Hirdetés
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Digitális Állampolgárság Program
- Asszociációs játék. :)
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pete55555
addikt
Most nem azért, de aki megveszi, tisztában van azzal, hogy részecskeszűrős, kettőstömegűs autót vesz. Alapból problémásabbak a dízelek, mint a benzinesek, cserébe jobb a fogyasztása.
Az én 307-esemen ilyen gond biztos nem lesz, 1.6 benzin NFU...
Persze eszik is 8 litert városban, de valamit valamiért......Szeretem leracsniztatni...
-
-
vhw
addikt
válasz Klaus Duran #1 üzenetére
Ez honnan/kitől származik egyébként?
Én fél éve hallottam először, de valami nagy múltú bölcsesség lehet."Mi' csinálsz apa? Kapcsold ki a gépet!"
-
bitpork
nagyúr
válasz Hieronymus #19 üzenetére
Nem beszélek Merkel nyelvet
Ez az itthoni szabályozásra milyen hatással van? Úgy értem ebből van valamilyen EU jogharmonizáció is ami obligát ?Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
http://www.autozeitung.de/neuwagen-garantie-134339.html?image=0
Ez az majdnem aktuális garancia állapot, Igen van EU irányelv a garanciára és a nagyjavítás mentes időszakra,
Például a Daihatsu (Toyota) személygépkocsi ága, felszámolta az EU érdekeltségeit, részben a megnövekedett előírások okán. A Toyota is csak az elektromos járműreire tartja az 5 évet. A többire csak 3 év vonatkozik.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
távcsőves
senior tag
A helyes megfogalmazás: nagyobb részt foesch a német és japán konkurenciához képest. És van olyan márka, amihez képest pedig a francia űrhajó technika.
@bitpork: ilyett hogy: kell a meséből. Hogy a gyártók versenyeznek egymással és vállalnak többet is (feltételek teljesülése esetén) más dolog.
[ Szerkesztve ]
-
bitpork
nagyúr
válasz Hieronymus #14 üzenetére
Ez az információ honnan származik?
"A ma eladott járműveknek, minimálisan 3 év teljes körű garanciával kell rendelkeznie. Az átlag ma már öt év. Esetleg 150 ezer kilométer megkötéssel. Az átrozsdásodási garancia 12 év a legtöbb autónál. A Mercédeszek esetében ez már 30 év. Az Európában forgalomba hozható személygépjárművekre további korlátozásokat vezetettek be. A motorbontással járó javítást korlátozták. Ha jól emlékszem a jármű 10 éves koráig nem kerülhet nagyjavítás alá."
Err van valamilyen szabályozás?Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
...A tervezett elavulás úgy kapcsolódik ide kedves Lauda, hogy költséges hibalehetősegek vannak az indítókulcs és a gumiabroncsok futófelülete közti rendszerbe tervezve. ..
Nem.
Ez esetben az oldjuk meg okosban hozzáállás a probléma forrása. Egy kis pénzt takarítva meg, rossz összeszerelés okán keletkezik a kár.A környezetvédelmi előírások szigorítása azt segíti, hogy ne fulladjunk meg a nagy városokban.
Nyilván kiderült az első hozzászólásomból, hogy egy ilyen autó tulajdonosa vagyok én is. Sajnos Euro4 kategória, még szoftver update sem oldja meg a nitrogén oxidok kibocsájtásának problémáját.
Az autó marad, de vettem egy új benzines városi autót. A gázolajos meg marad hosszabb utakra. Három év múlva jön helyette majd, egy új lakóautó. talán elektromos lesz már.A tervezett elavulást meg el kellene felejteni. Nem így működik a gazdaság. Az a gyártó, amelyik nagyon rossz minőségben gyárt, elhajtja a vásárlóit, másokhoz.
Az autós példánál maradva, a régen sokkal jobb volt teóriát, röhögve lehet cáfolni.
A ma eladott járműveknek, minimálisan 3 év teljes körű garanciával kell rendelkeznie. Az átlag ma már öt év. Esetleg 150 ezer kilométer megkötéssel. Az átrozsdásodási garancia 12 év a legtöbb autónál. A Mercédeszek esetében ez már 30 év. Az Európában forgalomba hozható személygépjárművekre további korlátozásokat vezetettek be. A motorbontással járó javítást korlátozták. Ha jól emlékszem a jármű 10 éves koráig nem kerülhet nagyjavítás alá.A többestömegű lendkerék a kuplungot kíméli. A rossz vezetési stílus mellett, mindegy melyiket kell cserélni.
A jó vezetési stílus esetén meg kímélhető mind a kettő. Ráadásul nem kell ennyire bonyolult autót vásárolni.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
félisten
-
-
finest
addikt
Egy francia autó szervizelése drága, kettőé még drágább, használj egyet!
“Don’t shoot, I’m Globish.”
-
bitpork
nagyúr
válasz Hieronymus #2 üzenetére
Azért ezen lenne mit cizellálni...
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Viszlát
addikt
A cím alapján valami egészen másra számítottam.
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
Eastman
addikt
válasz Hieronymus #2 üzenetére
Köszönöm, ez tényleg nagyon informatív.
...ezek szerint a Peugeot a pénztárcánkon keresztül menti meg
a világotmindannyiunk tüdejét úgy, hogy közben lehetőséget biztosít a gépkocsi elé térdelve, homlokunkat ütemesen a motorháztetőbe verve zokogni, arra gondolva, hogy mekkora jót teszünk és mekkora jóság ér ezekben a pillanatokban minket és kicsaládunkat, miközben a szomszédok és barátok együttérző félmosollyal csak annyit súgnak felénk, hogy; "dehát francia".A tervezett elavulás úgy kapcsolódik ide kedves Lauda, hogy költséges hibalehetősegek vannak az indítókulcs és a gumiabroncsok futófelülete közti rendszerbe tervezve. Pont akkora kiadásokat generálva, hogy még éppen ki akard fizetni kb. két év alatt a felmerülő költségeket (pl. kettőstömegű, ilyen-olyan szűrő a környezetvédelem jegyében), aztán eldobd a szinte ipari hulladéknak számító, "elavult" járművedet.
angyalpc2
Csak az a kérdés, hogy szórakoztatni akarod magadat és a járművedet, vagy helyváltoztatásra használod az autót... Pont mint Gizike és a linux. Megtanulni akarod, vagy használni?
[ Szerkesztve ]
https://logout.hu/tema/re_gerincserv_muteti_kezelese/keres.php?suser=Eastman ⮞ Műtét nélkül is lehet megoldás...
-
Egyedül azt nem értem, ezt a hibát, miért nem jelzi semmi a műszerfalon?
Mert a kis hibák többségéhez nincs jelzőfény rendelve.
A korosodó autóknál a legelképesztőbb hibák szoktak előfordulni. Ezek leginkább jelentéktelen hibák, nem befolyásolják a a jármű biztonságát vagy teljesítményét.
A hibás bekötés is ebbe a kategóriába tartozna, ha szakítaná meg a regenerációt, percenként többször. Ezért soha sem ér véget a művelet.
Amúgy a két regeneráció közötti távolságról is van hibakód ha túlságosan nagy, de ahhoz se jár jelzőfény.
A túltelített szűrőhöz már tartozik lámpa, csak a tulajdonos nem tudja, miért jelez a motor. Újraindításkor eltűnik a jelzés, nem tulajdonítanak neki nagy jelentőséget.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
angyalpc2
aktív tag
Baaameg
Hogy a f.ba tudja módosítani a CAN adatfolyamatot?
Az a véleményem, hogy valaki utólag szereltette fel vonóhorgot, de elbaszták neki, és felcserélték a kábeleket vagy toldoztak foldoztak..
KO lett a motor, majd a gyári szervice visszajelezte a központnak, azok megnézték a balfaszkodást és kiadtak egy közleményt, hogy nebaszátok el a kábelkorbácsot.
Egyedül azt nem értem, ezt a hibát, miért nem jelzi semmi a műszerfalon?
Mert szerintem ez nem egy 1-2 kilométeres dolog, az az extra üzemanyag legalább 20-30ekm en keresztül ment bele..
és nem 1-2 decivel fogysztott többett szerintemEgyébként 2 féle ember van, aki ért a franciához és aki nem.
Semmiven nem rosszabb (főleg az alkatrész árak miatt) mint egy VW ,inkább csak nehezebb megtalálni a kiváltó okot.Jó ezzel nem azt mondom, hogy mazda toyota suzuki honda motor szint...de nem olyan vészes mint egyesek lefestik
Egyébként meg Renault
-
titán
A tervezett elavulásnak (ami valljuk be már önmagában is egy vízió), mi köze egy hibásan csatlakoztatott vonóhorog csatlakozóhoz?
-
Mit nem értesz a benyomott írásban.
Vonóhorog nélkül is érintettek ebben a problémában az első generációs DPF szerelt járművek, ha városi közlekedésben vannak használva.
A DPF feladata kiszűrni az égéstérben keletkező korom szemcséket, a szemcsék méretétől függetlenül. Ezt jól csinálják ezért a gyakori gyorsítási műveletek gyorsan telítik a szűrőt, tehát tisztítani kell. Ezt akkor kezdené el az elektronika, ha DPF filterben és a kipufogó rendszerben mért nyomás közötti eltérés meghalad egy szintet.
A szűrő regenerációja, a következő lépésekben történik.Megfelelő motorhőmérséklet esetén, egy előírt motorfordulatszám fölött, üzemanyagot fecskendez a motor a kipufogó rendszerbe. Ez a kipufogási ütemben történik meg. Az égéshez oxigén is szükséges, tehát a munka ütemben nem kap üzemanyagot a henger. Ez eddig érthető?
A részecske szűrőben ragadt, még izzó részecskék beindítják az égést. A DPF hőmérséklete az üzemi 200+ fokról, 550-600 fokra emelkedik és elkezd kiégni a korom. A többi szutyok viszont nem. A rossz minőségű üzemanyagban keletkező salak és egyéb szennyeződések maradnak. Ezért kell cserélni vagy vagy felnyitással tisztítani a szűrőt. A gyári előírás szerint, típustól függően 100-200 ezer megtett kilométer után.
A gyakorlatban ez akkor következik be, amikor elkezdi a figyelmeztetéseket nyomni az elektronika, Egy idő után átvált a rendszer vészhelyzeti üzemmódra. Teljesítmény és nyomaték minimális, a sebesség jelentősen korlátozott.A dologban az a baj, hogy az üzemanyag egy része eléri a henger falát és kicsapódik rajta. Ez levékonyítja azt az olajfilmet, amin csúszik a henger tömítő gyűrűje és elkezd kopni a henger. Az olaj meg szaporodik, ami teljes motor kenését rontja.
Az újabb autókban már javítottak ezen a megoldáson. az eredeti DPF-ben kerámia szűrőbetéteket alkalmaztak. Az újabbakban olyan fémréteget visznek fel a kerámiára, ami katalizátorként viselkedik. Amint elér egy rétegvastagságot a korom és megfelelő a filter hőmérséklete elkezd leégni a korom, üzemanyag és égési hőmérséklet csökkentő olaj hozzáadása nélkül. Persze ezek a filterek is megtelnek idővel, de bőven +200 ezer kilométer után. De legalább nem teszik tönkre a motort. Nem kell vigyázni a vezetési stílusra. És nem kell autópályázni vagy statikus regerációt csinálni számítógéppel.
A régebbi DPF-es motorok esetében érdemes minőségi üzemanyagot használni. A regenerációk mennyisége csökken, ez üzemanyag megtakarítás. A DPF hosszabb ideig marad használható, javítás vagy csere nélkül.
Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
3F
Bár a mostani Fordok szépek.A Doctor nem hal meg, csak átalakul. https://www.youtube.com/watch?v=0C3zgYW_FAM https://www.youtube.com/watch?v=AZ7oROlf5ys
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Milyen videókártyát?
- Autós topik
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen monitort vegyek?
- ZIDOO médialejátszók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- 20 milliárd kameraszenzornál jár a Sony
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest