Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- oriic: A TOP 10 legtöbb hozzászólással rendelkező PH! felhasználó
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sh4d0w: Árnyékos sarok
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- GoodSpeed: ASUS TUF Gaming VG27AQ - finomhangolása
Új hozzászólás Aktív témák
-
petcsike
tag
Na mi is mentunk egy ujabb kort, legutobb akkor voltunk, amikor megnyitott a Mammutban. Most a Mammut 1-be kaptunk jegyet, egesz pofas kivulrol, bar latszik, hogy mindenhol sporoltak, ahol csak tudtak... 1 szegeny kislany ul a lepcso tetejen az egyik asztalkanal, es a vasarloi blokknak kinezo "jegyet" kezeli (eltepi). A bufenel egyetlen pozitivum talan az, hogy Coca Colat lehet kapni, egy fokkal ihatobb is mint a CC-s vizezett Pepsi f*s.
A termek elott minimalis a leulhetesi lehetoseg, 15 perccel kezdes elott odamentunk, az egyetlen fotel persze tele, szorongathattuk a popcornt meg az uditot vegig. Senki oda nem jott volna, hogy ures a terem, mehetsz be... 1 perccel a kiirt kezdes elott mondom mostmar csak benezek, mi a franc van. Sehol senki, mondom jo akkor beulunk, mindenki kovetett minket, azonnal kezdodott is a reklam es az elozetesek. WTF???
A paros kanape kenyelmes volt, de sehol sincs feltuntetve melyik sor melyik, melyik ules hanyas... tovabba sehol egy pohartarto, ergo vagy folyamat fogod az italod, vagy hajolgatsz erte a foldre: ennyit a kenyelemrol
Legalabb kevesen voltak a filmen, es az elottunk levo feje sem logott bele a kepbe, es 5 percnel tobb sem volt a sallang (reklam + elozetes), de azert 1950 Ft-ert az ember nem feltetlen ezt varna. Foleg, hogy a CC-nel ezek legalabb megvannak.
-
#42308056
törölt tag
Na mentem egy újabb kört, most az újonnan nyitott Mammut I.-be kaptunk helyet. Az észrevételek:
- Lehetne valami lehajtható karfa a páros fotelek közepén. Barátnővel még okés, de a haverom nem szeretném ölelgedni. Picit kényelmetlen volt így.
- A sorok jelölése kerülhetett volna olyan helyre, ahol a lépcsővilágítás ad neki egy kis fényt. Aki az előzetesek alatt érkezett alig találta meg hol ül.
- A kukák jól néznek ki, ellenben gyakorlatilag a popcornos doboz se fér bele, nem tudom hogy gondolták.
- Tök jó a nagyobb pénztár, de ha megint csak két embert ültetnek be semmi értelme. Plusz a sort megoldhatnák CC mintára, ott nagyon király hogy egy kígyó kering ami viszont szépen halad, nincs az hogy problémás vásárló mögé álltál mert amint felszabadul egy pénztár, mehetsz oda.Amúgy a vetítéssel most minden rendben volt, ráadásul hétfőn, kedden és szerdán olcsóbb a jegy, szerintem kifejezetten célpont lesz innentől nekem ez a mozi. A popcorn is baromi jó, és a kóla is kóla ízű, nem valami túlhigított szar mint a CC-ben.
-
VoidXs
nagyúr
Semmit nem jelent a jó cucc, ha nincs beállítva, itt bukik el például a CC Duna Plaza, vagy bármelyik ex-HMPLX, azok még teljesen jó berendezések voltak, amíg a CC szét nem barmolta őket. Láttál bármi más filmet, vagy megint csak ugyanaz a példa újra és újra? Mert én csak tavaly vagy 30 filmet láttam abban a moziban, és összesen egyszer volt bármilyen bajom, az sem a Kordában és nem a képpel.
-
PuMbA
titán
Ha emlékszel, akkor a Dunkirk-öt néztem a Corvin Kordában és az Allee 6-os teremben is anno egymás után és az Allee 6-os terem mérföldekkel jobb volt. Allee-ban legalább a tudott 1080p-t hozta a felbontás, de a Corvin gyalázat volt, körülbelül 720p lehetett, ugyanolyan távolságra ültem a vászontól. A hangzást be tudom lőni, mert elég kiemelés mentes hangcuccom van, nézd meg a profilom. Corvin sokkal rosszabbul szólt, szóval itt a beállító emberke lehetett a ludas, mint ahogy a kép is pocsék volt a 4K-val.
-
VoidXs
nagyúr
Akkor rossz filmet néztél, mert messze a Christie gépek a legélesebbek (a Barco behúzott fókusszal se jó, és mondanom sem kell, hogy a CC-s emberke csak kábéra szokta behúzni). A feketét meg ne majmold. Oké, hogy más pozitívuma nincs, de az egyik legkevésbé fontos tulajdonság. Amennyire el lehet rajtuk különíteni a képkockákat, különösen világosabb színeken, nekem az a projektor akkor se kellene, ha tökéletes feketéje lenne. A Pink hangja ebben az országban referencia, szóval ha az nem tetszik, akkor a valódi mozis hangot nem szereted. Bár ha a Corviné fölé helyezed a CC legrosszabb mozijáét, akkor már előre megjósolom, hogy nem fog tetszeni, merthogy inkább ahhoz van közel (=be van bárhogy állítva).
(#183) gg72: Teljesen oké.
-
PuMbA
titán
Én is azt néztem ott
De tudod mi a furcsa, hogy ahogy múltkor írtam, a Corvin mozi Korda termében az elvileg hiper-szuper 4K vetítőnek ennél sokkal rosszabb feketéje volt és a kép is elmosódottabb volt. A hangzás szintén rosszabb volt a Corvinban, szóval nekem az Allee 6-ashoz képest rosszabb élményeim voltak máshol. Egyedül a CinemaPink-ben nem voltam még.
-
VoidXs
nagyúr
Elég furcsa ízlésed lehet akkor, mert abban a teremben semmi nincs rendben. A Star Wars 8-at néztem utoljára. Alapból rossz felszerelés, lehajtott surroundokkal és undorító mélyekkel, SL+FR halk, kép lelóg, amúgy a crop és a keystone is rossz. Annak a projektornak (Barco DP2K-19B) nem feketéje van, csak kegyetlen kontrasztja, de más jót nem lehet róla mondani.
(#179) gg72: az, de a film nem úgy megy.
-
PuMbA
titán
Megint voltam az Allee CC-ben és rosszul írtam, nem a 8-as teremben voltam anno és most sem, hanem a 6-osban
Ott adják mindig a feliratos filmeket. A kép és hangminőség szuper volt, ahogy múltkor, mintha itthon néztem volna Blu-ray-t
Nagyon jó feketéje van annak a projektornak, ami ott van. Nem igazán láttam még jobbat moziban.
-
gg72
veterán
Na, szombat este megyek először a Pink-be (a feliratos 2D SW-re), kíváncsi vagyok... Nem tudom melyik teremben lesz.
-
PuMbA
titán
Engem már az Interstellar sima 1080p Blu-ray is meggyőzött, hogy mennyire jó a 65mm-es film és szerintem nem fogunk csalódni a 4K verziókban sem
Az biztos, hogy otthon jobb képminőséget fogok kapni, mint a Corvin moziban, mert egy sima 1080p Blu-ray is részletesebben néz ki nálam, mint amit ott láttam 4K álnéven.
(#174) VoidXs: Néztem már RED demó videót, igaz régen, de rápillantok, hogy most hogy állnak
-
VoidXs
nagyúr
Addig nincs a közelében, ameddig filmről vetítik, de nem tudják olyan jó minőségben digitális rácsra szkennelni őket, mintha eleve ahhoz készült szenzorral vették volna fel. Nézz meg bármit, amit egy RED kamera vett fel, az BD-n (és DCI-ban is) az abszolút csúcs képminőség.
-
PuMbA
titán
"Annál a filmnél ennyi volt a 4K, merthogy abban vetítették. Filmről szkennelték, szóval közelében nincs annak, mintha végig digitálisan tervezték volna."
Egy kicsit nézz utána a dolgoknak, illetve nézd meg majd a karácsonykor kijövő Interstellar 4K vagy Dunkirk 4K Blu-ray-t egy áruházban vagy otthon. Garantálom, hogy annál jobb képminőséget eddig még nem láttál.
Egy digitális kamera sincs az IMAX 65mm-es film képminőségének a közelébe sem jelenleg. Egy sima 35mm-es filmről 6-8K-nyi tiszta kép információt lehet leszkennelni, egy 65mm-esről pedig 10K-12K-t minimum. Most az Arri Alexa 65mm 6K-s kamera lesz közel hozzá, amivel az Avengers Infinity War-t forgatják
-
heihachi
addikt
Nekem ez a legnagyobb bajom minden mozival, a vendégek. Nem zavar, ha a szemembe világít az exit felirat, elviselem, hogy le van törve a pohártartó, nem gáz, ha 20 perc reklámot kell végignéznem, az se igazán hat meg, hogy életlen a kép, és azt se érdekelne, ha 3k-ba kerülne a jegy.
De azt a sok agyhalottat, aki moziba jár, azt képtelen vagyok elviselni. Képtelenség beülni úgy egy filmre, hogy
1.) ne rugdosná a székedet a mögötted ülő (tehát nem egyszer-egyszer belerúg véletlenül, hanem pl felrakja rá a lábát, térdét, stb.);
2.) ne pofázná / röhögcsélné / kommentálná végig hangosan valaki max 3 szék távolságon belül;
3.) ne túrkálna 15 percen át a nejlonzacsijában, hogy aztán abból egy zacskó chips kerüljön elő újabb 25 perc csörgés erejéig;
4.) ne szívná az orrát 5 másodpercenként;
5.) ne telefonálna hangosan + szelfizne;
6.) mindig van valaki, akinek nem sikerül eltalálnia, hova szól a jegye;
7.) ne kezdené el énekelni a film alatt felcsendülő kedvenc dalát.
Akármilyen tűéles kép lehet, bármilyen igényes hangzással és környezetben, ha van két barom mellettem, aki az egészet elrontja, mert azt kell hallgatnom, hogy ő nem érti a faék egyszerűségű akció-vígjátékot, akkor az egész semmit nem ér.
Lehet, hogy csak nekem nincs szerencsém, de az utolsó 7 mozi "élményem" a fenti 7 pont volt. -
VoidXs
nagyúr
Meglepődnél, mik vannak. Utoljára a Valerian volt ilyen, az volt Luc Besson kérése, hogy a beszéd 95 dB körül legyen.
(#170) PuMbA: Annál a filmnél ennyi volt a 4K, merthogy abban vetítették. Filmről szkennelték, szóval közelében nincs annak, mintha végig digitálisan tervezték volna.
-
-
VoidXs
nagyúr
Nolan pont az a rendező, aki hangos akar lenni. Az Interstellar mellé például küldött egy üzenetet, hogy a referencia fölött kellene játszani, mert úgy készült. Ennek ellenére a Dunkirk hangja mégsem ér el olyan szinteket, mint például az új Blade Runner, ami IMAX hangszórókat öl meg világszerte, de még mindig durván dinamikus, sokszor túlságosan beleordít egy véletlen hang. Nekem egyáltalán nem tetszett a film hangja.
Otthon azért rendkívül egyszerű megmondani, hogy mi 4K, mert lényegében nem létezik értelmes bitrátájú verzió a filmekből. A mozi máshogy rossz, ott JPEG2000 van, maximum 250 Mbiten. Akár 2K, akár 4K, ez a maximum. A hazai forgalmazók sokszor a felét sem érik el.
-
PuMbA
titán
"Honnan tudod olyan biztosan, hogy nem abban ment?"
Mert közelebb ültem, mint a Cinema-ban és nem volt részletesebb a kép, hanem épp fordítva
Itthon néztem már 4K videókat és nagyon egyszerű szerintem észrevenni a különbséget, főleg úgy, hogy egy mozivászon jóval nagyobb és még jobban ki kell jönnie. Ezt egyébként szerintem a rendező sem akarta így átadni, mert a beszédek érthetőbbek voltak a Cinema City-ben és a hangok sem váltak néha kivehetetlen masszává.
-
VoidXs
nagyúr
Honnan tudod olyan biztosan, hogy nem abban ment? Nem annyira egetrengető a különbség kis vásznon. Utánakérdezhetek, de szerintem az 4K volt.
A hangerő egyébként teljesen szubjektív, még hangulatfüggő is, de a moziban számszerűen meg van adva, milyen hangosnak kell lennie, ez garantálja, hogy te azt hallod, amit a rendező át akart adni. Sajnos van egy loudness war nevű dolog, de ezt pont annak köszönhetjük, hogy valaki valamikor lehalkította a moziját, és elindult a lavina. Régen még ellenőrizték a hangerőt, amikor a Dolbynak volt rá hatása, ma már nyílt szabvány van.
-
PuMbA
titán
Mondom, hogy a mögötte lévő ember fontosabb, mint a mozi
Még szüleim szerint is túl hangos volt a Corvin Korda terem, pedig a hallásuk ugye már valamivel rosszabb, szóval nagyon elrontották azt a vetítést. Ja és a Korda terem minden információ alapján 4K-s, mégsem abban ment.
-
VoidXs
nagyúr
A képpel kapcsolatos problémáim elmondtam, a hang még annál is rosszabb. Iszonyatosan túltolt, erőtlen és bőgős mélyek, alulméretezett erősítők, ezért kábé nulla dinamika, utolsó hulladék, már-már nem is moziba való surroundok, semmilyen térérzet, amin csak ront, hogy a hangerők sincsenek rendesen beállítva, nem egy teremben tökéletesen középen ülve is hangosabb a jobb oldal, valamiért mindig az, de minden CC-ben. A Dunkirk 4K-ban ment mindenhol, ahol volt rá projektor, csak a Corvinban ezt nem szokták reklámozni. Egyedül a Corvinban voltam olyan vetítésen valaha (Terminator 2), ahol referencia hangerőn ment bármilyen vetítés. A CC-k az ország leghalkabb mozijai között vannak (ugye diákgépész...), és még így sem bírja a cucc.
-
PuMbA
titán
Én a Dunkirk OV-n voltam legutoljára az Alle 8-as vagy mégis 9-es
teremben. Az egyik legjobb élmény volt képben és hangban, amin eddig voltam (Aréna IMAX-et is beleszámítva) Ehhez képest a Corvin Korda terem hangzása 2 héttel később szintén Dunkirk alatt szerintem feleslegesen hangosabb és kevésbé részletes volt. Pedig vártam, hogy 4K-ban lesz, de 2K-ban vetítették, szóval a Corvin végleg leírta magát. Többször nem fogok odamenni.
-
VoidXs
nagyúr
Akkor elég furcsa ízlésed lehet, mert a CC-nél egy terem sincs beállítva (nem helyesen, hanem egyáltalán), karbantartva meg még annyira se, náluk simán elmegy olyasmi, hogy például a center HF egy éve le van hajtva... A projektoraik kontrasztja lényegesen jobb, de ennyi, egyrészt a pulldown undorító, átúszó szövegnél kifolyik a szemed, másrészt élességben még egy sima Christie 2215 szintjén sincsenek, ami a leggyakoribb projektor az országban (mert 11 millió forintért kb a legolcsóbb).
Az Allee 8-asban múlt hétvégén voltam. A kép nem illeszkedik sehol a kerethez, alul kilóg, az egész moziban ez tapasztalható. Ezért és a hang miatt is számomra az Allee a legrosszabb mozi az országban. Egyébként úgy hallottam, hogy a CC technikusa is annyira utálja, hogy egyszerűen nem megy oda.
-
PuMbA
titán
"Hangban a Pink közelében jelenleg egyik mozi sincs az országban, képben pedig talán egyedül a Corvin haladja meg, ott is csak a Korda."
Gondolom ez is az éppen ott felügyelő ember kérdése, mert nem rég voltam először a Corvinban, pont a Kordában és bármelyik random Cinema City teremben eddig jobbat hallottam. A kép szintén borzalmas volt, a fekete jóval szürkébb volt, mint egy Cinema City moziban és a színek is olyan mosottasnak tűntek. Tesco gazdaságos projektor
(#159) Cortez863: Cinema City Allee-ban a 8-as teremben például tökéletes a képminőség.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
Cortez863 #159 üzenetére
Hangban a Pink közelében jelenleg egyik mozi sincs az országban, képben pedig talán egyedül a Corvin haladja meg, ott is csak a Korda. Van sok helyen a Pink projektoraiból (Sony R515), de nem mindig vannak jól beállítva. Az IMAX nagyon régi, még csak nem is 4K, és ez a hatalmas vásznon nagyon látszik, ezen túl hiába zseniális a hangcucc, annyira visszhangzik a terem, hogy végig zavar. Kettes fotelben meg nem középen kell ülni.
-
Cortez863
csendes tag
Szerintetek melyik a legjobb mozi Budapesten?
Értem ezalatt a kép és hangminőséget, székek minőségét stb...Nemrég voltam Cinema Pink-ben, nem estem hanyatt tőle. Keskenynek tűnt a vászon, a kettes bőrfotel sem volt kényelmes, mert középen besüppedt.
Imaxban még nem voltam,de a 3D nem érdekel. Nem igaz,hogy még mindig erőltetetik a 3D-t.
Nincs olyan mozi,ahol nagyon jó a 2D képminőség? -
VoidXs
nagyúr
válasz
Hegyirabló #156 üzenetére
A CC mozik küllemre jó állapotban vannak, de ennyi. A felszerelésük alapból is siralmas, megfáradt, és nem egy teremben tudatosan hiányos, ez egyáltalán nem méltó az ország legnagyobb mozilánca címhez. Két emberük van 174 terem + kasszák és hasonlók karbantartására, szóval ha értenének is hozzá se tudnák rendben tartani az összes mozit.
A 40 perc kilógó eset, de a SW7-nél megtörtént, és szinte garantált, hogy az idei premieren is így lesz. Ezen kívül egyébként rendre 15-20 perces blokkokat tolnak le, ilyen sok sehol máshol nincs, a Pinkben például nem egyszer 2 perc alatt van. Azt már nem is kommentálom, hogy még ők kérnek pénzt a forgalmazóktól, hogy a drágalátos csodamozijaikban leadják a filmüket...
A légkondival is tisztában vagyok, de egyszerű a megoldás: "légyszi, plázakarbantartó bácsi, told már fel 22 fokra." Meg fogja érteni.
-
bLaCkDoGoNe
veterán
válasz
Hegyirabló #156 üzenetére
"- 40 perc hirdetés a filmek előtt, ezt is többen írják. Biztos, hogy nincs negyven perc reklám egy film előtt sem, szerintem egyszerűen csak nincs időérzéke annak, aki ezt írja"
A szarkazmusdetektorod cserére szorul.
-
Hegyirabló
veterán
Hát akkor lássuk:
- asszongya az egyik, hogy a Cinema City Campona leharcolt állapotban van. Szoktam csetelni a CC egyik vezetőjével, most tőle fogok idézni: "Camponát nemrég újítottuk fel kompletten, fullos lobby, pénztár, büfé felújítás, kávézó kialakítás, székcserék a teremben, mellékhelyiségek megújítása, az összeget nem is mondom, mennyiért"
- többen írják, hogy senki nem jár Magyarországon moziba, és hanyatlik a magyar moziipar. Ezzel szemben rendszeresen nézettségi rekordok dőlnek meg, soha ennyi magyar nem járt moziba, köszönhetően a színvonalas multiplexeknek, a Cinema Citynek pedig milliárdos nyeresége van, annyira nem jár senki Magyarországon moziba. Tájékozódni nem szoktunk, csak leírunk valamit? Ezeket ugyanis rendszeresen megírják a lapok, online és nyomott formában.
- 40 perc hirdetés a filmek előtt, ezt is többen írják. Biztos, hogy nincs negyven perc reklám egy film előtt sem, szerintem egyszerűen csak nincs időérzéke annak, aki ezt írja
- többen sírnak a légkondi miatt, hogy büdös, meg túl hideg, meg nem elég hideg. Elárulom, a mozinak a légkondicionáláshoz semmi köze, azt a bevásárlóközpont szabályozza. Jó napot!
És ez még csak egy pár ökörség, amit fejből leírtam, ráadásul még csak a hozzászólások felénél járok, de nagyon úgy tűnik, hogy sokaknak hamarabb jár a keze, mint az esze.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
Hegyirabló #154 üzenetére
Mire gondolsz?
-
Hegyirabló
veterán
Ezt a sok ökörséget, amit itt a kedves kommentelők leírtak, vajon honnan vették?
-
Lacok
őstag
Jó cikk de nem hozta meg a kedvem a mozizáshoz. Talán azért mert már túlságosan elkényelmesedtem és jobb szeretem a megszokott otthoni környezetben megnézni a filmeket, zavaró dolgoktól mentesen.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
Fitzgerald #150 üzenetére
Online foglalás...
Amúgy úgy két órára volt, csak széttrollkodták. Nem értem, miért nem csapnak össze valamit, egy közepesen tapasztalt programozónak nagyon maximum 3 napi munkája.
-
Fitzgerald
veterán
A májusi Alien: Covenant után a Dunkirk-öt is itt néztem előző hónap végén. Teljesen felnőttek a feladathoz mára, abszolút semmilyen hiányosságot nem tapasztaltam a moziban.
-
Stauffenberg
nagyúr
Olyan nincs, hogy ez a szinkron sara legyen, én végigültem egy Dolby teremben is a filmet, ahol szintén nem volt tökéletes a hang, de ott Hans Zimmer zenéjének mélyei nem nyomták el a többi tartományt. Én az IMAX teremből úgy jöttem ki, hogy ez a 107 percnyi folyamatos dübörgés nagyon lefárasztott.
