Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- vrob: Az utolsó DOS játékok 1996 - 1997-ben, egy korszak lezárul
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Bestx: Budget DIY eGPU USB4/Thunderbolt csatlakozással – egy mining VGA új élete.
- sziku69: Szólánc.
- Random25: Windows 11 telepítés Pendriveról
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geller72
veterán
Én is ezt mondtam. Ebben a kategóriában, vagy ez alatt csak hulladékok vannak lassan, azok is drágán. Én személy szerint elmennék az egy millás kategig, ott már lehet találni tűrhető autókat. Az idősebb, olcsó kocsikkal a legnagyobb baj, hogy már rohadnak és mint említettem, a karosszéria meló arany árban mozog. Venni kell egy jó állapotú, kasztnira egyben lévő kocsit. A vasaló swiftek elég jók, 800-tól felfele már lehet találni jókat. Annak is vannak típushibái, amire figyelni kell, de alapvetően megbízható és olcsón fenntartható. A Honda Jazz még nagyon faja kocsi, de árban felette van a suzukinak.
Fusionból én benzinesben csak az 1.6-os verziót venném meg, alatta gyenge.
Toyota még ebben az árkategban is drágább. Vagy gyűjts egy 2000-es szívó Honda Accordra és felejtsd el a problémákat.. És helyed is lesz.
-
Geller72
veterán
A hátsó futóműve egy pénznyelő. Tele van típushibákkal.
-
GreatL
őstag
Peugeot 206
-
Hidd el, senki nem akar neked itt rosszat, de ennyi penzbol es ilyen celokra nem szabad autot venni, egyszeruen nem eri meg. Ha azt mondanad, hogy kaptal egy uj munkat sokszoros fizetesert es csak kocsival tudsz bejarni, akkor azt mondom csinald, mert penzt termel. De igy felesleges. En kozel vagyok a 40-hez es most vettem az elso automat, pedig a magyar atlagfizetes sokszorosat keresem. 15+ eve tomegkozlekedem, sokszor faraszto, de akarhogy matekozok, ez jon ki a legjobban. A kocsit csak akkor hasznalom, ha autozni ha kedvem ugy hobbibol.
-
Diabolis
aktív tag
Az, hogy neked rendetlen a méreted, nem a rendes méretű autó hibája
Egyébként poén volt, bambano tudja, hogy nekem GAsta és BVeki is van. Tény, hogy a Gastra kisebb. De az én kb 180-as magasságomhoz teljesen kényelmes. A konzolon pedig max a fűtést és a rádiót piszkálom időnként.
-
mephi666
nagyúr
mindenki jön ezzel, hogy "melyikben milyen jó/rossz az ülés": itt a megoldás
...szívesen
-
ha kisautóban gondolkozol: 185 centivel a mitsu coltban (vasaló, de gondolom a többiben is) pont kényelmesen ültem koppig hátratolt üléssel, és ha jól emlékszem, ugyanígy a régi swiftemben is. aztán amikor beültem ismerős punto 2-ébe, reflexből hátratoltam az ülést, majd néztem mint a luki nyúl, hogy nem érem el a pedálokat
szóval szarolasz, de szerintem a punto egy élhető kisautó, viszonylag kevés egyedi kreténséggel (a villanszervő hajlamos megállni néha, meg egyedi méretű akksi kell bele). az 1.2 benzines nem tépi szét az aszfaltot maga alatt, de városban azért el lehet lenni vele.
és szerintem is hamar kezdj el vezetni rendszeresen, akár úgy is, hogy valaki rutinosabb beül melléd pár alkalommal. -
Diabolis
aktív tag
600k körül nem ajánlom a G Astrát. Mire levonod az átírást és az első szervizt, addigra jó ha 400 marad.
400-ért pedig szinte csak lerúgott fosokat fogsz találni. Vagy baromi nagy szerencséd lesz.
A használt autók ára az egekben, főleg egy olyan alapvetően megbízható típusé mint a GAstra. -
zolikaDB
veterán
Nekem ekkora magassággal, súllyal a G Astra annyira nem kényelmes, H ülésekkel használom.
Neked elsőre mondanék egy olyat, hogy: Renault Twingo, 8 szelepes.
