz
Időnként feltünök!
eziskamu
addikt
Nem eszik olyan forrón. Lehet még nvidiás telód, TV-d és tableted. Az ARM-os Windows 8 még sok mindent megváltoztathat.
A másik hogy ha a háramszögek méretét elevi kicsire vesszük már majdnem ott vagyunk mint ezek az atomok. Lehet nem is az "atom" benne a nagy poén, hanem az hogy valami trükköt kitaláltak, hogy ne halljanak le tőle a gépek, ha ilyen kis bizbaszokból kell kirakni a tárgyakat, nem pedig nagyobb háromszögekből felépülő rácsozatra húznak textúrát.
Amúgy eleve elmentünk a gpu-kkal az általános számítások felé. Lehet később elsorvasztanak minden még nem univerzális egységet (textúrázó), és teljesen szoftveres lesz (mármint a GPU-n fut programként, nem pedig külön hardverelemként létezik), és akkor szinte már csak a nyers teljesítmény lesz a döntő és az eljárás szoftveres megvalósítása, és akkor olyan módszerrel lesz a grafika számolva, amihez van mondjuk driver támogatás.
[ Szerkesztve ]
veector
senior tag
Rosszul érted. Az egész bullshit.
Dr. Romano
veterán
Fejtsd ki légyszi.
Ez....e...ee...ez egy.... ez egy FOTEL???
veector
senior tag
Kicsit túloznak a számokkal.
Mellesleg yt kommentekben is ott van egypár számolgatás, meg Markus Persson is írta hogy nagyok azok a számok. David Braben is írta hogy ez így bullshit.
Persze megoldható lenne szerintem egy pár évtized múlva...
Szóval csak olyan szinten bullshit hogy a közeljövőben semmi ilyesmi nem lesz.
veector
senior tag
Most látom PH!-s cikk is van róla.
Érdemes elolvasni az utolsó bejegyzést: "[...] jövőben persze bármi lehet, és az Unlimited Detail nem is a jelennek szól, így érdemes odafigyelni a technológiára [...]"
bejegyzés Új grafikus technológia készül
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- Új, bontatlan Samsung S24+ 256 GB black
- Dell Latitude E7270, 12,5" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Amazfit I T-REX 2 I GTS 3 I GTR 3 I GTR 3 Pro
- Új Latitude 7440 2-in-1, FHD+ IPS kihajtható érintő, i7-1365U, 32GB DDR5, 512GB NVMe, IR kamera, gar
- Beszámítás! GB H610M i5 13400F 32GB DDR4 1TB SSD RTX 3070Ti 8GB MONTECH AIR 1000 Lite Corsair 650W