Szeretem ha a mélyeknek van ereje, de van különbség erő és túlerőltetés között.
-
VoidXs
nagyúr
Elméletben teljesen automata, de világszerte panaszkodnak már az IMAX-re, és tekintve, hogy mennyi terem lett a lieMAX óta, szerintem ez a szolgáltatás már nem él. A hangerőt is tilos volt piszkálni, de ezt mindenhol felülbírálta a loudness war. Néha persze szól a rendező (pl most Luc Besson, régen Nolan), hogy adott hangerőn légyszi, és ezt a CC-n kívül mindenki be is szokta tartani.
-
c4
őstag
válasz
Stauffenberg #131 üzenetére
Elméletben az IMAX teremben semmit nem állítgathat a személyzet. Max. a villanyt kapcsolhatják le-fel. A termet (üresen) minden nap vetítés előtt kalibrálja a rendszer. Ha bármi gond van, Kanadából avatkoznak a rendszerbe. Természetesen ha olyan jellegű gond adódik, amit nem figyel az automatika, jelezheti a személyzet a kanadai központnak. Ember iderepül, megjavít, beállít, hazamegy.
Elméletben.
-
VoidXs
nagyúr
válasz
Stauffenberg #131 üzenetére
Három bibi van az IMAX teremmel.
1. Az IMAX régen csak a minőségre ment rá, nem érdekelte, hogy mennyi haszontól esnek el, vagy hogy a nézőnek és a moziknak ez mennyibe fog kerülni. Most profitorientálódtak, és konkrétan az IMAX nevet árulják, léteznek <100 székes "IMAX", úgymond lieMAX termek. Amíg régen szerződésbontást ért olyan dolog, hogy nem kék tűvel bökted ki a faliújság dolgait, ma az is elmegy, amit a CC művel.
2. Az első pont odáig fajult, hogy nem kötelező az IMAX termek fejlesztése semmilyen mértékben. A digitális gépeket megvetették a tulajokkal, a lézert már nem. A legrosszabb pedig, hogy megszűnt a kötelező hangrendszer, manapság akármi belefér. Szerencsére Budapesten még a Kanga-kombó van, ami minden idők legjobb IMAX-berendezése, csak nincs a helyén kezelve, olyannyira nem, hogy még a bridge kábel sincs rendesen bekötve.
3. Gépészfüggő. Régen dolgozott egy srác az Arenában, aki alatt az IMAX tényleg úgy szólt, ahogy egy IMAX-nek kell. Azért lépett ki, mert megelégelte a CC inkompetenciáját. Olyanokat mesélt, amiket el se mertem képzelni, például hogy ha az egyik surround bereccsen, simán lekapcsoltatják velük a teljes surround hangot. Most a Westendben van kompetens gépész és közel moziba való cucc, a Dunkirk-öt nagyon jól adta, nem a CC-s "ne forduljon le a nagyi a székről" módon.
(#134) adamssss: Jó hangos biztos nem, rendszeresen akár 10-12 dB-el a rendes mozik alatt mennek, két okból:
1. Olyan alulméretezett rendszereik vannak, hogy ez lehetetlen.
2. A kezdő gépészek, márpedig a többség diák, követik az utasítást a halkság felé. Ha bekerül a panaszkönyvbe, hogy hangos, őt szidják le. Persze ez egy normális gépészt hidegen hagy.Ez pedig abszolút nem elérhetetlen, 100-200 ezer forintból és minimális szakértelemmel (= tutoriallal) sokkal jobbat hozol ki otthon. A büdzsé-házimozim (azért nem egydobozos) kapott már olyan kritikát mozitulajtól, hogy így kellene szóljon az IMAX.
(#135) PuMbA: A szinkron nem sikerülhet rosszul mélyek tekintetében, ugyanis a beszédet leszámítva pontosan ugyanaz, mint az eredeti, megkapja a szinkronstúdió. Az LFE csatornába különösen tilos belenyúlni.
-
PuMbA
titán
válasz
Stauffenberg #131 üzenetére
Ezek szerint vagy egyes mély tartományoknál van gond vagy a szinkron sikerült rosszul, mert én Transformers 5 OV-n voltam az IMAX-ba pár hete és a mély semmit sem nyomott el, valamint nem rezgett be semmi... szép tisztán és kivehetően szólt minden tartomány
-
válasz
Stauffenberg #133 üzenetére
Ja te az IMAX-re értetted. Sorry.
Egyébként az emberek 90 százaléka szerintem még mindig bőven elégedett a CC kép és hangminőségével. Jó hangos, dübörög a mély oszt jól van. És sajnos amíg ez a hozzáállás nem változik (és mitől változna, hiszen nagyon kevesen tehetik meg, hogy az otthonukban jobb rendszert üzemeltessenek mint a moziban) addig a minőség terén sem lesz javulás.
-
válasz
Stauffenberg #131 üzenetére
Kanadai? Nem izraeli?
-
Stauffenberg
nagyúr
"Ezalatt a CC mit csinál? Subot tekerjük fel a francba, beállítás minek, amúgy sem képes rá a proci, annyira le van spórolva, és csodálkoznak, ha az egydobozos házimozi jobban szól."
Én kétszer is láttam a Dunkirköt, először a Sugár moziban (Dolby terem), aztán CC IMAX-ben is. Mindkettőnél pocsék volt a hang, de én a Sugár mozi ezer éves ládáit jobban tudtam hangilag élvezni, mert eközben meg az IMAX teremben végig olyan elementáris erővel tombolnak a mélyek, hogy már berezonál az egész és minden más hangot elnyom. Egyszerűen fárasztó volt a fülnek, a film hangmérnöke vért izzadt azon, hogy a Spitfire-ök Rolls-Royce Merlin motorjának a hangját illően adja vissza, erre semmit nem lehetett belőle kivenni, mert az aláfestő zene mélyei mindent elnyomtak.
Arról nem beszélve, hogy dupla 2K projektor ide vagy oda, a kép is pocsék volt, svenkelésnél már annyira mosódik, hogy nehéz élvezni egy ilyen filmet és ekkora vászonhoz ez felbontásban is nagyon gyenge. Semmilyen szinten nem éreztem jobbnak az IMAX vetítést a kis picsafüst Sugár mozishoz képest. Talán csak fényerőben volt egy kicsivel jobb.
Én nem értem... a kanadai anyacég nem szokta ellenőrizni, hogy a mozik mit kezdenek a licencükkel? Idejönne valaki tőlük és belehallgatna, belenézne mit művel a Cinema City, azonnal elvenné tőlük a szerződést (bár tudom nem ilyen egyszerű, mivel az egész régióban mindenhol a CC üzemelteti az IMAX termeket).
-
VoidXs
nagyúr
válasz
adamssss #128 üzenetére
Ez a JBL egyetlen vászon mögötti márkaneve, szóval nem lehet más. Persze szerteágazó, van a 3000-es széria (stúdióba szánják, az országban talán csak a Saint-nek van egyedül ilyen), a 200-as (pár hónapja jelent meg, szóval biztos nem ilyen van a Pinkben), és a hagyományos, ami a leggyakoribb az országban.
-
VoidXs
nagyúr
Nagyon örülök, hogy végre van egy minőségi mozi az országban. Eddig csak a Corvin és a kanizsai mozi volt olyan, ahol komolyabb panasz nélkül végig tudtam nézni egy filmet, a többi szót sem érdemel. Amit a CC csinál, az kritikán aluli, de ameddig az emberek fizetnek érte, őket nem érdekli, hogy eleve belépő cuccot vesznek (legkisebb MPC/MPX erősítő, legolcsóbb QSC hang, legolcsóbb Barco projektor, tárcsás 3D), és összecsapják a kalibrálást. Más szolgáltatónak meg egyszerűen nincs pénze, hiába van ott a szándék. Az átvett mozijaik (Westend, MOM) egész vállalhatóak voltak, hozzájuk képest meg aztán pláne. Nem cserélik a megfáradt cuccot ("minek az, működik, nem?"), de jobb is így, mert csak rosszabb kerülne a helyére.
A Synthesis-es tipped rossz, az konzumer, itt ScreenArray van, de abból rögtön 5, és csúcsmodellek. A sima vászon mögötti hangfalak is annyi mélyet ki tudnak tolni, hogy beleremeg a padló, ezt a Valerian elején érezni. Bónusz pont, hogy egyedül ez a mozi adja akkora hangerővel, amennyivel Luc Besson kérte. Ezalatt a CC mit csinál? Subot tekerjük fel a francba, beállítás minek, amúgy sem képes rá a proci, annyira le van spórolva, és csodálkoznak, ha az egydobozos házimozi jobban szól.
-
Koszi a tesztet. Nem veszem eszre ezt az irast fogalmam se lenne hogy van a cc en tul is elet. Egyebkent nekem is az az eszrevetelem hogy baromi rosszak ezek az adasok. A kep az kifejezetten rossz es kellemetlen a szememnek. A hang az szamomra annyira nem para bar nqgyon hangosnak talalom. Pentek megyek is letesztelem ezt az uj mozit😎
-
namenlos
tag
http://cinemapink.hu/ - már csak 152 nap!
-
<Adamsky>
nagyúr
válasz
Jhonny06 #118 üzenetére
Ma foglaltam jegyet, és a kislány azt mondta, hogy az első két sort követően csak a lépcsősor két szélén vannak egyes székek. Az összes többi helyen ilyen kettes kanapék vannak, ami akkor igazán érdekes, ha mondjuk úgy jön ki a lépés, hogy te egyedül vagy, a vadidegen pofa pedig úgy kénytelen leülni a barátnőjével melléd, hogy a csajszi veled ül egy "kanapén"
(vagy fordítva, de az se túl szerencsés)
-
Jhonny06
veterán
A székek elrendezése elég gyenge, túl sok a "kanapé", amire muszáj 2 embernek ülnie, még random helyeken is, nem csak hátul.
Csak egyszer voltam, ott a képminőség tényleg klasszisokkal jobb volt, mint pl. az Euro-ban, bár nem tudom ennek mennyi köze van a filmhez (Alien-t néztük). Egyébként nem volt "aztak**va" érzésem, de igen, igényesebb, mint egy átlag mozi.
-
<Adamsky>
nagyúr
Aki volt már, attól kérdezném...
Melyik sorba érdemes kérni a jegyet? Pár haverral mennénk, szóval a páros székekre most nem tartanánk igényt.Egyébként a cikk állítása, miszerint még csak a Mammut 2-ben van, változatlanul fennáll? Mit lehet tudni a MOM Park-osról?
-
Moonline.
aktív tag
válasz
Stauffenberg #114 üzenetére
Majd a lézerprojektor egyszer, majdnem 4K-ban...
Mondjuk azt sem hiszem hogy a közelben lesz, februárban volt vászoncsere. Ezzel ki is merülhetett a fejlesztési keret pár évre az IMAX teremben
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz
cintula187 #113 üzenetére
"Hogy érted hogy az itteni IMAX utánzat?"
Nem úgy utánzat, minden licenc megvan nekik, hogy használják az IMAX nevet (sőt, kizárólag ők használhatják Magyarországon), csak éppen a minőséggel adódnak gondok. Ha láttál/hallottál már jól gondozott és eszközparkot frissen tartó IMAX termet belülről, neadjisten analóg IMAX vetítést, akkor megérted.
Az Arénában is ott van az analóg vetítő az IMAX gépteremben, de valószínűleg nem létezik az a látógatószám ami mellett hajlandók lennének beüzemelni. Inkább leadják dupla projektoros 2K-ban a digitális verziót és csá. Pedig most a Dunkirk miatt kifejezetten lenne értelme analógról vetíteni.
-
cintula187
addikt
válasz
Stauffenberg #49 üzenetére
Szia!
Hogy érted hogy az itteni IMAX utánzat?
CC-be ritkán járok, de leginkább a vetítéssel kapcsolatban az a legrosszabb, hogy gyorsabb svenkeléskor borzalom homály a kép.
-
Xaels
félisten
Köszi az írást. Már rég fontolgatjuk, hogy kipróbáljuk párommal, de egyelőre nem jutottunk odáig. Ennek egyik oka, hogy a város másik végén lakunk ezért legtöbbször a Corvin vagy az Allee mozijáig jutunk el. A gyerekek megszületése előtt szinte minden héten jártunk a MOM-ba mert nem volt 10perc gyalog, de az az albérlet megszűnt és gyerekekkel egyébként sem lett volna élhető. Szeretünk mozizni, de tényleg.
Az árról az a véleményem, hogy sok ez még mindig. Elhanyagolhatóan olcsóbb csak mint a CC, de drágább mint a Corvin ami sajnos felzárkózott az elmúlt években. Az én szememben akkor lenne ez számottevő ha a 2D olyan 1300-1500 között lenne árban. Persze ha megtartják a reklámmentességet akkor talán nem annyira nagy baj.
A jegyrendelés nonszensz, azt meg pozitívumként nem tudom elfogadni, hogy az egyébként is kevés jegypénztárat a rágcsával is tovább lehet terhelni. Persze lehet ez csak engem zavarna mert én egyre kevésbé szeretem azt amit a mozikban adnak. Inkább veszek külön M&M-et meg gumicukrot, a gépi üdítő meg a legtöbb helyen márkától függetlenül is pocsék ezért inkább iszok vizet.
-
korion
senior tag
válasz
GeneraL_XTX #104 üzenetére
Szia!
vhol olvastam..
természetesen nem itthon! -
Redneck
nagyúr
Egyelőre a képminőségen kívül nem feltétlenül győzött meg a cikk, de végre lesz a CC-nek konkurenciája. Az Alle-ba szoktunk járni, ami nem túl régi de a hang elég gyenge, és az elmúlt években két filmnél is gyenge és ingadozó volt a fényerő. Megfogadtam hogy a következő ilyennél kimegyek, és balhézni fogok.
Sajnos a képminőségtől sem voltam elájulva általában, úgyhogy üdvözlöm szeretettel ezt a hülye nevű új mozit! -
Moonline.
aktív tag
Mint moziban dolgozó és félig azt igazgató (van kérdésed?
) mondom hogy rohadt gáz volt úgy kinyítni hogy nincs se online foglalás, sem vásárlás, ez bármelyik vidéki kis mozinak is gáz lett volna, nem BP-n. Az meg egy megint érdekes kérdéskör, hogy rengeteg véleményt olvastam (az értékelést le is vették inkább utána FB-ről, annyira leromlott már) arról hogy előzeteseket nem vetítenek gyakorlatilag semmi előtt, ami ugyebár szabályellenes...
...de legalább pohártartót beszereltek, mert az kérték rengetegen, meg lesz nagyobb (vagy már van?) jegypult.
-
macilaci78
nagyúr
válasz
#42308056 #56 üzenetére
A kiégett izzó nem a film, hanem a helyiség élvezeti értékéből von le. A szembe világító zavaró.
Én az Allee-ba járok, mert ez van közel, évi 3-4 film az elmúlt 3-4 évben. Az egyetlen innováció a Pepsire váltás volt, semmi több.
Annyira közel lakom, hogy a 18 órakor kezdődő előadásra 18-kor elindulva sem késem le a filmet és gyakran van, aki még utánam ül be a terembe. Nincs sok reklám...
A székek, szőnyegek koszosak, de legalább nem látni. A fal melletti székekben ülve a falak burkolata már lóg. -
<Adamsky>
nagyúr
... én viszont még emlékszem, és arra is, hogy nem esett nehezemre. Nem azt mondom, hogy ez így jó, és szükségtelen lenne egy online felület - és ne adj' Isten egy jó mobil app. - de csupán ezért nem kipróbálni, ill. tovább szo*atnija magát bárkinek a CC.-vel számomra teljesen érthetetlen.
-
korion
senior tag
válasz
GeneraL_XTX #4 üzenetére
NEM!
lesz rá lehetőséged!
Már csinálják a rendszert,csak kb 4x lesz drágább.. -
itouchfan
senior tag
Tegnap voltam először,nekem tetszik, sokkal jobban bejön mint a CC, a fotelek kényelmesek, pohártartó van, a hang király, a kép is jobb mint a CC-ben,apró hibák, mint pl. rossz fali lámpa beállítás, rossz helyre elhelyezett vészkijárat tábla vannak, de összességében megújulást, és minőséget hoztak Magyarországra.
-
Én nem nagyon szeretem a CC-t de ha mozizok csak az IMAX jöhet szóba.
-
gabber01
addikt
Nézzétek csak meg ezt ha még nem láttátok volna.
A nyitás óta pontosan ugyanazokat a hibákat írtuk le itt páran, mint anno. Ez elég kiábrándító, és igen csak kétségbe vonja szerintem az áradozók véleményét sajnos.
-
hoffman_
nagyúr
4K kérdéshez, a cikktől kicsit elkanyarodva csak annyit tennék hozzá, hogy a reklámértéke nagyobb, mint a valóságtartalma. bármelyik moziban. az Eurocenterben már hosszú évek óta Sony 4K vetítők vannak és bár egy normális vászont eléjük pakolva 4K tartalom híján is kellemes a kép (persze 10 éves megtört vászon esetén nincs miről beszélni, ugye), a valódi 4K tartalom szökőévente jutott el a gépházig. a mozi sem vette meg, a forgalmazó sem hozta be. minden héten ott feszítettek a szép digitális, időzáras háttértárak, de egy kezemen meg tudom számolni, hogy az évek alatt hány 2K (nem hogy 4K) tartalom fordult meg a gépész kezében. sajna.
még ha a CP nem is a csúcs konkurencia, remélem elindít némi versenyt idővel és talán jön némi fejlesztés más láncoknál is. a CC egyeduralma is olyan mondvacsinált ma már, egy Corvinmozi sem épp az a művészkategória mára, de még a művészművész mozikban is simán volt olyan a kép és hangélmény, mint bárhol máshol. a monopol helyzete minőséget tekintve fals, sajnos a méretek és frekventált, ismert mivoltuk miatt hozzák a nézőszámot.
-
Stauffenberg
nagyúr
"A pixelnagyságon mit sem segít, 16 méteres vászonra kevéske a 2x2K-s gép, az analóg géppel kenterbe lehet verni"
Hell yeah baby! 70mm analog FTW!!!
Ezért is gondolkoztam azon, hogy a Dunkirköt Bécsben kéne megnézni, ez a legközelebbi város, ahol van analóg 70mm-es vetítés. Aztán számot vetettem, hogy nem lesz mostanában elég időm egy bécsi kirándulásra, hát átestem rajta tegnap itthon.
-
c4
őstag
A valódi IMAX filmeket, igen. De a nagyjátékfilmeknél azt a néhány jelenetet, ami valóban IMAX kamerával forgattak, háááát... Én nem vagyok behalva ezektől.
Na de hátha a CINEMApink-ben megtalálja a minőségi néző, amit keres. Reméljük, hogy a 4K-s DCP-k jönnek számolatlanul Atmos hankeveréssel.
-
c4
őstag
Nem látnál otthon semmi különbséget, ha megfelelő kamerával, optikákkal készül a film, jó DI készülne és nem életlenítenék szándékosan az utómunkák során. A 2K-s alapanyag is 256 Mb/s adattartalmú lehet, akár csatornánként 32 bit színmélységgel. ehhez képest a BD xvid.
A pixelnagyságon mit sem segít, 16 méteres vászonra kevéske a 2x2K-s gép, az analóg géppel kenterbe lehet verni.. Ott áll a mai napig a digitális vetítők mögött. -
PuMbA
titán
Azért látható a különbség, mert Blu-ray-en is látszik, hogy az Interstellar jobban néz ki, mint a filmek 95%-a
Egyébként az IMAX-ben a 2D-t dupla projektorral nyomják, ami eltolással 2.9K körüli felbontást ad:
"The two 2K images are projected superimposed on each other with a half-pixel offset, using super-resolution imaging to increase the perceived resolution to approximately 2.9K."
-
PuMbA
titán
Ez így van, de ezért jók például Nolan filmjei, ahol 70mm-es filmszalag van, kevés a CGI és ahol van, az is 6K-ban renderelve (Interstellar, Dunkirk). Ezek a legjobb képminőségű filmek a régi jók mellett, bár szerintem a sláger mozik közül az Avengers Infinity War CGI-je valószínűleg 4K-ban fog készülni, mert digitális IMAX 6K-ban forgatják és hihetetlen mennyiségű pénzt tolnak bele. Majd meglátjuk.
-
itouchfan
senior tag
Sziasztok!
Kicsit offos kérdés, de nem találom, hogy hol lehet jegyet foglalni, vagy hogy van e egyáltalán cinemapink honlap, tudna valaki segíteni?
-
c4
őstag
Önmagában az nem sokat jelent, ha valami akár 8K-s. Ma szarrá "blur"-ozzák a filmeket, a 2K-ban készül CGI-ket is valahogy be kell tenni... így aztán pont lényegtelen, hogy hány K-ban rögzítették, sőt sokszor a kamera optikája "hót gagyi" vagy az élességállítás nem sikerül. Szóval a nagy felbontásnak sok buktatója is lehet. simán látható a kamerák, optikák közti különbségek és az utómunka is rengeteget számít a végleges képminőség kialakulásában. Meg kell csak nézni a régi JB filmek minőségét, és e mellé odatenni az új filmeket, sírva lehet időnként fakadni..
Ezekre rakódik rá már csak a mozikban található készülékek hiányosságai, vagy az emberi nemtörődömségből adódó kép, hanghibák.
(#82) Stauffenberg:
Én nem bízom a nagy fellendülésben, lásd IMAX. A mozitermek többsége kihasználatlanul működik, a vidéki városokban is zárnak be. -
Stauffenberg
nagyúr
Nyilván étterembe nem az jár, akinek a napi betevőre sincs elég, de moziba sem. Moziba elmenni mondjuk 1700-2400 Ft jegyárban, otthagysz még egy ezrest vagy ezerötöt a büfében, ha a parkolásért is fizetni kell, az is pénz. Ebből már lehet tényleg jót kajálni egy újhullámos étteremben vagy bisztróban.
Ezek az éttermek sem úgy hoztak befektetőt, hogy előbb jött a vendég, utána a pénz megfelelő alapanyagokra és felkészült séfekre. Ha ki akarnak kecmeregni az enyészetből, ahhoz pénzt kell beletenni. A mozinéző nem fog csak úgy visszatérni ha nem látja azt, hogy miért lenne neki érdemes.
-
PuMbA
titán
A Dunkrik biztosan 4K, hiszen egy filmszalagról simán leszednek 6 vagy 8K-t is
Csak kétféle digitális végtermék van: 2K vagy 4K. Ha 2,7K-s Alexa kamerával vették fel a filmet, akkor azt fel utómunkázni 2K-val és 4K-val is és a 4K-s jobban fog kinézni, de egy 4 vagy 6K-s kamerával készült 4K meg még jobb lesz
-
c4
őstag
válasz
Stauffenberg #79 üzenetére
Nem szeretnék tényleg parttalan vitát erről, de nagyjából a befektető a profit miatt tesz bele bármibe is pénzt, ha nincs profit, nincs fejlesztés, marad a lassú enyészet...
Az éttermes hasonlat is egy-egy területre igaz, míg más területeken nemhogy étterembe, de közértbe se járnak már az emberek, mert nincs miből vásárolni. Sok étterem nyílik, majd szépen az enyészet sorsára jutnak, ha nincs hosszú távon minőség, megfelelő, szakács, személyzet...A moziknál is sokszor az a gond, hogy az emberi hozzá nem értés, trehányság miatt szól szarul, életlen a kép, bunkó a pénztáros, jegyszedő... Egyszerűen beleszaharva nem megy.
-
Stauffenberg
nagyúr
Erről írtam reggel is a sok idegesítő reklám kapcsán.
Értem én, hogy a kevés néző miatt kell valahonnan többlet bevételt behozni és ezért a reklámoznak orrba-szájba, de ez nem fenntartható, egy ponton túl nem lehet több reklámot bezsúfolni vagy drágábban adni a reklámidőt csak azért, mert fogy a néző.
Ezért hoztam a gasztronómiás példát. Ott is a vendégszám drasztikus esése volt a probléma, amikor már tényleg úgy tűnt, hogy az egész magyar vendéglátósdi összedől, jött a fiatalabb generáció és azt mondta, hogy nem lehet tovább megszorítani, hanem pénzt, energiát és lelkesedést kell beletenni. A recept meg kiválóan bevált. Még most is sok a suttyó étterem, de most már tényleg van hova beülni és évről-évre nő az étterembe járók száma (már csak a súlyos munkaerőhiánnyal vannak gondok, de ez nem vendéglátás-specifikus probléma, az egész országot sújtja).
A moziknak is az lenne a feladatuk, hogy nyújtsanak valamit, amit otthon nem lehet. Ha kell spóroljanak a termek megszüntetésével, hogy a meglévők jobb kihasználtsággal működjenek, de adjon a mozi egy olyan élményt, amit otthon nem kapsz meg.
-
c4
őstag
válasz
Stauffenberg #77 üzenetére
Ahogy nézegetem, a Dolby mozikat szolgálják ki igazán. A hazai mozizás sajna nagyon periférián mozog, valahol érthető, nincs néző. Ez van.
(#76) adamssss:
Biztos válaszolnak, itt a nagy szabadságolások ideje, lehet szabin van az illetékes.
-
Stauffenberg
nagyúr
Annyira azért nem mindegy. Lehet, hogy most elpasszolnak a moziknak 2K DCP-ket is, mert úgysem bír többet a gépészetük vagy csak eleve smucigok és csak azt veszik meg, de attól még teljesen felesleges lenne 6K-val lőni ha eleve csak a 2K a cél, arra ott vannak a 2,7K Alexák meg CineAlták. Na meg lehet cél az UHD házimozizás kiszolgálása is. Nem azt mondom, hogy egy önmagát 4K-val reklámozó mozi egészen biztosan valódi 4K DCP-t használ, csak arra reagáltam, hogy állítólag úgysincs olyan, hogy a filmek tényleg 4K-ban készüljenek.
-
c4
őstag
Pedig nem lepődnék meg, a vidéki CC mozikban még a 2K-s DCP is időnként gondot okoz...
A nagy "titkolózás" nem jó jel, netán félnek, kiderül, alacsonyan szerették volna tartani a költségeket?
Na de ne menjünk a dolgok elébe. Majd a sajtósukhoz kerül a kérdésed és válaszolnak. Még lehet meghívnak egy "gyárlátogatásra" is, megnézheted a gépházat. -
c4
őstag
válasz
Stauffenberg #72 üzenetére
Teljesen mindegy, hány K-ban veszik fel, ha a DI vagy DCP már mondjuk 2K-ban készül.
Na meg kérdés, hogy a hazai forgalmazó mit vesz meg. Még azt sem tudjuk, hogy a moziban milyen eszközök szolgálják ki a vetítőt. Lehet nem is 4K kompatibilis a lejátszójuk. Ebben az országban bármit el tudok képzelni sajnos. -
Stauffenberg
nagyúr
Ezt nem tudom honnan veszed, valóban sok (jellemzően kis és közepes költségvetésű) digitális film forog még 2,7K felbontásra (ami nem QHD), de a legtöbb blockbuster nem, hogy nem 4K-ban rögzül, hanem rögtön 6K-ban. Elég megnézni, hogy milyen filmeknél használták például az ARRI Alexa 65-öt (Rogue One, Assassins Creed, Majmok bolygója, Sully, Ghost in the shell, The Dark Tower, stb), ami 65mm-es (IMAX-kompatibilis) szenzorral és 6K uncompressed RAW rögzítéssel bír (ebből lehet istenes 4K-t előállítani pixel eldobás nélkül). De a RED is már kínál 6K-t minőségi 4K pulldown-hoz. A Sony esetében sem kisebb már a felbontás natív 4K-nál az aktuális CineAlta flagship modelleknél (és elsőként kínáltak global shuttert is).
(#70) Toninho13: A Dunkirk analógra rögzült (70%-ban 65mm-es IMAX tekercsekre, ebből hangsávval együtt jön ki a 70mm, csak a szűk helyeken, ahol nem fértek el a 70mm-es IMAX kamerák, vetették be a 35mm-es kamerákat).
-
hash99
senior tag
válasz
Fitzgerald #62 üzenetére
A 4k vetítőről annyit hogy a filmek amiket vetítenek qhd-ban készülnek szval nem 4k -ban vetítenek csak a vetítő képes lenne rá
-
Stauffenberg
nagyúr
"Maximum az ünnepek előtti hetekben, mikor rengeteg a hirdető. A rekord 22 perc volt."
Rogue One volt, karácsony előtti napokban. Filmelőzetesekkel együtt túllépte a 30 percet a fárasztás.
"Amúgy átlag 10-15 perc, és ezzel az átlag néző kalkulál is előre, ha zavar, ne menj be előre."
Nem, nem, nem! A reklámokat is utálom, de azt is amikor valaki a sötétben botorkál, mert akkor éppen nem 15, csak 13 perc volt a reklám és már a film alatt tolja az arcodba a seggét, miközben a kólával és a kukoricával egyensúlyozik, felrúgja a táskádat, megzavarja a nyitójelenetet. Szerintem ez alapvető mozikultúra. Inkább játszom a telefonon, de én időben bent vagyok. Utálom, mikor olyan haverral megyek, aki ugyanígy gondolkozik, mindig külön megyünk be (ő meg általában kifogja a büfében azokat, akik szerint "még van bőven időnk, úgyis csak reklám megy" embereket és el is késik a film elejéről).
"Nyilván a Pink is teletolná reklámokkal a vetítést, ha lenne, ki hirdetne nála."
Nem a Pinket magasztaltam, ez általános jelenség a mozik esetén.
Elhiszem, hogy nincs elég néző és reklámokat kell bevonni, de tényleg arra kellene rámenni, hogy élmény legyen a mozizás kifogástalan minőségben, különben az emberek inkább otthon fognak filmezni. Én évek óta követem a hazai gasztroforradalmat és a magyarok egyre többet járnak étterembe, pedig sokáig a vendéghiánytól döglődött az egész műfaj. Ehetnének otthon is, de egyre inkább elfogadott, hogy havonta 1-2 alkalommal beülnek valahova vacsizni (nagyjából mozijegy + büfés költés árából). Ha ugyanez lezajlana a moziknál is, nem lenne hiány. Ehelyett van az évben 3-4 film ami nagyon sok embert bevonz, amúgy meg alacsony kihasználtság mellett mennek a termek.
-
Sajnalom, hogy rossz volt az elmeny. Nekem tenyleg 5-bol negyszer minden rendben volt. Egyedul a Dunkirk-nel volt kicsit hangos. Tovabbra is fogok oda jarni es ha ez tobbszor is elofordul akkor modositom az ertekelest. Viszont a cikk irasakor a leirt anomaliakon kivul semmit nem tapasztaltam ezert adtam annyit amennyit.
-
bul07
nagyúr
válasz
#42308056 #47 üzenetére
Egy megoldás van, oda kell neki szólni hogyha nem hagyja abba szólsz egy alkalmazottnak hogy lehet felveszi a filmet
Figyeld csak meg hogy se perc alatt elteszi
Amúgy jobb helyeken bejön egy alkalmazott és rászól
Mi is így jártunk haverom telefon függő, ha két percig nem nézi hogy nem e jött üzenete akkor már minden baja van, na a Debreceni CC-ben szépen rászóltak hogy tegye el a telefont(Nem nekem kellet)
-
Stauffenberg
nagyúr
"privátokat általában valaki szervezi/pénzeli. Amíg ő nem mondd semmit, az alkalmazottak sem tudnak mit mondani, őket meg hiába szidod, 0 ráhatásuk van egy ilyen mozira."
Nem ráhatást vagy teljeskörű tájékoztatást várnék el tőlük, csak kevesebb sóhajtozást. Persze ma már rutinosabb vagyok és rögtön megyek a kiadó, forgalmazó emberéhez, nagy ívben kikerülve a pénztárasokat, akik annyit sem tudnak megmondani, hogy egyáltalán melyik teremben lesz a vetítés (de ismétlem: nem az a bajom ha az alkalmazott nem tud informálni, hanem ha ezt kelletlenül közli).
De egyébként civilben is náluk érzem a legtöbbször, hogy a pénztáros már nagyon unja a banánt. Ez is olyan, mint a vendéglátás többi területe, egy étteremben is érzed, hogy mit vár el a főnök az alkalmazottaitól. Van ahol vendégnek érzed magad, van ahol pedig egy letudni való feladatnak. És ez általában semmilyen összefüggésben nem áll az étterem árkategóriájával, csak azon múlik, hogy a főnök mit vár el és hogyan vezet.
-
namenlos
tag
válasz
Stauffenberg #49 üzenetére
„alsó hangon 15-20 perc”
Maximum az ünnepek előtti hetekben, mikor rengeteg a hirdető. A rekord 22 perc volt. Bár ez filmtől is függ, egy blockbuster előtt jóval többen akarnak hirdetni. Amúgy átlag 10-15 perc, és ezzel az átlag néző kalkulál is előre, ha zavar, ne menj be előre.
Nyilván a Pink is teletolná reklámokkal a vetítést, ha lenne, ki hirdetne nála.
-
gabber01
addikt
No, hát ez az, hogy túl hangos. Mi ma voltunk a Mammutban a Majmok 3-on éppen az íráson felbuzdulva, hogy majd milyen jó lesz. Hát az ülőhelyek kivételével egy jó nagy csalódás volt. 4es teremben volt a vetítés, ahol a hangtechnika véleményem szerint igen silány, és ezt bizony a borzalmas hangerővel próbálják palástolni. Velőt rázó mélyeket gyakorlatilag nem hallottam, igazi sub tartományról pedig ne is beszéljünk. A többi tartomány pedig sokszor fülsértő volt.
A vizuális minőség is inkább csak elfogadható volt, mint csúcsszuper, és időnként én is azon gondolkoztam, hogy ez direkt ilyen homályos/életlen-e vagy tényleg csak simán vacak. Néha mintha egy kis kromatikus aberráció is befigyelt volna.Nem tudom, hogy a többi terem is ilyen-e vagy az említett Dolby Atmosos vetítések jobbak-e, de ez így egyelőre elég kiábrándító volt. És akkor még meg sem említettem, a még mindig nem létező weboldalt, az online jegyfoglalás teljes hiányát (ami 2017ben megbocsájthatatlan), a mozipénztáraknál pedig baromi sokáig kell állni, amikből amúgy is csak kettő van, és hogy az előtérben egyetlen egy ülőhely sincs.
-
Fitzgerald
veterán
Alien: Covenant-ot néztem itt májusban. A fotelek tényleg nagyon kényelmesek, és az is örvendetes, hogy lehet végre az első sorokba is jegyet venni, mert elég messze kezdődnek a sorok a vászontól. A 4K projektorok képminősége nem mondom hogy rossz, de közel nem olyan, mint amire számítottam.
Amikor ott jártam érezhető volt, hogy ők még újak, új személyzettel, tapasztalat nélkül. Ezt nem rosszból írom, én kifejezetten szeretek induló mozikat látogatni, van egy sajátos hangulata az egésznek.
Szinte érezni a levegőben, ahogy szeretnének megfelelni a látogatók elvárásainak.
Az egykori Rózsadomb Mozi jutott róla eszembe, ami sajnos nem sokáig működött, de én nagyon szerettem.
Ott néztem anno a Gladiátort, a Man on the Moon-t, meg még egy rakás egyéb filmet az alatt az egy év alatt, amíg működött.
Mivel pár percre lakom a Mammut-tól valószínűleg gyakori vendégük leszek. -
hoffman_
nagyúr
egy kérdés, ami kimaradt (és lejárt a szerk.)
a lépcső minden teremben oldalt van vajon? Alléban és Mom Parkban (sub, ov lelőhelyek ugye) egyszerűen üvölteni tudtam volna azzal a dilettánssal, aki a terem közepére lépcsősort tervezett. mintha soha a büdös életben nem járt volna még filmvetítésen...
T1, T5 jegyezve, ezt közben megtaláltam, köszi!
-
hoffman_
nagyúr
a hozzászólásokat még nem futottam végig, egyelőre csak a cikkre volt időm.
dióhéjban: köszi szépen. pont erre volt szükségem. igazoltad azt, amit elképzeltem, de nem mertem várni.
gyakorlatilag a főváros szinte összes mozijában megfordultam már, legyen ez művész, vagy multi. dolgoztam is egy multiban fénykora után, egyetem mellett, majd másfél évet (fenomenális fél év volt, aztán egy kissé leszálló ág plusz egy évig, de öröm visszagondolni rá).
így nyílt rálátásom bőven arra, hogy hogyan is működik ez itthon. szarul, sajnos. a kisebbik lánc kisebbik mozijában voltam, ennek minden előnyével és hátrányával. mára annyira eljárt felette az idő, hogy fáj a szívem, ha vissza kell mennem, pedig igazán családias volt, főleg, hogy az elmúlt 20 évben megszámlálhatatlanul sokat moziztam ott. egyszerűen nem akarnak költeni rá, egy vasat sem. hozza, amit hoz, azt kiveszik belőle, történet vége. számottevő romlás vagy javulás nincs, így akkor minek fejlesszek alapon működik sajnos.
a CC sem kellemesebb, személy szerint nagyon nem kedvelem. az általad említettekkel többnyire egyetértek, bár nem mindenhol egyezik a preferenciánk, a végeredmény ugyanaz. voltak szuper húzásaik. a Mom Park átalakítása fizikailag szerintem igen jól sikerült anno. az online rendszerük használható, és a mozijaikban, ahová én jártam, azért látni az egységet, némi szervezettséget. ez pozitív. ettől még lehúzós, lusta banda, innováció nélkül.épp ezért voltam kíváncsi, ha már lelőtték a Mom Parkot, a kedvenc mozimat, ugyanakkor szárnyra kaptak az új üzemeltetőről szóló hírek, hogy mik is lesznek a fejlemények. a cikked után úgy tűnik, a gyermekbetegségei ellenére számomra szimpatikus az összkép. ha nem hagynak fel a magas színvonalra való törekvéssel, akkor ez még hosszútávon is ígéretes maradhat.
az írásod fényében a következő mozimat igyekszem mindenképp a Pink egy Atmos termében megejteni, és bizakodva várom, hogy a Mom Parkból mit sikerül kihozniuk. főleg most, hogy sétatávolságra költözöm, pláne bízva bízom a dologban
köszi a cikket!
-
válasz
#42308056 #56 üzenetére
Az volt a kérdés, hogy mi a baj a CC mozikkal, és ezzel kapcsolatban írtad, hogy az Allee-ban nem találkoztál ilyesmivel.
Én főleg az Allee-ba és a Camponába jártam, és mind a kettő kutyául le van lakva. Már megbocsáss, de 1760 ft / fő árért azért nem ezt várom el. Meg nem azt, hogy 15 perc reklámot adjanak le a film előtt.
-
válasz
Stauffenberg #49 üzenetére
1, 95% 15percnél nem lehet hosszabb. Premier előtti vetítéseknél előfordul hogy több, főleg ha nyereményvetítésről, reklámvetítésről van szó.
2, Abszolút. Csak akkor változtatnak,ha végleg elromlott (pl kiég az égő) ,vagy ha panaszok érkeznek. Addig nem nyúlnak hozzá (profitmaximalizálás).
3, nem voltam ott,de elképzelhetőnek tartom. Ha valami nem oké, panaszt teszel és visszakapod a pénzed. Sztem kellemetlen,de fair.
4, Gyerekkoromban voltam utoljára Dunában, akkor nem értettem ezekhez. Nem is emlékszem már rá ,hogy néznek ki a termek. De nemhinném hogy jobb mint a westend pl, azok is siralmas állapotban vannak.
5,privátokat általában valaki szervezi/pénzeli. Amíg ő nem mondd semmit, az alkalmazottak sem tudnak mit mondani, őket meg hiába szidod, 0 ráhatásuk van egy ilyen mozira.
6,abszolút, a büfé rettenet körülményes, kevés hellyel és sok dolgozóval,már egymástól sem férnek el, és emiatt a kiszolgálás idegesítően lassú.Cifu: westend ugyanez. És ameddig nincs panasz, addig nem nyúlnak hozzá.
-ahhoz human power kéne, azt meg fizetni kéne. Nem is beszélve arról a nézőről, aki ugyanúgy fizetett a szolgáltatásért, mint pl te, és be se engednék a vetítésre. Jó kis üvöltözések lennének ilyen eseteknél, és ez kb 20 percenként előfordulna.
-
válasz
#42308056 #51 üzenetére
Az Allee-ban simán találkozol azzal, hogy a falon lévő lámpák egyike-másika nem működik, sőt, mintha valamelyik teremben az egyik árnyékolója konkrétan részben le van törve,é s ha az utolsó sorban ülsz, akkor a szemedbe világit. A székes sorszáma kopott, nem egy hiányzik. A lépcsőfokok kék LED-világítása itt-ott alig látható / nem működik.
@Kiki18: A "zárják be az ajtókat" kifejezés képletesen értendő. Akkor úgy fogalmazok, hogy ne engedjék be későn érkezőket. Így megfelel?
-
Az esetek 90% nem saját tapasztalat,az ottdolgozó barátok, és az ott mozizó ismerősök mesélték.
A belerúgás volt csak saját élményem, és ha picit utánaolvasol sokan mások is így jártak.Nem saját életfelfogásról van szó. Élettapasztalat, ha az ember moziban dolgozik x éve,átlátja melyiknek mi a gyengéje vagy ereje.
A CC mozik közül egyedül a MOM volt szőnyeges.Azt is eladták. És most ne a vászon előtti placcra gondolj, hanem a nézőtér területére. CCkben ez a rész már víztaszító anyaggal van fedve (linóleum féle, de nem az...a neve nem jut eszembe most, de azt elég ha felmosod és feltörlöd)A későn beérkező nézők jó hányada pedig ténylegesen a mozi hibája. Hisz a kedves néző hiába jön fél órával korábban jegyet átvenni,ha ott sor van, plusz ha a büfében is sor van...esélytelen. A CP pedig nem bővithető. Fix 2 pénztár, fix 3-4 büfékassza(nememlékszem pontosan mennyi, de kevés) és ez sem bővíthető.CCben ezek megoldott dolgok.
Még szép hogy az ajtó nem zárható. Ha baleset történik ,kigyullad valami, vagy a vendégnek mosdóba kell mennie, legyenek zárva az ajtók? Nemár...
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz
#42308056 #51 üzenetére
"IMAX-es rácsozat szerintem simán annyi, hogy alacsony felbontású a vetítő."
Nem ilyen rácsozatra gondolok. Egy korábbi kommentben már leírtam, olyan volt, mintha a vásznat összehajtogatták volna, majd a hajtásnyomokra szarva visszatették volna. Ezek ilyen kb 1,5 x 1,5 méter körüli hajtásnyomnak tűntek.
Voltam már többször ebben az IMAX teremben, nem így kell kinéznie.
(#50) nemlehet: A jó öreg elhanyagolt klíma szag. Szerencsére nem csak kellemetlen, de még fertőzésveszélyes is.
-
#42308056
törölt tag
válasz
Stauffenberg #49 üzenetére
IMAX-es rácsozat szerintem simán annyi, hogy alacsony felbontású a vetítő. Világos, stagnáló képeknél simán látszanak a képpontok. Az hogy régiek a termek jogos, van pár hely amit fel kéne újítani. Mondjuk ki hova jár, én az újabb mozijaikba szoktam, Allee, Arena, ezekkel nem szoktak minőségbeli problémáim lenni.
