Gamestar-on hírezték ki ezt az új technológiát. Ausztrálok dolgoznak rajta és lényegében a polygon alapú grafikus megjelenítést el is dobják, helyette apró atomokból vagy pontokból jeleníti meg a képet. Itt egy youtube vidi, amiben minden benne van, szerintem nagyon ígéretesnek tűnik.
Ha ezt valahogy sikerül áttenni játékokba, akkor mindent megváltoztatna vagy minden eddigi fejlesztést feleslegessé tenne (pl tesszelláció).
Új grafikus technológia készül
[ ÚJ bejegyzés ]
-
myteve
tag
Érdekes megoldás, de ezzel a rendszerrel nem tart sokkal tovább minden modellt elkészíteni? Bár mondja az emberünk, hogy be tudnak szkennelni dolgokat, azért kíváncsi lennék, hogy mondjuk egy autó belterét hogy szkennelnék be...
-
gyanítom, hogy az ausztrálok sem gyártottak maguknak ehhez VGA-t és nem írtakj neki külön op.rendszert (főleg, hogy ugye 1 év alatt hozták mindezt össze), így valószínűleg a jelen technikával oldották meg.
mondhatni szakmabeliként szívesen belekötnék hogy átverés, de előtte utána nézek ennek, mert nagyon érdekesnek tűnik...
-
h.adam.92
őstag
-
Z86
őstag
Zsír. A VGA gyártók biztosan nem örülnének ha elterjedne
-
sz4blya
tag
A poligonos megjelenítés elterjedése előtt is készítettek ilyen technológiával játékokat, igaz, nem pixel méretben (számítási kapacitás hiánya miatt).
Én arra vagyok kíváncsi, hogy a jelenlegi technológiák és célhardverek mit tudnak kezdeni ezzel. Például nem biztos, hogy megéri, hogyha új hardvereket kell hozzá gyártani, új API-kat írni, a fejlesztőstúdiókat meggyőzni, hogy ezt használják, stb.stb.
Mindenesetre impresszív. -
h.adam.92
őstag
válasz
czundermák #2 üzenetére
sztem nem is mondtál sokat. én bőven kivárnám
(#1) Nordic: ne is mond
-
czundermák
aktív tag
Kíváncsi vagyok gyakorlatban, játékok alatt mikor lesz elérhető. Saccra úgy 4-5 év.
-
Nordic
Közösségépítő
Tátva maradt a szám
... Nem semmi, amit összehoztak, igaz csak egy kis részét értettem, de ez már most brutális.