Hirdetés
- bb0t: Ikea PAX gardrób és a pokol logisztikája
- GoodSpeed: A RAM-válság és annak lehetséges hatásai
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- GoodSpeed: Márkaváltás sok-sok év után
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ldave: New Game Blitz - 2025
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- Gurulunk, WAZE?!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azt a koncepciót, amire építünk most a Sony dolgozta ki. Gyakorlatilag az új API-k elméleti alapjai a libGCM-ből származnak. Az AMD ezt vette alapul, amikor kidolgozták ennek a koncepciónak a PC-s verzióját. Ezekre a kutatásokra épül az összes PC-s low-level API. Bizonyos elemeiben annyira, hogy még a specifikáció is ugyanaz. Például a validator teljesen az AMD rendszere mindhárom API-ban. Ezért is egyezik a leírása. De a parancspufferek kreálása is ugyanaz. A bekötési modell specifikációjában viszont például vannak különbségek. Ahogy a shader nyelvekben és a fordításban is.
Az érdem sok értelemben a Sony-é, mivel ha nem csinálják meg a libGCM-et, akkor nem bizonyosodik be, hogy ezt így is lehet, és az AMD sem kezd kutatásba azzal kapcsolatban, hogy ezt a koncepciót miképp lehetne hatékonyan PC-re ültetni.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
djculture
#70
üzenetére
Ezekért vezették be a meghajtók hitelesítését. Mindegyiket átvizsgálják, hogy jó-e, és emiatt már eleve nem csalnak a gyártók, mert még a driver kiadása előtt kiderülne.
A FutureMark jelenleg a legedzettebb cég a tiltott optimalizálásra vonatkozóan, és nagyon gyorsan fellépnek, ha ilyen történik. Számos telefont is szégyenpadra küldtek az elmúlt években. -
Abu85
HÁZIGAZDA
Ennek az AMD-hez semmi köze. Ők csak alapot adtak a DX12-höz, de az API-t már a Microsoft fejezte be. Ugyanígy a Vulkánt a Khronos. Természetesen az az alap nem volt jelentéktelen, ha nem születik meg, talán ma nem beszélnénk új API-król, de megtörtént, így eljöhet a régóta várt reform. Bármennyire is úgy gondolod, hogy ez nem lesz jó, valójában nagyon sokat fog segíteni annak, hogy a PC és a mobil piac versenyképesebbé váljon. Azok a konzolok, amik vannak azért értek most el olyan őrületes sikert, mert egyre rosszabb a PC helyzete az állandó driver frissítésekre való igénnyel, a rendkívül rossz portokkal, stb. Ha ezek a kulcsproblémák megszűnnek, akkor talán vissza is jön valamekkora konzolra elvándorolt játékostömeg. És ez az egész piac érdeke.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
djculture
#50
üzenetére
Ez nem csak benchmark, hanem egy játék, amibe gyorsan építettek egy tesztprogramot, hogy lehessen látni a DX12 előnyeit. Ugyanezt látod majd magában a játékban is, ha megjelenik, vagy ha megveszed early accessen.
Ez egyébként most jól jön az MS-nek. Álmodni sem tudnának jobb bemutatót a Nitrous motornál, amely tényleg használja a DX12 szinte összes fontos újítását. Ráadásul 3-4x-es tempóelőny lesz az amúgy tökéletesre csiszolt DX11 módhoz képest. És még a grafika is szebb. Ennél jobb reklám a Win10/DX12-nek nem kell. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Petykemano
#45
üzenetére
Az AMD már eleve meghatározta a jövőt a DX12 és a Vulkan API-nak alapjaival. Viszont vannak tényleg fontos és nem olyan jelentős problémák. Előbbiekre muszáj reflektálni, és mindenki elfogadta, hogy az AMD megoldotta a skálázás problémáját. Mivel senki más nem tudott rá jobbat mondani, így beletörődtek, hogy legyen ez benne a DX12-ben és a Vulkánban. Gyakorlatilag a strukturális reformból mindenki nagyon durván profitál, és ez a piac versenyképességének a kulcsa.
A későbbi fejlesztések már mások. A soron következő problémák rétegpiacokra vonatkozhatnak, tehát az AMD-nek a potenciális megoldását nem feltétlenül fogja mindenki támogatni. Inkább tartson 3-4 évig a szabványosítás, minthogy megint az AMD mondja meg a tutit. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz
Petykemano
#41
üzenetére
Az IGP-vel gyorsított grafikus API-nak van realitása. Az Oxide egy ideje azért kampányol, hogy egymillió batch legyen 2018-ban. Mivel a processzor oldaláról semmi esély, hogy három év alatt tízszeresére nőjön a teljesítmény, így az egyetlen lehetőség, ha a parancsfeldolgozás átkerül az IGP-re. Esetleg el lehet gondolkodni API-t gyorsító célhardveren, ami egy GPDSP lenne. Ennek az előnye, hogy a processzormagok és az IGP erőforrásai megmaradnának.
Ha ennyire durva fejlődésben gondolkodunk, hogy a mostani új API-k által megengedett maximális szintre három év alatt ismét tízszeres növekedést akarunk pakolni, akkor ahhoz mindenképp célhardver szükséges.
Új hozzászólás Aktív témák
- OnePlus 12 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ÁRGARANCIA! Épített KomPhone Ultra 9 285K 32/64GB RAM RTX 5070 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Telefon felvásárlás!! Samsung Galaxy S25, Samsung Galaxy S25 Plus, Samsung Galaxy S25 Ultra
- REFURBISHED - Lenovo ThinkPad 40AF Dock (DisplayLink)
- iPhone 12 Pro 256GB Gold -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3581, 100% Akksi
Állásajánlatok
Cég: BroadBit Hungary Kft.
Város: Budakeszi
Cég: ATW Internet Kft.
Város: Budapest
A FutureMark jelenleg a legedzettebb cég a tiltott optimalizálásra vonatkozóan, és nagyon gyorsan fellépnek, ha ilyen történik. Számos telefont is szégyenpadra küldtek az elmúlt években.

