Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz imi123 #138 üzenetére

    Azt a koncepciót, amire építünk most a Sony dolgozta ki. Gyakorlatilag az új API-k elméleti alapjai a libGCM-ből származnak. Az AMD ezt vette alapul, amikor kidolgozták ennek a koncepciónak a PC-s verzióját. Ezekre a kutatásokra épül az összes PC-s low-level API. Bizonyos elemeiben annyira, hogy még a specifikáció is ugyanaz. Például a validator teljesen az AMD rendszere mindhárom API-ban. Ezért is egyezik a leírása. De a parancspufferek kreálása is ugyanaz. A bekötési modell specifikációjában viszont például vannak különbségek. Ahogy a shader nyelvekben és a fordításban is.

    Az érdem sok értelemben a Sony-é, mivel ha nem csinálják meg a libGCM-et, akkor nem bizonyosodik be, hogy ezt így is lehet, és az AMD sem kezd kutatásba azzal kapcsolatban, hogy ezt a koncepciót miképp lehetne hatékonyan PC-re ültetni.

Új hozzászólás Aktív témák