-
nemlehet
őstag
válasz
Stauffenberg #49 üzenetére
Kiegészíteném még azzal hogy sokszor büdös van. Nem tudom, hogy a székekből jön-e vagy a levegő pálik be vagy mi, de már a nap első vetítésén is gyakran hónaljszag van. A klímákat sem vagyok benne biztos, hogy rendszeresen, szakszerűen tisztítják, mert nagyon jellegzetes állot klíma szagot is érezni sokszor.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz
#42308056 #45 üzenetére
"Amúgy akik itt fröcsögnek a Cinema City-re, mondják már el mi a baj azokkal a mozikkal."
1.) Idegesítően sok reklám, alsó hangon 15-20 perc, komolyabb premier filmek előtt 30 perc is simán.
2.) Lelakott, elhanyagolt berendezés és eszközök, a hang egyre rosszabb és némely termekben a vetítők is kezdenek megfáradni (gyenge fényerő).
3.) Simán megtörténik egy IMAX teremben az év legfontosabb premierjén, hogy a film nézhetetlen, mert valamilyen rácsozott minta átüt a vásznon (konkrétan Star Wars: Rogue One volt ilyen).
4.) Vannak olyan termeik, ahol annyira nulla a nézőtér döntése (pl: Duna Pláza), hogy eredeti nyelvű, feliratos filmet nézni kínszenvedés (meg úgy amúgy is, nem az előttem ülő tarkójára vagyok kíváncsi).
5.) Az alkalmazottak nem ritkán bunkók. Gyakran érkezem privát vetítésre (ezeket nem a mozi szervezi), ezekről soha, senki nem tud semmit és útbaigazítani sem hajlandók.
6.) Rossz a büfé. Mondjuk ez hol nem...
De főleg az első két pont zavar a legjobban a többi meg vagy egyedi eset vagy már nem aktuális (például már elköltöztem a Duna Pláza közeléből, ahova amúgy is ritkán jártam, inkább utaztam többet, ami hát valljuk be nonszensz).
-
sztanozs
veterán
111%-os értékelés? Mindenképp el kell mennem megnézni, mit alkottak a Mammut mozi helyén
-
Aki időben bejött, zavarni fogják a késők, aki késett az meg nem látja a film elejét.
Szvsz ez mozikultúra is. Én is azért utálok egyre inkább moziba járni, mert a T. nézők jó része is egyre taplóbb.
Idén négyszer voltam moziban összesen, de a tapasztalatok után nem hiszem, hogy fogok menni bármelyikbe is, tök mindegy, hogy CC vagy Pink, avagy Mimozink (érdekes, hogy őket senki sem említi...
).
-A film kezdete után beérkező nézők. Úgy veszem észre, már sportként űzik sokan. Bakker, zárják be az ajtót, mikor kezdődik a film, ha elkésel, nem jössz be. 30 éve a falusi moziban ez volt az eljárás...
-Ennek hatványozott része az önérzetes mozilátogató. Tavaly a Warcraft-ot eredeti nyelven néztük, gondoltam így megúszom a gyerekeket. Kaptam helyette Surda-kalapos későn megérkezőt, aki a kalapot a fején hagyva foglalt helyet. Mikor a közvetlenül mögötte ülő rászólt, még neki állt feljebb, és hőzöngött, hogy majd leveszi ha kedve tartja.
Plusz olyanokat, akik a film közben, félhangosan kommentálták a történteket. A végén komolyan azt vártam, hogy mikor fog az egyikük felüvölteni, hogy az nem is úgy volt!-A folyamatos (gondolom) WC járatok. A legszebb az volt, amikor az Alien: Covenant-nál az elöttünk ülő sorban egy fiatal srác-csapat foglalt helyet. Kb. egy óra után négyen álltak fel és mentek ki WC-re. Bakker, mi a frászt vártak, miután mindegyikük 1 literes üdítős poharakkal érkezett?!?
-Az olyan emberek, akiknek annyi eszük még van, hogy levegyék a hangot a telefonjukon, de ugye annyira már nem életképesek, hogy végiggondolják, hogy ettől még az iPhone-okon a vaku villogni fog (mert ugye az értesítési LED már nem fér bele az Apple árképzésébe... na mindegy...). Aztán fél percen át stroboszkópozik a széke alatt, ahová tette (a fene tudja miért), mire észreveszi és leteszi.
-Az elmúlt 1 évben háromszor kellett szólni a moziszemélyzetnek, hogy vagy nem történt semmi (tehát a reklámok lejátszása se kezdődött el), vagy nem volt hang...
-
#42308056
törölt tag
Én nem adnék rá 9 pontot, amíg nem orvosolják a hibákat. A férfi vécé 80%-ban használhatatlan, hangfal lóg a képbe, le vannak rúgdosva a sorokat jelző lámpák, két pénztár van, abból egy üzemel... Ráadásul mikor én voltam, elfelejtették lekapcsolni a villanyt a film startjakor... A kép meg a hang tényleg jó, de sok a zavaró körülmény. Közel sem 9/10, nekem ez max egy 6-os.
Amúgy akik itt fröcsögnek a Cinema City-re, mondják már el mi a baj azokkal a mozikkal. Egyszer ha volt velük gondom, de annyi vetítésen voltam már náluk, hogy annyi belefér.
-
Én három teremben voltam egyikben sem dőlt neki semmi a vászonnak.
Minden moziban szőnyeg van az akusztika miatt. Ez nem tudom miért baj. A szőnyegtisztítás pedig megoldható szerintem a 21. században, de lehet rosszul tudom. (Eddig nem volt büdös, a jövőről nem tudok nyilatkozni)
Most már van. Javították. Rongálható. Ok szerintem a vászon is rongálható ha belevágom a nagy kést.
Szerinted műbőr. Szerintem nem. Nem tudjuk. Hogy mi lesz a jövőben nem tudom, én nem vagyok jós. Azt tudom értékelni ami van.
Ötször voltam a moziban. Egyszer sem rúgtam bele, pont azért mert világítanak. Lehet, hogy először magunkba kellene nézni... Még jó, hogy a lépcsőn nem estél le...
Ötször voltam mindig máshol ültem. Tökéletesen láttam. A baráti körömből erre senki sem panaszkodott pedig volt köztük alacsony.
A Dunkirk-nél tényleg zavaró volt néhány effektnél, de ez 5-ből 1. Négyszer tökéletes volt.
Legközelebb megnézem a korlátot. Erről most nem tudok véleményt mondani.
Ezek szerint a mozi a hibás, hogy vannak késők. Azért ne haragudj, de van egy életfelfogásod. Tessék időben érkezni. Én egyébként nem a reklám miatt megyek a moziba, de lehet, hogy én vagyok ezzel egyedül.
Ha gond van, akkor megállítják a vetítést, és nem a film közben kezdik csavargatni a hangerőt, beállításokat.Az utolsó mondatodat meg inkább nem kommentálom.
-
Akkor leírom ,mi von le a filmnézési élményből, szerintem.
-Két terem is volt (és ha jól értesültem,még mindig így van), ahol a vászon mögötti mélynyomók nekidőlnek a vászonnak. Ennek egy kitüremkedés az eredménye a vásznon, valamint ha a mélynyomó működésbe lép,az egész vászon hullámzik. A megoldás erre egy ék lenne, ami helyére tenné a mélynyomót. Potom összeg,de nem lett javítva.
-szőnyeg van a termekben. Ha kiömlik a kóla, a szőnyeg beszívja, tisztítani rémálom és nagyon drága, és nem is mindig 100%os. Ennek az lesz az eredménye, hogy a szőnyegek pár éven belül elkezdenek rohadni ,és kellemetlenül büdös lesz a termekben.-Nem volt pohártartó (felfoghatatlan hibának tartom egy ennyire tapasztalt cégnél....vicc. ) ,mostmár van,de az is inkább sufnitákolmányos megoldás, könnyen rongálható és rendesen rombolja a designt.
-A fotelek....anyaguk (szerintem) műbőr,de egy biztos, nagyon hamar ki fognak kopni és undorítóan fognak kinézni.
A számokat egy fotel közepére,alul rögzített kis műanyag elemben rejlő kis ledes világítás mutatja. Ezek kiálnak a fotel síkjából,úgy 5 centire,sípcsont magasságban. Sikerült belerúgnom,szép folt lett az eredmény, de sztem ez is könnyen rongálható.
A fotelek jórésze kétszemélyes. Ha tele a terem, nem leszel magányos az biztos.-rossz szögben vannak beállítva a termek. A lejtése túl enyhe, így a fotelektől nem lehet látni a vászon alját.
-Az atmos rendszert túlfújták. Volt szerencsém kipróbálni (sony saját atmos próbafilmecskéjével). Effektív ,de nem annyira lenyűgöző. A gépészek meg imádják bömböltetni, mert az mennyire csúcszuper. Még az én mozihoz szokott fülemnek is fájt az a 10 perces élmény.
-A lépcső mellett van korlát, de az semmilyen biztonsági funkciót nem tölt be,csak dekoráció. Az idősebb korosztály viszont előszeretettel használ(ná) , volt is belőle baleset.
Egy két előzetes van a filmek előtt, de ez inkább rossz mint jó. Cc átlag 15 perc ( átlag évente egyszer van olyan,hogy hosszabb ez az időtartam), itt 5 perc átlagban. Aki időben bejött, zavarni fogják a késők, aki késett az meg nem látja a film elejét. Továbbá ha baj van a vetítéssel(hang,3d)
Akkor 5 perc alatt sokall kisebb az esély ennek kiszűrésére. Senkise járt jól.Próbáltam olyan dolgokat összeszedni,amikor voltak,vannak és lesznek is, és bizony a filmes éményt rontják. Még nagyon sok vonzata van ezeknek a dolgoknak, végigjárhatjuk mindet akár, de egy biztos. A CP megjelenése a piacon örvendetes,de jelenleg 0 fenyegetést jelent a CC számára. Ezt ők is felmérték, hamar meg is nyugodtak.
-
hash99
senior tag
Még a galaxis őrzői 2-t néztük meg itt barátnőmmel. Nekem nagyon pozitív volt minden a sok negatív kritikát amit előtte olvastam nem is tudtam hova tenni.
Viszont óriási pofáraesés volt hogy a teremben a vászon közepe meg volt törve kb. 3 méter hosszan... Ez azért na egy 3d filmnél nem kicsit zavaró erősen gondolkodtam hogy visszakérem a jegyárat. Ez a kettőben volt asszem a második terem. Nem tudom miért nem lehet ezt javítani és addig abban a teremben nem vetíteni mert ez így nagyon nem fair.
Az meg hogy még mindig nincs egy nyamvadt honlapjuk vicc...
-
nubreed
veterán
Jó lenne ha lenne újra verseny a mozi piacon. A CC egy katasztrófa, nem kerül csilliárodkba, (sőt, egyáltalán nem) össze rakni otthon egy olyan rendszert, ami fényévekkel jobb, mint egy CC mozi terem. Bár nem egyformán vannak leharcolva a termei hang és vizuáltechnika tekintetében, azért jó néhány valóban durva felújításra, fejlesztésre szorulna. Szóval mindig jó, ha van új szereplő a piacon. Remélem ez magával hozza a többi fejlődését is.
-
Dagidög
senior tag
Én is a Wonder Woman-t néztem ott, egyértelműen jobb volt az élmény, mint a cc-ben, ahol sokszor nem csak gagyi, de teljesen hullámzó is a minőség (ráadásul a hiper-szuper IMAX-ben a beszédhangok olyan visszhangot vertek a vászon mögött, hogy az borzasztó)
Egy mínuszt tudok felhozni, hogy erőteljes hanghatásoknál a centernél fodrozódott a vászon.
Örömteli, hogy felobták a pohártartókat, hiányoltam őket. -
petcsike
tag
Hetvegen sikerult vegre ravennem a paromat, hogy probaljuk ki.2 dolog ami nagyon nem tetszett: Jegyvasarlas, foglalas: csak telefonon illetve szemelyesen, online felulet nuku. Mondjuk a telefont legalabb masodjara sikerult felvenni, es durvan fel perc alatt sikerult a foglalas, ez pozitiv. A masik: megszoktam, hogy az utolso sorba veszunk jegyet, mert 190 centi vagyok, es nem akarom, hogy masok elmenyet elrontsam azzal, hogy belelogok a kepbe, ezert evidens volt, hogy leghatso sor. Eleg gaz szerintem, hogy bar az elotte levo soroknal szinte mindenhol normalis magassaggal el vannak a szintek valasztva, az utolso sor mintha sullyesztve lenne. Es bar viszonylag magas vagyok, ugy, hogy ultek is elottem, a kep also harmada nem latszott. (ha nem ultek volna, akkor csak a kep 1/10ede). A parom aki 165 centi ugy tudta csak "elvezhetoen" vegignezni a tobb mint 2 oras filmet, hogy vegig kenyelmetlenul magat teljesen kihuzva ult, es nem ult elotte senki. Ez azert mindenkeppen orvosolando, illetve figyeljetek oda, nehogy ti is igy jarjatok.
Amugy a borfotelek kenyelmesek voltak, meg 2 ora utan is. Pozitiv szinten, hogy kb feleannyi reklam volt, mint a csodas CC mozikban megszokott (joparan el is kestek emiatt a filmrol..
)
-
Nyugis
senior tag
Üdv
Voltunk ott már többször is.
Még a cikk megjelenése előtt.A páros bőr ülés nagyon komfortos.
Ezen kívül viszont ugyan az mint bármelyik másik.
Hangos nagy szines élvezetes. -
Voltam, többször is. A nyitásnál dolgozni is akartam ott, fel is vettek, be is tanitottak (4x is ,khm, ebből mind a 4 vicc volt), aztán a mód ahogy ugráltatták az alkalmazottakat elfogadhatatlan volt, igy felmondtam (nyitás előtt 3 nappal)
Aztán hónapokig követtem még az alkalmazottak által csinált face csoportban a panaszkodásokat. Az az egész hely egy vicc. És ne értsük egymást félre, nem védem én a CC-t, mert ott is hasonlóan siralmas a helyzet, vagy még annál is rosszabb, a lelakottsága/elavultsága miatt. -
Érdekes a véleményed a moziról. Szerintem elszomoritó, milyen szintű bakikat követ el egy olyan cég, aki elméletben már igencsak jártas a szórakoztatás ezen területén.A vicc az,hogy az értékelésedben te is leirtad ezeket a balga hibákat, a végére mégis 9-re értékeltél. A 6 valahol reálisabb lett volna.
-
Stauffenberg
nagyúr
Sokat járok moziba (és sokféle moziba ami az IMAX és a 70 férőhelyes művészmozi közé befér), de mindig a Cinema City trógersége tud a legjobban felidegesíteni.
1.) Elcseszettül sok reklámot adnak, átlagosan 20 perc fogkrémtamponjegestea + trailerek, de a Star Wars: Rogue One premier napos vetítésén már 40 perc volt az értékesített reklámidő. Már a határán voltam, hogy kisétálok és hozzávágom a drága felvizezett kólámat az első szembejövő Cinema City alkalmazott fejéhez, mire végre elindult a film.
2.) IMAX terem, még mindig Rogue One: Leesett az állam, hogy a vásznon valamilyen hajtogatásból eredő rácsozott gyűrődés van (vagy a vetítővel volt valami). Az egész film alatt a nyomorult rácsot néztem a képen. Így kell felkészülni az év legfontosabb premierjére... Persze jegyárat visszaadni nem akartak.
Azóta nem mertem betenni a lábam az IMAX terembe, pedig a Dunkirk-öt nagyon szeretném ott nézni. Egy csapatnyi ismerősöm Bécsbe megy kirándulni csak emiatt (ott igazi IMAX van, nem ilyen utánzat). Filmezés, kajálás, városnézés, nem is hangzik rosszul.
Ritkán adok pénzt Cinema City mozijegyért, mert sokszor kapjuk a meghívókat privát vetítésekre, de a lelakott berendezés akkor is tud zavarni. Ha meg még fizetek is érte... Ők az ország domináns mozihálózata, az emberek többsége ha moziba megy, akkor hozzájuk megy és nem csodálom, hogy ennyire kiölték a magyarokból a mozikultúrát.
-
.LnB
titán
Köszi a cikket. Majd ha lesz online jegyrendelés akkor mindenképp kipróbáljuk.
-
twollah1976
őstag
Ez itt a reklám helye!
-
toronyhaz
aktív tag
Melyik két terem kapott Atmos rendszert? Valaki tudja? Jó lenne nem megszívni 80km utazás után.
-
válasz
GeneraL_XTX #18 üzenetére
Szerintem nem fogtok csalodni, de Atmos vetites csak eredeti nyelven 3d-ben van.
-
válasz
GeneraL_XTX #12 üzenetére
Igen abban adtak. Brutalis volt. Nagyobbat szolt mint a Wonder Woman. Amugy kicsit tul hangos is volt.
-
nemlehet
őstag
Mondjuk amennyien járnak moziba itthon... Nem volt még olyan eset a legelső napos premieren kívül, hogy ne lett volna normális hely úgy hogy csak bekolbászoltunk a moziba. Főleg ha esetleg tudsz napközben menni akkor simán lehet, hogy tök egyedül vagy a teremben.
Ettől függetlenül egyet értek, ciki, hogy nincs. Lehet berosáltak a BKK-s balhé után és 10x átgondolják mit is adnak ki
Amúgy nem is lesz, vagy csak még nem indult el?
A posternek:
A 3D itt is sötét? Mert pl a westendben annyira sötét volt a Star Trek és a Star Wars is, hogy hihetetlen. Egy beltéri jelenetből alig lehetett látni valamit. Pedig otthon megnézve a TV-n normál fényerőn (ahogy mindig használom) nem volt ilyen gond, tehát nem a film maga a sötét. -
PuMbA
titán
válasz
GeneraL_XTX #12 üzenetére
A Dunkirk az IMAX-es film, nincs Atmos keverése
-
A beszámolót köszönjük. De hogy 2017-ben nincs online se jegyrendelés, pláne jegyvásárlás, az nálam mínusz 5 pont. Majd ha lesz, akkor majd megnézzük...
-
-
-Skylake-
addikt
válasz
Krugszvele #3 üzenetére
egy percig se aggodj, szar a kep a budapesti cinemapinkben is.
osszesegeben egyebkent HA javitva lesz a kep eletlensege, en inkabb oda jarok majd mint cinemacitybe, de egy biztos : eszembe sem fog jutni betenni a labamat, ameg azt merik mondani, hogy telefonos jegyfoglalas. Ez annyira ciki, hogy ez meg 2013bam is verciki lett volna.
-
#41635072
törölt tag
Hmm lehet ezek után ki fogjuk próbálni, mert a CC botrányoasan gagyi.
A kép homályos, nagyon akadozik vertikális mozgásoknál ( tearing effekt ).
A hang pedig semmilyen, térérzet abszolút nincs, a megszólaló hangok gyenge minőségűek. -
Zoltn
senior tag
Egy kis adalek a cikkhez: Haverom rajuk irt FBn, hogy sehol nincs premier elotti vetites a Covenantbol, es hogy nem e csinalnanak. Hat csinaltak. Le a kalappal elottuk. Amugy a filmek elott kb nincs is reklam, ami nekem nagy pozitivum. Jo a nachosuk is. A hang meg mar majdnemolyan jo mint otthon. 😀
-
noisia
aktív tag
válasz
Jeanne d'Arc #2 üzenetére
Akkor neked aztán megérte ide beböfögni. Számodra egyáltalán nem releváns ez a cikk, akkor meg mit ugatsz?!A Majmok bolygója megtekintése után (Mammut) nagyjából alá tudom támasztani a cikkben leírtakat, nekem egész komoly a minőségi változás. Van visszajelzésem barátoktól, akik a megnyitás után már kipróbálták és bizton állíthatom, a negatívumok nagy részét sikerült megoldani.
A jegyrendelést igazán nem is lehet hová tenni, ez a legnagyobb FAIL ...
De nem okozott gondott a telefonálás, bár nem is emlékszem, hogy kellett egyáltalán valaha telefonon mozijegyet rendelnem, mindenesetre furcsa volt, de könnyen ment.
-
GeneraL_XTX
veterán
Én akár a dupláját is kifizetném a jegyárnak, ha premierkor, otthon nézhetném jó minőségben. De sajna bilibe lóg a kezem
-
Krugszvele
senior tag
Szolnokon homályos a kép, szar a hang, ugyanúgy 1500 ft egy jegy, mint máshol.
Sokszorosa a filmélménynek, ha otthon nézed inkább. -
Idáig sem voltam moziba járó típus, azt hiszem ezek után a változások után sem járok majd többet.
-
c4
őstag
Szerintem illett volna megkérdezni, pontosan milyen hangrendszerrel építették a mozitermet, a vetítő pontos típusa sem ártott volna. Szóval ez így elég szubjektív tesztre sikeredett.Ha egy 10 éves félig lehalt hangfal mellé egy ugyanolyan típusú, de még új hangszórót teszek, az is jobban fog szólni a leharcoltnál.
Új hozzászólás Aktív témák
lo Tényleg megérkezett a prémium mozizás Magyarországra? A cikkből minden kérdésre választ kapsz!
- Samsung Galaxy A33 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- AKCIÓ! Intel Core i7 4790K 4 mag 8 szál processzor garanciával hibátlan működéssel
- AKCIÓ! ASUS PRO WS W790E-SAGE SE alaplap garanciával hibátlan működéssel
- Eredeti DELL 240W töltők (LA240PM160)
- Samsung Galaxy Z Flip 5 256GB,Újszerű,Adatkabel,12 hónap garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest