gyerekek, nem azért, de elég egyszerűek vagytok. ha nem tetszik a call centerek és hasonló cégek világa, nem kell ott dolgozni. ha meg ott dolgoztok, akkor ne fikázzátok már ennyire prosztó módon. azért kapjátok a fizetéseteket, hogy az ÜGYFELEKET TÁMOGASSÁTOK. ha ez túl patetikus, akkor abba is gondoljatok bele, hogyha ők annyira rohadtul értenének az IT-hoz, akkor ti marhára nem kellenétek a munkáltatótoknak, mert nem lenne hívás meg email és mehetnétek vissza a balettbe ugrálni.
amúgy meg nem mondta senki, hogy a cég nevét és az ügyfélét főleg nem blogoljuk ki, mert még valaki elolvassa a főnökség közül és seggberúg?
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [galaxy55:] Mi történt deviantart-on?
- [Re:] Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [TheLázs:] ADHS
- [Re:] [sh4d0w:] Windows Recall
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Hozzászólások
Dr. Oid
aktív tag
Témaindító írás:
Teszt Élet a szervizdeszken 2