Jól megy, keveset fogyaszt, a technika meg kb bulletproof. -
bambano
titán
az f astrák még rohadtak, a g már galvanizált, és minden opel is az már vagy 22 éve. azok egyáltalán nem rohadnak.
akik szerint a g astra kényelmes, azok üljenek már be egy rendes autóba, mondjuk egy vectrába
a poszthoz: ahhoz, hogy heti kétszer átfurikázz a városon, én ikarust ajánlanék. erre teljesen felesleges saját autót tartani. felállni is lehet benne, van benne lábtér bőven, nem te fizeted a fenntartását, stb.
-
Earl_Muttley
őstag
Ford Fusion-ba próbáld bele magad. Haverom, a hozzád hasonló alkatával még kényelmesnek is találta.
-
Csak egy jotanacs, hogy te ne a sajat karodon tanuld meg mint oly sokan. Ha most lett meg a jogsi, akkor ne varj honapokat, plane ne egy evet a vasarlassal. Kiveve ha minimum heti, de inkabb napi szinten tudod mas autojat vezetni. A most megszerzett tudasod a nulla kornyekere fog zuhanni mar nehany honap mulva is, ha nem vezetsz aktivan. Aztan vagy beulsz egy sajat kocsiba lutrira es imadkozol, hogy ne menj az elso fanak, vagy jobb esetben ujra mesz oktatohoz es megint rakoltesz egy csomo penzt.
ps. Ha aposjelolt autoszerelo, akkor nem ertem miert erdekes az internet nepenek a velemenye. Ot megkerdezed es azt veszed amire bolint egyet. Ilyen koltsegvetesbol ennel jobbat nem tehetsz.
-
chopin42
őstag
Köszi az észrevételeket, pont ilyesmikre van szükségem. Megpróbálok mindenkinek egyben reagálni.
A felsorolásom, miszerint kb minden fos/bármi lehet jó, itt is tiszteletét tette
A terv kb a következő: elkezdek hirdetéseket böngészni, tájékozódás, gyűjtögetés. Ha egy év alatt találok, akkor annyi. Párommal nem közös a Polo 3, ahogy a lakás sem, külön élünk (egyelőre), nála napi használatban van. Márkához nem ragaszkodom, az általam felsorolt autók általában népszerűek. Apósjelölt egy nagyon rutinos, sok munkatapasztalattal rendelkező kiváló autószerelő, mindenhová őt viszem majd, illetve a szervizelést is nála tudom intézni, profi műhelye van. Az általam említett típusokkal is van tapasztalata, de az általatok felsoroltakról is kikérem majd a véleményét.
Középkonzol esete: na igen, az bekavarhat, pedig a g astra szimpi. Majd megpróbálok egybe beülni, körbenézek ismerősöknél.
Apopó ismerősök: sajnos nincs olyan, aki vehetne újabbat jelenleg, szóval nem is nagyon adnak el. Így ez kiesett. Egyébként kicsit nevetséges, hogy az van, mint az ingatlanokkal: az új autó drága, az infláció nagy, így a jó használt is drága ami a fos használtat is felárazza. Nem lesz egyszerű menet... -
Zoleee83
addikt
Hasonló magassággal (194cm) nem ajánlom a G Astrát, olyan rosszul van megoldva a középkonzol, hogy hátratolt üléssel sem fért be a lábam, így nem lett Astrám (Hálistennek! Pedig van a családban az is..)
Sok év óta Suzuki Swift-et (2005) hajtok, nagy megelégedéssel, iszonyúan megbízható,
fillérek hozzá minden alkatrész, és még kényelmes is.
Érdemes megnézni, tégy vele egy próbát, bár árban egy kicsit hozzá kellene tenni. -
bul07
nagyúr
Érdemes az ismeretségi körben leinformálható kocsit keresni
Mert az a fontos hogy ne keljen utána a világ pénzét rákölteni hogy gurulni tudjonÉs ha elég közeli ismerős(és megbízható) akkor esetleg megengedi hogy üzembetartóival legyen a kocsi
Mert akkor nem kell kicsengetni az átírás nem kis költségét főleg ha a 600e viszonyítjukNekem így lett kocsim
Több mint egy évig kerestem, aztán öcsém döntött hogy vesz egy új Dustert így én meg átvettem az ő Touran kocsiját, igaz én is kb annyit szántam kocsira mint te
De mivel nem kelet átíratni, és tudtam az előéletét nem zsákbamacskát vettem, így megemeltem a kerettett így átvettem tőle.
Ez 2018-ban történ és röhej az hogy most vagy 350e Ft-al többet ér mint amennyit én adtam érte -
Jó állapotú G Astra.
Már nagyon a végét járja a széria, de rengeteg van belőle, ki kell várni. -
Szerintem első autónak olyat vegyél, amit nem sajnálsz, ha lekoccolod. Illetve szerintem ne tervezz vele évekre, 1-2-re max, utána derül ki, hogy vezetsz-e, szeretsz-e vezetni, hány embert viszel, mennyi súlyt viszel, mire használod, szóval egy halom dolog, hogy mi a fontos neked az autózásban, amit most még nem tudsz.
-
tserrof77
őstag
Vagy a vezess.hu-n volt valamikor "Milyen autót vegyek 4-6-800k-ért" cikk, hadd ne keressem meg
Ott leírnak mindent...is...
-
Logan. Ha kis pénz kis foci. Én azzal kezdtem. Nem kell félteni, az 1.4es benzines motor jó konstrukció. Kaszni már valószínűleg rozsdás lehet. No de melyik nem az 10évesen.
Jó tágas autó. Úthibákkal nem foglalkozik, strapabíró. -
doc
nagyúr
Ilyen koru es erteku autonal sokkal tobbet szamit az allapot mint a tipus. Ha volt gazdaja es figyeltek ra akkor az meg jopar evig auto lehet, ha nem, akkor tokmindegy...
En mikor par eve a gyerek szuletesekor viszonylag nagy (kombi) jarganyt kerestem, eloszor az Octaviakat neztem, aztan kollega kerdezte miert nem veszek Focust, en meg: "tenyleg, miert nem?"
Aztan vettem kombi Focust
A csomagter hatalmas, szerintem a vezetoulesben is elfer az en 178 centimnel szamottevoen nagyobb sofor, a motorja jo konstrukcio (bar az enyemet cserelni kellett idovel, valoszinuleg mar az elozo gazdaja nem nagyon foglalkozott vele). Amire figyelni kell az a rozsda (foleg az ajtok aljan), de ha kifogsz egy viszonylag rozsdamentes peldanyt, szerintem jo vetel lehet. Gyakori tipus, bontoban van hozza minden (na jo, rozsdamentes karosszeriaelem nem lesz), utangyartott alkatresz is van dogivel. Szerelok lattak mar sok ilyen, nem lesz fejvakaros "na ez mi a to:ko:m?" nezes.
A klasszik 1.6-os benzines a leirt hasznalatra szerintem teljesen jo (1.4-es is jo lehet esetleg, de a kombihoz az mar eleg keves) -
fuximaxi
senior tag
Ne vegyél autót, próbáljátok megoldani egy autóval, amennyire csak lehetséges! Lehet, hogy ez most szarul hangzik, de amiket leírtál az alapján én erősen elgondolkoznék, hogy szeretném-e. Bár jelenleg más kategóriában utazom, de elég sokat elköltök az autóra. Biztosítás, teljesítményadó, éves szerviz és már 100 fölött vagy évente és még akkor nem cseréltél semmit extra alkatrészt, ami ebben a kategóriában azért elég esélyes évente 1-2 alkalommal, ha tényleg használod is. Nekem anno a 10 éves mazda 6 esetén jöttek ilyen apróságok, hogy kuplung, kéttömegű és porlasztó. Ezekkel szerintem simán ki lehet valakit üldözni a világból. Emellett futómű, gumik. Egy alkalommal lámpa, mert egy kavics simán átlőtte a lámpaburát. A mostani autóm másfél éves, raktam bele 37000km-t de most éppen csere a szélvédő, mert hétvégén kaptam egy kavicsot a közepére. Ezek olyan tételek, amiket a diákhitel\lakáshitel mellett tanári fizetésből biztosan nem erőltetnék, ha meg tudjátok oldani ketten egy autóval! Jobb helye is lehet annak a pénznek. Ha Budapesten élsz, akkor lehet elgondolkoznék azon, hogy amikor nagyon kell akkor beülök egy carsharing autóba! Abból a pénzből, amit elköltesz saját autóra, egész sokat tudod használni.
Remélem nem veszed sértőnek, amit írtam, nem állt szándékomban megbántani.
-
Bármit veszel, a keret feléből érdemes csak szerintem. A maradékból rögtön vinném szervizbe,olaj,szűrők,gumik, vezérlés.
Hogy ne járj úgy mint én. Volt egy kombi opelem, átugrott a vezérlés.Gazdasági totálkár.
Tudom ajánlani a Fiat Bravát, jó nagy hely van benne.A Renault Megane Scenic egy szintén olcsó autó,és bár nem szép,de a kafferbivaly is belefér. Daewoo, Hyundai,Kia, Suzuki vonalon is nézelődnék.Felhasználásból adódóan nem ajánlanám a dízelt. -
tserrof77
őstag
Nekem volt két 1-es Megane-om, facelift előtti is és utáni is. Az első az életemet védte meg egy 3D-s bukfenckor (saját korában 4* törésteszt) 1.4-es 75LE- 8V-s motorja elég jó. Az utódja, a ráncfelvarrott 1.4-es 90LE, sokkal jobb, még bowdenes, a 2-es Megane (kacsaseggű és társai) már elektronikus pedál, utáltam (volt az is, durván 2 évig, hiába 97LE-s 1.4-es, döglött csiga volt). Az 1.esek alap elektronikával vannak, semmi komoly, motorikusan jók (szerintem, saját tapasztalat)
Szerk: A ráncfelvarrottak már 16szelepesek, '99-től 2003-ig mentek. Elég az 1.4-es, az 1.6-os többet eszik, mint amivel jobban megy (+kb15LE)
De ahogy mások is írták, ebben a kategóriában már állapotot veszel, nem km-t. Ha 600k a full keret, akkor 450-480k a max elkölthető, mert átírás, biztosítás, olajcsere, gumik miatt kell ráhagyás.
-
Dr. Mózes
aktív tag
Ha kicsi a büdzsé, akkor ne akarjon az ember big blockot
Jelenleg egy 2004-es 1.4-es Honda Civicet nyúzok, ami 5,5l-ből megáll. Menni nem megy, nem lehet vele duhajkodni, de A-ból B-be ez is elvisz, és a jövőben várható üzemanyag árak mellett inkább tötymörgök.Kérdezőnek:
Típus majdnem mindegy, 2000-es évek eleji kompakt legyen egyszerű, kicsi benzin motorral. Aztán hogy az most Golf, Stilo, Astra, Civic, 307, Megane stb. majd mindegy. Az a lényeg, hogy ne rohadjon, meg úgy kb. legyen egyben. -
philoxenia
MODERÁTOR
Ne típusban gondolkozz, inkább méretben. Megbízható eladótól elfogadható állapotút.
Nekünk másfél-két éve jött szembe egy Bora, pedig magamtól sose vettem volna VW-t a hájp miatt, viszont azóta imádom. Volt Rönónk is, van is volt is Citroen, a fiamnak BMW, ahhoz viszont minden alkatrész annyira drága, hogy reménytelen. Suzukik kimennek a világból, csak már mind elég öreg... Márkafüggetlenül nézelődnék a helyedben. -
freeapro
senior tag
Fordokat javaslom, azokban nagy hely van a sofőrnek (195/110)
-
Geller72
veterán
99.99%-a nepperszökevény. Plusz a magyar tulajok kispórolják cserekor a gyári, vagy ahhoz közeli minőségű alkatrészeket, így a leendő tulaj szarabb esetben úgy kezdi, hogy rálocsol fél millát, mert akkora szar.
A 6 kilós kateg szvsz. pont egy szar kateg. Én felmennék inkább 8 kilóig.
-
Nem vagyok márkanagykövet, annyira nem ismerem, de a motorcsere nem éppen általános. Van szerelő ismerősöm, aki eléggé vágja ezt a szériát, ez alapján írtam (egy időben egy jó 2.0 kupéra vevő lettem volna, meg igazából most is, csak nem létező áru, facelift előtti motorhoz meg már nincs alkatrész se és az fejvakarós, ha megkotlik valami).
-
Bobó_20
aktív tag
Hát elég vékony a büdzsé, de talán megvalósítható: VW Passat B5 vagy B5.5, akár kombiban is. Nálunk jó kb. 15 évig szolgált egy ilyen (kb. ebben nőttem fel, 1.9 TDI, AFN motorkód). Csak az öregem rakott bele 250-270e km-t - végén derült ki, hogy erősen tekert volt (99e km-rel vette, de az valójában 250e volt.) Ezalatt a cirka 15 év alatt ilyen hibái voltak:
- hengerfej (ez jó eséllyel user error volt, azóta is vita tárgya), szerintem nem szerette a minimális hűtőközeget a 35+ fokos nyári kánikulában.
- kopó alkatrészek (féktárcsa/betét, futóműben minden)
- központi zár
- váltó szinkrongyűrű
- vízpumpa, termosztát, ilyen-olyan csövek.Futóműve elég összetett, tud nyekegni ha nem jó benne valami, azontúl a "világból kimegy" kategória. Én 190cm vagyok, fater 180cm, mögötte kényelmesen elfértem és fordítva is. Más kérdés hogy egy turbó javítás már elég zsebbenyúlós, mint ahogy a futóműve is tud az lenni.
Ez meg már saját hülyeségem: ha 600 ezred van autóra, én inkább 450-470 között keresnék közlekedőedényt, mert azokra pikkpakk lehet ám költeni, már csak tartósüzem elérése céljából is.
-
BigBlackDog
veterán
Renaultoknál a váltórudazat elején van egy műanyag persely, ami hajlamos kikopni. Mikor mi kerestünk autót, akkor az összes korabeli Renaultnak összevissza járt a váltója. Aztán a megvétel után cserélve lett ez a filléres apróság és teljesen rendbejött (már amennyire új korában rendben lehetett). Így sem olyan, mint egy új VW esetén, de F Astrához képest kellemesebb.
Beltérről nem tudok nyilatkozni, Thaliánál szinte mindenhol kopogós műanyag van, ami egy napos tisztítás után olyan lett, mint az új.
Motor tekintetében csak 1.6-al venném magamnak, de városba elég az 1.4-es is az elmondások alapján.
-
havernak van 'egyes', megane-ja ott elég csúnyán öregedett a beltér (ragad) bár ő nem szereti azt az autót...
plusz volt két motorcseréje, de azért kettő, mert az elsőt elcseszte a szerelő
váltó kicsit furcsán hosszú úton jár, a poloé meg furcsán rövid úton, de ez csak az opel után tűnt fel
utaztam már abban a renaultban párszor, ezen a téren nem vészes -
válasz
BigBlackDog #4 üzenetére
+1 a Megane-ra. "Fos francia", ezért nulla presztízse van és az ára is ezt tükrözi (a megadott keretbe elvileg befér és nem csak a legalja). Cserébe egyáltalán nem egy problémás autó.
-
Geller72
veterán
Opel?
Kár, hogy úgy rohad, mintha rohadási versenyen lenne. -
Na G Astrára plusz egy!
Én ideiglenes bejárósnak vettem egy 1.8-as automata kombit 380e-ért [link]ami kapott az élettől rendesen de kis foglalkozással használható lett. Fogyasztásra nem lehet panaszom, nekem átlagban 8L körül állt meg. [link]
El lehetett benne férni, kombi volt így pakolni is lehetett. Költöztem is vele, szekrény, bojler stb. Persze döglődtek benne az elektromos dolgok (elektromos ablak, tükrök, klíma nem működött). Nem volt egy kifejezett rakéta de lehetett vele előzni. Furcsa módon motorilag nem volt vele baj és olajat sem ette pedig nem volt kímélve. Szerelők is értenek hozzá vagy legalábbis hozzá mernek nyúlni.
Ilyen árkategóriában nem kell márkát nézni, csak az állapot számít de nem kell tökéleteset keresni mert nincs.
Km óra állást sem érdemes nézni, totál mindegy mi van beleírva. H astrát ilyen áron nem biztos hogy vennék, G szerintem egyszerűbb és olcsóbban fentartható. A legfontosabb hogy csak hozzáértővel vagy állapotfelméréssel vegyél autót.
Szóval szerintem valami Astra G benzines kombi amit néznék ha konkrétan keresni kellene.
De sem a franciákat sem az olaszt nem írnám le, cégnél volt Berlingo szívódízel az kiment a világból (igaz extrém lassan), de volt fiat punto is a régi azzal sem volt kifejezetten probléma pedig csakváros csakpadló és szadista kolléga is vezette. -
Egon
nagyúr
Egy plusz voks a G Astra-ra, ennyi pénzből, ilyen paraméterekkel én is azt vennék.
A foglalkozásodhoz: maximális respekt, kitartás, remélem legalább valamennyire szemmel láthatóan rendezik a béreteket; én mindenesetre nagyon drukkolok ezért... -
BigBlackDog
veterán
Ha jól látom, akkor a szaktopikba még nem kérdeztél be. Érdemes lehet futni egy kört arrafelé is, viszonylag sokszínű az ottani tapasztalat.
Egy tippet én is bedobok; 1-es Megane PH2 (faceliftes), 1.6-os benzinmotorral. Esetleg Laguna is szóba jöhet (megfelelő motorral az sem nyűgös az olvasottak alapján. Ahogy szokták írni-mondani; ilyen ársávban már fontosabb az ismert előélet, a folyamatos karbantartás és jó állapot, mint a konkrét típus kiszemelése.
-
Hi,
fél éve szereztem meg a jogisítványt, nem sokkal utána vettem 2004-gyes G Astrámat
1.4 benzinmotor, 90 vérmes lóerő (volt gyárilag, azóta kitudja mennyi ló szaladt szét xD)
fogyasztás eddig 6.9-7.8 körül alakul attól függ mennyire nyomom
vezetőülés egész jól állítható, kormány is le-fel-előre-hátra, klíma van és működik is
ha nyomom neki (4-5-6 ezres fordulat) akkor az olajat csipegeti, 3000-ig vagy alatt maradva nem észleltem
fél év alatti hibalista:főtengely jeladó csere (10k+5k munkadíj) de ez utólag lehet hogy nem is kellett volna mert az önindító volt a gond
önindító csere (35k+5k munkadíj)
zárbetét+elektronika csere (17k+10k munadíj)olajcserét, nyárigumit nem írom ide mert ugye azt más autónál is kell csinálni.
engem kinézetre annyira nem fogott meg, de nem akartam lyukra futni szóval azért lett ez, de már egyáltalán nem bántam meg. azóta 1-2 optikai módosítást csináltam kicsit boyracer-esen de talán feldobtam valamennyire.hétvégén volt egy 400 kilometeres kiruccanas majd másnap vissza, szerencsére minden gond nélkül. 130-as tempónál forog 4000-ret aminek azért van hangja, bár én szeretem a motorhangot úgyhogy nem zavar mást már lehet hogy igen. Plusz a zaj is megnő ezen a tempon, de ennyiért ezt kapni.
én 680-ért vettem gyári felnin nyárigumival, és egy szett télivel lemezfelnin, 156 ezer kilométerrel.én underground-on és hansonló játékokon nevelkedtem, ezért kicsit fáj hogy csak 90 lóerő, meg amúgy sem egy nagy presztízsű autó, cserébe nem fogyaszt sokat, beltér is normális, a komfort sem olyan rossz.
mosógépet, és egy kondigépet (szétszedve) már vittem benne, nem volt bajui: anyámék 3-mas poloját vezettem, hát ég és föld a különbség az enyém javára. bár tegyük hozzá, hogy a polo kb 300-ba került...
szerk.: 185/75 vagyok sztem befért ebbe is
Új hozzászólás Aktív témák
lo Üdv!A cím összefoglalja: 32 évesen meglett a jogosítványom, 44 órából, 350 ezer körül (2. vizsga sikerült, elsőt a...
- Milyen okostelefont vegyek?
- Eredeti játékok OFF topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Apple asztali gépek
- Tőzsde és gazdaság
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Samsung Galaxy Tab S8 Ultra - szépséges a szörnyeteg
- További aktív témák...
- Csere-Beszámítás! HP Omen Gamer laptop! I7 7700HQ / GTX 1050Ti / 32GB DDR4 / 250SSD+1TB HDD
- ThinkPad X13 Gen4 13.3" FHD+ IPS i5-1335U 16GB 256GB NVMe ujjlolv gar
- Slot1 Processzor
- HP ProBook 430 G8, 13,3" FHD IPS, I5-1135GU CPU, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11, 27% áfás számla, 1 év
- HP ProBook 430 G6, 13,3" FHD IPS, I5-8265U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, WIN 11, 27% áfás számla, 1 év g
- Lenovo Legion Pro 7 16IRX9H INTEL I9-14900HX RTX 4080 bolti ára 1.35 mill ft
- magyar bill. - Lenovo ThinkPad Z13 G1 - AMD Ryzen R7 Pro 6850U, 13.3" 2.8K OGS érintőkijelző
- Azonnali készpénzes AMD Radeon RX 6000 sorozat videokártya felvásárlás személyesen/csomagküldéssel
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 14600KF 32/64GB DDR5 RTX 4070Ti Super GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy Z Fold5 / 512 GB / 12 GB RAM / 1év Garanciával / Gyári Független
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest