Hirdetés
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Random25: Windows 11 telepítés Pendriveról
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- sziku69: Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zolynet
veterán
Nissan helpdesk-nél (Prága,Warsó, Bratislava és BP support, 2en ~200embert
) én is átéltem ilyeneket, 2,5évig voltam ott ... azt hiszem ott kitanultam a türelem szó minden csínyját-bínját. HD-ben gyorsabban öregszik az ember. Nade annak az időnek is vége, hála a fóliasátornak.
-
Kovács84
aktív tag
Hülyére röhögtem magam
"A Duna elviszi a holttestét"
-
localhostadm
tag
ez kérlek, úgy jön a kezdőtémához, hogy mindenki szajkózza, hogy ilyen nehéz SDsnek meg HDsnek lenni, persze az írás kapcsán. Én csupán belefűztem ebbe a társalgásba a saját melómat, mutatván, hogy van rosszabb is mint az ő munkájuk. Nem az volt a célom, hogy jobbá tegyem ezzel a napomat...
U.i.: A fizetésemet meg sem említem...
-
Dr. Oid
aktív tag
válasz
localhostadm #86 üzenetére
nem igazán értem, hogy jön ez a kezdőtémához? bár ha úgy érzed, most jobb neked, akkor gratulálok
-
localhostadm
tag
Azt még elfelejtettem hozzátenni, hogy SD + HD egyszerre.
-
localhostadm
tag
ha jól számolom ez 8.5év. sztem én ezt le tudom pipálni. Fél éve vagyok egy cégnél, mint helpdeskes, supporter, rendszergazda, rendszerinformatikus egyszemélyben, lokál + távmenedzsment egyszerre. 3-4 cég között mozgok 2-3 heti váltással, különböző infrastruktúrával rendelkeznek, fújni kell mind1ik rendszert. A feladataim ellátásához még olyan dolgokat is tudnom kell, amivel más foglalkozik.
-
Gondar
tag
Kár hogy pestiesen írsz
A mi paraszt tanyánkon (Miskolc) nem szoktunk olyat mondani hogy 7 magaságában stb..
Amugy jó írás köszi -
localhostadm
tag
igen, a skype még lófütty. vannak olyan lúzer júzerek, hogy a hajad égnek állna. tudnék mesélni, egy élmény ilyen feladatokat ellátni.
volt olyan, nőci mailt akart küldeni sok usernek, de nem ment el neki egyáltalán, odamegyek, nézem, hogy mi lehet a gáz, egyik címet ékezetekkel írta be...
-
-
L4mie
veterán
hehe ez kb olyan mint amikor anyámnak próbáltam elmagyarázni, hogyan kell használni a skype-t.....pedig az aztán nem egy bonyolult dolog...
-
Stardust
csendes tag
ahan szal ez olyan mint a lelkisegelyszolgalat
-
Backspace
tag
Üdv nektek!
Valaki dolgozik az ITSH-nál ?
-
tildy
nagyúr
Helpdesk – magyarul az ügyfélszolgálat szinonimájaként is használjuk, de lásd bővebben (az angol Wikipedia alapján):
A helpdesk egy információs és segítségnyújtó erőforrás, ami elhárítja (vagy segít elhárítani) a számítógépek és hasonló elektronikai eszközök hibáit
-
Stardust
csendes tag
En tudatlan es ostoba vagyok!
Mi a rak az a helpdeszk mirol van itt szo? -
omani
tag
A Ramadan a 9. iszlám hónap, a mi Szeptemberünk-Októberünk magasságában van. Olyankor is telefonálhatnak és dolgozhatnak, de sokkal több a kötelező ima, 3-kor leteszik a lantot, meg ugye a lényeg hogy se kaja, se ital, se cigi, se rágó napkeltétől napnyugtáig.
A tárgyra térve ez a VPN dolog baromi gyakori, nem helpdeskes vagyok hanem tanácsadó de mindíg szoktam segíteni a kollégáknak ha vmi technikai bajuk van mivel általában én értek hozzá a legjobban, szóval 10-ből kilenc nyomtatási, levelezési, oracle vagy bármi más probléma azért volt mert A) ment a VPN, nem látta a lokál hálót B) nem ment a VPN ezért nem látta a céges szervereket. Szóval nálam az első kérdés, mielőtt ránéznék a gépére: megy a VPN?
A helpdesk meg ilyen meló, ahol emberekkel kell foglalkozni oda türelem meg nyugalom kell, ha fasz akkor fasz rá kell hagyni.
-
faber24
őstag
Izgalmas írás...igaz, hogy felét nem értem (pedig nem vagyok öreg és valamennyire a számtech-hez is konyítok)...mondjuk a helpdesk meg a hasonló modern munkakörök sem nagyon mondanak nekem semmit, de azért pár poén jó volt...
-
tildy
nagyúr
No, ma kaptam, azt hiszem pont ide illik
"Múlt éjjel nagyon magam alatt voltam, felhívtam a Lelki Segély vonalat.
Egy pakisztáni call-centerhez kapcsolt. Mondtam, hogy öngyilkos leszek.
Erre nagyon izgatottak lettek, és megkérdezték, hogy tudok-e teherautót vagy repülöt vezetni... " -
Mcray
senior tag
válasz
bolondember #65 üzenetére
Te nem a zinfóparkban dolgozol véletlen(kolléga)?
-
Divi
aktív tag
válasz
bolondember #65 üzenetére
Üdv az elsőről...
-
#16741888
törölt tag
válasz
bolondember #63 üzenetére
Szerintem ezt gondold át, annyi új csoport lett, és volt idő amikor annyira nem volt választásuk, hogy csopvez minimum lennél.
Másrészről meg ha megnézem, 1 kivételtől eltekintve, senkisem first level agent, az akkori csapatból, persze azokról beszélek akik itt maradtak.
Ennek én örülök hogy így gondolod(jobb neked ott), nekem szerencsém volt, mert jórészt egy másik "érában" kerültem abba a csoportba, és tudtam onnan elkerülni.
-
bolondember
MODERÁTOR
válasz
#16741888 #61 üzenetére
jól.
itt hamarabb megbecsültek - két hónap után már jobban, mint ott...
Elismerik a munkám, profeszionális a légkör, közelebb van...Amúgy én OTT soha nem lettem volna senki - akkor telt be a pohár, mikor sikeresen implementáltuk az osztrákoktól az egészet, aztán egy pályázat esetén az lett nyertes, akinek a próbaideje se telt le, cserébe simulékonyabb, nyalóbb, mint én...
A megbecsülés is kurva fontos - ez IS amiből itt több van.
Menedzser meg ilyenek nem nagyon akarnék lenni - én EZT szeretem csinálni, RDM, RDM expert amit szeretnék...
ÉN ott soha nem lettem volna semmi, ezt tapasztalatból mondom...
-
#16741888
törölt tag
válasz
bolondember #60 üzenetére
Jóljártál?
Nálunk kb manager lennél, ha megnézed kikből lettek managerek, és veled kezdtek vagy később jöttek. 350%os fizukülönbséggel,meg autóval, meg stbvel.
-
tildy
nagyúr
válasz
#16741888 #56 üzenetére
Kivárásra, én olyan 1évet mondanék maximum, nagyon maximum, ami szerintem nem sok 1 munkahelyen.
nálatok igaz lehet. De nem mindenhol.2 évet helpdeskeztem, pardon helpdesk, servicedesk, operátorkodtam.
Végig hitegettek, de semmit sem tettek.
Szóval a nagyon maximumon már rég túl voltam, és először bár besz.ptam az ígérgetést, magyarán elhittem, egyre jobban láttam, hogy az egész csak kamu volt, arra volt jó, hogy megültessenek a sejhajomon .MErt azért nem voltam rossz munkaerő .
Tehat a lelkiismeretes munka nem mindig kifizetődő. -
bolondember
MODERÁTOR
rúgjon seggbe, vállalom a tetteimet - amúgy honnan veszed, h EZEK a valódi nevek?!
Én nem ágálok a melóm ellen, mert szeretem csinálni (bár mennék 2nd levelre, de azt júniusnál előbb nem lehet) - CSAK... Csak éppen a tegnapi eset full "best effort" volt, ugyanis az adott cégnél NINCSEN VIP-support...
prosztó módon... hmmm...
végülis.
Akkor nemcsak nyugodt vagy, de a cinizmus sem a Te eseted/világod...ui.: annál nincs is rosszabb, amikor egy ügyfél AZT HISZI, h jobban ért a cuccokhoz, aztán az ő hülyeségei miatt mi f@szolunk (tudnék páldát mondani)...
-
#16741888
törölt tag
Hát nézzétek, a servicedesk egy reális és korrekt lehetőséget kínál a legtöbb nyelveket beszélő embernek. Diploma nélkül kevés jobb lehetőség van, 115-120 at alapba meg lehet keresni, bkv bérlettel, kajajeggyel, egészségpénztárral.
Diploma nélkül kevés ilyen lehetőség van, de sok diplomás is nálunk köt ki, pl. egy tanárnak egyszerűen nincs jobb alternativa, kb annyit keres itt nettoba, mint közalkalmazottként bruttoba, megfontolandó.
Aki viszont lelkiismeretesen dolgozik, annak pedig van feljebbjutási lehetőség, sok ilyen példát tudnék mondani. Viszont olyanra is van millió és egy példa, aki nem várta ki a helyét, elment, holott már lehet 2-3szinttel feljebb lenne, mint amikor otthagyta a csapatot. Kivárásra, én olyan 1évet mondanék maximum, nagyon maximum, ami szerintem nem sok 1 munkahelyen.
-
DarkByte
addikt
Pedig 2 évad van eddig, évadonként 6 rész. A 2. évad magyar szinkronizált változatát mostanság kezdik (kezdték?) vetíteni az egyik csatornán. PÜ megy.
Ja és: The IT Crowd is ready for the 3rd season!
-
Nos, én a szolgáltatóm support részlegével vagyok így...illetve fordítva:
Anno náluk szerintem betanították, hogyha router varázsszót meghallják, akkor azt nem szabad elereszteni.... Amikor elküldtem nekik egy tracerouteot, akkor is azzal jöttek, hogy de a routerem, és vegyem ki... Kénytelen voltam elmagyarázni, hogy mi is az a traceroute.Másik édes dolog, hogy egyszerűen tré a DNSük, de nem képesek elismerni, amikor kiejtettem egy másik mágikus szót (domain), akkor azzal a lendülettel átirányítottak a server-hostingos részleghez, mondván, hogy nem tudom elérni a náluk bérelt tárhelyemet...
Ezek után, azért így újév alkalmából tegnap erőt vettem magamon, és átpasszoltam nekik egy rövid emailt, a következő üzenettel:
"Hi!
Tarr Kft presents: Domain Name resolve in 2008: [link]"
Bár sajnos nem biztos, hogy értékelik, lehet el kéne magyaráznom, hogy mit is látnak a képen. A probléma az, hogy ezért én fizetem őket... -
tildy
nagyúr
Nagyon kell amúgy arra figyelni, hogy ezt a munkát milyen emberek végzik.
Egy diplomásnak előbb utóbb kevés lesz, és mint írtam kihívás nuku. Szerintem fazkközepet végezetteket érdemes erre apozíciór aalkalmazni, akik éreznek hosszantartó elhivatottságot. Egy diplomás nem, vagy ritka esetben fog.Én úgy próbáltam a lelkemet nyugtatgatni, hogy bár a meló sz@r, mert hát valljuk be, ez szellemi rabszolgamunka , de legalább a userek szeretnek. Engem a végén már csak ez az egy dolog motivált, semmi más.
Azóta mint írtam más területen dolgozom, ejlesztek. A régi munkahelyemen viszont még a mai napig ugyanazt a pozit csinálnám valüszínűleg, nulla kihívással. -
Dr. Oid
aktív tag
hát, akkor lehet, hogy tényleg velem van a baj
vicces, de a feleségem is konkrétan ezt mondta rám (mármint hogy a világ legnyugodtabb embere vagyok) lol
nyilván én is tudnék ilyeneket írni (pl amikor a bankban, ahol diploma után elkezdtem dolgozni, felhív egy manusz, hogy nem megy neki ezésez a program. mondom neki a dolgot, nem segít semmi, már fél órája semmi haladás, nem tudja a gépet újraindítani se, oké, lemegyek. megkérem, mutassa meg, mit csinált, amikor megkértem, hogy nyomja a kikapcsoló gombot 5-7 mp-ig (ATX táp...). megmutatja, na, mit látok? nyomja a monitor ki-be kapcsoló gombját. na ott és akkor hasonlóan éreztem magam pl, de ezer és egy ilyen volt).
emberek vagyunk, tudom, de akkor is ez a véleményem. szerintem az összes hd, sd, call center és stb fő mérőinek egyike a szolgáltatás minősége, ez döntő az ügyféllel szemben. leszarja az ügyfél az SLA-t, leszarja, ha te vagy a világ legjobb supportos IT-se, ha paraszt vagy vele és az bizony konkrétan lenyomozható minden rendes telefonos rendszerben, hogy ki volt és általában eszkalálni is szokták. egyébként ez nálunk gond igazán, Magyarországon , és nekem az a rossz igazán, hogy sajnos tudom és észreveszem, amikor egy ügyfélszolgálatos valamit nagyon elbasz. mesélhetnék hazánk elsőszámú telekomcégéről és az ő úgynevezett kiemelt üzleti ügyfelek ügyfélszolgálatáról... kicsir frusztráló, amikor az ember cége havi sok millió forint leszurkolása után kritikán aluli dilettáns illetők ügyfélszolgálati alapdolgokat semmibe vevő szemétségeit kapja. -
tildy
nagyúr
Engem szerettek hívni a userek, mert mentem és segítettem nekik, nomeg általában mosolyogtam (lokál helpdesk voltunk) .Node voltak kemény esetek nálunk is...
A sokakocsog123 user jelszó még ma is emlékezetes
Az már más kérdés, hogy szerintem két -három éven túl nem ajánlott helpdeskezni, mert az ember "megzakkan" tőle. Szóval valami job rotation vagy valami nem árt, mert egy idő után már semmi kihívás nincs. a problémákat csípőből megoldod, a nem hozzád tartozókat meg úgyis assignolod. De ez meg a főnökséget nem érdekli: no ilyenkor jön elő a morcos pénztáros, avagy szitkozódó helpdeskes esete.
Én két év után jöttem el (igaz valójában eddig már kb 4-5 évet helpdeskeztem/operátorkodtam -> utóbbit jobban szerettem )
-
Dr. Oid
aktív tag
pont ez a lényeg. azért vagy ott, hogy segíts neki és kibírd a hülyeségeit, ahogy (elvileg) gyerekkorunkban a szüleink meg a tanárok is kibírták a mi hülyeségeinket. erre persze nem mindenki képes, te még a legkorrektebb megoldást választottad. nem akarok valami térítőszöveget nyomni, de sztem kicsit erős a munkádat úgy felfogni, hogy az ügyfél hülyeségekkel zaklat. ő adja a pénzt neked, ha közvetve is és szerintem ez egy nagyon téves felfogás, pont ugyanaz, mint amikor bemész a BKV pénztárba bérletet venni és bunkó a pénztárosnő, nem tud visszaadni, nem segítőkész, udvariatlan és még a szája is büdös. persze ha veled csinálnák ezt, akkor észrevennéd, hol a hiba (lásd pl a homáron a sok sértődöttet).
-
tildy
nagyúr
Hát én abba is hagytama szervízdeszkát. kell a rancnak, hogy hülyeségekkel zaklassák az embert.
Még akkor is ha pénzt kap érte.Egyébként olyna esetben meg jogosan van ki az ember, ha valamit elmond, de:
-az ügyél még így is okosabb akar lenni (akkor minek hívta a helpdesket ha ő is tudja?)
-vagy nem zat csinálja, amit kér az ember tőle
- volt már ugyanilyen problémája, amit közösen megoldott vele a hd, erre mit csinál? n+1jére is a hülyeséget kérdezi.(tipikus eset: hogy lehet magyar billről anfgolra váltani és vissza? )Egy normál callcenteres mennyit is kap? ~100-110 körül nettóban? Egy helpdeskes kicsivel fölötte.
Oké, azt mondod nem kell ott dolgozni, de bolondemebrt ismerve nem hinném, hogy nomál user, normálisan kérdezve és viselkedve így kiborítaná. -
Dr. Oid
aktív tag
gyerekek, nem azért, de elég egyszerűek vagytok. ha nem tetszik a call centerek és hasonló cégek világa, nem kell ott dolgozni. ha meg ott dolgoztok, akkor ne fikázzátok már ennyire prosztó módon. azért kapjátok a fizetéseteket, hogy az ÜGYFELEKET TÁMOGASSÁTOK. ha ez túl patetikus, akkor abba is gondoljatok bele, hogyha ők annyira rohadtul értenének az IT-hoz, akkor ti marhára nem kellenétek a munkáltatótoknak, mert nem lenne hívás meg email és mehetnétek vissza a balettbe ugrálni.
amúgy meg nem mondta senki, hogy a cég nevét és az ügyfélét főleg nem blogoljuk ki, mert még valaki elolvassa a főnökség közül és seggberúg? -
RAMb0
tag
válasz
bolondember #2 üzenetére
Nekem abszolute sikerült.. ugyanis hasonló környezetben dolgozom egy internetszolgáltatónál, csak nem HD-s, hanem Lemondás kezelés, ügyfélmegtartás és megrendelés menüpontban. Meg néha reklamációt is kezelek.
Na azok sem piskóták.
Jó sztori! Az emeletes is jó volt.
-
dokesz007
aktív tag
Eszméletlen, a
"Már gondolkodtam, ha már több, mint két órát beszélgettünk ma, elhívom sörözni, ismerjük má' jobban meg egymást, a Duna úgyis elviszi a holttestét a Fekete-tengerig..."
mondatnál, nálam is lekapcsolták az áramot....
(bár látszik,h felindulásból írtad, legközelebb olvasd át még 1x)...
még sok ilyet kérünk az arcunkba
-
Shadows
senior tag
Akkor hívjam vissza este 8 magasságában...
jó story
-
Zewa
senior tag
Én tutti leraktam volna vagy megoldottam volna hogy megszakadjon a vonal...
Ne panaszkodj Rafi mert legalább nem unod magad. /A szallag melleti monoton robotmunkánál azért jobb./ -
bolondember
MODERÁTOR
válasz
Rickenstein #31 üzenetére
hát mihez képest?
nem panaszkodok, bár ilyen hívások után elgondolkodik az ember, h tényleg-e...
-
Rickenstein
senior tag
válasz
bolondember #6 üzenetére
Legalább megfizetik a melót?
-
x64
aktív tag
Én is dolgoztam helpdesken rövid ideig, nem irigyellek.
Magyar állami hivatalnál voltam, ahol nem sokkal előtte vezettek be egy teljesen új informatikai rendszert, amihez országszerte VPN-en kellett az ügyfeleknek csatlakozni. A szerverkapacitást alulméretezték. Volt, hogy fél napig is állt a rendszer...Ilyen állásra csak birkatürelmű embereknek szabad menni, mert más igen rövid idő alatt kikészül...
-
30z.Samu
félisten
Jó volt az írás, 1-2 beszóláson jót derültem!
Várom a folytatást!
-
Carsee
tag
Én is bolondember "cégénél" dolgozom és hála az égnek a mi SD-nk is a negyediken van.(Én egy másik csoportban dolgozom) Így a rosszul logolt jegyeket nem kell dispatch-elni elég csak felszólni communicatoron vagy simán felhívni.
De tényleg durva lehet az SD. Én tuti nem bírnám. Respect -
Tim82
félisten
Bolondember: hosszú, ősz hajszálak? így fogsz kinézni, mire viszek Neked filmeket?
(nem, nem fogom elhúzni az aggkorodra...
)
-
#54715584
törölt tag
amikor azt irtad, hogy emea, azt hittem egy helyen dolgozunk, de kesobb rajottem, hogy ez egy altalanos mozaikszo
-
DarkByte
addikt
válasz
philoxenia #7 üzenetére
"Helló, IT.. próbálta már kikapcsolni, bekapcsolni?"
(apropó nem tudja valaki hogy az IT Crowd-ot folytatni fogják-e? ez a 12 rész elég kevés. Gondolom az írói sztrájk tesz be ennek is.)
Jó kis írás! (bár jónéhány mozaikszóval nem vagyok tisztában hogy mit is takar.
) Ilyenkor szokott az ember 2 évet hirtelen öregedni.
-
Bubu79
addikt
Olvasván a szösszenetedet, egyetlen gondolat jutott fejembe - miszerint hiánypótlóként ideje lenne minden rendszerbe beszúrni az egyetlen hibajelentő mondatot, ami kimaradt belőlük: "General failure - please replace User!"
Nem irigyellek - de nézd az élet napos oldalát...
Az őszüléssel már jó nyomon jársz - mire meglesz a korod és a családi állapotod is hozzá, szórakoztathatod az unokáidat is a felcsipegetett anekdotákkal, melyek minden bizonnyal széles mosolyt csalnak majd a felnövekvő IT professional nemzedék orcájára -
bbazsy
őstag
"Már gondolkodtam, ha már több, mint két órát beszélgettünk ma, elhívom sörözni, ismerjük má' jobban meg egymást, a Duna úgyis elviszi a holttestét a Fekete-tengerig..."
Te se vagy beteg..
-
kripta
csendes tag
Jó írás tetszett
-
chriscc
csendes tag
Hát énis átérzem a helyzeted a kínai és arab kollegáinkkal...
Kitartás. Én egy telefont már eltörtem
-
twollah
nagyúr
válasz
philoxenia #9 üzenetére
Nem vagyok hipochonder.
-
ipavlidu!
tag
Amit ezalatt a cikk alatt ereztem, hat hogyismondjam. A legegyszerubb talan ugy, hogy a linkelt tancolo-szalonnas flash tudna leginkabb kifejezni.
mod: Nem irigykettel kicsit csavokankra, hogy pont Dubai-bol hiv? Biztos uszkalt az 50 cent-esekbe mind Dagobert bacsi.
-
twollah
nagyúr
válasz
philoxenia #7 üzenetére
Ez a hulye amcsiknak van akik olyan egyszeru dolgok miatt is perelnek, hogy pl.:
- a cigi tudorakot okoz, de ez nem volt rairva a cigis dobozra.
- a kes eles es elvaghatjak vele magukat.
- stb
- stb
- stb -
philoxenia
MODERÁTOR
válasz
bolondember #2 üzenetére
Lekepcsolta valaki az áramot ?
Tanulj meg kérdezni !
Minden ...úzer, aki felhív most éppen ideges, ezért nem gondol arra sem, ami nyilvánvaló. Alapvető dolgok a leggyakoribb hibák általában. Konnektor, áram, kábel....és a macskát NEM szárítjuk mikróban. Az elhíresült történet óta már semmin sem csodálkozom. A frissen vett fényképezőgépem használati utasításai ilyesmikkel kezdődnek:
- ne ejtse le a földre
- ha kigyullad a gép, húzza ki a konnektorból, vagy vegye ki az elemeket
stb. -
tildy
nagyúr
Gonoszkodás on:
Nmaost akkor helpdeszk vagy servicedesk?
Gonoszkodás offNa végoig angolul nyomtad? Nem vagy poiskóta. Jaj de örülök neki, hogy végre nem kell ezt csinálnom. Nem irigyellek, cseppet sem.
Szegénykém
Komolyan te mi a ló.. izét keresel SD-n? Lenne neked jobb helyed is. -
twollah
nagyúr
Ez tetszett.
Majdnem elmosolyodtam a szosszenet olvasasa kozben.
Ritka egy cinikus ember vagy ezekkel a kommentekkel."ÉS itt nem lesz áram este nyolctól..." ez volt a csucspont.
Új hozzászólás Aktív témák
lo Úgy egy óra tájban csörög a telefonom, egy kraftos, de látom, h 9-cel kezdődik a telszáma, tehát...
- ASUS TUF GAMING B760M-BTF WIFI D4 (Wifis DDR4 alaplap)
- XBOX Series S 512GB, 2026.12.10-ig gyári garanciával, dobozában, makulátlan állapotban eladó!
- 8/16BIT ISA Kártyák
- Csere-Beszámítás! RGB Számítógép PC játékra! R5 5600X / RTX 3060Ti 8GB / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- 16BIT ISA Kártya 286 proci + Cirrus Logic Chip
- 118 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 9 7945HX, RTX 4070 - UK billentyűzet
- Készpénzes számítógép PC félkonfig alkatrész hardver felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Huawei P20 Lite 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- LG 48GQ900-B - 48" OLED - 3840x2160 - 138Hz / 0.1ms - G-Sync - FreeSync - HDMI 2.1
- AKCIÓ! ASUS PRO WS W790E-SAGE SE alaplap garanciával hibátlan működéssel
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest